JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130405/133458-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: REMONTY WĘZŁÓW SANITARNYCH W GRUDZIĄDZU, WYMIANA OŚWIETLENIA W BRODNICY ORAZ REMONT BUDYNKÓW GARAŻOWYCH W GRUPIE - sprawa numer 30/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133458 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.13wog.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONTY WĘZŁÓW SANITARNYCH W GRUDZIĄDZU, WYMIANA OŚWIETLENIA W BRODNICY ORAZ REMONT BUDYNKÓW GARAŻOWYCH W GRUPIE - sprawa numer 30/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są remonty węzłów sanitarnych w Grudziądzu, wymiana oświetlenia w Brodnicy oraz remont budynków garażowych w Grupie, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1,2,3 do SIWZ.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1)ZADANIE NR 1: Remont węzłów sanitarnych w bud.nr 29 i 88 w kompleksie przy ul. Legionów w Grudziądzu
BUDYNEK 29-POM. NR 7 I 5 - BUDYNEK 88 - UMYWALNIA
-Wymiana rur instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej.
-Wymiana armatury (umywalki, brodziki natryskowe, pisuary, baterie umywalkowe i natryskowe).
-Wymiana grzejników.
-Wymiana przewodów, gniazd wtyczkowych, włączników instalacyjnych, opraw świetlówkowych oraz montaż wentylacji mechanicznej.
-Roboty budowlane - wymiana drzwi i okien, wymiana płytek podłogowych i ściennych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, roboty malarskie.
-PRACE TOWARZYSZĄCE: zorganizowanie i zabezpieczenie w znaki ostrzegawcze terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót.
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372):
KOD CPV:45111300-1-Roboty rozbiórkowe
KOD CPV:45410000-4-Roboty tynkarskie
KOD CPV:45431100-8-Kładzenie terakoty
KOD CPV:45431200-9-Kładzenie glazury
KOD CPV:45442100-8-Roboty malarskie
KOD CPV:45232460-4-Roboty sanitarne
KOD CPV:45310000-3-Roboty instalacyjne elektryczne
KOD CPV:90500000-2-Utylizacja odpadów
2)ZADANIE NR 2: Wymiana oświetlenia MPS w kompleksie przy ul. Targowej w Brodnicy
ROBTY ZEWNĘTRZNE: wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego wraz z wysięgnikami dwuramiennymi i okablowaniem.
PRACE TOWARZYSZĄCE: zorganizowanie i zabezpieczenie w znaki ostrzegawcze terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót.
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372):
KOD CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
KOD CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
3)ZADANIE NR 3: Remont budynków garażowych nr 176 i 177 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie
ROBOTY ZEWNĘTRZNE
-Rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych- pierwsza warstwa
-Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku
-Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku
-Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku
-Obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm - z blachy ocynkowanej - pas podrynnowy dokrój 50 cm, pas nadrynnowy dokrój 30 cm i opierzenie boczne dokrój 30 cm.
-Rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm - z blachy ocynkowanej
-Zbiorniczki przy rynnach - z blachy ocynkowanej
-Rury spustowe okrągłe o śr. 15 cm - z blachy ocynkowanej
-Przygotowanie podłoża pod ułożenie papy termozgrzewalnej polegające na likwidacji pęcherzy, przecięciu i podklejeniu papy oraz zlikwidowanie nierówności poprzez ścięcie odstających fragmentów pokrycia papowego. Na przygotowanej powierzchni pokrycie dachów papą termozgrzewalną jednowarstwowo.
- Obróbki z papy termozgrzewalnej nawierzchniowej
-Jednokrotne malowanie farbą olejną stalowych cagów wentylacyjnych na dachu i wewnątrz budynku
-Uzupełnienie przykrycia o średnicy 60 cm w cagu wentylacyjnym blaszanym.
-Wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej z pręta o przekroju do 120 mm2 średnica 8 mm w ciągu pionowym
-Wymiana wsporników instalacji uziemiającej i odgromowej na ścianie z cegły lub gazobetonu
-Wymiana złączy kontrolnych instalacji odgromowych z połączeniem pręt-płaskownik
-Wymiana złączy instalacji odgromowych do rynny na dachu
-Wyrównanie ścian z cegły płytami styropianowymi gr. 5 cm - system STOPTER - przy użyciu got. zapraw klejących wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wyprawy elew. z got. suchej mieszanki (kolor do uzgodnienia na etapie wykonawstwa)
-Wyrównanie ościeży o szer. 30 cm płytami styropianowymi - system STOPTER - przy użyciu got. zapraw klejących wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wyprawy elew. z got. suchej mieszanki - (kolor do uzgodnienia na etapie wykonawstwa)
-Ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym
-Zamocowanie listwy cokołowej - startowej
-Przygotowanie starego podłoża na okapach - oczyszczenie mechaniczne i zmycie, jednokrotne gruntowanie emulsją gruntującą, wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego o granulacji 3 mm polegające na nałożeniu podkładowej masy tynkarskiej i właściwej w kolorze elewacji.
-Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grub. do 15 cm
-Obrzeża betonowe o wym. 20x6 cm w kolorze czerwonym na podsypce piaskowej z wyp. spoin piaskiem
-Podsypka piaskowa z zagęszczeniem ręcznym - 5 cm grub. warstwy po zagęszczeniu. Na tak przygotowanym podłożu wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm w kolorze czerwonym na podsypce cementowo-piaskowej
-Rozebranie nawierzchni z trylinki z wypełnieniem spoin piaskiem, ręczne wykonanie koryta w gruncie  kat I-II głębokości 20 cm z odwiezieniem gruntu. Wykonanie podbudowy betonowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm i na tak przygotowanym podłożu wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm w kolorze czerwonym na podsypce cementowo-piaskowej
-Ława pod krawężniki betonowa zwykła
-Krawężniki betonowe wtopione o wym. 12x25 cm na podsypce cem. Piaskowej
-Uzupełnienie pustych miejsc między trylinką a krawężnikiem betonem B-20
ROBOTY WEWNĘTRZNE 
-Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm z usunięciem z budynku gruzu
-Wykopy nieumocnione o ścianach pionowych wykonywane wewnątrz budynku z usunięciem z budynku ziemi
-Podkłady betonowe na podłożu gruntowym betonem B-15
-Posadzki cementowe zatarte na gładko grubości 55 mm zbrojone siatką stalową
-Naprawa posadzki cementowej z zatarciem na gładko o powierzchni do 0.25 m2 w jednym miejscu
-Naprawa posadzki cementowej z zatarciem na gładko o powierzchni do 0.50 m2 w jednym miejscu
-Przekrycia kanałów wewnątrz budynku pojedynczymi balami drewnianymi o grubości 50 mm
-Wymiana przykrycia kanałów technologicznych o rozpiętości 0,80 do 0,85 m wpuszczanych w istniejący kątownik zakotwiony w posadzce o wysokości 50 mm wewnątrz budynku kratami ciężkimi wytrzymującymi nacisk samochodów ciężarowych
-Rozebranie naświetli z kształtek szklanych na zaprawie cementowej
-Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2 m2 - drzwi
-Wykucie z muru ościeżnic stalowych - naświetli okiennych o powierzchni ponad 2 m2
-Wykucie z muru krat okiennych o powierzchni ponad 2 m2
-Demontaż skrzydeł wrót stalowych z odcięciem zawiasów od konstrukcji
-Wykucie z muru nawietrzaków stalowych o powierzchni do 1 m2
-Rozebranie obróbek blacharskich - parapetów z blachy nie nadającej się do użytku
-Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej bloczkami z betonu komórkowego
-Uzupełnienie ścianek z cegieł o grub. 1/2 ceg. lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej
-Wykucie otworów w ścianach z cegieł o grub. ponad 1/2ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej
-Obsadzenie ościeżnic stalowych o powierzchni otworu do 2.0 m2 w ścianach z cegieł 80 - 3 szt.
-Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne pełne o powierzchni do 1.6 m2 fabrycznie wykończone- 80 - 3 szt.
-Czerpnie z nawiewami, osadzone w ścianach o powierzchni elementu do 1 m2
-Uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kat. I o podłożach z cegły, pustaków, gazo-i pianobetonów (do 5 m2 w 1 miejscu )
-Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cement.na ścianach i słupach prostokątnych na podłożu z cegły i pustaków (do 5 m2 w 1 miejscu)
-Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach szerokości do 15 cm
-Naświetla z kształtowników z wysokoudarowego PCW o powierzchni ponad 1.5 m2
-Zamontowanie obróbek blacharskich podokienników z blachy ocynkowanej
-Bramy harmonijkowe garażowe
-Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5 m2. Dwukrotne malowanie farbami wapiennymi starych tynków wewnętrznych sufitów
-Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5 m2. Dwukrotne malowanie farbami wapiennymi starych tynków wewnętrznych ścian w kolorze białym.
-Dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewn. ścian z dwukrotnym szpachlowaniem
-Jednokrotne malowanie farbami olejnymi pasów (cokołów) o wys. do 20 cm
-Jednokrotne malowanie farbą olejną konstrukcji kratowej
-Jednokrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych o średnicy ponad 50 do 100 mm
-Miniowanie oraz dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych
-Dwukrotne malowanie farbami chlorokauczukowymi w kolorze żółtym pasów na posadzce o szer. do 10 cm
-Zabezpieczenie podłóg folią
-Demontaż opraw żarowych z kloszem kulistym zawieszanych
-Demontaż opraw świetlówkowych z rastrem z tworzyw sztucznych lub metalowym
-Demontaż opraw żarowych blaszanych z kloszem cylindrycznym zawieszanych
-Demontaż wysięgników na ścianie ceglanej z oprawą uliczną
-Demontaż łączników instalacyjnych metalowych i z tworzyw sztucznych -uszczelnionych o natężeniu prądu do 10 A - 1 wylot (wyłącznik lub przełącznik 1 biegunowy)
-Demontaż gniazd wtyczkowych natynkowych nieuszczelnionych o natężeniu prądu do 63 A - ilość biegunów 2 + 0
-Demontaż gniazd wtyczkowych natynkowych nieuszczelnionych o natężeniu prądu do 63 A - ilość biegunów 3 + 0
-Demontaż puszek z tworzyw sztucznych i metalowych okrągłych 2 - wylotowych uszczelnionych z odłączeniem przewodów o przekroju do 2.5 mm2
-Demontaż przewodów kabelkowych instalacyjnych typu YDY i YADY umocowanych do konstrukcji stalowej
-Demontaż przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żył do 6 mm2 z podłoża ceglanego lub betonowego ze zdjęciem uchwytów, wykuciem kołków lub odkręceniem śrub
-Szafki rozdzielcze i rozdzielczo-sterownicze prefabrykowane wolnostojące o masie do 100 kg - rozebranie
-Montaż wolnostojących rozdzielnic o masie do 50 kg - wolnostojąca szafa energetyczna zewnętrzna o wymiarach 800x1000x300 z płytą montażową
-Montaż elementów rozdzielnic modułowych - listwa przyłączowa (zaciskowa)
-Montaż transformatora bezpieczeństwa 230/24 V 1000 VA w rozdzielni
-Montaż przycisku przeciwpożarowego n/t odcinającego zasilanie w budynku z przygotowaniem podłoża pod mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plast. w podłożu z cegły
-Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik FR 40 A 3-bieg.
-Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 3-bieg. S 303 B25 A
-Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 3-bieg. S 301 B10 A
-Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 3-bieg. S 301 B16 A
-Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 1-bieg. S 191 B-10 A
-Montaż styczników suchych bez obudowy 3-biegunowych - stycznik instalacyjny modułowy R 25, 25A, 230V
-Montaż elementów instalacji oświetlenia zewnętrznego - przekaźnik zmierzchowy sterujący oświetleniem
-Montaż wysięgników rurowych o ciężarze do 15 kg na ścianie - jednoramienny z wciągnięciem przewodu zasilającego oprawę wraz z kompletną oprawą do lamp rtęciowych (1 lampa w oprawie 125W)
-Mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach z cegły o długości przebicia do 1/2 ceg. - śr. rury do 25 mm
-Mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach z cegły o długości przebicia do 1 1/2 ceg. - śr. rury do 25 mm
-Wymiana przewodów 4x6 mm2  przyłączy stanowiących przedłużenie przyłącza do zabezpieczenia głównego obiektu na podłożu ceglanym - ze stojaka do rozdzielni z podłączeniem do linek na stojaku za pomocą zacisków prądowych 35 mm2 -  2 przyłącza
-Przewody kabelkowe w powłoce polwinitowej (łączny przekrój żył Cu-6/Al-12 mm2) układane na konstrukcji stalowej z mocowaniem zapinkami z taśmy lub drutu - YDY 3x2,5xmm2
-Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-6/Al-12 mm2 układane w gotowych bruzdach bez zaprawiania bruzd na podłożu nie-betonowym YDY 3x2,5 mm2
-Przewody kabelkowe w powłoce polwinitowej (łączny przekrój żył Cu-6/Al-12 mm2) układane na konstrukcji stalowej z mocowaniem zapinkami z taśmy lub drutu - YDY 3x1,5xmm2
Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-6/Al-12 mm2 układane w gotowych bruzdach bez zaprawiania bruzd na podłożu nie-betonowym YDY 3x1,5 mm2
-Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-6/Al-12 mm2 układane w gotowych bruzdach bez zaprawiania bruzd na podłożu nie-betonowym - YDY 5x4 mm2
-Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plast.w podłożu z cegły oraz montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych metalowych z uziemieniem 3-bieg.przykręcanych 63A/16mm2 z podłączeniem
-Ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w tynku i po montażu przewodów zaprawianie bruzd o szer. do 25 mm
-Przygotowanie podłoża do mocowania opraw zawieszanych w halach prefabrykowanych za pomocą elementów systemu U-mocowanie do konstrukcji stalowej (płatwia stalowa)-mocowanie na uchwytach zaciskowych (il. mocowań 2) oraz montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych do oświetlenia pomieszczeń przemysłowych-oprawy przeciwwybuchowe w obudowie z tworzyw sztucznych bez odbłyśnika-przykręcane 2x36W
-Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plast. w podłożu z cegły i konstrukcji stalowej oraz montaż na gotowym podłożu osprzętu przeciwwybuchowego z podłączeniem - puszek trójnikowych
-Podłączenie przewodów pojedynczych w izolacji polwinitowej pod zaciski lub bolce (przekrój żył do 2.5 mm2) - instalacji w kanale do nowej instalacji 24V
-Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plast. w podłożu z cegły i konstrukcji stalowej oraz montaż na gotowym podłożu osprzętu przeciwwybuchowego z podłączeniem - puszek krzyżowych
-Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plast. w podłożu z cegły oraz montaż na gotowym podłożu osprzętu przeciwwybuchowego z  podłączeniem - łączników pojedynczych
-Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plast. w podłożu z cegły oraz montaż na gotowym podłożu osprzętu przeciwwybuchowego z podłączeniem - łączników podwójnych
-Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plast. w podłożu z cegły oraz montaż na gotowym podłożu osprzętu przeciwwybuchowego z podłączeniem - gniazd IP 66 16A/250V
-Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plast. w podłożu z cegły oraz montaż na gotowym podłożu osprzętu przeciwwybuchowego z podłączeniem - gniazd IP 66 16A/25V
-Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych - obwód 1-fazowy,
-Pomiar skuteczności zerowania
-Demontaż przewodów uziemiających i odgromowych z płaskownika lub linki w uchwytach mocowanych na posadzce
-Układanie przewodów wyrównawczych w budynkach w ciągach poziomych na wspornikach mocowanych na cegle z kuciem mechanicznym- przekrój bednarki do 120mm2 z jednokrotnym malowaniem  farbą olejną bednarki w kolorze żółto zielonym
-Łączenie przewodów uziemiających przez spawanie na ścianie - bednarka 120mm2
-Wywiezienie i utylizacja drewna
-Wywiezienie i utylizacja gruzu
-Wywiezienie i utylizacja papy
-Wszystkie  prace  budowlane  należy zorganizować i przeprowadzić  tak, aby zagwarantować bezpieczeństwo dla osób postronnych.
PRACE TOWARZYSZĄCE:
1)Poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót
2)Znaki ostrzegawcze na terenie robót
3)Wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy
4)Oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót
5)Wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372):
KOD CPV:45262522-6- Roboty murarskie
KOD CPV:45442190-5- Usuwanie warstwy malarskiej
KOD CPV:45442100-8- Roboty malarskie
KOD CPV:45410000-4- Tynkowanie
KOD CPV:45310000-3- Roboty instalacyjne elektryczne
KOD CPV:31524000-5- Oprawy oświetleniowe sufitowe i ścienne
KOD CPV:45421148-3- Instalowanie bram
KOD CPV:45421130-4- Instalowanie drzwi i okien
KOD CPV:45261400-8- Pokrywanie
KOD CPV:45261320-3- Kładzenie rynien
KOD CPV:45233250-6- Roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg
KOD CPV:90500000-2- Utylizacja odpadów
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz projekt umowy (Załączniki nr 1,2,3) oraz Załącznik nr 7 do SIWZ).
4.Budynki i teren, w zakresie których będą wykonywane roboty na czas wykonywania robót będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zagwarantować ciągłość pracy, oraz zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki pracy, korzystania z obiektów i terenu dla jego użytkowników.
5.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie.
6.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia.
7.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania  przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 
8.W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1,2,3 do SIWZ.
9.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP.
10.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi jak w Załączniku Nr 1,2,3 oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru.
11.Wykonawca zobowiązany jest do:
1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt);
2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu i  przebywającym w budynku i lub na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym;
3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej;
4)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i/lub terenu.
12.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę.
13.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach.
14.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty:
1)wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-13.00, nie później niż do 3 dnia przed terminem wyznaczonym na składanie ofert;
2)o dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się pisemnie lub faksem pod nr: 56 458 32 22 - sprawa numer 30/2013. Zamawiający udzieli telefonicznie lub faksem lub pisemnie odpowiedzi wskazując termin wizji lokalnej. Osoby, które będą okazywać teren  budynek są upoważnione do udostępnienia budynku i terenu w zakresie jego okazania. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego.
3)dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości;
4)z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół (Załącznik nr 15 do SIWZ).
15.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.41.00.00-4, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3, 90.50.00.00-2, 45.31.43.00-4, 45.31.61.00-6, 45.26.25.22-6, 45.44.21.90-5, 45.41.00.00-4, 31.52.40.00-5, 45.42.11.48-3, 45.42.11.30-4, 45.26.14.00-8, 45.26.13.20-3, 45.23.32.50-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości ogółem: 10.000,00 zł.
Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium  w wysokości sumy wadiów tych zadań.
2.Wysokość wadium na poszczególne zadania:
Zadanie Nr 1:1.400,00 zł
Zadanie Nr 2: 600,00 zł
Zadanie Nr 3:8.000,00 zł
3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą.
4.W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia.
5.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu;
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z  dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
6.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Treść gwarancji nie może zawierać warunku wypłaty wadium, iż żądanie wypłaty Zamawiającego musi być doręczone pod rygorem nieważności za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta gwarancji, który potwierdzi, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji.
7.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000
W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną e osobę y upoważnioną e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 
8.Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 5 SIWZ, należy:
zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego  z dopiskiem KASA - numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę y upoważnioną e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty.
Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 -13.00  (przerwa: 9.00 - 10.15). LUB dołączyć oryginał dokumentu do oferty wraz z kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
9.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium.
10.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy.
11.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
12.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,  o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy).
14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.11 Rozdziału IX SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony na podstawie: złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP; oświadczenia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu przez Wykonawcę wymogów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013, poz. 21 z późn.zm.) obejmujące przedmiotowo odpady w postaci gruzu i substancji ropopochodnych;Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
w zadaniu nr 1: dwie najważniejsze wykonane roboty w zakresie ogólnobudowlanym dotyczące remontów węzłów sanitarnych - każda z wykazanych robót winna stanowić co najmniej kwotę 70.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 9 do SIWZ);
w zadaniu nr 2: dwie najważniejsze wykonane roboty w zakresie wymiany oświetlenia zewnętrznego - każda  z wykazanych  robót winna stanowić co najmniej kwotę  30.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 9 do SIWZ);
w zadaniu nr 3: dwie najważniejsze wykonane roboty w zakresie kompleksowych remontów- odpowiednio uwzględniających roboty określone w zadaniu nr 3 w SIWZ - każda z wykazanych robót winna stanowić co najmniej kwotę  150.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 9 do SIWZ);
Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz robót wraz z dowodami, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oddzielnie na każde zadanie z zastrzeżeniem § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. poz. 231). a)Wykonawca może przedłożyć dowody: Poświadczenie Inne dokumenty, jeżeli Wykonawca z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia; b)W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego roboty budowlane wskazane przez Wykonawcę w wykazie (Rozdział VII ust. 3 pkt. 2) były wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa. c)Zamawiający zastrzega, iż szczególnie w przypadku gdy wykaz lub dowody będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. Ocena warunku zostanie również dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP oraz gdy Wykonawca wykaże, ze dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -Wykonawca zagwarantuje, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) oraz, że dysponuje co najmniej: 
1 osobą tj. kierownikiem robót budowlanych, uprawnionym do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym w ograniczonym zakresie, należącym do Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy zadania nr 1 i 3
1 osobą tj. kierownikiem robót uprawnionym do kierowania robotami w zakresie instalacji 
i sieci sanitarnych w  ograniczonym zakresie, należącym do Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy zadania nr 1;
1 osobą tj. kierownikiem robót elektrycznych, uprawnionym do kierowania robotami w zakresie instalacji elektrycznych w ograniczonym zakresie, należącym do Izby Inżynierów Budownictwa dotyczy zadania nr 1 i 3;
1 osobą tj. kierownikiem robót, uprawnionym do kierowania robotami w zakresie instalacji i sieci elektromagnetycznych w ograniczonym zakresie, należącym do Izby Inżynierów Budownictwa dotyczy zadania nr 2.
Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP oraz Wykonawca, wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia ogółem na kwotę co najmniej 70% wartości brutto ogółem składanej oferty tj. liczonej od sumy wartości wszystkich zadań, na które składa ofertę Wykonawca. Wymagane jest jeżeli dokument nie stanowi o fakcie opłacenia polisy załączenie również dokumentu w tym zakresie np. potwierdzenie opłaty, oświadczenie Wykonawcy);Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>w zadaniu nr 1: dwie najważniejsze wykonane roboty w zakresie ogólnobudowlanym dotyczące remontów węzłów sanitarnych - każda z wykazanych robót winna stanowić co najmniej kwotę 70.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 9 do SIWZ);
w zadaniu nr 2: dwie najważniejsze wykonane roboty w zakresie wymiany oświetlenia zewnętrznego - każda  z wykazanych  robót winna stanowić co najmniej kwotę  30.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 9 do SIWZ);
w zadaniu nr 3: dwie najważniejsze wykonane roboty w zakresie kompleksowych remontów- odpowiednio uwzględniających roboty określone w zadaniu nr 3 w SIWZ - każda z wykazanych robót winna stanowić co najmniej kwotę  150.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 9 do SIWZ);
Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz robót wraz z dowodami, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oddzielnie na każde zadanie z zastrzeżeniem § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. poz. 231).;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy w zw. Rozdziałem VI ust. 1 Ustawy, Zamawiający żąda przedłożenia w treści oferty (Podstawa: § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231) oświadczenie o posiadaniu zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu przez Wykonawcę wymogów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013, poz. 21 z późn.zm.). Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć:
Formularz ofertowy - zadanie nr 1;
Formularz ofertowy - zadanie nr 2;
Formularz ofertowy - zadanie nr 3;
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału;Wykaz robót budowlanych;Oświadczenie o spełnieniu wymagań w zakresie uprawnień i kwalifikacji;Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu;Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej;Wykaz części jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom;Informacja o Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego  w zakresie:
1)podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie za pisemną zgodą Zamawiającego oraz zgodnie z treścią art. 6471 KC i postanowieniami umowy;
2)zmiany terminu rozpoczęcia prac budowlanych i/lub ich zakończenia jeżeli z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego ich rozpoczęcie w wyznaczonym terminie było niemożliwe;
3)zmiany osób kierujących robotami po stronie Wykonawcy, pod warunkiem spełnienia wymagań w zakresie niezbędnych uprawnień i kwalifikacji określonych w Rozdziale VI SIWZ.
Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.13wog.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz:7zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 14,15 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2013 godzina 08:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz(pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA PRZETARGOWA: REMONTY WĘZŁÓW SANITARNYCH W GRUDZIĄDZU, WYMIANA OŚWIETLENIA W BRODNICY ORAZ REMONT BUDYNKÓW GARAŻOWYCH W GRUPIE sprawa nr 30/2013 nie otwierać do dnia 25.04.2013 r. do godziny 9.00
Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu  nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi).Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie jak w SIWZ) ponosi Wykonawca.Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie ofert.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont węzłów sanitarnych w bud.nr 29 i 88 w kompleksie przy ul. Legionów w Grudziądzu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BUDYNEK 29-POM. NR 7 I 5 - BUDYNEK 88 - UMYWALNIA
-Wymiana rur instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej.
-Wymiana armatury (umywalki, brodziki natryskowe, pisuary, baterie umywalkowe i natryskowe).
-Wymiana grzejników.
-Wymiana przewodów, gniazd wtyczkowych, włączników instalacyjnych, opraw świetlówkowych oraz montaż wentylacji mechanicznej.
-Roboty budowlane - wymiana drzwi i okien, wymiana płytek podłogowych i ściennych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, roboty malarskie.
-PRACE TOWARZYSZĄCE: zorganizowanie i zabezpieczenie w znaki ostrzegawcze terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót.
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372):
KOD CPV:45111300-1-Roboty rozbiórkowe
KOD CPV:45410000-4-Roboty tynkarskie
KOD CPV:45431100-8-Kładzenie terakoty
KOD CPV:45431200-9-Kładzenie glazury
KOD CPV:45442100-8-Roboty malarskie
KOD CPV:45232460-4-Roboty sanitarne
KOD CPV:45310000-3-Roboty instalacyjne elektryczne
KOD CPV:90500000-2-Utylizacja odpadów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.41.00.00-4, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3, 90.50.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wymiana oświetlenia MPS w kompleksie przy ul. Targowej w Brodnicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ROBTY ZEWNĘTRZNE: wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego wraz z wysięgnikami dwuramiennymi i okablowaniem.
PRACE TOWARZYSZĄCE: zorganizowanie i zabezpieczenie w znaki ostrzegawcze terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót.
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372):
KOD CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
KOD CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.43.00-4, 45.31.61.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont budynków garażowych nr 176 i 177 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ROBOTY ZEWNĘTRZNE
-Rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych- pierwsza warstwa
-Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku
-Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku
-Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku
-Obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm - z blachy ocynkowanej - pas podrynnowy dokrój 50 cm, pas nadrynnowy dokrój 30 cm i opierzenie boczne dokrój 30 cm.
-Rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm - z blachy ocynkowanej
-Zbiorniczki przy rynnach - z blachy ocynkowanej
-Rury spustowe okrągłe o śr. 15 cm - z blachy ocynkowanej
-Przygotowanie podłoża pod ułożenie papy termozgrzewalnej polegające na likwidacji pęcherzy, przecięciu i podklejeniu papy oraz zlikwidowanie nierówności poprzez ścięcie odstających fragmentów pokrycia papowego. Na przygotowanej powierzchni pokrycie dachów papą termozgrzewalną jednowarstwowo.
- Obróbki z papy termozgrzewalnej nawierzchniowej
-Jednokrotne malowanie farbą olejną stalowych cagów wentylacyjnych na dachu i wewnątrz budynku
-Uzupełnienie przykrycia o średnicy 60 cm w cagu wentylacyjnym blaszanym.
-Wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej z pręta o przekroju do 120 mm2 średnica 8 mm w ciągu pionowym
-Wymiana wsporników instalacji uziemiającej i odgromowej na ścianie z cegły lub gazobetonu
-Wymiana złączy kontrolnych instalacji odgromowych z połączeniem pręt-płaskownik
-Wymiana złączy instalacji odgromowych do rynny na dachu
-Wyrównanie ścian z cegły płytami styropianowymi gr. 5 cm - system STOPTER - przy użyciu got. zapraw klejących wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wyprawy elew. z got. suchej mieszanki (kolor do uzgodnienia na etapie wykonawstwa)
-Wyrównanie ościeży o szer. 30 cm płytami styropianowymi - system STOPTER - przy użyciu got. zapraw klejących wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wyprawy elew. z got. suchej mieszanki - (kolor do uzgodnienia na etapie wykonawstwa)
-Ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym
-Zamocowanie listwy cokołowej - startowej
-Przygotowanie starego podłoża na okapach - oczyszczenie mechaniczne i zmycie, jednokrotne gruntowanie emulsją gruntującą, wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego o granulacji 3 mm polegające na nałożeniu podkładowej masy tynkarskiej i właściwej w kolorze elewacji.
-Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grub. do 15 cm
-Obrzeża betonowe o wym. 20x6 cm w kolorze czerwonym na podsypce piaskowej z wyp. spoin piaskiem
-Podsypka piaskowa z zagęszczeniem ręcznym - 5 cm grub. warstwy po zagęszczeniu. Na tak przygotowanym podłożu wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm w kolorze czerwonym na podsypce cementowo-piaskowej
-Rozebranie nawierzchni z trylinki z wypełnieniem spoin piaskiem, ręczne wykonanie koryta w gruncie  kat I-II głębokości 20 cm z odwiezieniem gruntu. Wykonanie podbudowy betonowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm i na tak przygotowanym podłożu wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm w kolorze czerwonym na podsypce cementowo-piaskowej
-Ława pod krawężniki betonowa zwykła
-Krawężniki betonowe wtopione o wym. 12x25 cm na podsypce cem. Piaskowej
-Uzupełnienie pustych miejsc między trylinką a krawężnikiem betonem B-20
ROBOTY WEWNĘTRZNE 
-Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm z usunięciem z budynku gruzu
-Wykopy nieumocnione o ścianach pionowych wykonywane wewnątrz budynku z usunięciem z budynku ziemi
-Podkłady betonowe na podłożu gruntowym betonem B-15
-Posadzki cementowe zatarte na gładko grubości 55 mm zbrojone siatką stalową
-Naprawa posadzki cementowej z zatarciem na gładko o powierzchni do 0.25 m2 w jednym miejscu
-Naprawa posadzki cementowej z zatarciem na gładko o powierzchni do 0.50 m2 w jednym miejscu
-Przekrycia kanałów wewnątrz budynku pojedynczymi balami drewnianymi o grubości 50 mm
-Wymiana przykrycia kanałów technologicznych o rozpiętości 0,80 do 0,85 m wpuszczanych w istniejący kątownik zakotwiony w posadzce o wysokości 50 mm wewnątrz budynku kratami ciężkimi wytrzymującymi nacisk samochodów ciężarowych
-Rozebranie naświetli z kształtek szklanych na zaprawie cementowej
-Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2 m2 - drzwi
-Wykucie z muru ościeżnic stalowych - naświetli okiennych o powierzchni ponad 2 m2
-Wykucie z muru krat okiennych o powierzchni ponad 2 m2
-Demontaż skrzydeł wrót stalowych z odcięciem zawiasów od konstrukcji
-Wykucie z muru nawietrzaków stalowych o powierzchni do 1 m2
-Rozebranie obróbek blacharskich - parapetów z blachy nie nadającej się do użytku
-Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej bloczkami z betonu komórkowego
-Uzupełnienie ścianek z cegieł o grub. 1/2 ceg. lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej
-Wykucie otworów w ścianach z cegieł o grub. ponad 1/2ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej
-Obsadzenie ościeżnic stalowych o powierzchni otworu do 2.0 m2 w ścianach z cegieł 80 - 3 szt.
-Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne pełne o powierzchni do 1.6 m2 fabrycznie wykończone- 80 - 3 szt.
-Czerpnie z nawiewami, osadzone w ścianach o powierzchni elementu do 1 m2
-Uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kat. I o podłożach z cegły, pustaków, gazo-i pianobetonów (do 5 m2 w 1 miejscu )
-Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cement.na ścianach i słupach prostokątnych na podłożu z cegły i pustaków (do 5 m2 w 1 miejscu)
-Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach szerokości do 15 cm
-Naświetla z kształtowników z wysokoudarowego PCW o powierzchni ponad 1.5 m2
-Zamontowanie obróbek blacharskich podokienników z blachy ocynkowanej
-Bramy harmonijkowe garażowe
-Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5 m2. Dwukrotne malowanie farbami wapiennymi starych tynków wewnętrznych sufitów
-Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5 m2. Dwukrotne malowanie farbami wapiennymi starych tynków wewnętrznych ścian w kolorze białym.
-Dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewn. ścian z dwukrotnym szpachlowaniem
-Jednokrotne malowanie farbami olejnymi pasów (cokołów) o wys. do 20 cm
-Jednokrotne malowanie farbą olejną konstrukcji kratowej
-Jednokrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych o średnicy ponad 50 do 100 mm
-Miniowanie oraz dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych
-Dwukrotne malowanie farbami chlorokauczukowymi w kolorze żółtym pasów na posadzce o szer. do 10 cm
-Zabezpieczenie podłóg folią
-Demontaż opraw żarowych z kloszem kulistym zawieszanych
-Demontaż opraw świetlówkowych z rastrem z tworzyw sztucznych lub metalowym
-Demontaż opraw żarowych blaszanych z kloszem cylindrycznym zawieszanych
-Demontaż wysięgników na ścianie ceglanej z oprawą uliczną
-Demontaż łączników instalacyjnych metalowych i z tworzyw sztucznych -uszczelnionych o natężeniu prądu do 10 A - 1 wylot (wyłącznik lub przełącznik 1 biegunowy)
-Demontaż gniazd wtyczkowych natynkowych nieuszczelnionych o natężeniu prądu do 63 A - ilość biegunów 2 + 0
-Demontaż gniazd wtyczkowych natynkowych nieuszczelnionych o natężeniu prądu do 63 A - ilość biegunów 3 + 0
-Demontaż puszek z tworzyw sztucznych i metalowych okrągłych 2 - wylotowych uszczelnionych z odłączeniem przewodów o przekroju do 2.5 mm2
-Demontaż przewodów kabelkowych instalacyjnych typu YDY i YADY umocowanych do konstrukcji stalowej
-Demontaż przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żył do 6 mm2 z podłoża ceglanego lub betonowego ze zdjęciem uchwytów, wykuciem kołków lub odkręceniem śrub
-Szafki rozdzielcze i rozdzielczo-sterownicze prefabrykowane wolnostojące o masie do 100 kg - rozebranie
-Montaż wolnostojących rozdzielnic o masie do 50 kg - wolnostojąca szafa energetyczna zewnętrzna o wymiarach 800x1000x300 z płytą montażową
-Montaż elementów rozdzielnic modułowych - listwa przyłączowa (zaciskowa)
-Montaż transformatora bezpieczeństwa 230/24 V 1000 VA w rozdzielni
-Montaż przycisku przeciwpożarowego n/t odcinającego zasilanie w budynku z przygotowaniem podłoża pod mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plast. w podłożu z cegły
-Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik FR 40 A 3-bieg.
-Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 3-bieg. S 303 B25 A
-Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 3-bieg. S 301 B10 A
-Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 3-bieg. S 301 B16 A
-Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 1-bieg. S 191 B-10 A
-Montaż styczników suchych bez obudowy 3-biegunowych - stycznik instalacyjny modułowy R 25, 25A, 230V
-Montaż elementów instalacji oświetlenia zewnętrznego - przekaźnik zmierzchowy sterujący oświetleniem
-Montaż wysięgników rurowych o ciężarze do 15 kg na ścianie - jednoramienny z wciągnięciem przewodu zasilającego oprawę wraz z kompletną oprawą do lamp rtęciowych (1 lampa w oprawie 125W)
-Mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach z cegły o długości przebicia do 1/2 ceg. - śr. rury do 25 mm
-Mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach z cegły o długości przebicia do 1 1/2 ceg. - śr. rury do 25 mm
-Wymiana przewodów 4x6 mm2  przyłączy stanowiących przedłużenie przyłącza do zabezpieczenia głównego obiektu na podłożu ceglanym - ze stojaka do rozdzielni z podłączeniem do linek na stojaku za pomocą zacisków prądowych 35 mm2 -  2 przyłącza
-Przewody kabelkowe w powłoce polwinitowej (łączny przekrój żył Cu-6/Al-12 mm2) układane na konstrukcji stalowej z mocowaniem zapinkami z taśmy lub drutu - YDY 3x2,5xmm2
-Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-6/Al-12 mm2 układane w gotowych bruzdach bez zaprawiania bruzd na podłożu nie-betonowym YDY 3x2,5 mm2
-Przewody kabelkowe w powłoce polwinitowej (łączny przekrój żył Cu-6/Al-12 mm2) układane na konstrukcji stalowej z mocowaniem zapinkami z taśmy lub drutu - YDY 3x1,5xmm2
Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-6/Al-12 mm2 układane w gotowych bruzdach bez zaprawiania bruzd na podłożu nie-betonowym YDY 3x1,5 mm2
-Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-6/Al-12 mm2 układane w gotowych bruzdach bez zaprawiania bruzd na podłożu nie-betonowym - YDY 5x4 mm2
-Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plast.w podłożu z cegły oraz montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych metalowych z uziemieniem 3-bieg.przykręcanych 63A/16mm2 z podłączeniem
-Ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w tynku i po montażu przewodów zaprawianie bruzd o szer. do 25 mm
-Przygotowanie podłoża do mocowania opraw zawieszanych w halach prefabrykowanych za pomocą elementów systemu U-mocowanie do konstrukcji stalowej (płatwia stalowa)-mocowanie na uchwytach zaciskowych (il. mocowań 2) oraz montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych do oświetlenia pomieszczeń przemysłowych-oprawy przeciwwybuchowe w obudowie z tworzyw sztucznych bez odbłyśnika-przykręcane 2x36W
-Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plast. w podłożu z cegły i konstrukcji stalowej oraz montaż na gotowym podłożu osprzętu przeciwwybuchowego z podłączeniem - puszek trójnikowych
-Podłączenie przewodów pojedynczych w izolacji polwinitowej pod zaciski lub bolce (przekrój żył do 2.5 mm2) - instalacji w kanale do nowej instalacji 24V
-Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plast. w podłożu z cegły i konstrukcji stalowej oraz montaż na gotowym podłożu osprzętu przeciwwybuchowego z podłączeniem - puszek krzyżowych
-Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plast. w podłożu z cegły oraz montaż na gotowym podłożu osprzętu przeciwwybuchowego z  podłączeniem - łączników pojedynczych
-Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plast. w podłożu z cegły oraz montaż na gotowym podłożu osprzętu przeciwwybuchowego z podłączeniem - łączników podwójnych
-Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plast. w podłożu z cegły oraz montaż na gotowym podłożu osprzętu przeciwwybuchowego z podłączeniem - gniazd IP 66 16A/250V
-Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plast. w podłożu z cegły oraz montaż na gotowym podłożu osprzętu przeciwwybuchowego z podłączeniem - gniazd IP 66 16A/25V
-Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych - obwód 1-fazowy,
-Pomiar skuteczności zerowania
-Demontaż przewodów uziemiających i odgromowych z płaskownika lub linki w uchwytach mocowanych na posadzce
-Układanie przewodów wyrównawczych w budynkach w ciągach poziomych na wspornikach mocowanych na cegle z kuciem mechanicznym- przekrój bednarki do 120mm2 z jednokrotnym malowaniem  farbą olejną bednarki w kolorze żółto zielonym
-Łączenie przewodów uziemiających przez spawanie na ścianie - bednarka 120mm2
-Wywiezienie i utylizacja drewna
-Wywiezienie i utylizacja gruzu
-Wywiezienie i utylizacja papy
-Wszystkie  prace  budowlane  należy zorganizować i przeprowadzić  tak, aby zagwarantować bezpieczeństwo dla osób postronnych.
PRACE TOWARZYSZĄCE:
1)Poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót
2)Znaki ostrzegawcze na terenie robót
3)Wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy
4)Oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót
5)Wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372):
KOD CPV:45262522-6- Roboty murarskie
KOD CPV:45442190-5- Usuwanie warstwy malarskiej
KOD CPV:45442100-8- Roboty malarskie
KOD CPV:45410000-4- Tynkowanie
KOD CPV:45310000-3- Roboty instalacyjne elektryczne
KOD CPV:31524000-5- Oprawy oświetleniowe sufitowe i ścienne
KOD CPV:45421148-3- Instalowanie bram
KOD CPV:45421130-4- Instalowanie drzwi i okien
KOD CPV:45261400-8- Pokrywanie
KOD CPV:45261320-3- Kładzenie rynien
KOD CPV:45233250-6- Roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg
KOD CPV:90500000-2- Utylizacja odpadów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.25.22-6, 45.44.21.90-5, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3, 31.52.40.00-5, 45.42.11.48-3, 45.42.11.30-4, 45.26.14.00-8, 45.26.13.20-3, 45.23.32.50-6, 90.50.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com